1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
viditelně postrádáš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
O kapotážích toho vím nuceně poměrně dost...bylo více provedení...někde jsem to už psal jaké a od koho...zkusim to najít...
Ještě mi vrtá hlavou jedna věc...jak a jak vysoko je uchycena sajdka pod krkem??? Nějak si to nemůžu vybavit...protože mě straší, aby nevzik problém i tam, neboť ten držák kapotáže je na tom rámu hodně nízko
Naposledy editováno 01.01.2011 21:41:21
2 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
Mam par guzzin a by ses divil jak se v nich casto vrtam a kdyz te svezu na californii, tak teprve poznas co je to se vlnit!!taky jsem jezdil na road kingu,to bylo jeste horsi,presto je mam vsechny rad,protoze jsou takove jake jsou...zkratka kazda je trosku jina..a je nad slunce jasny ze kdyz nekdo chce s 350tkou litat 160...tak to asi nepujde.
a nakonec tady se diskutuje o necem o cem vy vubec neuvazujete...tak proc se rozcilujete...chlapci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
Dík
Recipročně vkládám detail uchycení toho origo držáku kapotky.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
Naposledy editováno 02.01.2011 00:34:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
no a k tomu vlneni...prvni 350 jsem mel v 82 roce,...634,...mel jsem ji 6 let,cca35tkm...a 6 let sem se nevlnil! ted mam CZ 125 a 250 z 84a87roku a 650 a ty se taky nevlnej,nerikam ze jsou v zatackach ale super(650tka je),....takze neco je asi spatne....ja vim co to je ale ty na to neprides.....a kdyz budu chtit stipat zatacky,tak nesedam na jawu(pokud nemas 650 stylku) a sahnu po necem jinem a uz nikdo tady nesrovnaval jawu s japoncem,ferari s trabantem nebo co to tam placas..boze muj zaco me trestas!!
Naposledy editováno 02.01.2011 03:04:28
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
pedal píše: nejtek> tohle je nazornej příklad demagogie a proto jak sem řek bych to v tomto případě zakazal jako komunismus prostě když se něco vlní, tak se to vlní všem, takže jestli se tobě jafka nevlnila jak had tak si prostě světová rarita, měl by si to někde zveřejnit aby se o tebe a tvé vyjimečné jawy dozvěděl cely svět.
"Vlnění" motorky rozhodně není rámem jawa jako takovým. Je to důsledek dalších komponentů - a to je odstranitelný. Ať už je to gumama, tlumiči, atd.
Já poslední jawu koupil za 4000 s novejma gumama a špatnou řadicí vidličkou. Předpovídám jí dlouhou budoucnost. Poměr cena/užitná hodnota jde snad do mínusu... Neříkám, že se na tom dá bezproblémů cestovat po dálnici do Španělska, ale když potřebuju někam zajet... novou jawu bych si nekoupil, ale ojetá levně je nejlepší investice.
Ano, je to něco jako škoda 120 v motocyklovém provedení.. Skoro každý ohrnuje nos, ale kdo ví, ten ví...
Naposledy editováno 02.01.2011 12:00:13
1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?
Pořešte raději,aby nebyl v Jawě výprodej jen 650 Clasic,ale aby za těch 90 tis. pustili i Dakara
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
Dědóch píše:
No ta 650 Dakar je celkem designově povedená, motor z XTčka, ještě tak kdyby ji prodávali levněji než to XTčko (no resp. dakar za 170, XT za 174 na oficálních stránkách yamahy), prodával by se mnohem více...
Nic proti majitelům J 650 Classic a Style, ale ty se moc nepovedly...no ale to je věc názoru...
No myslím, že se jawa může na nohy postavit jediným způsobem - začít dělat malovýrobu retrostrojů - viz. studie od italského designera: Jawa 650 Californian
[img]
Kdyby stála cca 150 000, věřím, že by si ji spousta lidí koupila...
Naposledy editováno 02.01.2011 13:49:41
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |