omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...
Co na to naše národní hrdost?
Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu
2 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
Jen si to zkuste uvedomit, jak je auto ohromne slozita vec, to by se melo sypat pred ocima .... a pritom me posledni 3 auta s najezdama 310tisic, 130 tisic a 160 tisic nikdy nikde nenechali, vzdycky dojeli, to je az k nevire !
2 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
Ale uvedomte si ze nekoho, kdo da 8 micu za auto, nebo 3 za motorku nejaky zavolani si vlastniho ridice aby pro nej dojel, ten vrak si nalozil, a vratilmu ho opravenej naprosto netrapi. Da si zatim cigaro.
Naposledy editováno 30.09.2016 06:15:27
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu | svprd | 4 | 1.5.2015 v 11:49 banda1250 |
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu | rrss | 26 | 14.10.2012 v 07:15 rrss |
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu | httpband | 7 | 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil |
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... | Pajas22 | 18 | 11.5.2012 v 14:39 Pajas22 |
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu | teamwhd | 113 | 1.11.2011 v 21:03 miligen |