Téma: sezona 2011 S DA racing
 
28.12.2010 v 09:29
Přátelé,
PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.

Termíny:

1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST

Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.

Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.

Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.

V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.

Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.

Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.

V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.

MOTOŠKOLA:

S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.

Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.


Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.

Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.

Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.

Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.

Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)

Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.

Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)

Peter Theisz
DA RACING

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda

Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda


Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.7.2011 v 14:24 | Nahoru | #2011

saly.pce píše: Ozzy_> Čau ty strejdo , tak u na tebe zbrojím. TGento týden objednávám už nějaké věci, takže na Slováč a do Brna musíš jet Jasný



Bestyje, ja TO natrenuju

Naposledy editováno 12.07.2011 14:24:13

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.7.2011 v 14:57 | Nahoru | #2012

2LEKO píše: ...19.01 hod.jsem tam!...zatím nápoje dej do lednice!

...má cenu si brát motorku!?


myslim, ze vzhledem k obsazeni, motorky budou odpocivat v boxech

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.7.2011 v 16:09 | Nahoru | #2013
Ozzy_> No mě to je jasné, že to natrénuješ

sezona 2011 S DA racing

12.7.2011 v 18:01 | Nahoru | #2014
Tak se nakonec zítra asi neuvidíme....ve 14 mi přijedou na jednání Němci a to je tak na 2 hodiny a pak asi na otočku do Brna..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.7.2011 v 19:08 | Nahoru | #2015

Angie... píše: Prasouš> co si dělal?ty si boural?



Jé ty žiješ??? ... Neboural, narazil jsem na vola...

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.7.2011 v 20:16 | Nahoru | #2016

Prasouš píše: Jé ty žiješ??? ... Neboural, narazil jsem na vola...



Nebo spis on na tebe ?

sezona 2011 S DA racing

12.7.2011 v 21:42 | Nahoru | #2017
tak vážení, jsme již na míste autdrom Most zatím hezká skupinka, kdo nemá co dělat, můžete ráno dorazit, napište nebo zavolejte 775 730 545 Peter

sezona 2011 S DA racing

12.7.2011 v 22:07 | Nahoru | #2018
zítr brzy ráno sme tam..

sezona 2011 S DA racing

12.7.2011 v 23:18 | Nahoru | #2019
My s bráchou (šestka+litr) také!

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.7.2011 v 23:23 | Nahoru | #2020
Tak doufam ze si k nekomu budu moct hodit SPZku a zrcatka aspon

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.7.2011 v 23:24 | Nahoru | #2021

biker1300 píše: Franky> holky maji slevu 30%



Pěkná práce - jenže se mi nyní stejně nepovedla žádná ukecat . Asy chyba kouzla osobnosti=taky už nejsem nejmladší , ale řeknu Prasoušovi a když mi dá školení příště nezbyde jezdění na kluky !

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

12.7.2011 v 23:26 | Nahoru | #2022
Ozzy_>
Najdi Sprintera počmáraného Rikimoto a už máš kam

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

12.7.2011 v 23:38 | Nahoru | #2023
b

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.7.2011 v 09:57 | Nahoru | #2024
Prasouš> Jj žiju ještě Tak na vola, to musel být hroznej zážitek

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.7.2011 v 09:58 | Nahoru | #2025
Ozzy_> Ale di ty, jakou ostudu, to je dobře, že tě to baví, jen tak dál

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

13.7.2011 v 20:35 | Nahoru | #2026
Dekuju vsem za krasnej den na trati.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.7.2011 v 21:14 | Nahoru | #2027
[quote=Ozzy_]Dekuju vsem za krasnej den na trati.

aha tak to si byl ten jezdec co mi vždycky na cílovce chtěl uject-Triumf asi letí co:) a nebo já spíš málo tahám-gratulace k druhému místu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.7.2011 v 22:02 | Nahoru | #2028

LukyCat píše: [quote=Ozzy_]Dekuju vsem za krasnej den na trati.

aha tak to si byl ten jezdec co mi vždycky na cílovce chtěl uject-Triumf asi letí co:) a nebo já spíš málo tahám-gratulace k druhému místu



Jeeeee, cau byl sem nejakej vodvarenej, kdybych jezdil svy lepsi casy 2:00 ~ 1:59 tak sem te znicil :) ale sem po nemoci a TO me snad omlouva. Kazdopadne hezky pozavodeni, diky moc za potahani, a gratuluju, dneska si byl lepsi

Triumph taha. Ale mam volnej krk, kluci od halbicha nemeli spravny naradi aby mi to dotahli, a to na jistote na brzdach neprida :(

sezona 2011 S DA racing

13.7.2011 v 22:22 | Nahoru | #2029
No jo, to se někdo má Ozzy To já jsem měl nakonec jednání s Němci až do 18.30 a to jsme začínali ve 14, tak jsem na vás alespoň vzpomínal jak asi taháte...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.7.2011 v 22:31 | Nahoru | #2030

Ozzy_ píše: Jeeeee, cau byl sem nejakej vodvarenej, kdybych jezdil svy lepsi casy 2:00 ~ 1:59 tak sem te znicil :) ale sem po nemoci a TO me snad omlouva. Kazdopadne hezky pozavodeni, diky moc za potahani, a gratuluju, dneska si byl lepsi

Triumph taha. Ale mam volnej krk, kluci od halbicha nemeli spravny naradi aby mi to dotahli, a to na jistote na brzdach neprida :(



no já jsem to tak nějak vypouštěl jednak jsem před tím jel vytrvalostní pak hned trénink a když jsem se tam pak "zdržoval" s těma vzadu(jel jsem z posledního místa) tak bylo čelo pryč a já myslel,že se to vyhlašuje vše dohromady tak jsem jen tak z posledních sil tahal ,aby mě nějaký triumf nedostal

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

13.7.2011 v 22:39 | Nahoru | #2031

LukyCat píše: no já jsem to tak nějak vypouštěl jednak jsem před tím jel vytrvalostní pak hned trénink a když jsem se tam pak "zdržoval" s těma vzadu(jel jsem z posledního místa) tak bylo čelo pryč a já myslel,že se to vyhlašuje vše dohromady tak jsem jen tak z posledních sil tahal ,aby mě nějaký triumf nedostal



sezona 2011 S DA racing

13.7.2011 v 23:29 | Nahoru | #2032
Doufám, že se objeví fotky naší valné hromady pod Matadorem

Až na tento drobný detail to byla opět vynikající akce

4 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 00:53 | Nahoru | #2033
Video z dnešního závodu šestek. Pořádně se mi vysmějte za ten start, zasloužim si to..

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 08:25 | Nahoru | #2034

Biker_xx píše: Video z dnešního závodu šestek. Pořádně se mi vysmějte za ten start, zasloužim si to..



čau.Prevod si tam nechal ten čo tam bol?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 09:36 | Nahoru | #2035

Biker_xx píše: Video z dnešního závodu šestek. Pořádně se mi vysmějte za ten start, zasloužim si to..


Pěkná jízda A ještě hezčí R6
To má prý i telemtrii, jo? :) A podvozek je tam originální? :)

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 09:49 | Nahoru | #2036
Biker_xx> A jak to jde na šestce?? Je mrška rychlá, co? Jsi na tom rychlejší než na DUC?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 10:02 | Nahoru | #2037

Scuber_MadJoe píše: Pěkná jízda A ještě hezčí R6
To má prý i telemtrii, jo? :) A podvozek je tam originální? :)



Telemetrii to nema ta je na tej druhej na videu na lavej strane. Ale ja to stejne nepouzivam.

Podvozek je tam Hyperpro.

Naposledy editováno 14.07.2011 10:03:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 10:28 | Nahoru | #2038

222 píše: Telemetrii to nema ta je na tej druhej na videu na lavej strane. Ale ja to stejne nepouzivam.

Podvozek je tam Hyperpro.


Aha, jen jsem slyšel, že má i telemetrii, tak se asi pomýlil a myslel tu druhou
A nevíš obrazně, kolik zvládně jet sériový podvozek??
Já jsem si koupil novou, ale nějak byl podvozek rozhašený - jedno předpětí vepředu níž druhé výš a tak (někdo si na prodejně asi hrál ) , tak jsem se to snažil nastavit do normálu pomocí servisního manuálu tak snad ok

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 10:32 | Nahoru | #2039
Tak Milan už všechno v podstatě řek. Podvozek Hyperpro, YECová elektronika, nižší těsnění pod hlavou (myslím) a to je asi všechno. Já jsem klasickej mrdal, takže časy 1:49-1:50, to abyste se taky mohli někomu posmívat..

222> Převod jsem nechal, zdá se mi, že na Most i Brno vychází dobře

Perňa_81> No, myslel jsem, že to dá míň práce. Mám pocit, že se na tom nadřu víc, než na Ducně. Nemám na tom ještě tu rovnováhu a pohodu, hodně to dřu rukama. Taky si pořád nejsem jistej pozicí stupaček, jsou tam PP a moc velkej rozsah nemaj... Zatím rychlejší nejsem. V Brně mám 2:16.2 na Ducati a 2:20.2 na R6, V Mostě mám 1:48.0 na Ducati a 1:48.5 na R6, tam už se to hodně blíží

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 10:51 | Nahoru | #2040

Biker_xx píše: Tak Milan už všechno v podstatě řek. Podvozek Hyperpro, YECová elektronika, nižší těsnění pod hlavou (myslím) a to je asi všechno. Já jsem klasickej mrdal, takže časy 1:49-1:50, to abyste se taky mohli někomu posmívat..

222> Převod jsem nechal, zdá se mi, že na Most i Brno vychází dobře

Perňa_81> No, myslel jsem, že to dá míň práce. Mám pocit, že se na tom nadřu víc, než na Ducně. Nemám na tom ještě tu rovnováhu a pohodu, hodně to dřu rukama. Taky si pořád nejsem jistej pozicí stupaček, jsou tam PP a moc velkej rozsah nemaj... Zatím rychlejší nejsem. V Brně mám 2:16.2 na Ducati a 2:20.2 na R6, V Mostě mám 1:48.0 na Ducati a 1:48.5 na R6, tam už se to hodně blíží



No v Moste sa zas tak moc nas mrdaloch na šestkach pod 1,49 nedostane mozno tu na inernete a cez zimu ano ale realita je trochu ina takze si myslim ze cas 1.48,5 na druhy raz je slusny .Myslim ze viem kde by si mohol dat este sekundu dole....
Téma je zamknuto


TOPlist