1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
demon90>SirIndy> Ja budu delat An az v cervnu a je mi to celkem uprd,protoze to neschvali a kdyby ji tak bych se nejak domluvil v autoskole
A udelat ze stavajici neomezene se promeni v ty nove od 21 tem kterym bude pri zavedeni 21 az 24 nemuzou?
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let
3 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
h.zeryk> tak prej to nejspís do konce roku schválej a to i 125ccm. ze 16- na 17:(
Já jsem kdysi v sedmnácti "piloval" na třindě se šestnácti modrými kobylami
Edit: 16kobyl = 11,9312kW !!! (160kg lehký stroj... )
Naposledy editováno 10.11.2010 17:51:59
Brown>Přátelé, jestli to půjde běžným tempem, tak to bude platit, až ten nejmladší bude nejstarší. I když po čem nic...
Nicméně i když mám těch 24 víc jak 2x za sebou, tak by mě zajímalo, kolik těch motorkářů se zabilo opravdu vlastní vinou. Že je nesejmulo auto, nebo že si nedali na hubu na špatné silnici. Navíc ti pánové asi nikdy na moderní motorce nejeli. Dám krk za to, že si dneska na slušné dváce člověk dokáže rozbít hubu hned na první pokus. Myslím, že by bohatě stačilo A1 a A. Navíc bych zavedl Průkaz debila. Vlastník by nesměl za řídítka, za volant a do vlády.
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let
1 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let
2 reakcí na tento příspěvek A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Další věcí je to, že Směrnice stanovuje, na jakých motorkách se mají dělat zkoušky (mj. pro A2 min. 400ccm a výkon 25 - 40 kW, pro A min. 600 ccm a nad 40 kW). To také musí ČR zanést do svých předpisů dle Směrnice. Takže buďme v klidu. Termín implementace je do konce r. 2010 (což už asi nestihnou) a platit by to mělo nejpozději od r. 2013.
S ohledem na to, co jsem napsal výše, bych se zatím podobnými "výlevy" nezabýval. Jakmile budu vědět něco konkrétního, tak to sem dám. A sledovat to jistě budu, protože to potřebuji pro svoji práci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A je to tady -moto nad 500 od 24 let
Layer>HonzaČ> Konečně někdo kdo o tom něco vím. Jinak myslíš,že když mám příští rok v červnu 18,tak že ten řidičák do 25 kw stihnu?
Se 100% jistotou to nelze říci, ale podle mne jsou změny reálné nejdříve od r. 2012, dříve to při tempu, které na MD a v Parlamentu funguje asi nebude. Zatím se, jak psal MATY, na konkrétních ustanoveních zákona či novely stávající "247" nic nedělá, pouze jsou předkládány různé návrhy, jak to udělat. Ale rozhodující je ustanovení Směrnice 2006/126/ES, to budou muset respektovat.
Jak bylo napsáno výše ve vláknu, pokud někdo chce jezdit jako hovado, tak mu v tom žádné zvýšení hranice věku nezabrání. Cesta je spíše ve zpřísnění zkoušek, zkvalitnění přípravzy řidičů, dohled nad bezpečností provozu, dále např. zavedení řidičáku na zkoušku pro nové řidiče apod. Zvýšení hranice věku, jak to někdo navrhuje, toho moc nezmění. Navíc nejvíce nehod mají řidiči ve věku 25 - 30 let, takže to je spíše záležitost machrování než jen věku.
FiFi.>HonzaČ> takže je nemožný to omezit objemem? To jsem si ulevil, mám v plánu ted'ka vlistopadu dělat auto + do 25kW a mám už koupenou šestku s 25kW. Navíc, jakmile podám přihlášku, tak budu dělat to, co k tomu dni, kdy to podám zatím platí? Takže, když bych zítra podla přihlášku, tak budu mít do 25kW tak jako tak?! Předem díky za odpověd'.
Zatím platí pro omezené A věk 18 let a omezení do 25 kW, takže bych neměl obavu, A do jara to jistě nezmění.
Omlouvám se, ale nečetl jsem to úplně celé, jen asi 90% přízpěvků a dovolím si taky reágovat.
Sám se řidičákem živím už nějakou dobu, jezdím s náklaďákem. Čím déle jezdím, tím víc mám pocit že polovina lidí nemá na silnicích co dělat a to jak motorkářů, tak řidičů osobáků tak ani kamioňáků. A podle mě to není o věku dělící skupiny, ale dle mě o výuku v autoškolách.
Dneska udělá papíry na cokoliv kdejaká trubka, která ani nepozná rozdíl mezi letní a zimní pneumatikou, nepozná značky kromě těch které ji zrovna vyšly v testu na internetu a o nějaké solidaritě a zdravé úvaze na silnici nemá ani šajna... Osobně bych neřešil věk ale umění, jak už tady někdo psal.
Stačilo by zpřísnit výuku, víc dbát na to, aby ten co dostává řidičák nebyl za volantem vykelpaný jak ratlík, aby nezmatkoval při sebemenší krizovce. Nebylo by špatné zažadit do výuky i povinnou školu smyku(taky už zde zaznělo) a řešení krizových situací a při testech opravdu dbát na to, aby dotyčný stroj ovládal s přehledem a dostatečnou sebejistotou.
Ano, namítnete že by řidičáky trvaly delší dobu a byly drahší, ale zamyslete se nad tím jestli by to nestálo za všeobecně větší bezpečnost nás všech a přispělo by to i plynulosti provozu?
Nedávno jsem zahlédl v jednom časopise výzvu k námětům pro policii, myslím že tady bylo o tom i téma. Nenašel by se někdo, kdo by byl ochotný sepsat podobný návrh a poslat ho do dané redakce? Tedy samozdřejmě že byste podobný návrh podpořili, pokud je to na vás příliš a nelíbí se vám to, tak pardón za slohovku