paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč v Británii ano a u nás ne?
19.12.2010 v 11:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

1.1.2011 v 15:16 | Nahoru | #181
Endy> koukam že si muj fanoušek jsem potěšen, každej mame nějakej postoj, ale tebe si nepamatuju, zřejmě ovce ve stadě , doufam že je a bude konzistentní, neměnim kabat nikdy ani nepřevracim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

1.1.2011 v 15:18 | Nahoru | #182
pedal> Nemrzí mě, že si mě nepamatuješ. Klidně bych u toho zůstal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

1.1.2011 v 15:37 | Nahoru | #183
pedal> pedale!pedale! tak to byli prarodice?

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

1.1.2011 v 15:59 | Nahoru | #184
Endy> s tim nemam problem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

1.1.2011 v 16:04 | Nahoru | #185
nejtek> čeče koukam že ty si na tom stejně blbě s matikou jako ja s češtinou anebo je eště možné že si vlastně nepochopil co ten Tfreedom vlastně psal, pak nevim pravě proč si reagoval tim zpusobem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

1.1.2011 v 16:11 | Nahoru | #186
pedal> prece aby jsme se pobavili,pozasmali a dostali tento prispevek na 70! to se povedlo tak ze ted uz muzes prestat. diky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

1.1.2011 v 19:06 | Nahoru | #187
pedal> Nedá mi to nereagovat-myslel-li jsi to vážně.Jezdím už 32let.Vždy na Jawě.Pionýr,pérák,Californian...až 650.Od začátku, to je konce 70. let na pionýru-až 200km denně a nikdy nezklamal.Ostatní Jawy podobně,s výjimkou 650,ale už i ta je naprosto spolehlivá.Neměním se já,neměním značku,nemám proč.Nejsem fanatik,ani vůl,jak píšeš.Když prostě přes 30 let jezdíš na Jawě a k plné spokojenosti,jedině chválím.Před 6 lety jsem si koupil novou Jawu 350,za 70 tisíc a nikdy nezklamala.Kdybych tedˇneměl na čem jezdit,těch 100 tisíc za 350 dám.Vím,že je to dobrá investice,budu jen jezdit a pouze běžně udržovat.Za ojetého Japonce bych 100 tisíc nedal-čekala by mně asi práce...nová je nová.A dotaz nakonec-když píšeš,že Jawu by sis nikdy nekoupil,jel jsi na ní někdy?Jestli ano,kolik kilometrů?Zkušenosti,které mám já,(a neber to jako chlubení)
viditelně postrádáš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

1.1.2011 v 20:39 | Nahoru | #188
nejtek>

O kapotážích toho vím nuceně poměrně dost...bylo více provedení...někde jsem to už psal jaké a od koho...zkusim to najít...

Ještě mi vrtá hlavou jedna věc...jak a jak vysoko je uchycena sajdka pod krkem??? Nějak si to nemůžu vybavit...protože mě straší, aby nevzik problém i tam, neboť ten držák kapotáže je na tom rámu hodně nízko

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

1.1.2011 v 21:40 | Nahoru | #189
milan1963> no jawa da se řici že byla moje prvni motorka, jenže tomu se tehdy ještě dalo řict motorka, samozřejmě to byla koupě z nouze, protože tehdy japonsky motorky koupit jen tak nešlo a ani bych na to neměl prachy, byl zazrak že sem měl na jawu. měl sem ji asi 5-6 let za tu dobu se mi podělalo pouze na trojkovém kolečku ložisko v převodovce a měl sem vytrženou svičku z hlavice, ale to byla asi moje chyba, kolik sem na ni najezdil nevim, nemělo to počitadlo km. moji kamaradi měli všichni jawy obyčejné, ojeté i od nova, všichni se v tom porad hrabali a to jezdili jen po cestě , ja sem se jim odjakživa smal, že vic opravujou než jezdi. na jawě 350 myslim 634 jsem jel pouze jednou i když sem měl možnost na ni nalitat spoustu kilometru, neměl sem zajem. moje cesta trvala pouze cca 5 km a to mi stačilo abych si o ni udělal obrazek, byla to motorka nová, nejela, kouřila a vlnila se jak had, příšerne jizdni vlastnosti. takže děkuji nikdy více. Jawu toleruju pouze jako motorku ktera žije jen z historie, kdy byla konkurence schopna. jinak sem neřekl že si vul,byla tam druha varianta, milionař jinak moji předkové jezdily jak na jafkach tak na zetkach a vim co mi o nich vyprávěli za story a to byla doba její největší slávy. myslel jsem to smrtelně vážně a nemam problem to kdykoliv říct. kdyby si dal za japonce ojeteho v podobné kategorii jako jawa 100 000,- a jezdil by si na něm jako na jawě, jezdily by na něm ještě děti tvojich dětí a obavam se že ještě další generace

Naposledy editováno 01.01.2011 21:41:21

2 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

1.1.2011 v 22:50 | Nahoru | #190
Pedalovi se musi dat za pravdu, i kdyz jawy mam, zacinal jsem na nich a nezklamaly me, tak proste vyzdvihovani je trochu mimo. At si klidne Anglani prodavaj co chtej, me by teda koupit novou trindu nepresvedcili ani za ruzovy prase. To uz jsou lepsi ty stary co mam, protoze to nebyly ty novodoby paskvily 640ky, ktery nemaj zadnou spojitost s podobnou modou treba jak u Enfielda z Indie, kterej je primej naslednik klasickych anglickych motorek. A za 100tis kdybych kupoval ojetyho japonce, tak by ten by ujel bez sahnuti celej svet. On totiz i takovej japonec za cenu ojety jawy vyzaduje stejnou neli mensi udrzbu jak jawy. To jsou otrepany fraze s vydechlejma vranama, spis to plati o jawach, kazda druha motor v prdeli, vylitanej na GO s mnoha upravami "na zviseni vikonu" ...kdyz bych si mel vybrat, tak radsi 90tis za starou "zapadackou" motorku, nez 90tis za novej kram socialismu kterej ma znamy vyrobni a uzivatelsky skvrny na krase

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

1.1.2011 v 23:06 | Nahoru | #191
Jindra650> tak každej kdo k tomu čmuchnul vi svoje, jawa je prostě jawa jenže nejde říct jen proto že je česka tak je nejlepší, nebo možna sem to špatně řekl nebo přirovnal, obvykle když se mě někdo zepta na jawu odmitam se na to tema bavit pač to nema smysl, stejně jako nema smysl porovnavat jawu z jinejma motorkama prostě jawa kdysi kdesi skončila a na tom mistě zustala dodnes . bohužel to konkurenci nesaha ani po kotniky. sem zvědavej jak dopadne to česky enduro nový, už to tady taky někde šlo na foru. nejsem moc optimistickej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

1.1.2011 v 23:33 | Nahoru | #192
Jindra650> no...tak to se musim zapojit! co tady stale placate o castce 100tisicich,chlapci???..ono 65 tisic snizuje vase sance na obeti sveta.. je treba brat v uvahu ze pro nekoho je jizda na motce nejenom litat 200 za hodku nebo z hrbu na hrb ale ze nekomu staci se projet a nepotrebuje k tovu 4hrnce, velkej vykon... trochu respektu,bikeri ..a co to je..vlnila se jak had...sis mel vymenit tlumice a s tema enfildama hodne opatrne...oni se zas tak neprodavaj,protoze jsou prave z indie.
Mam par guzzin a by ses divil jak se v nich casto vrtam a kdyz te svezu na californii, tak teprve poznas co je to se vlnit!!taky jsem jezdil na road kingu,to bylo jeste horsi,presto je mam vsechny rad,protoze jsou takove jake jsou...zkratka kazda je trosku jina..a je nad slunce jasny ze kdyz nekdo chce s 350tkou litat 160...tak to asi nepujde.
a nakonec tady se diskutuje o necem o cem vy vubec neuvazujete...tak proc se rozcilujete...chlapci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

1.1.2011 v 23:39 | Nahoru | #193
Sofía> posilam foto uchytu,

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

1.1.2011 v 23:47 | Nahoru | #194
nejtek>

Dík

Recipročně vkládám detail uchycení toho origo držáku kapotky.

