kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kdyz jsme jeli za strakonem tak se me NP na motor drzel i ve vyssich rychlostech, samo tachometr mi keca... ale taky ja mam o 10koni min, spis o vic, suzuki s tim vykonem nejspis dost kecala...
Naposledy editováno 21.05.2024 16:06:44
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: t_freedom> tak samo pisu o tom co ukazuji budiky a ta 1250 ma asi 135PS... 160PS multistrada tomu na motor zacne ujizdet ve 160-180 tak abys videl, ze se ztraci v zrcatkach?
Kdyz jsme jeli za strakonem tak se me NP na motor drzel i ve vyssich rychlostech, samo tachometr mi keca... ale taky ja mam o 10koni min, spis o vic, suzuki s tim vykonem nejspis dost kecala...
MTS V4 má 125kW(170kobyl) a 125Nm a ano motor jede jak píchlá svině. Ta předchozí V2 1200ccm měla 150koní a GS 1200nemělo šanci , GS1250 - já neměl na to ujet on neměl na to ujet mě. Tam to bylo 0:0 .
A bez keců a nechci si hřát svoji kašičku - ta V4 je jiná liga. Taky si pápne. Zatím jezdím jen na režim město a tour. Sport jsem tam měl na 10km a Race asi na 2 minuty.Zatím se toho normálně bojím.
Naposledy editováno 21.05.2024 17:19:22
Koudy01 píše: Ujizdeni na motor ve 160 u motorek nad 130 koni bude asi spis o tom, kdo ma lip prerazeny a vetsi odvahu drzet plnej. Ne?
Ano i ne. Prostě rozdíl v tom výkonu motoru je znat.
Naposledy editováno 21.05.2024 17:18:50
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Laboroval tady nekdo s jinyma riditkama na SF 1098???
Porad si na ty origo nemuzu nejak zvyknout a nevim cim to je. Zda jsou moc uzke, nebo moc zavrene nebo nizke, nebo co je na nich vlastne spatne.
Mně připadají v pohodě
Naposledy editováno 21.05.2024 17:24:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: MTS V4 má 125kW(170kobyl) a 125Nm a ano motor jede jak píchlá svině.]
Taky bych cekal vic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Taky bych cekal vic
Neprovokuj.
Tifone píše: MTS V4 má 125kW(170kobyl) a 125Nm a ano motor jede jak píchlá svině. Ta předchozí V2 1200ccm měla 150koní a GS 1200nemělo šanci , GS1250 - já neměl na to ujet on neměl na to ujet mě. Tam to bylo 0:0 .
A bez keců a nechci si hřát svoji kašičku - ta V4 je jiná liga. Taky si pápne. Zatím jezdím jen na režim město a tour. Sport jsem tam měl na 10km a Race asi na 2 minuty.Zatím se toho normálně bojím.
Pomerovani vykonu u cestovnich endur jako by to byly zavodni masiny je podle mne chujovina, smysl teto kategorie je nekde jinde ale pokud to nekomu k dobremu pocitu staci tak at si tam klidne jeste namontuje i turbo
Jestli je nekde video jak nekdo projel na MTS V4 treba Magadan tak si ho rad skouknu, podle toho jak o ni basni vyrobce by to pro ni nemel byt problem
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
No nic, pro dnešek mám splněno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.05.2024 19:32:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.05.2024 19:38:09
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Úplně nová.
Kdyby mel někdo zájem, pošlu dál - tak levně se už koupit nedá. Jinak zítra odpo vracím na prodejnu.
Na Alze je špatnej popis. Správnej tady.
Se mi do té malé motorky nevleze. Na rozměry jsem se samozřejmě díval. Ale v nějakým opojení. Asi.
Naposledy editováno 21.05.2024 20:27:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: MTS V4 má 125kW(170kobyl) a 125Nm a ano motor jede jak píchlá svině. Ta předchozí V2 1200ccm měla 150koní a GS 1200nemělo šanci , GS1250 - já neměl na to ujet on neměl na to ujet mě. Tam to bylo 0:0 .
A bez keců a nechci si hřát svoji kašičku - ta V4 je jiná liga. Taky si pápne. Zatím jezdím jen na režim město a tour . Sport jsem tam měl na 10km a Race asi na 2 minuty.Zatím se toho normálně bojím.
Tak to bych ti ujel. Já jezdím výhradně na Sport a na spotřebu.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Netusim jak jsem mel asisteny nastavene a zda mne nejaky uchranil. Bo jsem mrdal a spis spandu na malou rychlost . Jednou jsem to udrzel v pomale rychlosti nohou. Jinak nejaky smejr byl, ale nekontrolovany a drift bych to rozhodne nenazval ze by to jelo malo to presvedcen nejsem, upaluje to kdyz to tocis. A v provozu jsem vzal auta i nakladak. Prekvapilo mne jak ty rosso pryze drzi i na vode. Ale na 3400km uz tak 1000 max 2000 k tomu a vic to neda. Za mne zajimava a pozitivni zkusenost i prima svezeni. Dokonce jsem nemel strach ze s tim jebnu a budu si to muset odkoupit Skoda jen tej vody, ze to neslo tak moc klopit no, spis jsem to lomil pod sebe nez hezky vykrouzit s telem ven. Ale jak pisu jsem mrdal a ted i dost vyzranej
Edit: rezim jsem vyzkousel sport a road. Road mne prisel vic ucukanej dole. Sport byl dole vlacnejsi. Tot muj postreh. Ty dalsi dva jsem nezkousel
Naposledy editováno 21.05.2024 20:51:38