paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
5.11.2009 v 13:18
Mel jsem na tom jet v pondeli, ale kvuli pocasi jsem to musel odlozit na stredu.
Sotva jsem na tom odjel a zacalo prset

Takze zde jsou chronologicky moje dojmy:
1. Je pomerne vysoka a dost siroka. Kretensky maly rejd.
2. Ty mody B, STD a A - no to je asi vtip Pan od Yamahy mi tam dal STD, ze to bude pry bezpecnejsi. No mne to vic bavilo na tom A B je asi pro.... ja nevim pro koho.
3. Cukani v nizsich otackach - mne to bavilo Nemam s tim zadny problem, cely zivot jezdim na cukajicich motorkach, aspon je citit, ze se tam neco deje, ze to uvnitr zije.
4. Motor - do 7000 otacek je to line hovno Potom to jede, ale zas takova divocina to neni, jak nekteri rikali. Trojku a ctyrku do omezovace, prijemne zrychleni, ale je to zaroven strasne hodna motorka. A je treba ji drzet hodne v otackach. : (a to nekteri rikaji, ze ta R1cka ma silny spodek....co potom jine litry?? jsou to dole jeste vetsi mrtvoly??)
5. Zvuk - uzasna vec, hodne navykove. Ale pouze tak do strednich otacek. Pak mi ten zvuk az prilis pripominal dvouvalce, a ty ja jaksi nemam rad
6. Podvozek: uzasna stabilita i pri +250km/h. Brzdy - nevim, nezkousel jsem na mokrem asfaltu.
7. Ochrana proti vetru a desti - nic moc A to jsem pomerne nizky. Navic pro mne ta nadrz je idiotsky tvarovana a kdyz jsem zalehnul, tak jsem poradne nevedel, jak tam drzet hlavu. Vyssi plexi by asi pomohlo.
8. Mam dojem, ze to jaksi hodne topilo na pravou pulku sedla.
9. Celkova ergonomie - super!! Mam dojem, ze bych na tom mohl jezdit stovky km denne. Posez celkove (az na tu hlavu) je hodne dobry. Nevim, co vsichni maji s tim, ze sporty jsou nepohodlne.

Celkove hodne fajn motorka. Zmenil bych pouze toto:
-vyssi plexi
-jiny zvuk nad 7000 otacek
-trosku jinak tvarovana nadrz
-aby to melo trochu vetsi spodek..

Ale jinak je to velmi fajn motorka, je zabavna, takze se na motorky jeste nevyseru.

[URL=

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 20:15 | Nahoru | #181

Bubrak ZX10R>Neni, a jel sem na ni. Jako spodek se tvari silne, rozhodne lepsi nez 05 co sem mel (to je dole uplne jak 600 nebo 400 spis) nebo i 07 kterou sem testoval taky, ale porad treba na Suzuku nema a to o dost. Co tu jsou ty tabulky, tak to bude asi taky efekt toho bigbangu nez skutecne sily.



no, ehm...
Já jsem doteď žila v domění, že ten big bang (dva a dva válce jdou skoro stejně) není kvůli výkonu i když jsou lidi co tvrdí že to svým chováním má připomínat dvouvál...
V motogp DVD instruktáži vysvětlovali, že big bang je proto, aby motor při vyšších otáčkách vydával řev na jiné zvukové frakvenci a jezdec líp slyšel zvuk pneu a měl lepší možnost reagovat na podklouznutí.

to jen tak na okraj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 20:23 | Nahoru | #182

Windy>no, ehm...
Já jsem doteď žila v domění, že ten big bang (dva a dva válce jdou skoro stejně) není kvůli výkonu i když jsou lidi co tvrdí že to svým chováním má připomínat dvouvál...
V motogp DVD instruktáži vysvětlovali, že big bang je proto, aby motor při vyšších otáčkách vydával řev na jiné zvukové frakvenci a jezdec líp slyšel zvuk pneu a měl lepší možnost reagovat na podklouznutí.

to jen tak na okraj



Pravě že stejně nechoděj a systém zapalování zlepšuje trakci.Zvuk pneu,tak to je fakt mazec

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 20:27 | Nahoru | #183
Murkin> hele a proč se to teda podle tebe jmenuje Big Bang?

no každý gumy dělají zvuk... kdybys na něčem jezdil (aspoň v autě) tak bys to věděl.
Třeba já když mám micheliny na led, tak ty pískají. Sněhový gumy mi zase tak jako dunivě hučí.

Naposledy editováno 08.11.2009 20:28:43

2 reakcí na tento příspěvek ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 20:32 | Nahoru | #184
big bang to ve skutecnosti neni, je to jen crossplane

big bang chodi opravdu 2 valce spolu a zapaluji stejne, pritom je tam 1,5 otacky bez vybuchu, Yamaha ma ale crossplane, coz je neco jineho, tak napul cesty rekneme

1 reakcí na tento příspěvek ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 20:34 | Nahoru | #185
Samozřejmě že kvůli způsobu zapalování válců a ne kvůli zvuku gum.Když jsi tak technicky nadaná,tak určitě víš,že se dělal i motor,kterému se říkalo screamer,jojo,to je ještě z dob,kdy se jezdili 2taktní 500.Odtamtud pochází jak systém bigbang i screamer.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 20:43 | Nahoru | #186

Bubrak ZX10R>big bang to ve skutecnosti neni, je to jen crossplane
big bang chodi opravdu 2 valce spolu a zapaluji stejne, pritom je tam 1,5 otacky bez vybuchu, Yamaha ma ale crossplane, coz je neco jineho, tak napul cesty rekneme



no vida
tomu říkám kompetentní vysvětlení a kvůli čemu to teda je? mě se to nezdá s tou trakcí :\ ale možná to jen špatně chápu

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 20:45 | Nahoru | #187

Murkin>Samozřejmě že kvůli způsobu zapalování válců a ne kvůli zvuku gum.Když jsi tak technicky nadaná,tak určitě víš,že se dělal i motor,kterému se říkalo screamer,jojo,to je ještě z dob,kdy se jezdili 2taktní 500.Odtamtud pochází jak systém bigbang i screamer.



možná že jsem to špatně řekla, asi to měl být pozitivní vedlejší efekt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 20:45 | Nahoru | #188

Bubrak ZX10R>big bang to ve skutecnosti neni, je to jen crossplane

big bang chodi opravdu 2 valce spolu a zapaluji stejne, pritom je tam 1,5 otacky bez vybuchu, Yamaha ma ale crossplane, coz je neco jineho, tak napul cesty rekneme



No Big Bang bylo hlavně Véčko a to ještě cvajtaktní.. Kam se na to R1 hrabe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 20:51 | Nahoru | #189

C.J.>No Big Bang bylo hlavně Véčko a to ještě cvajtaktní.. Kam se na to R1 hrabe



no právě,oni přetočením klikovky a způsobu zápalů dosáhli u řadového 4válce charakteristiku véčkového motoru.Není to kvůli výkonu,ten jsou schopný udělat i u klasickýho řaďáku,ale právě kvůli trakci a opotřebení gum.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 20:54 | Nahoru | #190

Windy> no vida
tomu říkám kompetentní vysvětlení a kvůli čemu to teda je? mě se to nezdá s tou trakcí :\ ale možná to jen špatně chápu



je to trakcí která se má podobat dvouválci, slyšet gumy vážně ne. Byla jsi někdy na závodech? Zaručuju Ti že yamaha Bena Spiese řvala stejně jako ostatní

Jde o to že normální 4V má kontinuální dodávku výkonu, kterej je vlastně dodávanej v menších dávkách ale zato 2x častěji než 2V, a tím pádem si guma neodpočine a pokud dochází ke ztrátě trakce, není čas ji znovu získat zpět. Riskuju že píšu kraviny protože mám trochu v hlavě, ale myslím že je to takto.

2 reakcí na tento příspěvek ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 20:55 | Nahoru | #191
hele kecalisti...me zajima jedno.JEDE TO? NEBO NEJEDE TO? oproti jinejm motorkam stejne tridy.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 20:58 | Nahoru | #192
NoFear4> Heleeee, neruš nám to tu . mám konečně možnost dozvědět se něco užitečnýho
jasně že to jede. kdyby to nejelo a muselo se to tlačit, tak bys to poznal.
Bo Yeuop by byl od tlačení posranej až za ušima

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:00 | Nahoru | #193

Bubrak ZX10R>Presne tak.



No to sice je,ale ZX10 zustane kostetem bez bodu i ve WSBK..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:01 | Nahoru | #194

NoFear4>hele kecalisti...me zajima jedno.JEDE TO? NEBO NEJEDE TO? oproti jinejm motorkam stejne tridy.....



Nejede,teda,výjezd ze zatáčky super,pakzačneš rovnat motorku,dáš plyn a už se nic neděje Fakt nekecám,jestli se chceš přijet podívat na průběh výkonu a krouťáku,tak se klidně zastav a to tam byl komplet akrap a YEC elektrika a samozřejmě jsem se maximálně věnoval odladění.

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:02 | Nahoru | #195
Stev> no já si taky původně myslela že to má napodobit dvouvál. to mě napadlo, když jsem to zaslechla poprvý ale pak nějak tahle informace vyšuměla.
Normálně si na tohle téma asi půjdu přečíst nějaký odborný materiály začíná mě to zajímat

..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:04 | Nahoru | #196
Ne 2val,ale 4val do V!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:06 | Nahoru | #197
Windy> Od kdy muzou na vlakno o R1 prispivat zeny??? mazej si srovnat panenky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:07 | Nahoru | #198
Murkin> ty se na to ale asi divas jinejma ocima nez obycejny lidi nemyslis?

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:09 | Nahoru | #199

Murkin>no právě,oni přetočením klikovky a způsobu zápalů dosáhli u řadového 4válce charakteristiku véčkového motoru.Není to kvůli výkonu,ten jsou schopný udělat i u klasickýho řaďáku,ale právě kvůli trakci a opotřebení gum.



To jo, ale pořád nedosáhnou toho hlavního - Big Bang v NSR má 4 pracovní cykly na jedno otočení kliky, v Námaze jen 2 cykly.. Takže jediné čeho dosáhli je to, že s nižšímy náklady dosáhli charakteristiky V4 motoru..

Ale nazývat to Big Bang je zcela absurdní..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:13 | Nahoru | #200

NoFear4>Murkin> ty se na to ale asi divas jinejma ocima nez obycejny lidi nemyslis?



To nemyslím,každopádně jsi se ptal,jestli to jede,tak bohužel jen dole,ale ten vršek tomu chybí.
Podívej třema na Andyho,dostal R1 od Yamaha austria a po polovině sezóny to musel odložit,protože s tím byl o hodně pomalejší,konkrétně v brně s tím zajel nejlíp 2,05 a vloni na suze 2,02 a to je pán,co jezdil nějakou dobu WSBK.
A i kluci co na to přesedlali to buď odložili a nebo se trápěj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:15 | Nahoru | #201
Murkin> hmm tak to jsem nevedel :\ ale ono je to jedno,me stejne prijde ze dneska nejede nic a ani se mi moc nelibi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:20 | Nahoru | #202

NoFear4>Murkin> hmm tak to jsem nevedel :\ ale ono je to jedno,me stejne prijde ze dneska nejede nic a ani se mi moc nelibi



Momentálně má nejlepší motor Kawa,dobrá je i suzi K7-8,K5-6 samozřejmě taky,ale to už je starší kousek a pěkně funguje Honda i co se týká podvozku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:20 | Nahoru | #203

NoFear4>Windy> Od kdy muzou na vlakno o R1 prispivat zeny??? mazej si srovnat panenky


Už je mám srovnaný - stíhám to rychlejš než si ty stihneš srovnat koule
a co bych nepsala když o ní může psát Yeuop...

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:25 | Nahoru | #204

Windy>Už je mám srovnaný - stíhám to rychlejš než si ty stihneš srovnat koule
a co bych nepsala když o ní může psát Yeuop...



(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:35 | Nahoru | #205

Windy>Už je mám srovnaný - stíhám to rychlejš než si ty stihneš srovnat koule
a co bych nepsala když o ní může psát Yeuop...



co je ti do mejch kouli,rikam ti ja snad aby sis davala na sedlo tve duchcaty plenky abys ho nemela oslizle?
A s Yeuopem se bohuzel nemuzes srovnavat,to je pan motorkar s lety praxe.Kdezto ty mas za sebou tak maximalne pul senozny jako batoh a pak te emancipace prinutila zvetsovat si pero mezi chlapama na cervene divne motorce

1 reakcí na tento příspěvek ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:44 | Nahoru | #206
hele víš co? Já se nebudu zmiňovat o Tvých koulích a ty nech na pokoji moje panenky A s tím pérem - na rozdíl od Tebe můžu mít jak dlouhý chci. a obvykle zvětšuje i bez motorky

Otázku jezdeckých schopností či neschopností yeuopa nmůžu posoudit, bo jsem ho viděla jen na fotce a dojem je slušně řečeno tristní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:49 | Nahoru | #207
Windy> ok tvoje plenky necham stranou at se dostaneme tam kam chceme cili k zvetsovani pera teda pardon,k jezdeni na bikbanku
mimochodem co teba na tom vlastne muze zajimat zeno?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:50 | Nahoru | #208
Windy> Big Bang je kvuli zvuku aby meli pocit ze jedou na zavodnim speciualu,aby nemel motor setrvacni koutak a aby meli neco co ostatni nemaji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 21:58 | Nahoru | #209

NoFear4>Windy> ok tvoje plenky necham stranou at se dostaneme tam kam chceme cili k zvetsovani pera teda pardon,k jezdeni na bikbanku
mimochodem co teba na tom vlastne muze zajimat zeno?



Ok Ok, to vypadá jako nabídka k dočasnýmu míru

no vlastně mě zaujala debata na téma výkonu a nechápu proč je ten výkon tak "údajně neuspokojivej" když přeci R1 má být extra třída
a big bang strašně divně zní tak to je druhej důvod proč to tu čtu.
a to samý s tím plácáním rukávů...
Mě osobně je moje kožená 4SR bunda hodně volná přez ruce (bicepsíčky ) a už kolem 140 to na mě pleská tak, že se mi špatně řídí. Kolem 180 už je to hodně nepříjemný. proto mám tu daineesku - je mi skoro natěsno a tam kde není tak jí mám vycpanou páteřákem a chráničema.

takže yeuopovi nevěřím že jel v tom co má na sobě na fotce 250 a nevadilo mu to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 22:01 | Nahoru | #210
Murkin> Tak Meklau jezdil tu Suzuki uz nejakej patek predtim,takze neni moc velky prekvapeni,ze mu sedi vic,nez neosahana jamajka a jeste s takovim "prazvlastnim" motorem..

A aniz bych vyhledaval vysledky na netu,tak bych si myslim uspesne tipnul na to,ze Yamaha s er jednici toho za posledni cca 3roky vyhrala vic nez dost,at uz ve svete,nebo evrope,nebo kazdy republice.. at s lonskou,nebo letosni R1. Takze to zase takova mizerie nebude, a krivka napr ZX10 jak pises muze byt impozantni jak chce,ale stejne ji to neni nic moc platny

Jinak ale "nebranim" R1 proto,ze ji mam,jen diskutuju..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35854 Dnes v 12:13 Kubik19
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist