paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co na to naše národní hrdost ?
13.1.2015 v 18:25
Ahoj lidi!

omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...

Co na to naše národní hrdost?

Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu





Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

29.9.2016 v 12:18 | Nahoru | #181
Tyhle veci (i to relativne seriovy ferari) jsou a vzdycky budou o exluzivite, resit u nich spolehlivost nebo se na ne divat z pohledu uzitne hodnoty je naprosto mimo, proste se neda srovnat a vychytat ferari jako ochafka f tedeicku kterych jezdi miliony a poskytujou neuveritelnou zpetnou vazbu a daj se u poslednich typu privezt k naprosto neskutecny spolehlivosti.

Jen si to zkuste uvedomit, jak je auto ohromne slozita vec, to by se melo sypat pred ocima .... a pritom me posledni 3 auta s najezdama 310tisic, 130 tisic a 160 tisic nikdy nikde nenechali, vzdycky dojeli, to je az k nevire !

(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

29.9.2016 v 12:34 | Nahoru | #182
Ozzy_> to je spolehlivost, kterou by mělo mít i to exkluzivní vozidlo. Aby alespoň domů z vyjížďky dojelo. Aby si neskončil, jak si tě někde budou lidi fotit u krajnice s posraným Ferrari

(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

29.9.2016 v 12:34 | Nahoru | #183
Ozzy_> tak v dnesni dobe, technologicke vyspelosti a vyvoje kvalitnich materialu by to male byt samozrejmost, pokud je dodrzovan poctivy a kvalitni servis.... Kord u veci za tolik penez.. U aut za 200tis je jasne,ze nejde pouzit top materialy.... Ty tady sice pouzite asi jsou ale kdovi jak je to s technologii..

2 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

29.9.2016 v 12:42 | Nahoru | #184
Jste mimo, pres veskerou technologickou vyspelost se to vychytava az provozem, zadnej testovaci program neni tak dobrej, aby vychytal co s tim lidi budou vsehcno delat. Tamhle se neco vydre, tamhle se neco povoluje a musi to na lepidlo, to jsou vsechno picoviny, co velkoseriova produkce a masivni testovani napred ve fabrice, a pak na statisicich lidi v provozu probehne jen u ty velkoseriovy produkce .... a pak z toho lezou takhle neskutecne spolehlivy veci ktery povazujete za "samozrejmost". Ale to u Ferrari proste nejde udelat. Nejni jak. Takze se pak paradoxne presne stava, ze to na bality typu prodrenej kabel tamhle, a povolenej sorubek tady nedojede , hazi se na to plachta, a vola se odtahovka :)

Ale uvedomte si ze nekoho, kdo da 8 micu za auto, nebo 3 za motorku nejaky zavolani si vlastniho ridice aby pro nej dojel, ten vrak si nalozil, a vratilmu ho opravenej naprosto netrapi. Da si zatim cigaro.

Co na to naše národní hrdost ?

29.9.2016 v 17:42 | Nahoru | #185
Ta plachta je u Ferrari v cene nebo jako dokoupitelne prislusentsvi?
Ale davam ti v tomhle za pravdu. Vidim to stejne.

(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

29.9.2016 v 18:27 | Nahoru | #186
Ozzy_> Tak jasně, pokud to je první stroj s kterým fabrika začíná, tak bude mít plno much.... ale pokud třeba Ferrari vyrábí auta několik desítek let, tak by už asi měla trochu vědět co a jak dělat a co nee.. Každý nový model je sice v něčem vždy jiný, ale princip bývá většinou stejný.... a jestli něco nové nefunguje, tak by se měli vrátit zpátky k tomu starému....

(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

29.9.2016 v 19:16 | Nahoru | #187
Ozzy_> Nevím kolik peněz bych musel mít aby mě nenasralo když mi na cestě zdechne motorka nebo auto ale myslím že tolik jich ani na světě není. Někoho třeba netrápí cena za odvoz a opravu ale pořád je to zkažená vyjížďka atd.

Co na to naše národní hrdost ?

30.9.2016 v 06:14 | Nahoru | #188
Exkluzivita je hezká věc která prodává,ale musí to být výrobek exkluzivní značky.Pokud značka vstupuje na trh,musí si exkluzivitu vytvořit nejen cenou,V motocyklovém světě je pro mě pár značek exkluzivních třeba díky tradici,specifickému technickému řešení,nebo jízdním vlastnostem,ideálně díky několika takovým vlastnostem.Takže exkluzivní motocykl?Ducati v limitované edici,Vyrus,Bimota,Confederate a pár dalších.Tady je jen ten objem a počet válců,pro mě je to málo...

Naposledy editováno 30.09.2016 06:15:27

Co na to naše národní hrdost ?

16.1.2018 v 23:24 | Nahoru | #189
tak co? kdo z vás už ji má doma?

Co na to naše národní hrdost ?

17.1.2018 v 11:35 | Nahoru | #190
Samozrejme ze nikdo. Dotace zmizeli kde meli, neco se za to ukazalo, a vyreseno.

Co na to naše národní hrdost ?

17.1.2018 v 11:48 | Nahoru | #191
Proč? Se to prodává za 3 míče.

Co na to naše národní hrdost ?

17.1.2018 v 11:51 | Nahoru | #192
ja prodavam barak na vesnici za kterej sem koupil za 3 mega za 300 :) kolik z Vas si ho uz koupilo ? Normalne ho prodavam, fakt !

1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?

17.1.2018 v 12:31 | Nahoru | #193
tak na konci tohodle tunelu aspoň něco je, což se třeba o jawě říct nedá....

(reakce na) Co na to naše národní hrdost ?

17.1.2018 v 13:34 | Nahoru | #194

neznamyScooterD píše: tak na konci tohodle tunelu aspoň něco je, ...



Světlo! Vidím světlo!!!
Předchozí
1... 4 5 6 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu teamwhd 113 1.11.2011 v 21:03 miligen


TOPlist