globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...
 
21.3.2015 v 17:27
Zcela vazne bych rad zjistil co musim udelat, splnit a umet dle zakona, abych mohl ucit lidi ridit motorku.
Respektive mohu ucit a poradat kurzy ci cvicne jizdy na okruhu ci za provozu jako zivnost bez jakekoliv licence?
A zajima me vas nazor co od instruktora motoskoly ocekavate nebo jste ocekavali ze vas nauci a zdali jste se opravdu v nejakem typu motoskoly neco naucili.
Diky za reakce
PS: kdyby me chtel nekdo zamestnat na teto pozici, pripadne si se mnou domluvit za uplatu cvicne jizdy jsem pripraven

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:39 | Nahoru | #211

Ozzy_ píše: Ted mam cil tebe plesoune Porazit na serivy sestce plesouna na seriovym litru Pak az se budeme bavit o martanech

Edit: kazdopadne se mi osvedcilo si dat vzdycky realnej cil Zacinal sem holkama



Nechci ti kazit iluze ale lidi ktery pro ktery jsem byl motivace a meli me zacil uz nejezdi protoze to rosekali ve snaze mi ujet nebo se me drzet.
Takze az ty das 1.46 tak ja vzpomenu co mi tenkrat napsal Perna abych nandal aspon novy gumy a pojedu urcite 45 a kdyz zmenim prevod abych celej most nejel 1-2-3 a sundam spz a blinkry tak budem na 43 nemluve o tom ze pak bych se opravdu zamyslel nad tim jestli je idealni do zatacek brzdit motorem nebo opravdu nainstalovat brembo a zacit se ucit brzdit. :)) kdyz to ted zminuju opravdu bych vevercakovi doporucil zakoupit brzdy ze ZX10 to ho neskutecne porychli :))

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:54 | Nahoru | #212

NoFear4 píše: Nechci ti kazit iluze ale lidi ktery pro ktery jsem byl motivace a meli me zacil uz nejezdi protoze to rosekali ve snaze mi ujet nebo se me drzet.
Takze az ty das 1.46 tak ja vzpomenu co mi tenkrat napsal Perna abych nandal aspon novy gumy a pojedu urcite 45 a kdyz zmenim prevod abych celej most nejel 1-2-3 a sundam spz a blinkry tak budem na 43 nemluve o tom ze pak bych se opravdu zamyslel nad tim jestli je idealni do zatacek brzdit motorem nebo opravdu nainstalovat brembo a zacit se ucit brzdit. :)) kdyz to ted zminuju opravdu bych vevercakovi doporucil zakoupit brzdy ze ZX10 to ho neskutecne porychli :))



myslis to tak, ze ty brzdy vubec nefungujou, takze to tam proste budu muset zlomit za kazdou cenu v rychlosti?

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 12:02 | Nahoru | #213

Veverčák píše: myslis to tak, ze ty brzdy vubec nefungujou, takze to tam proste budu muset zlomit za kazdou cenu v rychlosti?



Tak je rovnou sundej a jako bonus mírně snížíš hmotnost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 12:05 | Nahoru | #214

Veverčák píše: myslis to tak, ze ty brzdy vubec nefungujou, takze to tam proste budu muset zlomit za kazdou cenu v rychlosti?



myslim to tak ze kdybych mel motorku u ktere se nepropada brzdova packa az na heft kde si prestipnes zbyle dva prsty v kazde zatacce aniz bys citil nejaky vyrazny zpomalovani tak bych vzivote nejel tak rychle.... treba pri testu s RC8 jsem byl uplne v prdeli jak to brzdi a nevedel jsem co mam delat :) pokud jedes pomalu tak logicky neumis brzdit nebo jeste spis brzdis moc. Z toho plyne ze nepotrebujes motorku ktera ma super silne brzdy ale potrebujes neco u ceho budes schopny presne davkovat relativne malou brzdnou silu. Napriklad uplne sileny je, ze tyto casy jsem zajizdel treba i tak ze na cilovce jsem nejdriv zaklapaval snad dokonce bez brzdeni a nekolik desitek metru jel do mista kde jsem teprv zacal brzdit jen s podrazenym mmotorem. neumim si perdstavit jak bych mel jezdit tak ze budu chodit pozde na brzdy :))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 12:06 | Nahoru | #215
NoFear4> Nějak jsem se nachometnul v Davli ke skupince vyvoněnejch závodníků.... Neříkám,že byl Gagy nejrychlejší,ale jezdil strašně čistě a měl výbornou stopu. Co bys chtěl odkoukávat jinýho,než stopu,řešení mimořádných situací,možnosti náklonu a brždění??? To všechno vidíš a musíš si ty informace přizpůsobit sám pro sebe,na konkrétní motorku se to paušálně naučit nedá.Vzhledem k tomu,že jste mi asi po pár měsících ježdění byli na sportech (oproti méně výkonnýmu naháči) schopní ujíždět maximálně na dlouhý rovině,tak je ta moje teorie asi správná.

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 12:08 | Nahoru | #216

NoFear4 píše: proc? vis kdy jsem naposledy spadnul? a to vsichni vime jak jedu na okruhu nebo na okrsce. V roce 1999 ve triproudovem stoupani ven z prahy v casti sporilov v 6 rano, motorka GSXR 600 rychlost 160kmh, duvod padu vytrzeni riditek z ruky po prejeti boule asfaltu vyjezdene kamionem. muzeme spekulovat o tom jstli to byla jezdecka chyba ci ne. Pokud bych hledal kdy jsem spadnul vlastni vinou musel bych se vratit az nekam do roku 1993 :)))) pojistka jsou pro me vyhozeny prachy stejne bych si je pro eventuelnim padu uz neuzil :)



Spíš dobrou pojistku pro instruktora,vůči poškození žáků a jejich strojů....

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 12:09 | Nahoru | #217

NoFear4 píše: myslim to tak ze kdybych mel motorku u ktere se nepropada brzdova packa az na heft kde si prestipnes zbyle dva prsty v kazde zatacce aniz bys citil nejaky vyrazny zpomalovani tak bych vzivote nejel tak rychle.... treba pri testu s RC8 jsem byl uplne v prdeli jak to brzdi a nevedel jsem co mam delat :) pokud jedes pomalu tak logicky neumis brzdit nebo jeste spis brzdis moc. Z toho plyne ze nepotrebujes motorku ktera ma super silne brzdy ale potrebujes neco u ceho budes schopny presne davkovat relativne malou brzdnou silu. Napriklad uplne sileny je, ze tyto casy jsem zajizdel treba i tak ze na cilovce jsem nejdriv zaklapaval snad dokonce bez brzdeni a nekolik desitek metru jel do mista kde jsem teprv zacal brzdit jen s podrazenym mmotorem. neumim si perdstavit jak bych mel jezdit tak ze budu chodit pozde na brzdy :))



takze jinymi slovy jsi rekl totez co ja

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 12:16 | Nahoru | #218
verybusy> no pravda je ze nase jizdy rozhodne nebyla vyjizdkova jizda a nikdy to nebyla vyukova jizda a presto se tam z uplnych jelit vyjezdilo dost lidi k opravdu dobremu jezdeckemu a rychlemu s nad i bezpecnemu stylu....nebudu jmenovat :) takze asi se toho da dost odkoukat i jen tim ze za nekym jedes a nikdo te nic neuci. ale musis byt schopny videt co dela lepe a pak to aplikovat sam na sebe. tobe se to podarilo docela dobre.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 12:38 | Nahoru | #219

NoFear4 píše: verybusy> no pravda je ze nase jizdy rozhodne nebyla vyjizdkova jizda a nikdy to nebyla vyukova jizda a presto se tam z uplnych jelit vyjezdilo dost lidi k opravdu dobremu jezdeckemu a rychlemu s nad i bezpecnemu stylu....nebudu jmenovat :) takze asi se toho da dost odkoukat i jen tim ze za nekym jedes a nikdo te nic neuci. ale musis byt schopny videt co dela lepe a pak to aplikovat sam na sebe. tobe se to podarilo docela dobre.



No však píšu,že to nejde paušalizovat,kopyto zůstane kopytem a může koukat jak chce a učit se jak chce.Prostě to tam někde v hlavě je,nebo není.A když není,tak je motoškola zbytečná,respektivě má jen minimální výsledky. Ale málokdo si dokáže připustit,že je vlastně kopyto a pak přicházej na řadu takový ty kecy- hlavně opatrně,nehazardovat,neriskovat,jezdím,abych se kochal,na silnici neriskuju.....

2 reakcí na tento příspěvek Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 12:38 | Nahoru | #220
Hele takhle po pismenech je to fakt o nicem, porid motorku, a sejdem se v Moste. Pokud sundas zrcatka a pojedes 43, budu se mit dost co naucit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 12:40 | Nahoru | #221

Ozzy_ píše: Hele takhle po pismenech je to fakt o nicem, porid motorku, a sejdem se v Moste. Pokud sundas zrcatka a pojedes 43, budu se mit dost co naucit.



Že vás to baví,kroužit pořád dokola,mně to bohatě stačilo jednou.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 12:49 | Nahoru | #222
verybusy> baví, na okruhu si vždycky otestuju jak daleko jsem od limitu. A na silnici pak jezdím hlavně opatrně, nehazarduju, neriskuju, kochačka ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 13:03 | Nahoru | #223

verybusy píše: No však píšu,že to nejde paušalizovat,kopyto zůstane kopytem a může koukat jak chce a učit se jak chce.Prostě to tam někde v hlavě je,nebo není.A když není,tak je motoškola zbytečná,respektivě má jen minimální výsledky. Ale málokdo si dokáže připustit,že je vlastně kopyto a pak přicházej na řadu takový ty kecy- hlavně opatrně,nehazardovat,neriskovat,jezdím,abych se kochal,na silnici neriskuju.....



vis jak, lepsi opatrne kochacka nez s kamaradem resit vyfuk zaklesly o bok motorky

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 13:11 | Nahoru | #224
Ozzy_> jak rikas az budu mit motorku dam vedet... :)

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 14:01 | Nahoru | #225

verybusy píše: Že vás to baví,kroužit pořád dokola,mně to bohatě stačilo jednou.....



Tak, jezdit jen do Mostu by me nebavilo. Ale par okruhu uz jsem zkusil. Ja zas nedokazu pochopit, ze nekoho bavi jezdit po nasich silnicich

Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 14:10 | Nahoru | #226
Záleží na okolnostech, když máš motku jako dopravní prostředek nový koberec nedostaneš…… a pokud Te baví okruhy, je normální silnice trága… má to pro i proti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 14:32 | Nahoru | #227

NoFear4 píše: Nechci ti kazit iluze ale lidi ktery pro ktery jsem byl motivace a meli me zacil uz nejezdi protoze to rosekali ve snaze mi ujet nebo se me drzet.
Takze az ty das 1.46 tak ja vzpomenu co mi tenkrat napsal Perna abych nandal aspon novy gumy a pojedu urcite 45 a kdyz zmenim prevod abych celej most nejel 1-2-3 a sundam spz a blinkry tak budem na 43 nemluve o tom ze pak bych se opravdu zamyslel nad tim jestli je idealni do zatacek brzdit motorem nebo opravdu nainstalovat brembo a zacit se ucit brzdit. :)) kdyz to ted zminuju opravdu bych vevercakovi doporucil zakoupit brzdy ze ZX10 to ho neskutecne porychli :))



Velky voči Fíre.
Bez se v dnesni dobe projet v A skupine, vrat se sem a pak nam tu napis, koho chces ucit jezdit.

A mimochodem mladej David Latr (staly ucastnik AA) zajel uz v 17ti Most za 48, na sestce a uplne bez brzd! On se takhle uci jezdit dromy...

Nerikam, ze bys zakladni veci na malym dromu (Sosna, Myto) uplnym zacatecnikum nedokazal vysvetlit, ale na instruktora okruhovy motoskoly fakt nemas...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 14:36 | Nahoru | #228

Veverčák píše: vis jak, lepsi opatrne kochacka nez s kamaradem resit vyfuk zaklesly o bok motorky



O koleno,o koleno....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 14:44 | Nahoru | #229

verybusy píše: O koleno,o koleno....



tak to se hluboce omluvuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 19:41 | Nahoru | #230
SLEEPER> tak prvotni myslenka tohoto vlakna se okruhu a zavodniku netykala a nedovolil bych si nekoho poucovat jak ma jezdit na zavodech.Na druhou stranu to neznamena ze nemohu pomoct nebo poradit neco tady klukum ktery jedou cca o 4s pomaleji a az porychlej muzou pokracovat s nekym kdo jim da zase neco jineho...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 20:00 | Nahoru | #231

Stev píše: verybusy> baví, na okruhu si vždycky otestuju jak daleko jsem od limitu. A na silnici pak jezdím hlavně opatrně, nehazarduju, neriskuju, kochačka ....



jojo na tobe je videt, ze nic nerisknes a jedes na jistotu... me by docela zajimalo jak hodne marnej bych byl na okruhu... na silnici pojedu kde koho protoze se dokazu obcas hecnout do nesmyslu, ale okruh bude jina....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 20:01 | Nahoru | #232

assassin píše: jojo na tobe je videt, ze nic nerisknes a jedes na jistotu... me by docela zajimalo jak hodne marnej bych byl na okruhu... na silnici pojedu kde koho protoze se dokazu obcas hecnout do nesmyslu, ale okruh bude jina....



to pojed s nama zkusit

1 reakcí na tento příspěvek Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 20:03 | Nahoru | #233
jo a abych nebyl trvale offtopic, sorry feare, vim ze jedes pekne, ale asi bych se od tebe nic nenaucil... jestli se nekdy odhodlam na okruh tak o rady pozadam Dawa
na silnici tezko rict - co se tam chces ucit? tam je preziti vec zkusenosti a stesti... nejezdis o moc dele nez ja, o co muzes mit vic zkusenosti? To ze jsi nejspis rychlejsi zu je vec talentu, ja bych myslim rychleji nejel ani po tvem treninku...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 20:05 | Nahoru | #234

Veverčák píše: to pojed s nama zkusit



no bohuzel doba kdy jsem mel opravdu chut uz je pryc... v te dobe jsem na to nemel prachy... a i ted bych potreboval jinou motorku....a nelaka me to tolik abych vystrelil dalsich 100+ za okruhovku... to mam vetsi nadseni pro to enduro... ale jestli to jakz takz vydrzi tak bych to urcite aspon zkusil...

Naposledy editováno 09.04.2015 20:06:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 20:07 | Nahoru | #235

assassin píše: no bohuzel doba kdy jsem mel opravdu chut uz je pryc... v te dobe jsem na to nemel prachy... a i ted bych potreboval jinou motorku....a nelaka me to tolik abych vystrelil dalsich 100+ za okruhovku... to mam vetsi nadseni pro to enduro... ale jestli to jakz takz vydrzi tak bych to urcite aspon zkusil...



to mi pripomina, ze jsem dal dneska dohromady trickera

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 20:21 | Nahoru | #236

NoFear4 píše: SLEEPER> tak prvotni myslenka tohoto vlakna se okruhu a zavodniku netykala a nedovolil bych si nekoho poucovat jak ma jezdit na zavodech.Na druhou stranu to neznamena ze nemohu pomoct nebo poradit neco tady klukum ktery jedou cca o 4s pomaleji a az porychlej muzou pokracovat s nekym kdo jim da zase neco jineho...



Poradit ano, ale nechavat si za to platit, by bylo mimo a i dost nerealne.

Jinak beznou motoskolu proc ne. Ale stravis nad tim more casu (vikendy v prdeli), za strasne mizernej zisk.
Pokud chces bejt vecne mladej, tak vlastne proc ne, ale pokud se do toho chces starat o familii.., je to blbost.

Profik Michal Filla se tim muze opravdu zivit. Jenze, ten je uplne nekde jinde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 20:26 | Nahoru | #237

assassin píše: no bohuzel doba kdy jsem mel opravdu chut uz je pryc... v te dobe jsem na to nemel prachy... a i ted bych potreboval jinou motorku....a nelaka me to tolik abych vystrelil dalsich 100+ za okruhovku... to mam vetsi nadseni pro to enduro... ale jestli to jakz takz vydrzi tak bych to urcite aspon zkusil...



to co máš je na zkoušku na okruhu ideální, když s tím plácneš tak to nebude moc mrzet. A podvozek to pobere, možná si trochu pohrát s nastavením. Není třeba to brát nijak ultimátně, na prvních 5 okruhovejch dnů stačí naprosto cokoliv, a dobře se svezeš i na starým sv650. Teda ne každýho to baví

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 20:28 | Nahoru | #238

Veverčák píše: to mi pripomina, ze jsem dal dneska dohromady trickera



neco vymyslime, ja jedu v sobotu na sumavu... a asi necham motorku u nasich ... okolo prahy se mi moc nechce drazdit lidi...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 20:30 | Nahoru | #239

Stev píše: to co máš je na zkoušku na okruhu ideální, když s tím plácneš tak to nebude moc mrzet. A podvozek to pobere, možná si trochu pohrát s nastavením. Není třeba to brát nijak ultimátně, na prvních 5 okruhovejch dnů stačí naprosto cokoliv, a dobře se svezeš i na starým sv650. Teda ne každýho to baví



budu o tom uvazovat. jen uz jsem dosel k nazoru ze muj cas je drahej a ze kdyz uz se do neceho cpat tak poradne... ale jestli rikas ze prvnich x hodin je fuk na cem jedu tak bych to zkusil i na teleti... ale to proste proti moderni technice zoufale nefunguje :( to zas muzes verit ty me

treba kdyz srovnam husqvarnu z roku 2000 a 2013 .. na te stare me to v terenu nikdy nebavilo, proto jsem ji predelal na SM, u te 2013 jsem mel v planu to same, ale zatim me to tak chytlo ze zustava na velkych kolech...

Naposledy editováno 09.04.2015 20:31:50

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 20:36 | Nahoru | #240
assassin> v nejpomalejších skupinách je spousta těch nejrychlejších motorek. Kupříkladu kdysi jsem na volných potkal kluka na ZX10 08 kterej dostal kolo po deseti minutách, a to opravdu nejsem nijak rychlej. Nebo mi tvrdil kluk že se na michelin power pure v zatáčkách na silnici necejtí, měl gsxr1000. Na těch gumách jsem měl o 10 vteřin rychlejší čas než on. Motorka je na okruhu až někde vzadu než se dostaneš na nějakou úroveň jízdy.

e: teda jak to čtu, že tě to bude nebavit na teleti a na moderním litru jo je možný, ale nic nebrání tomu to nejdřív zkusit

Naposledy editováno 09.04.2015 20:44:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist