Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
highsider píše: a nelekni se, že po pár metrech bude kapalina zas jak bota
Tak to ja se neleknu, to je normalni stav. ...
Po upgradu na monobloky z rsv4 mi na brzdách vibruje silně celej předek. Brzdí to sice jak prase ale ty vibrace na pocitu jistoty rozhodně nepřidávaj. Navíc jsou ty brzdy při dobržďování z vyšších rychlostí celekm hlučný a člověk doslova slyší jak se ty desky rvou o kotouče. Mám na tom najeto max 1500 km, myslel jsem že si to sedne ale bohužel nic, dělá to už od začátku ale teď je to zdá se horší, navíc to začalo kurvit kotouče. Před instalací bylo vše ok, kotouče rovný a bez hranek. Desky jsou Bendix, předtím Brembo.
Po těch 1500 km jsou kotouče drsný a maj na sobě probržděný hladký tmavý fleky. Desky jsou na spodní a horní části cca 5 mm od hrany dost odrbaný + jsou sjetý po celý ploše minimálně tak z 1/2
Nýty jsem jsem se pokoušel víc rozhýbat ale jsou celkem pevný.
Nějaký návrhy?
Trmenama to asi nebude, zvlast kdyz jsou ode me ale jestli mas ty puvodni, tak zkus prehodit, jestli bude nejaka zmena... ale myslim si, ze budou KO kotouce
Naposledy editováno 18.08.2014 15:18:35
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Tvl to jsem rád, ty kotouče nemaj hranu, nic
Na kotoučích je akorát vyraženo KBA 61229 a na druhý straně 621.
Na nejtech je ebc sd system.
Je pravda že když brzdím, tak pořádně až guma kvičí. Tak se to ale snad má ne?
No to nejsem vůbec rád. Si teď budu muset koupit full floating kotouče sakra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: Já se z vás poseru , ty kotouče má Jindřej po smrti, stejnej příznak měl jeden kotouč na bratrový RSV Factory, po výměně OK, Bendixy brzděj, ale ty kotouče žerou, no... Jinak bratr jezdí pouze Brembo desky takže Bendixama to není... Říkám furt, že origo kotouče na RSV jsou na prd, vymačkávaj se nejty (unašeč), ale Jindřej nemá origo kotouče, já bejt jím tak jdu do těch Full Floating, ty až přestanou cinkat tak jsou teprve rozbitý
Ty vždycky doporučíš to nedebilnější (nejdražší) taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mileek píše: Jindřej> já žiju v domnění furt akorát nevím, proč bych ti je doporučoval, když jsem je jen dojížděl každopádně ať to bylo tak nebo tak, maso na kotoučích už ti nepřibude jinak na příští rok budu kupovat buď ty FF brembo supersport nebo t-drive, tak asi objednám 2 sady, co?
Ano prosím
Jindřej píše: Ty vždycky doporučíš to nedebilnější (nejdražší) taky
Njn, když ono to nejdebilnější a nejdražší je skoro vždy nejlepší, no Ale ty FF kotouče jsou pecka a v kombinaci s tvejma brzdičema budeš dávat polibky asfaltu... Hlavně nekupujte nerezový, brzděj hůř než obyč. ocelový(litinový), ty sice hned reznou s ranní rosou, ale zákus maj nej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jindřej píše: Jsem si kokod měl koupit ty bremba desky. Akorát když krutostřelec mileek furt chválil ty bendixy...
Tvl to jsem rád, ty kotouče nemaj hranu, nic
Na kotoučích je akorát vyraženo KBA 61229 a na druhý straně 621.
Na nejtech je ebc sd system.
Je pravda že když brzdím, tak pořádně až guma kvičí. Tak se to ale snad má ne?
No to nejsem vůbec rád. Si teď budu muset koupit full floating kotouče sakra
Vyser se na to je to mrdka. Dám ti za to 40 000,-
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |