globalmoto_kveten





Téma: Škoda Rapid
 
10.7.2012 v 14:12
Ahoj, zajimal by mne Vas nazor na toto auto. Co si o tom myslite? Bude to stat za ty penize?
Velka fotogalerie je ZDE

Co jsem tak pri prochazeni fotek a cteni prvnich informaci postrehl je, ze ten interier je opravdu strasny, tvrde sede plasty jako v levnem aute ci favoritu, design teda take neni zadna bomba, 5 rychlostni prevodovka je v dnesni dobe dost mimo, vyber motoru take nic moc, cekal bych osvedceny drzak 1.9TDI s 6sti stupnovou prevodovkou, tlacitka na volantu strasne, uchyceni sedaku (aspon teda vepredu) je des, skrabku na snih a mraz ve vicku nadrze si take muzou dat nekam, kdyz to nema centralni zamykani/odemykani, ridic nemuze ovladat okna vzadu, vsude kam se podivam vidim koncernovou skladacku, zezadu se mi zda ze to trochu vypada jako fabia, zepredu docela OK, absence LED svetel pro denni sviceni je docela spatna.

Nedovedu si predstavit toto auto v kombinaci s motorem 1.2. Za cenu kolem 300 000Kc se mi to zda opravdu nepovedene auto, ktere nestoji za ty penize.

Koncept Škody Rapid vypadal podle meho mnohem lepe, nez toto finalni auto. Zda se mi takove bez napadu..

Co si myslite vy? Prvni nazory a postrehy? Predem se omlouvam za kriticky nazor



Interier bude podle mne hodne nachylny na poskrabani


Zezadu


Naposledy editováno 10.07.2012 14:19:45
Anketa: líbí se vám nová Škoda Rapid?
Ano, moc!
18%
18
Ne
52%
51
Nic moc
16%
16
Cekal jsem vic
9%
9
Radeji VW
2%
2
Radeji Audi
1%
1
Radeji Hyundai
2%
2

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 10:11 | Nahoru | #181

2LEKO píše: J.M.K.> ..tak je veřejným tajemstvím...že se chystá nová,vetší Octávka,ento Rapid má nahradit typ vozu současné Octavie,a né jak se tvrdí,že to nahradí Fábii,ta se bude ještě chrlit min 2 roky a pak stej bude nějaká úprava a pojede dál..


Nene, není to pravda, věř že to mohu tvrdit se 100% jistotou do kw 22/14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 10:15 | Nahoru | #182

BagoBorec píše: mikro> Se mi, vzhledem k tvojí informovanosti, zdá, že jsme asi kolegové


Aj možná jo, kruháč a lidl je mi poblíž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 10:15 | Nahoru | #183

mikro píše: Nene, není to pravda, věř že to mohu tvrdit se 100% jistotou do kw 22/14



...toto je možno číst na propagačních materiálech z holdingu!

Nový model Rapid rodiny uvítají zejména poté, co Škoda ukončila produkci Octavie Tour, tedy octavie druhé generace se vzhledem před faceliftem. Podle zatím neoficiálních zpráv totiž bude nová octavia příští rok sice podstatně větší a vybavenější než současná generace, ale tím vcelku logicky i dražší.

Naposledy editováno 12.07.2012 10:16:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 10:20 | Nahoru | #184

2LEKO píše: ...toto je možno číst na propagačních materiálech z holdingu!

Nový model Rapid rodiny uvítají zejména poté, co Škoda ukončila produkci Octavie Tour, tedy octavie druhé generace se vzhledem před faceliftem. Podle zatím neoficiálních zpráv totiž bude nová octavia příští rok sice podstatně větší a vybavenější než současná generace, ale tím vcelku logicky i dražší.


Rapid nenahrazuje OCTII. OII pojede ještě nějaký čas, jak dlouho psát nebudu.

Naposledy editováno 12.07.2012 12:18:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 10:22 | Nahoru | #185
mikro> nemel bys ty roudmapy trítovat trosicku vic konfidenčly?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 10:25 | Nahoru | #186

mikro píše: Rapid nenahrazuje OCTII. OII pojede ještě nějaký čas, jak dlouho psát nebudu. platformově je Rapid
OII
TO nové
SUP-tady napíšu jen to že to není konečný model



..tak jasně že bude souběh než vyjede komplet nová Octavie...ale pořád to nebude řešit tu cenu,třeba Fabie v základní výbavě Elegance není pod 300.t...takže je logické, že ten Rapid musí být cenově výš ve stejné výbavě a i když bude nějak upraven,tak to cenu nesrazí..i když múže být nějaký obchodní tah a podleze tu cenu!

Pro Škodovku je štěstí že i ostatní výrobci i Asie,,taky nenápadně leze cenově nahoru!

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 10:26 | Nahoru | #187

Dawe02 píše: mikro> nemel bys ty roudmapy trítovat trosicku vic konfidenčly?


Máš recht, dies ist ein gefahrliches Material

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 10:27 | Nahoru | #188

Dawe02 píše: mikro> nemel bys ty roudmapy trítovat trosicku vic konfidenčly?



..to je fuk....dle mě se to prodávat bude na úkor Fabie..když budou ceny trochu srovnatelné!
..u nás udělali nový společný autosalon Škoda + VW.....a začaly se více prodávat Golfy!

Naposledy editováno 12.07.2012 10:27:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 10:27 | Nahoru | #189

2LEKO píše: ..tak jasně že bude souběh než vyjede komplet nová Octavie...ale pořád to nebude řešit tu cenu,třeba Fabie v základní výbavě Elegance není pod 300.t...takže je logické, že ten Rapid musí být cenově výš ve stejné výbavě a i když bude nějak upraven,tak to cenu nesrazí..i když múže být nějaký obchodní tah a podleze tu cenu!

Pro Škodovku je štěstí že i ostatní výrobci i Asie,,taky nenápadně leze cenově nahoru!


Cenová politika mě známa není, ale koncernově, jednohlasně, wirklich gut

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 10:33 | Nahoru | #190

mikro píše: Cenová politika mě známa není, ale koncernově, jednohlasně, wirklich gut



..no,osobně neznám moc lidí v okolí ,co si koupili Škodovku v poslední době!..jeden čas byla "bomba" to Yetti....už to ale ti dotyční nemají a vyměnili za Q5 nebo Tiguana či mírně ojeté Volvo nebo BMW!

...ale je mnoho lidí co na Škodu nedá dopustit,takže stále bude mít nějaký prodej!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 10:41 | Nahoru | #191

2LEKO píše: ..to je fuk....


Fuk to neni jestli ma ten kluk podepsany IP agreement nebo NDA tak si zbytecne rika o problemy jestli to tu nekdo zahledne.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 11:13 | Nahoru | #192
2LEKO> Tak když jsem usoudil, že veterána už je škoda na běžné ježdění, v zimě zbytečně trpěl a neustálé nervy z možné havárie, kdy mi nějaký "úd" nedá přednost a já už neseženu díly kastle (nemluvě o tom, že je to vůz na dnešní zvyklosti dosti hlučný a nechtělo se mi budit celou ulici, když jsem v půl šesté ráno valil do práce), rozhodoval jsem, co dál, potřeboval jsem vyloženě užitkový vůz, klasický sedan s odděleným a výrazně tvarovaným kufrem (kombi, hatchback, ani liftback se mi nelíbí), hospodárný a přitom výkonný... a také jsem prvně uvažoval o Sonatě (samozřejmě rok 2007, ne 1995). Ale když jsem ji viděl a zjistil jsem, že je to takový cadillac po korejsku, šestiválec, na spotřebu moc nehledí a hlavně je tak velká, že by se mi možná nevešla do garáže, řekl jsem dealerovi, jaké mám požadavky a ten pravil, že v tom případě pro mě jednoznačně bude nejlepší Accent. A neprohloupil jsem.

Jinak ale, pokud bych chtěl vůz přesně dle svého gusta, tak Fiat 132 2500D:



Klasický motor s mechanickým řadovým čerpadlem, běžící i při úplném selhání elektrického systému.

Nebo bych bral MB 124 300D, ale nejpozději s touto kastlí a provedením světel:



Novější "piano" s obdélníkovými zapuštěnými světly budiž, ale "masařka" a novější už ne!

Nejvíc by se mi líbila tato:



nebo tato kastle:



Nejsem si ovšem jistý, zda byla tato provedení dodávána s motorem 300D .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 11:15 | Nahoru | #193
J.M.K.> jednu dobu jsem mel jsem Fiata 131 Mirafiori a vlastne potom i tu 132 Argentu presne s tim 2.5D z Ducata. Rozjizdel jsem se na trojku, hned tam buchnul petku a jelo to na ni porad. Bastilo to cca 4litry nafty a melo to nejvetsi sibr co jsem kdy videl. Paradni kara.

Naposledy editováno 12.07.2012 11:16:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 11:38 | Nahoru | #194

Dawe02 píše: Fuk to neni jestli ma ten kluk podepsany IP agreement nebo NDA tak si zbytecne rika o problemy jestli to tu nekdo zahledne.



....proto jsem psal ,to "fuk"..že nějaké interní detaily nikoho nezajímají a podnikové strategie....potencionální kupce zajímá výsledek...a to je auto na krámě,cena a další s tím související podmínky!...a snad to tady není tak horká půda ,aby to dělalo nějaké problémy,kvůli informaci ,která je stejně známá nebo se brzo rozšíří! !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 11:43 | Nahoru | #195
2LEKO> To by ses divil. Nekolik kolegu melo zavazne problemy treba kvuli poznamce na facebooku nebo zverejnene fotce. A zrovna timing je citlive tema, je treba byt opatrny.

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 11:45 | Nahoru | #196

Dawe02 píše: 2LEKO> To by ses divil. Nekolik kolegu melo zavazne problemy treba kvuli poznamce na facebooku nebo zverejnene fotce. A zrovna timing je citlive tema, je treba byt opatrny.



...tak věřím, že se "blbne" už až moc!

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 11:49 | Nahoru | #197
J.M.K.> ..trochu jsem do toho naskočil a ty vetráni a starší auta mě zajímají....a chci s kamarádem něco dělat..pár ks už se udělalo a další čekají!..moc peněz a moc času a práce!
...vše do osobní sbírky a malé muzeum!..možná někdy něco prodat nebo vyměnit!





1 reakcí na tento příspěvek Škoda Rapid

12.7.2012 v 12:22 | Nahoru | #198
na doporučení shora, jsem příspěvky edit.
Ad cena koupě, také jsem z mé domoviny, již.čechy o koupi nové škody moc neslyšel. Ono celkově táhnou škodovku jiné trhy. Tu v MB ale odjíždí směr TSCH nejeden náklaďák s novejma škodovkama. Kdo to ale kupuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 12:23 | Nahoru | #199
Dawe02> To je pravda, ten motor byl výborný a kdybych těch aut nebylo (v slušném stavu) poskrovnu a já měl přebytečné prachy a hlavně garáž, tak už by mi ta 132ka také stála doma.
Ale na 128ku nedám dopustit, tu nedám z rukou, i kdybych s prominutím měl žrát z popelnic:



Málokdo mi věří, že má najeto 230000km a na motor se za celých těch 40 let nesáhlo a stále šlape jako švýcarské hodinky. A ten zvuk... to se nedá popsat.

2LEKO> Tohle by se mi také právě líbilo, rád bych zrenovoval třeba Trabanta, Fiat500 Topolino (rok 1936, ne známá "pětistovka" z padesátých let), Fiat850 a podobné (na dnešní dobu) unikáty. Bohužel nemám materiálovou, finanční a hlavně prostorovou základnu, abych si to mohl dovolit. A zdravotní stav mi toho také moc neumožní a z důchodu moc nepořídím, bohužel.

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 12:26 | Nahoru | #200

J.M.K. píše: Dawe02> To je pravda, ten motor byl výborný a kdybych těch aut nebylo (v slušném stavu) poskrovnu a já měl přebytečné prachy a hlavně garáž, tak už by mi ta 132ka také stála doma.
Ale na 128ku nedám dopustit, tu nedám z rukou, i kdybych s prominutím měl žrát z popelnic:



Málokdo mi věří, že má najeto 230000km a na motor se za celých těch 40 let nesáhlo a stále šlape jako švýcarské hodinky. A ten zvuk... to se nedá popsat.

2LEKO> Tohle by se mi také právě líbilo, rád bych zrenovoval třeba Trabanta, Fiat500 Topolino (rok 1936, ne známá "pětistovka" z padesátých let), Fiat850 a podobné (na dnešní dobu) unikáty. Bohužel nemám materiálovou, finanční a hlavně prostorovou základnu, abych si to mohl dovolit. A zdravotní stav mi toho také moc neumožní a z důchodu moc nepořídím, bohužel.

Nějakou takovou vizi mám také, snad za nějakých pár let 10-20...

2 reakcí na tento příspěvek Škoda Rapid

12.7.2012 v 12:30 | Nahoru | #201
jako skutecne SIMPLY CLEVER

Světový unikát

Nejkřiklavější příklad? Stahování oken. Dnes už je pro výrobce lacinější montovat do auta elektricky stahované okno než klasický mechanismus s kličkou (vítají to i designéři). Všechna okna ovládaná elektricky má i rapid. Hurá. Jenže řidič nemá jak ta zadní ovládat. Neznám auto (pokud o některém víte, napište do diskuse), které by v těchto případech nemělo u řidiče nebo aspoň v jeho dosahu čtyři knoflíky na stahování oken. U rapidu zůstalo jen u těch dvou, která ovládají přední okna. Když dítě před školou vystoupí a nechá otevřené okno, budete tam muset dojít. iDNES.cz zjistil, že už od příštího roku to ale rapid napraví a řidič dostane k ruce čtyři ovladače. Ke stahování oken se váže ještě jeden postřeh: kromě toho řidičova nemají dotykové stahování. Když chcete okno zavřít nebo otevřít, musíte knoflík držet. Na to nejsou dnešní škodovkáři zvyklí...

Zdroj: http://auto.idnes.c..._111544_automoto_fdv

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 12:36 | Nahoru | #202
mikro> Škodovka v mých očích dojela na to, že zaspala dobu. Pokud by tedy nebyl zašlapán projekt Š720 , to by mohlo být vše jinak. Připojení ke koncernu VW ji jistě udrželo nad vodou, neboť nevím, s čím by přišli po řadě 105 - 120. Kastle Favoritu je už dílem Bertoneho a i ten byl ve své době oproti západní konkurenci (Fiat Croma, Tempra, Renault 19, Peugeot 309 a 405) beznadějně zastaralý. Felicia je jen trochu zakulacený Favorit s novějšími motory, kdežto Fabia je sice auto od základu nové (dílo Dirka van Braeckela), ale tvary jsou absolutně mimo můj vkus. Kor na druhé generaci to nehorázně zprasili, kastle vypadá jako sražená ze stran a vytažená do výšky, stejně jako mohutný předek se tluče s useknutým zadkem (je to samozřejmě jen můj pohled, mám rád klasické "bedny na kolech" jako třeba Š100, nebo Fiat 124. Nemohl bych mít hatchback s useknutým zadkem a už vůbec ne auto, které nemá žádný zadní převis). A Yeti, nebo Roomster už jsou tak neskutečné paskvily, že bych to nemohl mít, ani kdyby to bylo jediné auto na světě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 12:52 | Nahoru | #203
KarlosCZ> Máš recht, neviděl jsem zatím auto se čtyřmi elektrickými okny, kde by řidič neměl na jednom místě (dveře, nebo středový panel) ovládání všech čtyř. Navíc, jestli u Rapidu nejde ovládání zadních oken vypnout, pak bych to z důvodu bezpečnosti při přepravě dětí ani neschválil do provozu. Pokud jde o to "dotykové ovládání", tak to zas taková vyjímka podle mě není. Na Accentu mám ovládání všech čtyř oken na dveřích řidiče, ale jen okno řidiče má poloautomatické spouštění - tlačítko je ve směru dolů dvoupolohové a pokud jej stlačím jen na první odpor, okno se pohybuje jen po dobu držení, zatímco pokud jej zmáčknu až na doraz, okno samo sjede zcela dolů. Zvedání okna už takto ošetřené není, tlačítko je třeba nadzdvihnout a držet. U zbylých tří oken samočinné spouštění není, ale zato mám možnost tlačítkem na dveřích řidiče ovládání všech oken, kromě řidičova, vypnout, takže pak nejdou ovládat ani od dvěří, ani od řidiče (bohužel nejdou potom ani zavřít, jejich ovládání se prostě odpojí).

1 reakcí na tento příspěvek Škoda Rapid

12.7.2012 v 12:53 | Nahoru | #204
J.M.K> Roomster je hrůza hrůz... ale Yeti je na vlastní platformě a s nějakým silným benzínem to může bejt dobrý i do terénu...

Jinak moje volby jsou tyto:

do práce


na víkendy


na Island


a pro jytušku:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 13:07 | Nahoru | #205
J.M.K.> jasny, ja sem to citoval hlavne kvuli absenci ovladani zadnich oken od ridice, to je proste nesmysl... jinak dojezdy na oknech jsou super vec a treba u mne by to byl jeden z pozadavku na dalsi auto

Škoda Rapid

12.7.2012 v 13:09 | Nahoru | #206
jinak kdyz tu hazite vysneny kary, tak jednou se treba pochlapim a poridim



(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 13:11 | Nahoru | #207
rydlas> Ta Nuova 500 je povedená... Je to také snad zatím jediný vůz, kdy pokus o retro dopadl výborně a auto se do značné míry drží své předlohy (samozřejmě s vyjímkou moderních technologií) a to i v interiéru (přístrojovka). Dosud všechny takové pokusy dopadly tragicky a hlavně zatímco originál byl levným, lidovým vozem, tak "retro" přes sliby výrobce skončilo jak rádobyluxusní, předražená hračka.

Např. New Beetle v mých očích nemá s původním broukem nic společného, tvary kastle jsou paskvil a není ani praktický - nic do něj nenaložíš.

Originál (první série skutečně neměla žádné zadní okno):




A tohle?



Ferdinand Porsche se musí v hrobě obracet.

A pro ten pokus o zvovuoživení Trabanta je škoda slov, to je snad jen špatný vtip:



Ať se na mě nikdo nezlobí, ale vypadá to jako plastová hračkka a já v tom nic, co by přípomínalo Trabanta, nevidím!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 13:25 | Nahoru | #208
KarlosCZ> Tam je i dobrá věc to, že jsou okna propojena s centrálem a když podržíš klíč v zámku otočený cca 4 vteřiny, okna se zavřou, nebo otevřou. Montoval jsem nedávno kolegovi do ochcávky dálkové ovládání Rakso atam přestřižením smyčky šel také nastavit delší interval, aby se i zavřela, nebo otevřela okna. To mi ale ve spojení s jednoduchým "dálkáčem" přijde nepraktické, jelikož interval už pak nejde měnit a aby se při každém odemčení auta stáhla všechna okna zcela dolů, je podle mne nesmysl. Kor v zimě, když okna přimrzají.

Trochu jsme se s tím natrápili, než jsme přišli na to jednodrátové ovládání centrálu (rok 2007). Aby nebádali ostatní - je to (pokud si dobře pamatuju) šedožlutý drát vedoucí k zámku, zamčení se ovládá přímým ukostřením drátu a odemčení ukostřením přes cca 180Ohm odpor.

Dawe02> Teď teprve koukám, jak ohledně toho F131 a 132 píšeš o tom šíbru . To by mě dost zajímalo, jelikož jsem se nikdy nedopátral, čemu se tak u auta říká, resp. každý mi o tom tvrdil něco jiného.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 13:50 | Nahoru | #209
J.M.K.> pro me je sibr odhakziva vysuvna (ne vyklopna - to je stresni okno) cast strechy. Moje Argenta mela mechanicky sibr na packu a byl opravdu siroky skoro pres celou strechu a na delku asi metr. Zkratka jsi zatocil klickou, pul strechy ti zajelo dozadu a mel jsi skorokabriolet



Naposledy editováno 12.07.2012 13:52:44

(reakce na) Škoda Rapid

12.7.2012 v 14:04 | Nahoru | #210
2LEKO> noooo přesně tak, o tom mluvím od začátku hele ojetý auta jsou dneska ohledně dílů úplně v poho, většinou to seženeš po bazarech za pár švestech... pokud teda nemáš nějakou megararitku

já prostě než abych si koupil třeba octavku 1.9 tdi ale chtěl bych něco "hodně" podobnýho tak koupím za ty samý prachy a4 1.9tdi, třebas
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist