globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

11.8.2014 v 21:13 | Nahoru | #2131

highsider píše: a nelekni se, že po pár metrech bude kapalina zas jak bota



Tak to ja se neleknu, to je normalni stav. ...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

12.8.2014 v 11:30 | Nahoru | #2132

dakarista píše: Tak to ja se neleknu, to je normalni stav. ...



to bylo na Kubáta .)

mimoch. ví někdo čím to je? že se takhle zaprasí? materiál válečku vs. brzdovka?

Naposledy editováno 12.08.2014 11:31:37

Aprilia RSV úpravy a tuning

13.8.2014 v 23:09 | Nahoru | #2133
hoši nevěděli by jste o zadnim sedadle na Tuono 06ku?
inzerce nezabírá
klidně se vzdám krovky

díky a sry, vím že to sem moc nepatří .)

Aprilia RSV úpravy a tuning

14.8.2014 v 10:55 | Nahoru | #2134
Na 08ku(to vybrané) je snad na Tipmotu- jestli už teda není prodané. Na 06ku mám inzerát já, ale radši bych to právě vymněnil za to více vybrané.

Aprilia RSV úpravy a tuning

14.8.2014 v 11:52 | Nahoru | #2135
a prodat by jsi ho nechtěl?
já bych tedy taky radši to menší a nejlépe červený, ale trochu to spěchá :( tak bych podle ceny kdyžtak popřemejšel, kdyby jsi ho tedy nechal

Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 15:08 | Nahoru | #2136
Hoši mám problém s brzdama.
Po upgradu na monobloky z rsv4 mi na brzdách vibruje silně celej předek. Brzdí to sice jak prase ale ty vibrace na pocitu jistoty rozhodně nepřidávaj. Navíc jsou ty brzdy při dobržďování z vyšších rychlostí celekm hlučný a člověk doslova slyší jak se ty desky rvou o kotouče. Mám na tom najeto max 1500 km, myslel jsem že si to sedne ale bohužel nic, dělá to už od začátku ale teď je to zdá se horší, navíc to začalo kurvit kotouče. Před instalací bylo vše ok, kotouče rovný a bez hranek. Desky jsou Bendix, předtím Brembo.
Po těch 1500 km jsou kotouče drsný a maj na sobě probržděný hladký tmavý fleky. Desky jsou na spodní a horní části cca 5 mm od hrany dost odrbaný + jsou sjetý po celý ploše minimálně tak z 1/2
Nýty jsem jsem se pokoušel víc rozhýbat ale jsou celkem pevný.
Nějaký návrhy?





Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 15:13 | Nahoru | #2137
Ted na to tak cumim... co to je za kotouce?
Trmenama to asi nebude, zvlast kdyz jsou ode me ale jestli mas ty puvodni, tak zkus prehodit, jestli bude nejaka zmena... ale myslim si, ze budou KO kotouce

Naposledy editováno 18.08.2014 15:18:35

Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 15:23 | Nahoru | #2138
Jezdíš jako čuně
To černý na kotoučích asi bude cementit, kotouče k. o.

Bendixy prej žerou kotouče, tak asi fakt

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 15:43 | Nahoru | #2139
Jsem si kokod měl koupit ty bremba desky. Akorát když krutostřelec mileek furt chválil ty bendixy...
Tvl to jsem rád, ty kotouče nemaj hranu, nic
Na kotoučích je akorát vyraženo KBA 61229 a na druhý straně 621.
Na nejtech je ebc sd system.
Je pravda že když brzdím, tak pořádně až guma kvičí. Tak se to ale snad má ne?
No to nejsem vůbec rád. Si teď budu muset koupit full floating kotouče sakra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 17:30 | Nahoru | #2140
Jindřej> jeké bendixy? takové desky jsem v životě neměl... to by mě zajímalo, kdes na to přišel zatím jsem měl jen bremba, feroda, ebc a galfery. Tvl, takové šméčka tu na mě hraje

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 18:09 | Nahoru | #2141
Mileek> jsi mi je vole doporučoval. Že na nich jezdí mladá jsi říkal, tak nekecej

Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 18:14 | Nahoru | #2142
Ha mám tě. jsi mi psal, že jsi koupil brzdiče s bendixamama před smrtí a že to brzdilo parádně. Ha

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 18:35 | Nahoru | #2143
tak tu zprávu najdi!! psal jsem buď galfer nebo ebc!! dyť nebýt dneška, tak tu značku ani neznám a mladá jezdí bremba... ti lidi už neví, co by si vymysleli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 19:09 | Nahoru | #2144
Mileek> chceš bejt za vola tady nebo přes sz?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 19:26 | Nahoru | #2145
Jindřej> nejdřív přes SZ

Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 19:29 | Nahoru | #2146
Ok, pak se ale přiznáš

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 19:50 | Nahoru | #2147
jo, už jsem si to přečetl tak napůl máš pravdu no ano nějaké bendixy byly v monoblocích, co jsem koupil, ale ty už byly KO a já je jen dojezdil (1 den na dromu) a brzdily OK. Ale nikde nepíšu, že je vychvaluju a doporučuju a že s nima jezdí mladá jsem taky nepsal... nebo jo?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 19:56 | Nahoru | #2148
Já se z vás poseru , ty kotouče má Jindřej po smrti, stejnej příznak měl jeden kotouč na bratrový RSV Factory, po výměně OK, Bendixy brzděj, ale ty kotouče žerou, no... Jinak bratr jezdí pouze Brembo desky takže Bendixama to není... Říkám furt, že origo kotouče na RSV jsou na prd, vymačkávaj se nejty (unašeč), ale Jindřej nemá origo kotouče, já bejt jím tak jdu do těch Full Floating, ty až přestanou cinkat tak jsou teprve rozbitý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 19:59 | Nahoru | #2149
Mileek> psal jsi že jsou luxus, to beru jako doporučení. Navíc mám pocit, že jsme ohledně toho i telefonovali. To s tvou mladou jsem nenašel, uznávám . Ale žil jsem v domnění, že jsi mi to říkal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 20:05 | Nahoru | #2150

dewwil píše: Já se z vás poseru , ty kotouče má Jindřej po smrti, stejnej příznak měl jeden kotouč na bratrový RSV Factory, po výměně OK, Bendixy brzděj, ale ty kotouče žerou, no... Jinak bratr jezdí pouze Brembo desky takže Bendixama to není... Říkám furt, že origo kotouče na RSV jsou na prd, vymačkávaj se nejty (unašeč), ale Jindřej nemá origo kotouče, já bejt jím tak jdu do těch Full Floating, ty až přestanou cinkat tak jsou teprve rozbitý


Ty vždycky doporučíš to nedebilnější (nejdražší) taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 20:06 | Nahoru | #2151
Jindřej> já žiju v domnění furt akorát nevím, proč bych ti je doporučoval, když jsem je jen dojížděl každopádně ať to bylo tak nebo tak, maso na kotoučích už ti nepřibude jinak na příští rok budu kupovat buď ty FF brembo supersport nebo t-drive, tak asi objednám 2 sady, co?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 20:09 | Nahoru | #2152

Mileek píše: Jindřej> já žiju v domnění furt akorát nevím, proč bych ti je doporučoval, když jsem je jen dojížděl každopádně ať to bylo tak nebo tak, maso na kotoučích už ti nepřibude jinak na příští rok budu kupovat buď ty FF brembo supersport nebo t-drive, tak asi objednám 2 sady, co?



Ano prosím

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 20:17 | Nahoru | #2153

Jindřej píše: Ty vždycky doporučíš to nedebilnější (nejdražší) taky



Njn, když ono to nejdebilnější a nejdražší je skoro vždy nejlepší, no Ale ty FF kotouče jsou pecka a v kombinaci s tvejma brzdičema budeš dávat polibky asfaltu... Hlavně nekupujte nerezový, brzděj hůř než obyč. ocelový(litinový), ty sice hned reznou s ranní rosou, ale zákus maj nej

Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 22:27 | Nahoru | #2154
To je napad dat Bendixi na Brembo brzdy

Aprilia RSV úpravy a tuning

18.8.2014 v 23:27 | Nahoru | #2155
Jindřeji, zkus jet z mírnýho kopečka a jenom jemně přibržďovat (rychlost tak 15-20kmh), jen tak abys nezrychloval. Klidně bez motoru. Když ucejtíš, že to brzdí někde víc a někdo míň, tak ty kotouče jsou KO... nevím, jak se to stane, ale řešil jsem takový kotouče na 954... a to byly rovný jak když střelí (hodinky se nepohnuli v rámci stovky) a neprobržděný.... Jinak co se destiček týče, mám dobrou zkušenost s DP, závodní směs (tuším že X-race titanium nebo tak něco, označují se taky RDP), jsou měkký, nežerou kotouče a jsou za poměrně přijatelnou cenu.

Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2014 v 07:09 | Nahoru | #2156
Já kdysi zkoušel desky Omega Performance a jako brzdili skvěle, ale za měsíc a půl byly pryč a to jsem si liboval kolik maj masa nový, kotouče nežraly jako Bendixy, ty byly jak zrcadlo... Někdo je někde vychvaloval v nějakým motočasáku na okruhu, ale asi je po třech racing víkendech musel vyhodit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2014 v 10:49 | Nahoru | #2157

Jindřej píše: Jsem si kokod měl koupit ty bremba desky. Akorát když krutostřelec mileek furt chválil ty bendixy...
Tvl to jsem rád, ty kotouče nemaj hranu, nic
Na kotoučích je akorát vyraženo KBA 61229 a na druhý straně 621.
Na nejtech je ebc sd system.
Je pravda že když brzdím, tak pořádně až guma kvičí. Tak se to ale snad má ne?
No to nejsem vůbec rád. Si teď budu muset koupit full floating kotouče sakra



Vyser se na to je to mrdka. Dám ti za to 40 000,-

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2014 v 11:13 | Nahoru | #2158

FiZzeR píše: Vyser se na to je to mrdka. Dám ti za to 40 000,-


Ok, dohodnuto.
Kam ti ty kotouče s deskama mám přivézt?

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2014 v 16:55 | Nahoru | #2159
Tak vibrace jsou pryč a přitom taková blbost jednoduchá



(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.8.2014 v 18:25 | Nahoru | #2160

Jindřej píše: Tak vibrace jsou pryč a přitom taková blbost jednoduchá





Jasný, kdo brzdí je druhej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist