kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.01.2024 07:53:58
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dvě hodiny jsem šrouboval, abych se k čemusi dostal, Jedna věc zavazí druhé, druhé třetí a tak dále. Takže kvůli zdánlivě nenáročné operaci je rozdělané půl motorky. A když už se člověk konečně dostane do vytouženého finále k poslednímu ukrytému šroubu, tak zjistí, že je na 15mm inbus
Naposledy editováno 18.01.2024 08:28:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Jako Indián bude ve všem a i vzhledu lepší
Milano ma 200kg pohotovostni. Ten indianskej ingot ma 235... Rekl bych ze lidi trosku nekriticky hodnoti Indiana jen kvuli jeho aure..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Milano ma 200kg pohotovostni. Ten indianskej ingot ma 235... Rekl bych ze lidi trosku nekriticky hodnoti Indiana jen kvuli jeho aure..
Mně se občas ty údaje o váze moc nezdají.
Tím neříkám, že nejsou pravdivý. Třeba jo. Ale stejně jim nevěřím
Třeba BMW R1200GS má psanou taky úplnou srandu proti tomu, co to je za motorku.
Naposledy editováno 18.01.2024 08:39:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Včera jsem se chechtal (ze zoufalství), jak zřejmý stopy na Tenere 700 zanechal ten její italský vývoj.
Dvě hodiny jsem šrouboval, abych se k čemusi dostal, Jedna věc zavazí druhé, druhé třetí a tak dále. Takže kvůli zdánlivě nenáročné operaci je rozdělané půl motorky. A když už se člověk konečně dostane do vytouženého finále k poslednímu ukrytému šroubu, tak zjistí, že je na 15mm inbus
neházej to na Italy. je to japonská značka snad ne? A protože je to ten, jak neustále opakuji, bezúdržbovej japonec , tak není potřeba se někam dostávat
Tifone píše: neházej to na Italy. je to japonská značka snad ne? A protože je to ten, jak neustále opakuji, bezúdržbovej japonec , tak není potřeba se někam dostávat
Potřeba to není. To máš pravdu. Jen mi nejde dostatečně dobře umyt motor ze zadní strany, když tam je kyvka A kyvku kromě osy drží v rámu ještě nějakej "adjusting bolt", kterej je na výše zmíněný nestandardní rozměr. Asi jako jedinej šroub na celé této evropské motorce prodávané pod japonskou značkou
Frennky píše: JollyJoker> Co to má za smysl s takovouhle motorkou na takovej okruh ? Celej na dvojku a na dvě vteřiny tam dát trojku...
Musí mít výš stupačky,jinak by je na konci videa měl třetinové. I podvozek je celkem klidný na to přehazování. Vzít to na větší okruh,byla by větší sranda
DrDNA01 píše: Milano ma 200kg pohotovostni. Ten indianskej ingot ma 235... Rekl bych ze lidi trosku nekriticky hodnoti Indiana jen kvuli jeho aure..
To asi jo, mne se to Milano každopádně vůbec nelíbí a Indián FTR jo. Motoricky je pry Indián mega dobrý, Mikano nevím. Ale 200kg bych radši než 235kg, to zase jo. Kdyby měl Indián 200kg, tak už je doma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Včera jsem se chechtal (ze zoufalství), jak zřejmý stopy na Tenere 700 zanechal ten její italský vývoj.
Dvě hodiny jsem šrouboval, abych se k čemusi dostal, Jedna věc zavazí druhé, druhé třetí a tak dále. Takže kvůli zdánlivě nenáročné operaci je rozdělané půl motorky. A když už se člověk konečně dostane do vytouženého finále k poslednímu ukrytému šroubu, tak zjistí, že je na 15mm inbus
No ono se u Japonce asi čekalo, že nikam preventivně nepolezes a mechanik taky nebude muset
A to tvoje orezlé péro zanci, že buď ty, nebo ten před tebou málo jezdil a nekde to dlouho stálo A vezmi to občas na off, tak se olej dostane až nahoru na pružinu a ne jen pár kapek jako na silnici
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kdyby si jezdil jako ja, jen za uzura a na Buchlaky, tak umivas akorat predni masku od musek....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.01.2024 09:38:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja bych mel na tunakovi vymenit rozvodak, ale nic me netizi....
Naposledy editováno 18.01.2024 09:40:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.01.2024 09:46:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: oioi01> U auta jsem se už naučil nebýt jeho otrok. Dost tomu pomáhá to, že stojí celej rok venku na ulici a nemám prostor, kde bych ho mohl šroubovat.
Samozřejmě ale vnímám, že by to chtělo poléčit. Teď v zimě třeba vrže. Tak nějaký prostříkání podvozku, gumových manžet na tlumičích silikoňákem a tak podobně by mu jen prospělo. Ale není kde a nejsou lidi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Koudy01> ještě , že já mám tu prokrastinaci
Tak ono se to za 2000 sluníčkových km moc nestihne zašpinit a ojezdit.
Na SDR jsem taky jen vyčistil brzdy, bordel od řetězu, trochu vytřel pod sedačkama, vyfoukal chladič od mušek a bylo za asi 5 hodin hotovo
Naposledy editováno 18.01.2024 09:58:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Tak ono se to za 2000 sluníčkových km moc nestihne zašpinit a ojezdit.
Na SDR jsem taky jen vyčistil brzdy, bordel od řetězu, trochu vytřel pod sedačkama, vyfoukal chladič od mušek a bylo za asi 5 hodin hotovo
Jsem asi v zivote neumyval motorky dyl, jak hodinu
Naposledy editováno 18.01.2024 10:20:02