kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrL3 píše: To je zajímavý, že ani o tolik výkonnější motorky nemají 0-100 tak dobrý jako stará gsx1400 (3,2). Přitom i krouťák to má určitě větší...
Možná jedna měla 3,2, teď už nevím přesně. Ale pod 3s jsme v testu mylsim nikdy neviděl ani ty 200+ prekoňovany hypersporty Myslím ze jestli 3,2s, nebo 3,5s asi stejně nepozname
Naposledy editováno 24.04.2024 14:45:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: jájájájájájá, jestli je to 160 vzadu. co za to
A den soudný pro Bridgestone nastane Jsou tvý...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Většina tady dospělá do bodu, že se chtějí dobře vozit a né jen mít doma hezkou motorku A ono se to u Italských výrobků blbě spojuje
Dobre to dela podle me Asa. Devitky ma na koukani, a jezdi na teleti
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: A den soudný pro Bridgestone nastane Jsou tvý...
Ještě ne, ještě si pro ně musim přijet. A pak ta míň populární část, zaplatit Ale čínská mrtka na nich bude vypadat krutopřísně, až se budu proplejtat ucpanou jižní stojkou.
Zajímavá konstrukce olejovýho čerpadla, trochoid nebo zubový je prej zbytečně moc spolehlivý říkali
Naposledy editováno 24.04.2024 15:35:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše:
Už teď je mi ouzko,ze budu muset poslouchat jaka je to dokonalá motorka …
Vidite?! Dalsi !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy: ale docela bych se na devitkach na okruhu svezl…
Naposledy editováno 24.04.2024 15:43:01
Ozzy_ píše: Vidite?! Dalsi !
Nééé,já nééé.Bože chraň To jenom kámoš prodal nejlepší 1250 a koupil nejlepší 1300.V mym okolí ty BMW celkem kluci maj,tak občas jen trpim.
Ale zase sem se od 100vky svezl na všech modelech a 13ka přibude taky.To zas jo.Od 12ky LC už řikam že je to i docela hezký a nejsou to takový polena jako ty vzduchovky předtim a teď se obávám,že se mi to bude i líbit.
Zatim pro mě ale asi nejvíc od BMW byla Fandova 1250RS.GSa moc gauče,XR psychopatická nuda atd.
FiZzeR píše: Ještě ne, ještě si pro ně musim přijet. A pak ta míň populární část, zaplatit Ale čínská mrtka na nich bude vypadat krutopřísně, až se budu proplejtat ucpanou jižní stojkou.
Zajímavá konstrukce olejovýho čerpadla, trochoid nebo zubový je prej zbytečně moc spolehlivý říkali
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Oprava pry asi 60tis.Kc
Naposledy editováno 24.04.2024 16:13:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Kamošce dnes kleklo DSG u Tiguana, 2.0BiTDi najezd 300tsi.km. Řádi to jen sudy rychlosti, takže to jede, ale do kopce se prý blbě rozjíždí
Oprava pry asi 60tis.Kc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Jak jsem jí ze začátku fandil,tak teď mám Tenere mezi motorkama tohohle typu na posledním místě …
Nevím jak ta nová 700 , ale brácha měl tu 660 a byl to strašnej trakař
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: a měnila v tom někdy olej?
Koupila to se 150tis.km, tak do té foby nev. Ona ve 150 a pak po 60tis.km měnila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Koupila to se 150tis.km, tak do té foby nev. Ona ve 150 a pak po 60tis.km měnila
tak jestli měnila tak je to opravdu už rozbitý, u DSG to chce po těch 60tkm max.80tkm měnit no...Ozzy_ píše: Dobre to dela podle me Asa. Devitky ma na koukani, a jezdi na teleti
Dávám do kupy TL a budu to dělat asi stejně A až nepřehodím haxnu přes sedlo nebo neudržím řidítka a moč, tak to prodám, třeba už bude v tu dobu poslední se zdravou klikou A pak to s babkama v důchoďáku rozjedem1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: tak jestli měnila tak je to opravdu už rozbitý, u DSG to chce po těch 60tkm max.80tkm měnit no...
A nebo jsou pacienti, co mění po 30tkm
Naposledy editováno 24.04.2024 18:56:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: FiZzeR> a na co že to budeš obouvat?
už to vidím, Brixton