Muze se mi stat ze pri zadavani novych casu ci jezdcu omylem nekoho z vas smazu a neda se to uz dohledat.Omlouvam se a pokud se nenajdete dejte vedet,opravim to diky!
Pismena:
T- znaci overeny cas transporderem!
R- jakekoliv rucni mereni,nebo pocitani nahlas bez stopek,pripadne hruby odhad podle slunecnich hodin
V-cas na vode,mokre trati,nebo mokrych gumach pokud neni na suchu mereno
< cas za sipkou znaci predchozi uvedeny pro porovnaní zlepsení
TOP 79 :
BRNO:
1. Libor M GSXR1000 2:09.3 T
2. Perňa81 R1 2:09.769 < 2:10.002 T
3. premek798 GSXR1000 2:10.xx? T
4. PavelR1 R1 2:13.6 T
5. RiCi R6 2:14.2 T
6. pitbules R6 2:14.4 T
7. vik51 R6 2:14.6 T
8. DavR1 R6 2:15.8 T
9. mrtvola GSXR1000 2:16 T
10. Kolda RSV1000 2:16.2 T < 2:17.1 T < 2:19.5 T
11. DAWE02 GSXR1000 2:16.5 T < 2:19 T
12. Nejt GXSR1000 2:16.5 R < 2:17.8 T < 2:20 R
13. MiP GSXR1000 2:17.8 T < 2:20 R
14. Kotel CBR1000 2:17 R
15. rp GSXR1000 2:18.5 T
16. NoFear4 ZX10R 2:18.9 T < 2:20.7 T
17. Driffter R6 2:19 T
18. BK GSXR1000 2:19.3 T
19. špageta RSV1000 2:19.5 T < 2:21.6 T
20. Milagros CBR929 2:19
21. Prasouš CBR1000RR 2:20.1 T
22. tomiK3 GSXR1000 2:21 T
23. NoriHaga Duc1098 2:21.2 T < 2:27 T
24. pepazdepa1 R1 2:21 T < 2:26 T
25. JohnyGSX-R GSXR1000 2:21.9 R
26. 2LEKO GSXR1000 2:21.99 T
27. Gebbin GSXR1000 2:22.2 T < 2:27 R
28. faster 2:22 R
29. Palec68 ZX6 2:22.8 T < 2:24.9 T
30. DavaR6 R6 2:23.4 T < 2:24 T
31. Kaczer GSXR1000 2:23.6 T < 2:26 T
32. ope GSXR600 2:23.9 T < 2:34.1 T
33. Ducati1098 2:23 R
34. Taz-007 GSXR1000 2:24 R
35. Norik R1 2:24 R
36. Majkl31 GSXR750 2:25.6 T
37. kieffer GSXR600 2:25.9 T
38. Honziss R1 2:26 RV
39. jirik83 GSXR750 2:26.4 T
40. Maršoun VTRSP1 2:26 R
41. stepos79 GSXR750 2:27 T < 2:31 T
42. véna 2:27.6 T
43. Azzaziel CBR600 2:27 R
44. LeCorbusier R6 2:28 T
45. dracek87 CBR954 2:28.7 T 2:29.3 T < 2:35 R
46. Davator CBR900 2:28 R
47. DavidH R6 2:28 R
48. Kwaker81 ZX10R 2:28 R < 2:34 R
49. "Pavouk" CB600 2:29 R
50. dedaj R6 2:29.8 R
51. šup ZX6R 2:30 T
52. Kamikadze-Ace YZF1000 2:30.2 T
53. Suzuki(holka)CBR600 2:31 T
54. Bateria 2:31 R
55. Bubrak ZX10R 2:32 T
56. Lukino CBR954 2:32 R
57. Adam 46 CBR929 2:32 R
58. Peacemaker GSXR1000 2:34.5 T < 2:46.7 T
59. Elvis ZX6R 2:34.7 T
60. Qbi-C SV650 2:34.8 T
61. MAHDY GSXR600 2:34 R
62. Bedus CBR1000 2:34 R
63. Shorty SV650 2:34 R
64. Lukycat R6 2:35 R
65. Ratlik CBR600F 2:35 R
66. Sefo Apr.SL1000 2:36 R
67. Kraky ZXR750 2:38 R
68. Stev VTR1000F 2:40.8 T
69. Ruck GSXR750 2:40 R
70. Sooky FZS600 2:40 R
71. priki R6 2:42.2 T
72. David98 Jawa250 2:43 R
73. Ashley CBR600 2:47 R
74. petridas Mito125 2:47 R
75. strojvedoucí R6 2:48 R
76. natrium R1 2:51
77. Pro_man GSXR750 2:52
78. Afi(holka) GXSR1000 2:53 T
79. Alien(holka)TL1000S 2:58 R
MOST:
1. Libor M GSXR1000 1:41.3 T
2. Perňa R1 1:43.3 T
3. premek798 GSXR1000 1:45.3 T
4. mrtvola GSXR1000 1:46 T
5. NoFear4 ZX10R 1:46.5 T < 1:48.5 R < 1:49.2 R < 1:52 T
6. pitbules R6 1:47.5 T
7. RiCi R6 1:48 T
8. Franky CBR 1:48 T
9. Renegade R1 1:48.2 R
10. Driffter R6 1:49 T
11. Prasouš CBR1000RR 1:49.8 T
12. MiP GSXR1000 1:50 T < 1:52 R < 1:56.7 T
13. NoriHaga Duc1098 1:50.1 T < 1:55 T
14. DavR1 R6 1:50.2 T
15. Palec caferacer R1 1:50.2 T < 1:52.2 T
16. Kolda Tuono1000 1:51 T
17. DAWE02 GSXR1000 1:51.1 T
18. špageta 1:51.7 T
19. kieffer GSXR600 1:51.9 T
20. kawafil ZX10R 1:51 R < 1:53 R
21. tomiK3 GSXR1000 1:52 R < 1:57 R
22. Kony CBR954 1:52.2 R
23. Plejba jr.Tuono1000 1:52.5 T
24. Kaczer GSXR1000 1:53.281 T < 1:54 T
25. Corela9 CBR929RR 1:53.284 T < 1:55.1 R
26. 2LEKO GSXR1000 1:53 R
27. Majkl31 GSXR750 1:55.3 T < 2:02 R
28. Lukino CBR954 1:55.7 R < 1:57 R
29. artili R6 1:55.8 T
30. pepazdepa1 R1 1:55.9 T < 1:58 R
31. Qbi-C RSV1000R 1:55.8 T
32. ope GSXR600 1:56 R < 2:04 T
33. DABELSKABABICKA YZF750 1:56.3 R
34. Ducati1098 1:57 R < 2:02 R
35. stepos79 GSXR750 1:58.0 T < 2:20
36. HausO R1 1:58 R
37. Jindraa SV650 1:58 R
38. Azzaziel CBR600 1:58
39. Davátor CBR929 1:58.7
40. Norik R1 1:59 R
41. Jirik750 GSXR750 2:02 R
42. Bubrak ZX10R 2:02.9 T < 2:06 T
43. Elvis.ZX10R 2:03 R
44. Suzuki(holka)CBR600 2:05 T
45. Sausage 916 2:08 R
46. alesmoto FZ750 2:10 R
47. priki R6 2:11.7 T
48. cruis FZS600 2:11 R
49. lukaash Duc749 2:11.4
50. David98 Jawa250 2:12 R
51. hani-DUC 900SS 2:16 R
52. A.F.I.(holka) GSXR600 2:29 R < 2:48 R
53. Angie(holka) CBRR600RR 2:52 R
Naposledy editováno 28.05.2009 08:44:02
Tak to si ještě vyřídíme, máš štěstí, že sis tu svoji mrdku včera odvezl ... bych se ji pomstil ...
A příští rok konec týmu, každej za sebe ty rychlíku!! jsem zvědavej jak se někam dopravíš atd.
Já teď po necelejch 2 dnech navrátil s Fazerem 1000 z okruhu:
Praha - Mont Blanc a okolní průsmyky - Praha (tj. CZ, D, CH, I, F, I, CH, D, CZ):
ujetá vzdálenost: 2.480km +-
čas: 46 hodin (necelý dva dny)
11x zastávka v boxech u mechaniků pro benzín
2x pád motorky ze stojánku vpravo i vlevo
1x pokuta od frantíků na blikajících velikejch modrejch boxerech (prej to jsou taky motorky -?) v Chamonix
max. na cílovce (rozuměj: švýcarská dálnice v noci) dosažená rychlost (se třemi kufry) něco pod 230km/h
prům. snesitelná cestovní rychlost 200-210km/h
+ naopak nesnesitelná nedělní k ránu teplota (z Norimberka do Prahy) 2-3 stupně pod nulou, to pak díky zamrzlejm rukám, nohám i mozku následoval u benzínky nájezd zezadu do Fabie u stojanu - pěkná rána, která mne odhodila zpátky k tomu stojanu, u kterýho jsem to vlastně chtěl zastavit a tankovat
Asi to odmarodím ale hřeje mne, že podle tohodle je člověk schopnej dát Dakar za cca 7 dní... a ne se tam plácat tři tejdny, jako všechny ty vořezávátka s fabrickou podporou
PS: vracím se na GSXR. A rád
Naposledy editováno 29.09.2008 15:04:57
oxygen>Tak Martine, jsem zvědav, kam mne zařadíš - protože tohle je možná taky rekord...
Já teď po necelejch 2 dnech navrátil s Fazerem 1000 z okruhu:
Praha - Mont Blanc a okolní průsmyky - Praha (tj. CZ, D, CH, I, F, I, CH, D, CZ):
ujetá vzdálenost: 2.480km +-
čas: 46 hodin (necelý dva dny)
11x zastávka v boxech u mechaniků pro benzín
2x pád motorky ze stojánku vpravo i vlevo
1x pokuta od frantíků na blikajících velikejch modrejch boxerech (prej to jsou taky motorky -?)
max. na cílovce (rozuměj: švýcarská dálnice v noci) dosažená rychlost (se třemi kufry) něco pod 230km/h
prům. snesitelná cestovní rychlost 200-210km/h
+ naopak nesnesitelná nedělní k ránu teplota (z Norimberka do Prahy) 2-3 stupně pod nulou, to pak díky zamrzlejm rukám, nohám i mozku následoval u benzínky nájezd zezadu do Fabie u stojanu - pěkná rána, která mne odhodila zpátky k tomu stojanu, u kterýho jsem vlastně chtěl tankovat
Asi to odmarodím ale hřeje mne, že podle tohodle je člověk schopnej dát Dakar za cca 7 dní... a ne se tam plácat tři tejdny, jako všechny ty vořezávátka s fabrickou podporou
PS: vracím se na GSXR. A rád
nicméně byla to dobrá škola pro Michala a myslím že je tím pádem schopnej skočit na cokoliv a zajet skvěle...teď se trápil s výkonem motorky a tak se snažil to dohánět jinde. Chodí čím dál později na brzdy, průjezdy zatáček má rychlý, naučil se slušný drifty, v nouzi musel "vytahovat" moto na výjezdu přes spojku..., s těma kilama navrch se naučil "cvičit", podvozkově na tom kawa díky Halbichovi byla vždycky výborně (i když kawa je dost dlouhá což je sice výhodou v táhlých zatáčkách a na brzdy, protože je stabilnější, ale nahovno ve vracácích, retardérech, utažených zatáčkách,rychlých překlapovačkách...) a teď zase něco kladnýho, kawa má skvělou antihoping spojku...asi jednu z nejlepších v serii, což na Hondě jako stocku hodně chybělo (a chybí dodnes)
co bude příští rok se uvidí...
z 99% to nebude Suzuki a z 98% to nebude Honda...
Bedus>Bubrak ZX10R> jo jo, takovejch je nás určitě mrak. Můj zbabělej pud sebezáchovy mi pořád velí, že je lepší mít obroušený max kolena než prdel a kapoty
Souhlas. Jezdim pro radost. A ne se rozmlatit. Ale s tema casama urco hneme. Clovek se porad uci a porad zlepsuje -i kdyz potom uz pomalejc
Ashley>byl jsem prvně na okruhu v brně takže 2:47
To je v poho, ja byl prvne v 2005 na ZX9, a za hodinu a pul jezdeni sem sel dolu z 2:55 na 2:41. 2006 sem jezdil dokonce 2:49 (bobky z podrazovani) no a az ted se ZX10 sem sel na 2:32 v cervenci, to sem poprve brousil slidery a ted v zari sem zas spadl na 2:36, bez brouseni slideru. Spadl sem v Sosnove a precijen citim, ze mam vetsi bobky. V Moste sem mel zadni sjetou gumu dobrych 5mm od kraje a ted v Brne tam taky chybel jeste 1mm. A pritom v cervenci sem byl az na kraji a krom slideru drel i stehnem.
Je to hodne o tom, jak clovek rychle odbourava zabrany, jak se neboji jit ke hrane a spadnout. Je to podobny s jizdou po zadnim, nekdo se uci pomalu, ale treba vubec nelehne, a druhej se uci rychle ale patri k tomu nekolik padu. A pak samo ta praxe a praxe a praxe. A nekdo ma vlohy a nekdo nema. A nekdo ma na gumy a nekdo nema.