Nejsem zrovna ten kerej musi met maximalku 300, ale zas nechci aby me kazde na rovince ujel, nebo proste natrh prcku pri kazdym vyjezdu, coz se me stavalo prave na cebru.
R6 se me libi, ale pre cca do 8tis. se ji nechce, daytona je krasa, ale nevim esli by stihala a o kawe teho moc nevim, gsxr se me designove moc nelibi (tim se nechci nikeho dotknout ).
No zx10r porad tak nejak vede, ale moja s tim neni moc spokojena bo sem po crashi (nic vazneho, proste sem nedobrzdil zatacku, moje chyba).
Proc vlastne uvazuju o sestikilu - bo jezdim rad zatacky a u nich to bude s ovladatelnosti asi jinde...
Thx za rady, zkusenosti (spolehlivost, jizdni vlastnosi, spotreba provoznich kapalin a tak...)
největší borci jezdí na šestkách, páč si na nic nehrajou, ti co maj litry tak si tak akorát kompenzujou velikost svýho šaška a ted do mě
když motorku tak mynymálně hektolitra
A neboj, ja si nejake mistecko na protazeni jejich perek najdu
Jo a pockej az reknu Sakimu jak tu mluvis o litrech, ten te vykompenzuje hned lol
Naposledy editováno 06.07.2008 13:20:21
HILL>CarrierOfDeath>Hmm nemůžu do toho nějak kecat ,protože můj max je 600ccm . Ale viděl jsem nedávno kousek od Tábora GSX750R SRAD a Aprilia RSV Mile . Jako nemůžu si pomoct ,možná ti kluci prostě drželi spolu ,ale ten SRAD se držel až moc obstojně . Podle mne 750 Se může litru držet ,ale neřešil bych blbosti ala mě to nejede 300 . Bože. Podle mne třeba konkrétně 750 Srad může předčit i nějakýho toho litříka . Nevím ,možná kecam z cesty ...
GSX-R musí dát aprilce naprdel a to bez diskuze.
Presne tak, proc maj asi dvouvalce v SBK vetsi objem.
marisekk>DABELSKABABICKA> však si přečti to, co sem tady psal já, víceméně se schodnem!
ano mas pravdu, v zakladu se shodnem, ale ja nenapadal konkretne tebe, ale kdyz si prectes celou diskusi, tak se doctes takovy bludy, jako by ty co to psaly znaly motku jen z obrazku!! hihi ja nenapadl vsechny, ale kdyz si to prectes diskusi, tak my das za pravdu!
DABELSKABABICKA>marisekk>DABELSKABABICKA> však si přečti to, co sem tady psal já, víceméně se schodnem!
ano mas pravdu, v zakladu se shodnem, ale ja nenapadal konkretne tebe, ale kdyz si prectes celou diskusi, tak se doctes takovy bludy, jako by ty co to psaly znaly motku jen z obrazku!! hihi ja nenapadl vsechny, ale kdyz si to prectes diskusi, tak my das za pravdu!
Z obrazku znas litry tak akorat ty co mas prehistorickou 750. lol
Bubrak ZX10R>HILL>CarrierOfDeath>Hmm nemůžu do toho nějak kecat ,protože můj max je 600ccm . Ale viděl jsem nedávno kousek od Tábora GSX750R SRAD a Aprilia RSV Mile . Jako nemůžu si pomoct ,možná ti kluci prostě drželi spolu ,ale ten SRAD se držel až moc obstojně . Podle mne 750 Se může litru držet ,ale neřešil bych blbosti ala mě to nejede 300 . Bože. Podle mne třeba konkrétně 750 Srad může předčit i nějakýho toho litříka . Nevím ,možná kecam z cesty ...
GSX-R musí dát aprilce naprdel a to bez diskuze.
Presne tak, proc maj asi dvouvalce v SBK vetsi objem.
No to ji teda DA!! a ne malo, kdyz i moje babicka si RSV dava k svacine a to na sprintech, na 1,5km tak 100 - 150m, a to je osobne vyzkouseno a minimalne 10x, majitel RSV tomu taky nechtel verit. V zatackach uz se to primo srovnat neda, tak je to moooc o ridici, dobrej pilot smazne i 20 - 30 konovy deficit!Jinak RSV je nadherna motorka, ale je to spis kultovni zalezitost s koulema, nez nezvladatelna raketa, proste je to nadhera s dusickou!! (aby jsem se nedotknul majitelu RSV! )
Bubrak ZX10R>DABELSKABABICKA>jirik750>na suzuki dnu jsem litrum v pohodě stíhal,jedinej rozdíl se projevoval na cílovce a rovince po Déčkem..
