EDIT: cena stazena na 80 000 uz mu asi doslo ze to neni tak malo penez skoda ale i tak nwm jestli bych chtel silnici ratsi bych neco podobneho varaderu ale to jen YBR a to zase prej je liny atd... tak nwm ale zalehavacku moc nechci.. rad bych pohodlnou motorku diky moc
Naposledy editováno 21.04.2008 20:41:19
Nehoň vyšší výkon u 4T, za moc peněz hodně málo muziky.
Chceš-li výkon, jdi do 2T. Je to ale za cenu vyšší spotřeby. Ale úplně jiné svezení, než na 4T.
hok>shaman171> u 125 maximálku neřeš, stejně to trvá dlouho, než se na ní rozhoupe (a to s větrem v zádech). Řešil bych zátah do nějakých 90 km/h, což bude běžný rozsah rychlostí, kde se většinou budeš pohybovat.
Nehoň vyšší výkon u 4T, za moc peněz hodně málo muziky.
Chceš-li výkon, jdi do 2T. Je to ale za cenu vyšší spotřeby. Ale úplně jiné svezení, než na 4T.
tak tak
to lockus: ne diky vypadal bych an tom jeste hur jak vosa na bonbone mam vetsi proporce co se tyce vysky
to hok: to co pises je mi jasny ... ale i tak bych rekl ze 7,3 a 9,6 kW u 125ccm je dost velikej rozdil ... do 2T nejdu nemam penize na benzin abych si to caloval sam ..
to Cíba.07: to mas recht ale ja chci do motorky ted dat hodne a potom ji mit bez vetsich nakladu takze 4T je asna volba mam pocit ze jsem se zamiloval ten Motar je vazne sepur .. cekam od Fidziho ten clanek tak uvidime ...
Max. výkon/ při otáčkách - 9,6 kW/9.500 1/min
Max. točivý moment/otáčky - 9,5 Nm/7.500 1/min
Prostě ten model 2005 strčí za klobouk 90% čtyřtaktních dvacek od "renomovaných výrobců".
Jenže ten Lens 2005 je z továrny Zongshen, kdežto ty nové jsou odjinud. Zůstala jen nálepka.
Jo - a BMW G 650 X-COUNTRY má taky motor z Číny lol lol
to 650ccm : taky ti nerikam ze mi ji vsouvas jen jsem rekl nazor ze chci "renomovaného výrobce"
a nejaky BWM mi je ted u zadku ae dobrej postřeh
EDIT: tady je dobry video: jak jim to frci ...
by em zajimalo co s tim delali ?
Naposledy editováno 29.04.2008 15:34:32
To video - nejni to otáčkoměr místo tachometru???
tady je dalsi dost podobny ..
Naposledy editováno 29.04.2008 16:11:34
650ccm>Myslím, že je blbost honit jednoho koníka u 125 ccm. lol
Mám doma (tedy syn) 3 roky starou Kentoyu Lens (4 ventilová hlava, karbec, chladič oleje) a jede jak z praku.
Synův kamarád měl nějakého skútra Aprilii 125 ccm a toho nikdo ho nestíhal.
Druhý kamarád měl Varadero a nejelo to a nejelo ...
Nic méně - jestli toužíš po Varaderu, tak kup za 60 tisíc starší a za cca 20 prý dělali v Hondě na Praze 10 kit na 200 ccm. Není to legální, je to zběsilost - ale když má tatík prachy ...
My raději zůstali u té Kentoy a po 2 letech koupili novou ER-6N a nechal jsem ji uškrtit na 25 kW. A svezeme se oba.
nevim, mel jsem ted v tydnu moznost projet Kentoyu Lens, a byl jsem celkem zklamany... cetl jsem uz tady nejake tvoje prispevky a celkem jsem se tesil, ale musim rict ze jsem velice zklamany.. mam porovnani s hondou cbr125, a je to jak nebe a dudy, kentoya oproti honde nejede, nebrzdi, proste po vsech strankach horsi.. prijemna vec ale zase byl ukazatel zarazene rychlosti a taky vystrazne blikny
edit: byl to model 2005
Naposledy editováno 29.04.2008 16:17:54
každý honí maximálku, ale to, že na rychlosti přes 120 snad žádná malorážka stavěná není, už nikdo neřeší (brzdy, rám, obutí,...). Navíc než se to došplhá na maximálku, od 100 nahoru
mladej teď v pondělí bude dělat zkoušky na 125, takže v garáži máme 2 KMX125, ať můžeme jezdit spolu a já nemusím dusit větší kubaturu. Má to něco kolem 20 kW, už se na tom dá docela vyblbnout. Ale když jsem jel na 4T 125, přišlo mi to jak na skůtru (nic proti skůtrům, občas na tom jezdím po vsi a nejbližším okolí). Kolem nás jsou dost kopce a 4T je opravdu nezvládají.
ty KMX zvládnou tachometrových 110-120 (podle GPS jsem to nekalibroval), na rovinky to pro mladýho stačí, ale podstatný je, jak se to chová mezi cca 30-90 km/h
ukazatel zařezenýho kvaltu - k čemu? Řadím podle toho, jak mi zpívá motor, ne podle ukazatele. Jen se mi občas stane, že se snažím tam kopnout sedmičku, ale to na velkých motorkách, na malorážkách má už šestka takový převod, že se stejně nedá motor vytočit na takové otáčky, aby se řadilo výš.
krátký výpočet:
místo 4T za 80 tisíc koupíš 2T za 50 tisíc, rozdíl je 30
4T bude žrát 3 litry, 2T ať to natáhnu 6, rozdíl ve spotřebě je 3 litry
benzín bude stát zhruba 35 Kč za litr (počítáno se supr olejem a zdražením benzínu)
za těch 30 tisíc máš 857 litrů benzínu navíc, což při spotřebě vyšší o 3 l/ 100 km je 285x 100 km, tedy 28.500 km. Jestli tohle najedeš na malorážce za 2 roky, než přesedláš na větší kubaturu....
to hok: mno postreh docela dobrej tady u nas je to docela rovinky .. obcas zatacka ale hlavne dira dira dira dira atd .... do nekonecna ... asi mas pravu s tim ze nikdo pri vetsich rychlostech nemysli na ram obuti atd.... ale mam pocit lepe receno vim ze v 16 je ridicak A1 omezen na 125ccm a 11kW tedy pokud ma to KMX tech 20kW i v technicaku tak na nem bude synator jezdit nelegalne .. ale predpokladam ze ma v ridicaku 11kW jeste se an to podivam ohledne vypoctu ... ten 2T koupit za 50 jedine ojetej ne ? coz nechci ...
Já sem si to jen potřeboval ujasnit...
Ty fakt buď rád že ti vůbec fotr něco koupí, a ty tady ještě laboruješ jestli ti výkon o 2,5 koně nižší bude stačit...
Cíba.07>je uplně normální že maj 2T v techničáku pod 11kw.ale ve skutečnosti jsou otevřený na víc!nikdo to neřěší,,,,,nezjišťuje,nikomu to nevadí!a jenom lítáš!
jenže kdyby to někdo jako na potvoru zjišťoval (např.po nehodě) tak jsi celkem slušně v 3,14če, protože jezdíš na motorce na kterou nemáš papíry...
to Bago: mam na mylsi to nejlepsi a nejvykonejsi ze 4T a z motardu ... proste mam asi vybrano svezu se na tech motorkach a podle me skoncim u XT 125 X mam 2 kamose co to maji a nestezuji si a dalsi lidi na netu shanim a nikdo si nestezuje ....
to medved_bedrich: mas pravdu musi to tak bejt ..
to Cíba.07: dobre ale tady to bejva udelany tak ze je psano ze to am v technicaku 11kW a hok nepsal nic o tom ze by ty motorky otviral tedy rekl bych ze maji 20kW v zakladu a v technicaku taky ... to by pak znamenalo ze jeho synator si dela papiry zbytecne
Naposledy editováno 29.04.2008 18:50:12