[img]

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

1.1.2011 v 23:58 | Nahoru | #195
Sofía> diky moc...ja myslim ze to asi pujde ...muzu ten uchyt k sajde prichytit zezadu..od motoru...a nebo trochu niz kdyz se zkrati tyc, spojovaci. Asi by nemel byti nahore problem...krom otvoru v kapotazi...horsi to bude asi dole v predu..diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

2.1.2011 v 00:32 | Nahoru | #196
nejtek> Cena stroje je 3 145 liber, tedy stejně, jako základní 350 Classic když koukneš na libru vychazi cena na 92 148,-, řikam ti že maš problemy z matikou, bavime se o strojich zhruba stejné třídy, i když jawa je opravdu vyjimečná třída a nemí moc stroju ke srovnani s ní. taky sem ti řekl že když budeš na ojetem japonci jezdit jako na jawě, vydrži po 4 generace ne li dele, tady nikdo nehodnoti maximalni výkony ani nic podobneho, řikam jawu nelze k ničemu přirovnavat, ano bavme se o projeti, obyčejná kochačka je rozhodně příjemější na čtyrtaktu než na jafce. vlnila se jak had je vlnila se jak had, ty to neznaš ? prostě při normalní jizdě po městě sem v pulce těch pěti km zastavil pač sem si myslel, že mam prazdne zadni kolo nevim proč by někdo měl měnit tlumiče na nove motorce, kera byla ještě v záběhu, to neni nutne ani u japonce po ujeti 50 000km, např.ani vlastně 100 000, ani když přeženu 200 000km většinou stačí vyměnit olej popřípadě nějaky těsnící prvek, respektu mam dost neboj, ale nesmi nikdo řikat, že trabant je konkurenčně schopnej ferarimu, když nesaha ani po kotniky škodofce to pak respektu ubejva

Naposledy editováno 02.01.2011 00:34:10

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

2.1.2011 v 02:16 | Nahoru | #197
pedal> chlapce,chlapce...kdyby jsi cetl v tomto prispevku kazdou stranku....a nesnazil se akorat naskocit a byt pak za vseznalka, tak by jsi zjistil dve veci..za prve ..ze ta 350, je za 65 tacu! i v cechach!.....a za druhe.......no to radsi ne!
no a k tomu vlneni...prvni 350 jsem mel v 82 roce,...634,...mel jsem ji 6 let,cca35tkm...a 6 let sem se nevlnil! ted mam CZ 125 a 250 z 84a87roku a 650 a ty se taky nevlnej,nerikam ze jsou v zatackach ale super(650tka je),....takze neco je asi spatne....ja vim co to je ale ty na to neprides.....a kdyz budu chtit stipat zatacky,tak nesedam na jawu(pokud nemas 650 stylku) a sahnu po necem jinem a uz nikdo tady nesrovnaval jawu s japoncem,ferari s trabantem nebo co to tam placas..boze muj zaco me trestas!!

Naposledy editováno 02.01.2011 03:04:28

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

2.1.2011 v 11:17 | Nahoru | #198
Páni motorkáři,když to tady tak čtu,zapojuji se ještě jednou,naposled.Osobně jsem vyzkoušel řadu Jaw.Na japonci jsem nikdy nejel,ani na BMW,Enfieldu ani na ničem jiném.Prostě přes 30 let na Jawě,s výjimkou ČZ 150. Nemohu porovnávat,ale zdá se mi,že to "vlnění" je nesmysl.Nikdy jsem nic takového necítil.Ale slyšel jsem o něm i od jiných lidí.A hlavně-osobně budu vždy fandit a jezdit na Jawě,protože nemám potřebu něco jiného zkoušet.Tady se prostě neshodne jeden s druhým,pokud někdo Jawu odmítá,neuzná,že je konkurenceschopná ani za zlaté prase.Českým a československým motocyklům ZDAR.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

2.1.2011 v 11:38 | Nahoru | #199
nejtek> tohle je nazornej příklad demagogie a proto jak sem řek bych to v tomto případě zakazal jako komunismus prostě když se něco vlní, tak se to vlní všem, takže jestli se tobě jafka nevlnila jak had tak si prostě světová rarita, měl by si to někde zveřejnit aby se o tebe a tvé vyjimečné jawy dozvěděl cely svět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

2.1.2011 v 11:58 | Nahoru | #200

pedal píše: nejtek> tohle je nazornej příklad demagogie a proto jak sem řek bych to v tomto případě zakazal jako komunismus prostě když se něco vlní, tak se to vlní všem, takže jestli se tobě jafka nevlnila jak had tak si prostě světová rarita, měl by si to někde zveřejnit aby se o tebe a tvé vyjimečné jawy dozvěděl cely svět.



"Vlnění" motorky rozhodně není rámem jawa jako takovým. Je to důsledek dalších komponentů - a to je odstranitelný. Ať už je to gumama, tlumiči, atd.
Já poslední jawu koupil za 4000 s novejma gumama a špatnou řadicí vidličkou. Předpovídám jí dlouhou budoucnost. Poměr cena/užitná hodnota jde snad do mínusu... Neříkám, že se na tom dá bezproblémů cestovat po dálnici do Španělska, ale když potřebuju někam zajet... novou jawu bych si nekoupil, ale ojetá levně je nejlepší investice.

Ano, je to něco jako škoda 120 v motocyklovém provedení.. Skoro každý ohrnuje nos, ale kdo ví, ten ví...

Naposledy editováno 02.01.2011 12:00:13

1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

2.1.2011 v 12:00 | Nahoru | #201
Neřešte jaká byl,je a bude 350tka
Pořešte raději,aby nebyl v Jawě výprodej jen 650 Clasic,ale aby za těch 90 tis. pustili i Dakara

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

2.1.2011 v 12:20 | Nahoru | #202
laďa prášil> jasně , nikdo taky nepsal že to je jen ramem, ja bych řekl že to je dusledek všech slabin, myšleno stavby motorky, kousek za to muže ram, kousek, tlumiče, kousek guma, jo investice do jawy ojete neni špatna pro začatek kdo nema 35 tisic na normalni motorku. člověk se i na ni vyučí co se tyka starani se o motorku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

2.1.2011 v 12:22 | Nahoru | #203
Dědóch> co je dakar, nějakej special ? nebo to je jen jawa se zvedlym přednim blatnikem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

2.1.2011 v 12:27 | Nahoru | #204

pedal píše: Dědóch> co je dakar, nějakej special ? nebo to je jen jawa se zvedlym přednim blatnikem


Proč v Británii ano a u nás ne?

2.1.2011 v 12:28 | Nahoru | #205


[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

2.1.2011 v 13:11 | Nahoru | #206
pedal> hele vseznalku! opet placas kraviny..ty musis bejt strasne nastvanej clovicek,co si poridil jawu za 5tacu a pak si zjistil ze to neni ono. Ja znam spousty lidicek kteri jsou s jawkama fakt spokojeni...a taky znam kluky kteri si v roce 2010, koupili novou 350tku... jsou heppy a kdyz jim budes tvrdit ze jawa je kram,tak na tebe budou koukat jak na vola! a mimo to,je to jejich volba a tobe do toho nic neni, tak proc je urazis tema tvyma(tamhle jsem slysel)kecama... nevsiml sis ze se ti lidi vyhejbaji?? V jawe by urcite takoveho sikovneho klucinu urcite potrebovali...prosim te muzes pro nas neco udelat...tak bez a ukaz se!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

2.1.2011 v 13:30 | Nahoru | #207
nejtek> vubec nejsem naštvanej, nemam žadnej duvod, jawu sem si koupil za 23 000,- v roce 86 a byl sem s ni spokojenej, jak sem psal ta doba je pryč. hele ja vim že taky spousta spokojených komunistu čumi na ostatni jak na voly a ano je to jejich volba. nikoho sem neuražel, řek sem jenom svuj nazor a jen ty si se jal branit něco co neni, tak jako komunismus, je to jen ve vašich hlavach. realita je malinko jinde

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

2.1.2011 v 13:44 | Nahoru | #208
pedal> hele pedalku...ja vim ze to sem nepatri..ale stale se ohanis komousema....muzes me rict prosim te,cim tobe ublizili? abych pochopil proc je tak nenavidis kdyz nam jsou uplne u p....!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

2.1.2011 v 13:49 | Nahoru | #209

Dědóch píše:



No ta 650 Dakar je celkem designově povedená, motor z XTčka, ještě tak kdyby ji prodávali levněji než to XTčko (no resp. dakar za 170, XT za 174 na oficálních stránkách yamahy), prodával by se mnohem více...

Nic proti majitelům J 650 Classic a Style, ale ty se moc nepovedly...no ale to je věc názoru...
No myslím, že se jawa může na nohy postavit jediným způsobem - začít dělat malovýrobu retrostrojů - viz. studie od italského designera: Jawa 650 Californian

[img]

Kdyby stála cca 150 000, věřím, že by si ji spousta lidí koupila...

Naposledy editováno 02.01.2011 13:49:41

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

2.1.2011 v 14:18 | Nahoru | #210
2stroke> meli by vyrabet obe!me by tato vyhovovala asi lepe...

[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist