paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Info o suzuki tl1000s...
15.2.2008 v 18:37
jsem asi 170cm vysoký a zajímalo by mě jestli z toho došáhnu. A pak taky jak je to s tím brutálním tahem v porovnání s sv650s?
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...

15.6.2009 v 10:00 | Nahoru | #181
Dr.Ďuričko22> Je to tak TL odspoda dobrý, nahoře trochu ztrácí, uvidíme co s tím udělá PWR Commander. Co se týká brzd, tak původní čtyřpístky jsem vůbec nejezdil, takže nevím jak to brzdí, ale osadil jsem dopředu šestipístky ZX12R i s pumpou, nový desky a pancířky a brzdí to, jedna báseň, řekl bych ukrutně, neshledal jsem, že by brzdy nějak nestíhali, spíš naopak a to jsem byl zvyklý na Bremba Takže tuto úpravu, víceméně za pár kaček můžu jedině doporučit. Někde jsem tu četl, že ty šestipístky nebrzdí, no není to pravda. Teď mluvím o použití na silnici, okruh zatím nemám vyzkoušený.

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

15.6.2009 v 10:30 | Nahoru | #182
hansell> Co se brzd týče tak já mám pouze pancíře a desky závodní SBS karbonový,když se zahřejou,tak paráda.Co se týče brzdnýho efektu fakt koušou,ale musi se hodně zahřát jinak není velkýho rozdílu mezi Goldfreny a temito.Slyšel jsem od Alien,že dost pomáhá k těm 6pístkům pumpa s Busy,že prý zmizí takový to gumový nic na páčce...asik to taky nějak pořeším když zkoušela tu mojí brzdu krčila u toho nosík>to si nemůžu nechat líbit

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

15.6.2009 v 10:30 | Nahoru | #183
hansell> Co se brzd týče tak já mám pouze pancíře a desky závodní SBS karbonový,když se zahřejou,tak paráda.Co se týče brzdnýho efektu fakt koušou,ale musi se hodně zahřát jinak není velkýho rozdílu mezi Goldfreny a temito.Slyšel jsem od Alien,že dost pomáhá k těm 6pístkům pumpa s Busy,že prý zmizí takový to gumový nic na páčce...asik to taky nějak pořeším když zkoušela tu mojí brzdu krčila u toho nosík>to si nemůžu nechat líbit

Kurňa

Naposledy editováno 15.06.2009 10:32:11

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

15.6.2009 v 11:03 | Nahoru | #184
JJ, mám pumpu ZX12R, je to téměř to samý, jako na Buse a žádná gumárna to neni, poměrně pěknej nástup to má, teď na TL brzdím dvěma prsty a dobrý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...

15.6.2009 v 12:24 | Nahoru | #185
hansell> No a ve srovnaní s RSV cos jezdil je to jaký?Mě včera stačil na tom RSV ukazováček

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

15.6.2009 v 12:50 | Nahoru | #186
Dr.Ďuričko22> Víš co, Bremba jsou Bremba, holt jedny z nejlepších, to je těžký, takhle co si pamatuji, tak brzdy na RSV jsou fak brutal, kousavý jak blázen, super dávkování a všechno paráda. Je to jedna z více věcí, který se na Aprilce povedly. U těch šestipístků ZX12R/Hayabusa s carbonovejma deskama a pumpou, defacto komplet přehozený je to podobný, nezaznamenal jsem fakt žádný nedostatek, který by ty brzdy vykazovaly. Otázka je samozřejmě jak se budou chovat na okruhu, když to budeš hnát do krajnosti a jestli se budou přehřívat a vadnout nebo ne, tak pak už to nemusí být taková sláva, ale nemyslím si. TL je poměrně lehká strojovna a když si šestipístky poradí s Busou a ZX, které jsou možná víc než o 30Kg těžší a nikdo si na ně moc neztěžuje, že to moc nebrzdí, tak proč by sakra tyhle brzdy nefungovaly na lehčím TL, třeba i o trochu lépe??? Vždyť ty brzdiče se v nezměněný podobě dávaly na Busy donedávna, vlastně až do příchodu nového modelu. Jasný, že dneska jsou tyhle brzdiče koncepčně překonány radiálama atd... ale na normální provoz bych řekl víc než velmi dobrý. Sám teda chci časem dát ty bremba i s pumpou na TL, ale to spíš kvůli mýmu pocitu, že mám něco jinšího a že to pak bude líp brzdit? Je to možné a jenom dobře TL u mě stejně zůstane a dělám to jen kvůli sobě. Jsem zvyklej brzdit dvěma prsty, bylo tomu tak na Fazeru, na Buse, na RSV, je tomu tak u Tripla a u TL taky. No problem

1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...

15.6.2009 v 16:23 | Nahoru | #187
na brzdy si teda nestěžuju. pravda, jsou trochu měkčí, než je normální, ale je to o zvyku. mám tam 4pístky a super. brzdím jedním prstem..

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

15.6.2009 v 17:57 | Nahoru | #188
KARDAN> Vyzkoušej upravený TL, nebo GSXR K1, nebo Busu, rozdíl poznáš určitě

Info o suzuki tl1000s...

15.6.2009 v 21:07 | Nahoru | #189
Souhlas s Hansellem,brzdy TL v serii stojej za prd,u mě zatim nejhorší učinek ze všech moto který jsem zkusil.Je ale dobrý,že se nabízí spousta řešení jak je vylepšit,už jsem viděl dokonce i komplet brzdovou soustavu z RSV na TLR(nejsem si jist kotoučema)a to už musí kotvit hodněpěkně :\

Info o suzuki tl1000s...

18.6.2009 v 14:07 | Nahoru | #190
Teď už Vám to asi nepředvedu,ale Můča před nehodou s o zub menším kolečkem uměla zarazit ručičku tachometru,s origo převodem jsem to na stejný rovince nikdy nestihl,ale jak moc to lže netuším,snad to zvládnu dát do stejný kondice

Info o suzuki tl1000s...

20.6.2009 v 13:25 | Nahoru | #191
Chlapi nekde tu bylo vlákno vztahující se k zvyšování výkonu u TL-R,jsem línej to hledat,tak to šoupnu sem.Našel jsem na TLZone docela zajímavej thread,kterej me zase přesvedčil,že mezi majiteli TL se občas vyskytují docela krutí týpci ,řeší se tam tedy hlavně zvyšování objemu,ale taky použití eliptických sacích hrdel a tak,prostě spousta poslintáníhodných vychytávek

(reakce na) Info o suzuki tl1000s...

20.6.2009 v 20:31 | Nahoru | #192

...RSV dáva +/-280kmh,její zátah se nedá s TL vůbec srovnávat,je to dechberoucí kopr,TL nejede 270kmh ani náhodou,to co vám ukazuje tacho je dezinformace daná technikou...


hele nevim, na mimonskym letišti jsem nedávno dal tachovejch 280 a kámoš co má 749R jel vedle mě a ukázalo mu to taky stejně..

Info o suzuki tl1000s...

24.6.2009 v 18:39 | Nahoru | #193
Zdar bando, mohl by mi někdo poradit, kde seženu za rozumné peníze pěkný klín pod motor na TL1000S nebo ještě lépe celé boční kapoty, jestli se nějaké dělaly?? Viděl jsem to na pár TLkách, ale nedopátral jsem se, kde to koupit! Mylíte, že je stejné se starým SV650??? Předem dík za rady! Zdar Vojcl

Info o suzuki tl1000s...

23.7.2009 v 17:48 | Nahoru | #194
Chlapi a slečno!Už vám někomu praskla pojistka na okruhu zapalování(10A)?Mě se to dneska stalo,když jsem se právě chystal vyrazit na dráhu...napadlo mě jestli to nemůže být přepětím od regulátoru dobíjení.Kroužil jsem při vypnutých světlech na což není prase zvyklé a pak když se najíždělo do další jízdy tak po chvilce stání na nastartovaný motor se chci rozjet a ono nic :\ zaráží mne ten okruh zapalka
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil


TOPlist