750
edit:neberu závodníky,byli tam samosebou rychlejší
Konecne rozumny nazor! Litr 750 do 200 neujede az nekde pres 200 se projevi rozdil (a ten kdo psal ze 750 ma 110 koni??) asi by se na tom mel svezt, nebo se aspon podivat do katalogu.OD roku 00 maji 600 okolo 120 koni a 750 kolem 150koni a litry od 150 zhruba 180koni (bez uprav) litr ma krivku s plynulejsim stoupanim, 750 ma nastup vykonu okolo 8500ot, pokud 750 drzis nad 9tis ot, tak ti do 200 neujede zadnej litr, rozdily kroutaku se projevi az nad 200 a nebo s batuzkem!! Vetsina nazoru tady je scestnych a ti pisalci by se mely aspon na motorce svezt!! nez zacnou davat moudra ktery slysely v putice u piva!!
Blbost, psal sem ze ve 140kmh mas na 750 dvojku a nizsi otacky, kde mas nizsi vykon (treba tech 110 nebo klidne trochu vic). Kdezto litr mas porad na 1 a je tam 160+ koni. Muzeme to vyzkouset, letmej start ze 100km/h (nebo mozna 120), a rikam ze s litrem ujedu a zmizim.
No samo ze to muzeme zkusit, taky by mne zajimalo jaky je zazrak ZX10, jen letmym startem od 120km,h mne pripravis o muj potencial a posouvame se do rajonu kawy! take mam radsi letme starty (nepaly se tolik spojka, to mne srdicko place!) ale posuneme ho nekam na mezi 20-40km,h!! Samo ze ty dve motky nejdou primo srovnavat, pripoustim ze nad 200km,h jsem bez jakekoliv sance, ale do 200, pokud se ti to povede, tak to rozhodne nebudes mit zadarmo!!
Bubrak ZX10R>DABELSKABABICKA>marisekk>DABELSKABABICKA> však si přečti to, co sem tady psal já, víceméně se schodnem!
ano mas pravdu, v zakladu se shodnem, ale ja nenapadal konkretne tebe, ale kdyz si prectes celou diskusi, tak se doctes takovy bludy, jako by ty co to psaly znaly motku jen z obrazku!! hihi ja nenapadl vsechny, ale kdyz si to prectes diskusi, tak my das za pravdu!
Z obrazku znas litry tak akorat ty co mas prehistorickou 750. lol
Kdyz myslis? Az budes mit najezdeno tolik co ja na motce nacouval, tak neco povidej!
DABELSKABABICKA>Bubrak ZX10R>DABELSKABABICKA>jirik750>na suzuki dnu jsem litrum v pohodě stíhal,jedinej rozdíl se projevoval na cílovce a rovince po Déčkem..
750
edit:neberu závodníky,byli tam samosebou rychlejší
Konecne rozumny nazor! Litr 750 do 200 neujede az nekde pres 200 se projevi rozdil (a ten kdo psal ze 750 ma 110 koni??) asi by se na tom mel svezt, nebo se aspon podivat do katalogu.OD roku 00 maji 600 okolo 120 koni a 750 kolem 150koni a litry od 150 zhruba 180koni (bez uprav) litr ma krivku s plynulejsim stoupanim, 750 ma nastup vykonu okolo 8500ot, pokud 750 drzis nad 9tis ot, tak ti do 200 neujede zadnej litr, rozdily kroutaku se projevi az nad 200 a nebo s batuzkem!! Vetsina nazoru tady je scestnych a ti pisalci by se mely aspon na motorce svezt!! nez zacnou davat moudra ktery slysely v putice u piva!!
Blbost, psal sem ze ve 140kmh mas na 750 dvojku a nizsi otacky, kde mas nizsi vykon (treba tech 110 nebo klidne trochu vic). Kdezto litr mas porad na 1 a je tam 160+ koni. Muzeme to vyzkouset, letmej start ze 100km/h (nebo mozna 120), a rikam ze s litrem ujedu a zmizim.
No samo ze to muzeme zkusit, taky by mne zajimalo jaky je zazrak ZX10, jen letmym startem od 120km,h mne pripravis o muj potencial a posouvame se do rajonu kawy! take mam radsi letme starty (nepaly se tolik spojka, to mne srdicko place!) ale posuneme ho nekam na mezi 20-40km,h!! Samo ze ty dve motky nejdou primo srovnavat, pripoustim ze nad 200km,h jsem bez jakekoliv sance, ale do 200, pokud se ti to povede, tak to rozhodne nebudes mit zadarmo!!
Tebe by zajimalo jakej je ZX10R zazrak? Clovek by predpokladal, ze si na tom uz najel spoustu kilometru (edit: a nejspis nacouval), kdyz to tady tak zasvecene porovnavas.
Naposledy editováno 06.07.2008 15:11:20
"Pavouk">¨no pochlebujte si svý mašiny a dokažte všem že právě ty vaše jsou nejvější děla
největší borci jezdí na šestkách, páč si na nic nehrajou, ti co maj litry tak si tak akorát kompenzujou velikost svýho šaška a ted do mě
když motorku tak mynymálně hektolitra
Platí to pro 9 z 10 "jezdců".
"Pavouk">¨no pochlebujte si svý mašiny a dokažte všem že právě ty vaše jsou nejvější děla
největší borci jezdí na šestkách, páč si na nic nehrajou, ti co maj litry tak si tak akorát kompenzujou velikost svýho šaška a ted do mě
když motorku tak mynymálně hektolitra
Jinak ty dve mensi jsou samoze trochu lehci na preklapeni i se na nich snaz brzdi. Vahove mezi temi tremi zas takovej rozdil neni, spis tu rozdil delaji setrvacny hmoty motoru a skrine.
Mne osobne se lip jezdi na litru - v zatacce si zkusim vrknout trochu vic plynem a presne ucitim, esli si to zadek este vzal nebo esli uz ty sily nebylo moc. Na ty sestce i kupodivu na ty sedmpade hejbnu plynem i vic, ale zezadu je ten pocit takovej gumovej, az skoro k nejistote, esli mi to tam uz nezacina postupne ujizdet...
Takze chlapi, asi takhle... Staci a spokojenost, Bubbo?
david-haya>Bubrak ZX10R>Od tech 140 ma ZX10R lepsi akceleraci nez Hayabusa nebo CBR1000RR 04.
silny slova, muzem vyzkouset
no ja nevim, ale na sprintech (na 1/4 mile) v Hoskovicich jsem si v klidu od startu vyrazel az za souperi - a az do cile nekde kolem 223km/h mi vsechny (neupraveny) Busy ani ZZR 1400 urcite neujizdely - a myslim, ze celkovy casy meli vsichni tihle horsi... nevim, od kolika se tyhle prisery zacnou odsouvat, ale 299 (tacho) ja tam mivam hned a otackomer stoupa v pohode dost rychle dal - takze ten rozdil v realu nebude moc velikej a spis az kolem tech triset km/h... spis, ze ja to po par vterinach vzdam, zatimco prisery leti v pohode dal az do Brna
david-haya>Bubrak ZX10R>Od tech 140 ma ZX10R lepsi akceleraci nez Hayabusa nebo CBR1000RR 04.
silny slova, muzem vyzkouset
Rad bych, kamose co ma 00 Busu od 150 evidentne zacnu dojizdet (na startu proste ujede, to asi nemusim vysvetlovat). Tak esli to nema zrovna on naky posahany. Na 400m je rychlejsi, protoze ho nestihnu dohnat, ale pak ho dozenu a ujedu. Busa ma kroutak a nahore kolem tech 175 koni, tak ale ZX10 (u me kolem 190koni) a lehounka by proste i teoreticky takhle mela jet jak sem psal. Pokud teda nemas 08 Busu.
oxygen>david-haya>Bubrak ZX10R>Od tech 140 ma ZX10R lepsi akceleraci nez Hayabusa nebo CBR1000RR 04.
silny slova, muzem vyzkouset
no ja nevim, ale na sprintech (na 1/4 mile) v Hoskovicich jsem si v klidu od startu vyrazel az za souperi - a az do cile nekde kolem 223km/h mi vsechny (neupraveny) Busy ani ZZR 1400 urcite neujizdely - a myslim, ze celkovy casy meli vsichni tihle horsi... nevim, od kolika se tyhle prisery zacnou odsouvat, ale 299 (tacho) ja tam mivam hned a otackomer stoupa v pohode dost rychle dal - takze ten rozdil v realu nebude moc velikej a spis az kolem tech triset km/h... spis, ze ja to po par vterinach vzdam, zatimco prisery leti v pohode dal az do Brna
mluvim o novy buse... ta tam myslim nebyla ani jedna
PetrXX>"Pavouk">¨no pochlebujte si svý mašiny a dokažte všem že právě ty vaše jsou nejvější děla
největší borci jezdí na šestkách, páč si na nic nehrajou, ti co maj litry tak si tak akorát kompenzujou velikost svýho šaška a ted do mě
když motorku tak mynymálně hektolitra Hm, to by me zajimalo, co si pak musim s 1600 motorem kompenzovat ja :o
tata má taky 1600, výšku má, starej je, u starších bikerů se to odpouští páč maj něco za sebou
oxygen>david-haya>oxygen>david-haya>Bubrak ZX10R>
mluvim o novy buse... ta tam myslim nebyla ani jedna
... to nevim, pak uz jsem je prestal brat vazne - autobus jako autobus
hayabusa neni zadnej zazrak asi jako zadna motorka, ale tu akceleraci ze 140 bych si proti ZX10 rad zkusil
david-haya>oxygen>david-haya>oxygen>david-haya>Bubrak ZX10R>
hayabusa neni zadnej zazrak asi jako zadna motorka, ale tu akceleraci ze 140 bych si proti ZX10 rad zkusil
vyprdni se na to - par metru sem, par metru tam. vsechny ty nase nam jedou - oproti skoro vsemu ostatnimu - jako krava
spis bych si chtel porovnat zrychleni treba ze 200 na 300 s Lambem, Ferrari nebo Porsche GT... do tech 200, 250ti nebo 280ti budeme mit urcite navrch. ale pak?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |