globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...
 
21.3.2015 v 17:27
Zcela vazne bych rad zjistil co musim udelat, splnit a umet dle zakona, abych mohl ucit lidi ridit motorku.
Respektive mohu ucit a poradat kurzy ci cvicne jizdy na okruhu ci za provozu jako zivnost bez jakekoliv licence?
A zajima me vas nazor co od instruktora motoskoly ocekavate nebo jste ocekavali ze vas nauci a zdali jste se opravdu v nejakem typu motoskoly neco naucili.
Diky za reakce
PS: kdyby me chtel nekdo zamestnat na teto pozici, pripadne si se mnou domluvit za uplatu cvicne jizdy jsem pripraven

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 09:19 | Nahoru | #181

Stev píše: Veverčák> no, já bych to asi s brzdama potřeboval ... Ale radši se to naučím sám, mám z toho pak větší radost.



ale ja nepopiram, ze mam taky na brzdach rezervy .... jen mam naivni predstavy, ze se da resit plno dalsich veci ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 09:28 | Nahoru | #182
Veverčák> to je jasný, já taky to noufírovo instruktorování neberu moc vážně. Navíc kolem sebe máš rychlejších lidí dost, zkusil bych to nejdřív tam

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 09:56 | Nahoru | #183

Stev píše: Veverčák> to je jasný, já taky to noufírovo instruktorování neberu moc vážně. Navíc kolem sebe máš rychlejších lidí dost, zkusil bych to nejdřív tam



a tak to ja se bavim napul seriozne .. plni rychlejsich kolem sebe mam, ale malokdo je skutecne schopen smysluplne poradit. Ted v Moste premyslim, ze si zaplatim MC 45.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 10:02 | Nahoru | #184
Veverčák> Na brzdy je Fír dobrej,to by učit mohl.V zatáčkách se tak divně plácá a pak to honí na brzdách. Jinak okruh je v tomhle strašně jednoduchá záležitost,kroužit pořád dokola a pilovat ten svůj kroužek je mentálně nevyčerpávající.Zatímco trefovat brzdy v provozu na neznámých místech a dokázat číst provoz vyžaduje daleko většího fištróna.Tam už neplatí,že tupý opakování je matkou moudrosti.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 10:08 | Nahoru | #185

verybusy píše: Veverčák> Na brzdy je Fír dobrej,to by učit mohl.V zatáčkách se tak divně plácá a pak to honí na brzdách. Jinak okruh je v tomhle strašně jednoduchá záležitost,kroužit pořád dokola a pilovat ten svůj kroužek je mentálně nevyčerpávající.Zatímco trefovat brzdy v provozu na neznámých místech a dokázat číst provoz vyžaduje daleko většího fištróna.Tam už neplatí,že tupý opakování je matkou moudrosti.....



jenze mne zajima ten okruh, k provozu (A Fearovi v nem ) se tady vyjadrovat vubec nechci .. a nechci se v zatackach tak divne placat, chci jezdit hezky, plynule a svizne. Ja jsem starsi clovek, mam o sebe strach, takze jezdit Most \a 1:40 nebudu nikdy, ale zlepsovat se chci .

Naposledy editováno 09.04.2015 10:11:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 10:16 | Nahoru | #186

Veverčák píše: jenze mne zajima ten okruh, k provozu (A Fearovi v nem ) se tady vyjadrovat vubec nechci .. a nechci se v zatackach tak divne placat, chci jezdit hezky, plynule a svizne. Ja jsem starsi clovek, mam o sebe strach, takze jezdit Most \a 1:40 nebudu nikdy, ale zlepsovat se chci .



No však na okruhový ježdění je instruktorů dost,kdo se vydá touhle cestou,má na výběr. Noufír asi neřešil okruhovou školu,ale školu ježdění v běžným provozu a to obnáší něco úplně jinýho.Asi bych to viděl na školu pro vyježděnejší jedince,které nebaví okruhy a chtějí si zalítat na běžných silnicích.Vím že je to nemorální,ale takových lidí je fakt dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 10:21 | Nahoru | #187

verybusy píše: No však na okruhový ježdění je instruktorů dost,kdo se vydá touhle cestou,má na výběr. Noufír asi neřešil okruhovou školu,ale školu ježdění v běžným provozu a to obnáší něco úplně jinýho.Asi bych to viděl na školu pro vyježděnejší jedince,které nebaví okruhy a chtějí si zalítat na běžných silnicích.Vím že je to nemorální,ale takových lidí je fakt dost.



Pak bych byt noFearem asi resil hlavne dobrou pojistku .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 10:33 | Nahoru | #188
Ozzy_> sbíráš si data ze všech tréninků a závodů? respektive zajímá mě jestli jsi schopný jezdit stabilně nějaký čas nebo je to nahoru dolu?
Jak často řešíš že se děje něco co nechceš nebo že jsi dlouhý krátký široký či cokoliv jiného? :) třeba během 10kol jednoho volného ježdění?
Na okrsce bys mi musel ujet určitě.. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 10:36 | Nahoru | #189

Veverčák píše:

jestli se uceni omezi na to kdy brzdit a kdy pridat plyn, pak nemas na okruhu nikoho co naucit



:)) no jestli si myslíš že je ti málo se naučit kde a jak brzdit či nebrzdit což by tě porychlilo asi o 5sekund tak to ti asi opravdu nemám co předat :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 10:41 | Nahoru | #190
verybusy> ahaa ale kde ses tam vzal mezi tema lidma si je znal uz z drivejska nebo ses nejak nabalil z fora? Ale Gagy nejezdil v te době dobře nebo nejlépe je zvlastni ze jsi byl takovej lempl ze ses musel ucit od tech vzadu ))))

Rikas odkouka...Stev taky rika ze se to da odkoukat nebo si na to prijit sam....jak muzete odkoukat co ten ridic úpred vama dela kdyz mu vidite maximalne na prdel a a zadni gumu? :) odkoukat se da jedine stopa a to je casto malo :)

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 10:45 | Nahoru | #191
NoFear4> tak to pozor, já si myslím že nějaký odkoukávání je úplně k ničemu, jen to donutí člověka jet rychlejc než na co momentálně má schopnosti. Ale já se rád přiučím kombinací nějakýho chytrýho čtení, přemejšlením o tom jestli to není blbost, a následnym zkoušení v praxi. Bezpečnost v provozu neřeším, tam mě nemá nikdo co učit, spíš techniku.
Tím ale nezpochybňuju že instruktor je k něčemu, jen já ho nechci.

Naposledy editováno 09.04.2015 10:47:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 10:46 | Nahoru | #192

NoFear4 píše: :)) no jestli si myslíš že je ti málo se naučit kde a jak brzdit či nebrzdit což by tě porychlilo asi o 5sekund tak to ti asi opravdu nemám co předat :)



predtim ti byly 2, ted uz 5, jeste pul dne a jezdim to pod rekord okruhu

jde o to, ze tohle je zrovna ta nejtupejsi cast, kterou muzu uplne v klidu trenovat sam a nemusim za to utracet penize za nekoho dalsiho ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 10:47 | Nahoru | #193

NoFear4 píše: Ozzy_> sbíráš si data ze všech tréninků a závodů? respektive zajímá mě jestli jsi schopný jezdit stabilně nějaký čas nebo je to nahoru dolu?
Jak často řešíš že se děje něco co nechceš nebo že jsi dlouhý krátký široký či cokoliv jiného? :) třeba během 10kol jednoho volného ježdění?
Na okrsce bys mi musel ujet určitě.. :)



Zaznamenavani kol (racechrono) a rozbor po sektorech + pokusy o zmeny a pozorovani co to udelalo je zaklad zrychlovani. Ted 3 dni (z toho druhy dva na vode) na novym okruhu (Misano) jsem nebyl dlouhej ani jednou. Ve druhym kole na vode sem urval zadni gumu pri akceleraci. Prava ruka nebyla jeste v modu rain. Jinak uplne ok, brzdy i vyjezdy i zatacky. Ale treba jsem se dostal k tomu ze na vode jsem brzdil tam kde prvni den na suchu. Mrzi me ze jsme se na suchu nesvezli alespon 2 dni.

--------

Zavod loni z Brna, abys mel predstavu jak podobny sou kola. Prvni kolo je pevnej start.

68 - Martin Lipinsky - 01 - SSP
2:25.769
2:21.245
2:22.154
2:21.720
2:19.917
2:20.497
2:21.398
2:21.559
2:21.041

Naposledy editováno 09.04.2015 10:48:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 10:53 | Nahoru | #194

Veverčák píše: Pak bych byt noFearem asi resil hlavne dobrou pojistku .



proc? vis kdy jsem naposledy spadnul? a to vsichni vime jak jedu na okruhu nebo na okrsce. V roce 1999 ve triproudovem stoupani ven z prahy v casti sporilov v 6 rano, motorka GSXR 600 rychlost 160kmh, duvod padu vytrzeni riditek z ruky po prejeti boule asfaltu vyjezdene kamionem. muzeme spekulovat o tom jstli to byla jezdecka chyba ci ne. Pokud bych hledal kdy jsem spadnul vlastni vinou musel bych se vratit az nekam do roku 1993 :)))) pojistka jsou pro me vyhozeny prachy stejne bych si je pro eventuelnim padu uz neuzil :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 10:59 | Nahoru | #195
Veverčák> libi se mi na tobe to zapaleni a odhodlani byt rychlejsi ale radsi bys trenoval cokoliv jineho nez to co te opravdu zrychli :)))
Dobre tak jinak....dáváš kolínka dřeš slider? jestli jo tak se na to vyser protože to tě zpomaluje ukol čislo jedna pro tuto sezonu pojedes bez slideru s holym kolenem :))))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 10:59 | Nahoru | #196

NoFear4 píše: proc? vis kdy jsem naposledy spadnul? a to vsichni vime jak jedu na okruhu nebo na okrsce. V roce 1999 ve triproudovem stoupani ven z prahy v casti sporilov v 6 rano, motorka GSXR 600 rychlost 160kmh, duvod padu vytrzeni riditek z ruky po prejeti boule asfaltu vyjezdene kamionem. muzeme spekulovat o tom jstli to byla jezdecka chyba ci ne. Pokud bych hledal kdy jsem spadnul vlastni vinou musel bych se vratit az nekam do roku 1993 :)))) pojistka jsou pro me vyhozeny prachy stejne bych si je pro eventuelnim padu uz neuzil :)



taky mi neslo o tvuj pad . Pokud budes provozovat nejakou oficialni motoskolu, byt tebou, pojistim se na nahrady skody. Ono sice muzes vsem davat podepsat papir, ze jedou na vlastni riziko atd ... ale to ma platnost az kdyz to uzna soud a vyvazani se z obecne odpovednosti je dost problematicke ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:01 | Nahoru | #197
Ozzy_> zkoukni casy treba most a udelej z toho prumer ktery jezdis stabilne plus minus 2 sekundy na kolo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:03 | Nahoru | #198

NoFear4 píše: Veverčák> libi se mi na tobe to zapaleni a odhodlani byt rychlejsi ale radsi bys trenoval cokoliv jineho nez to co te opravdu zrychli :)))
Dobre tak jinak....dáváš kolínka dřeš slider? jestli jo tak se na to vyser protože to tě zpomaluje ukol čislo jedna pro tuto sezonu pojedes bez slideru s holym kolenem :))))



hele mym primarnim cilem neni byt rychlejsi za kazdou cenu, ale naucit se jezdit hezky plynule a svizne a pritom ne v panic modu . Je v tom rozdil ..

on ti treba ozzy vysvetli o co mi jde a jak jezdim

Naposledy editováno 09.04.2015 11:03:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:04 | Nahoru | #199

Veverčák píše: taky mi neslo o tvuj pad . Pokud budes provozovat nejakou oficialni motoskolu, byt tebou, pojistim se na nahrady skody. Ono sice muzes vsem davat podepsat papir, ze jedou na vlastni riziko atd ... ale to ma platnost az kdyz to uzna soud a vyvazani se z obecne odpovednosti je dost problematicke ..



To mas asi pravdu to rozhodne nepocenuju a vim ze asi neni moc sranda kdyz se ti zabijej lidi na akci nebo jezdeni ktereho jsi poradatelem nebo organizatorem....pokud o tom neco vis rad si necham poradit :) vymenou za to ze te naucim pasaz za vracakem :)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:08 | Nahoru | #200

NoFear4 píše: To mas asi pravdu to rozhodne nepocenuju a vim ze asi neni moc sranda kdyz se ti zabijej lidi na akci nebo jezdeni ktereho jsi poradatelem nebo organizatorem....pokud o tom neco vis rad si necham poradit :) vymenou za to ze te naucim pasaz za vracakem :)))



nastesti osobni ne ...

za vracakem pico woe plnej pres obrubnik levou pod naklonem a plynem, pred dolikem si lehce uklapnout, posrat se a poslat to tam . Hlavne necumet dopredu .

Pojed s nama do toho mostu a pokecame na trati

Naposledy editováno 09.04.2015 11:09:31

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:11 | Nahoru | #201

Veverčák píše: hele mym primarnim cilem neni byt rychlejsi za kazdou cenu, ale naucit se jezdit hezky plynule a svizne a pritom ne v panic modu . Je v tom rozdil ..

on ti treba ozzy vysvetli o co mi jde a jak jezdim



Tak to te chvalim to je dle me jedna z nejdulezitejsich veci ani ne tak na okruhu ikdyz taky ale hlavne na okrsce. Ja jedu v nerychlejsim modu tak...ze jedu tak aby se nic nedelo abych neriskoval a v zadnem pripade nespadl. Nekde mezi 85-90 procenty dovednosti schopnosti stroje i jezdce. opravdu to je zaklad bezpecne a rychle jizdy jet tak aby se nic nedelo a kdyz se neco bude dit tak abys tam mel tech 10% na korekci toho problemu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:14 | Nahoru | #202

Veverčák píše: nastesti osobni ne ...

za vracakem pico woe plnej pres obrubnik levou pod naklonem a plynem, pred dolikem si lehce uklapnout, posrat se a poslat to tam . Hlavne necumet dopredu .

Pojed s nama do toho mostu a pokecame na trati



No vidiiiiis dyt ty to mas zmaknuty uplne presne jak bych te to ucil kamo musis jet 48 jak prd :)) takhle kdyz pojedes vsude jinde tak se muzes pomalu otacet kde si za sebou nechal mladyho Halbicha :)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:19 | Nahoru | #203

NoFear4 píše: Ozzy_> zkoukni casy treba most a udelej z toho prumer ktery jezdis stabilne plus minus 2 sekundy na kolo?



Lonsky zavod v Moste:

2:02 (pevnej start)
1:53
1:52
1:52
1:52
1:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:20 | Nahoru | #204

NoFear4 píše: No vidiiiiis dyt ty to mas zmaknuty uplne presne jak bych te to ucil kamo musis jet 48 jak prd :)) takhle kdyz pojedes vsude jinde tak se muzes pomalu otacet kde si za sebou nechal mladyho Halbicha :)))



Mladej halbich tam umi 36 ty vole

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:21 | Nahoru | #205

Ozzy_ píše: Mladej halbich tam umi 36 ty vole



zanedbatelna skutecnost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:24 | Nahoru | #206
Ozzy_> no hele když si vezmu že litr bude tak o 2-3 vteřiny rychlejší, tak už ti toho noufír asi moc nepředá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:24 | Nahoru | #207

Stev píše: Ozzy_> no hele když si vezmu že litr bude tak o 2-3 vteřiny rychlejší, tak už ti toho noufír asi moc nepředá



Kdyz si vemu, ze on to tam zajel na druhej pokus a ja se s tim jebu 4 roky ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:25 | Nahoru | #208

Ozzy_ píše: Mladej halbich tam umi 36 ty vole



Dyt ja vim to ale neni tak daleko od 52 preci 16 sekund to neni potreba ubrat ani sekunda na zatacku to date... :))))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:26 | Nahoru | #209

NoFear4 píše: Dyt ja vim to ale neni tak daleko od 52 preci 16 sekund to neni potreba ubrat ani sekunda na zatacku to date... :))))



Ted mam cil tebe plesoune Porazit na serivy sestce plesouna na seriovym litru Pak az se budeme bavit o martanech

Edit: kazdopadne se mi osvedcilo si dat vzdycky realnej cil Zacinal sem holkama

Naposledy editováno 09.04.2015 11:27:24

(reakce na) Jak se stat dobrym instruktorem motoskoly...

9.4.2015 v 11:31 | Nahoru | #210

Ozzy_ píše: Kdyz si vemu, ze on to tam zajel na druhej pokus a ja se s tim jebu 4 roky ....



Ale hovno vole to bylo zpusobeny tim ze jsem se v poslednim kole propadl nahodne ze 4teho mista na treti a tak jsem rekl ze teda pridam abych se dostal na tu bednu kdyz uz mi to prepustil :))
Stev ma pravdu moje teorie se potvrdila R6 1:51 ZX10 1:48 hned. Zbytek byl uz jen dilem toho ze mi odesla predni brzda a jel jsem to jen na motor :))
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist