globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350i
25.10.2011 v 20:06
zrar borci tak sem se rozhodl postavit vstřiování paliva místo klasického karburátoru. na motor Jawa 350 typ 638 bude použita škrtící klapka z 1.6 octavky a mikrokontroler bude řídit časy a délky vstřiku vzhledem k otevření škrtící klapky. Lambda sonda nebude protože se rychle zasere olejem takže bez zpětné vazby.

tak sem zvědavej z koho tady co vypadne

Uzavřeno 26.10.2011 v 08:15 uživatelem VITEK_M

Otevřeno 26.10.2011 v 08:37 uživatelem VITEK_M

Uzavřeno 26.10.2011 v 17:23 uživatelem VITEK_M

Otevřeno 03.11.2011 v 16:54 uživatelem VITEK_M

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

21.1.2012 v 12:57 | Nahoru | #181

VITEK_M píše: proč každej v týhle společnosti umí jenom kritizovat.



tvl a co jsi udělal ty??? (no jo ale rusak ma nějaky dlouhy sání to má snad mín koní než karbec)

Mě přijde že jen nedokažeš překousnout že někdo udělal levou zadni něco nad čim ty přemyšliš jakou dobu. A jinak rusak je švab volove řika se RUS nebo RUSOVE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

21.1.2012 v 17:57 | Nahoru | #182
Nick86> Ja aspon nikoho nekritizuju. a je to tady zase. člověk něco začne dělat a ostatni se do něj akorat navaží. myslel jsem že by tohle zajimavý tema mohlo někoho zajimat, par jedincu to zajima ostatni si řeknou co se do toho seru když tomu nerozumim. opak je pravdou pravě že rozumim tomu co dělám a vim přesně co dělám. Jdu si za svým cílem. at si každý říká co chce...

jinak nevim komu tykáte ja sem s vámi husy nepásl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

21.1.2012 v 18:10 | Nahoru | #183

VITEK_M píše: Nick86>
jinak nevim komu tykáte ja sem s vámi husy nepásl.



oběma je 25, oba jste motorkáři, fakt si vykejte

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

21.1.2012 v 18:19 | Nahoru | #184
VeFeRák>čus mě akorát mužou takovýhle lidi fakt nasrat. fakt je koukam lepší nic nikam nepsat protože to co se tady děje je neskutečný...

(reakce na) Jawa 350i

21.1.2012 v 18:23 | Nahoru | #185
VITEK_M> souhlasim nektery lidi opravdu na tomhle webu nechápu akorát se furt do někoho navážej nadávaj a jsou závistivý

(reakce na) Jawa 350i

21.1.2012 v 18:59 | Nahoru | #186

VITEK_M píše: VeFeRák>čus mě akorát mužou takovýhle lidi fakt nasrat. fakt je koukam lepší nic nikam nepsat protože to co se tady děje je neskutečný...


nedej se a pokračuj dal cele to tu čtu a držim ti palce hold jsou tři druhy lidi...
1. ti kterym je to jedno
2. ti kteři jenom dokaždeho dupou a ještě nic nedokázali
a3. ti co se snaži něco dělat a maji svuj cíl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

21.1.2012 v 21:00 | Nahoru | #187
VITEK_M> Já chápu, že ses ohradil, máš nějaký cíl, možná to někdo někde udělal dřív a možná stejně, možná líp, možná hůř, nicméně je to tvůj projekt, tak co by ti do toho někdo kecal.

Na co jsem ale narážel, byla ta tvá průpovídka o vykání, to bylo trochu zbytečné...

Osobně se těším, jestli se ti to povede, jed doufám, že na to budeš mít dost času a bude to odsejpat, ať to nezapadne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

21.1.2012 v 21:19 | Nahoru | #188
VeFeRák> Koukám že jsi z odolky, a to je do úžic jen 4km. až budu měřit na brzdě u TK moto tak ti třeba napišu jestli tě to zajímá až budu ladit motor

Jawa 350i

21.1.2012 v 21:25 | Nahoru | #189
určitě, bude to zajímavé...

(reakce na) Jawa 350i

21.1.2012 v 21:25 | Nahoru | #190
VITEK_M> jj tomáš kasalický moto ten je dobrej šikovnej lepší je ponca ve zdibech to už je kousek dál

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

22.1.2012 v 09:37 | Nahoru | #191
Až budeš mít hotovo, uprav prosím název tématu a já si to projdu. Nechci průběžně číst vychloubačné řeči, stačí mi vidět výsledek

Jsem zvědavej jak chceš vstřikováním zvětšit maximální výkon a překonat na závodech 350tky s membránama.

(reakce na) Jawa 350i

22.1.2012 v 10:02 | Nahoru | #192
bledemon> jestli nechces cist vychloubacne reci, ale dozvedet se neco detailu, tak na avrfreaks.net bylo uz v roce 2005 nekolik podobnych projektu vstrikovani.
Momentalne je aktivni a dokumentovany nejmene jeden, nahrazujici Bosch Monotronic 1.3.
[img]

Naposledy editováno 22.01.2012 10:25:15

Jawa 350i

22.1.2012 v 21:07 | Nahoru | #193
Zdarec, téma mě zajímá, dal sem si ho do sledování na email ale musim to zrušit, protože mi to chodí na mobil(a žvásty kritiků mě nezajímají). Jinak ti sem hodim jen tak pro zajímavost sice ne vstřikování ale zajímavou upravu http://jawamania.in...92&nodeid=217658 . Určitě to dotáhni do konce. Hodně zdaru

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350i

22.1.2012 v 22:06 | Nahoru | #194
Vítku tady vidíš reakce typických čechů. Sami nedělaj nic, jenom kritizujou a kecaj. Je jedno, že to co děláš třeba nezvýší výkon nebo to třeba vůbec nebude fungovat (myslím, že bude). Důležité je, že se nebojíš něco dělat. Žvanit a kritizovat umí každý. Zvednout prdel a něco dokázat málokdo,..
Vy co tady melete se zamyslete nad sebou. Co jste v životě dokázali? Nechápu český národní zvyk srát si na hlavu - viz. televize, noviny - jsme nejhorší v Evropě v tom a tom, národ sebemrskačů.

Držím ti palce,..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

23.1.2012 v 07:17 | Nahoru | #195
FiffiQ> No vzhledem k tomu, že jedním z vrchním "skeptiků" je vývojář v auto průmyslu, tak bych řekl že minimálně on toho navrhl a postavil tak o dva řády výše, než tady pan optimista...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

23.1.2012 v 08:41 | Nahoru | #196
Bludevil> ono je sice možné že už to někdo dělal, ale já si to prostě chci postavit sám. a chci aby to dělalo to co já chci :D. vzhledem k tomu že už na osciloskopu to dělá to co já cci, mužu přejít ted k návrhu plošnáku a stavbě prvního prototypu řídící jednotky. Vše samozřejmě proběhne na seriovém motoru. jediné co ještě chci doladit je udělat nastavitelnou mez sepnutí výstupu pro ovládání optický signalizace otáček ( rozsvítí se a vim že mam řadit ) vzhledem k tomu že chci aby i tato mez byla nastavitelná, použiju ADC převodník a čítač který bude počítat otáčky motoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

23.1.2012 v 11:10 | Nahoru | #197
VITEK_M> no vidis, kdyby jsi sdilel podobne technicke detaily (coz jsem puvodne predpokladal jako smysl tematu) tak by se ti dalo poradit, aby ses vyhnul beznym chybam. Treba pouziti timeru jako citace pro snimani frekvence otacek se neda doporucit hned z nekolika duvodu. Misto toho se pouziva zpravidla externich preruseni a jednoho rychleho timeru pro mereni periody.

Naposledy editováno 23.01.2012 11:11:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

23.1.2012 v 13:00 | Nahoru | #198
Dawe02> Aoj normalně to mam přes externí přerušení, to se neboj tak blbej nejsem.. ale čítám normálně otáčky v čítači...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

Skvělá odpověď, děkuji! 23.1.2012 v 14:53 | Nahoru | #199
VITEK_M> jeste se uraz kdyz ti clovek chce poradit. counter se pro tyto ucely pouziva prakticky vyhradne s ICP pinem coz neni jiste pripad otackomeru ci shiftlightu, ty obsluhujes kontinualne a programove.
Nevim kolika polovy snimac pouzivas, ale pro vsechny plati jedna nevyhoda a tou je velky rozptyl pracovnich frekvenci, cili se pri tvem pouziti musis uchylit ke kompromisu bud rychlejsi refresh time nebo spatne rozliseni pri nizkych frekvencich (vztah mezi frekvenci citani a vycitani poctu pulzu). Samozrejme vice polu lepsi. Pokud ale pro tebe nejsou nizsi otacky vubec predmetem zajmu a chces jen shiftlight, bude to fungovat uspokojive. nicmene porad te to pripravi o jeden timer a navic to zabere vice strojoveho casu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

23.1.2012 v 15:11 | Nahoru | #200
Dawe02> zdrojáky mám na jiným počítači až se tam dostanu nahraju to sem mužeš to zkouknout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

23.1.2012 v 15:23 | Nahoru | #201
VITEK_M> ok. rad se podivam, ale muzu mit delsi response time protoze cestuju

(reakce na) Jawa 350i

23.1.2012 v 16:15 | Nahoru | #202
Dawe02> tak flešku se zdrojakem mam asi 200 km od mista kde se nachazim. ve středu pošlu

Jawa 350i

31.1.2012 v 17:29 | Nahoru | #203

Jawa 350i

31.1.2012 v 17:35 | Nahoru | #204
uplné schema zapojení . jo vlastně chybí ještě vývod na vypnutí zapalování --- na motorce bude Air-shifter vlastní tvorby... a možná ještě jumper kterým se bude nastavovat palivo - Methanol vs benzín - každé palivo ma určite vyhody a nevyhody... takže zatím asi tak

Jawa 350i

20.3.2012 v 20:56 | Nahoru | #205
po dlouhe dobe sem se dostal na staveni dragstera. dnes sem dal do výroby DPS ještě se to vylepšovalo a ladilo aby to bylo trošku odolnější rušení. dále jsem udělal mezikus mezi klapku a válce, který už jsou hodně upravený.. chystám se vyrobit novou klikovku se silnějšíma ojnicema a pístama. přpravil sem pneumatický řazení a nádrže. nejhorší je že nemám na to tolik času co by to potřebovalo...

Jawa 350i

2.4.2012 v 09:01 | Nahoru | #206
pořízeny nějaké fotky















1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350i

9.4.2012 v 16:11 | Nahoru | #207
VITEK_M> To vypadá docela zajímavě

(reakce na) Jawa 350i

12.4.2012 v 17:12 | Nahoru | #208
tatusak> je na tom pořád strašně moc práce. doufám že to jednou pojede

(reakce na) Jawa 350i

14.4.2012 v 12:38 | Nahoru | #209
VITEK_M> No to asi není nejlepší nápad

Jawa 350i

30.9.2012 v 21:15 | Nahoru | #210
Tak jak? Pohnul jsi s tím nějak? Fandím ti a dychtím po informacích.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist