Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
galOs píše: SuperSic58> No právě že ten rám to nepustí a vypadla tam od někud podložka, ale ta asi bude pod matičkou
Je pravda, že já sem to měl taky tak, tk sem to vymezil gumovou podložkou, aby tam nešel bordel a je to v poho..
Michael24 píše: Když mám motorku rozebranou, tak jsem alespoň brouzdal po motoinzerci a narazil jsem na svojí srdcovku - Suzuki DR-Z 400 SM. Však já si tě jednou koupím, lásko
// Netušíte, co to je za MX helmu? Nebo alespoň výrobce? Díky.. :) Mám pocit, že jsem to logo už několikrát viděl, ale mám úplný okno...
postimage.org/image/hjq588q2f/][img]http://s15.postimage.org/hjq588q2f/20120403154451_IMG_9254_jpg_resize_1000x830_typ.jpg[/img
to vypadá na nějakej no name čajna ta cross helma... Já mam Nitro za dvojku a uplnej luxus
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Xttenza píše: Prosím vás měl bych prosbu. Potřeboval bych poradit co bude lepší koupit jestli usměrňovač napětí nebo měnič. Mám kolem těch 40 v,někdy víc,někdy míň a potřebuji získat 12v, tak nevím co bude lepší. Myslíte že by stačil tento nebo bude potřeba něco lepšího? Díky. Zde ten odkaz http://www.moto-ok....-p-1720.html [/quote]
A co tam takhle dát to, co tam patří ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
3 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
kekz píše: Zdravím všechny... Mám pitbike 125 (loncin) a podařilo se mně ho zadřít, ale to je už jedno... Takže jsem na něj objednal nový válec a píst.. Jinak mám velké zkušenosti pouze s opravami 2t motorů, 4t jsem ještě neopravoval, ale rychle se učím. Proto se chci zeptat čeho si dávat při montáži pístu a válce bacha? Jinak to mám dělat stejně jako u 2t ne? A další dotaz je ten, jak mám válec s pístem dlouho zajíždět, kolik nádrží a jak ho zajíždět-jakým způsobem? Chci to co nejlépe zajet. Díky předem. Jinak můžete mi klidně psát na mejla kekz@seznam.cz ... Díky předem
No oproti 2T si budes muset davat pozor na rozvodovej retez, abys ho tam dal spravne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Xttenza píše: FiffiQ> To bych rád jenže já tam chci dát světla a na celý motorce nemůžu najít nikde 12v jenom 6,3 a pak těch 40 ale to se pořád mění a co mám doma jedno relé tak to když napojím dává jenom nějaký 2-3 v
No, vždyť přesně k tomu to je. 6,3 co si naměřil je jistě proud střídavý (myslím, že žlutý kabel), který je určený pro světla - když to změříš jako střídavý proud bude to 12 - 13V. Tenhle kabel můžeš napojit rovnou na světla, nebo ho spolu s tím druhým připojit do regulátoru. V regulátoru se to usměrní a srazí na 12V - na výstupu je stejnosměrný proud - to proto, aby se mohla taky nabíjet baterie. Přebytečné napětí pošle regulátor do země a částečně změní na tepelnou energii.
Jak jsem psal, světla je možné připojit rovnou na cívku, ale NEDOPORUČUJU to. Protože tam vznikají různé výkyvy a špičky, které rády palí žárovky (a při brutálním provozu pita budou spálený pořád).
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
E. Nevíte kde je sítko na zachycování nečistot v motoru na XB 33
Naposledy editováno 09.04.2012 15:10:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
galOs píše: Zdarte tak jsem nastavil ventyli a dal jsem sací 0,1 mm a výfukovej 0,1 ale jelikož tam je blbej přístup tak je tam malinko víc a výfukovej asik klepe je to špatně nebo to nevadí?
E. Nevíte kde je sítko na zachycování nečistot v motoru na XB 33
Nastavovals na studeno? Nestačí jen vychladlej motor, je lepší nechat stát přes noc. Sítko je pod víkem spojky
kekz píše: Zdravím všechny... Mám pitbike 125 (loncin) a podařilo se mně ho zadřít, ale to je už jedno... Takže jsem na něj objednal nový válec a píst.. Jinak mám velké zkušenosti pouze s opravami 2t motorů, 4t jsem ještě neopravoval, ale rychle se učím. Proto se chci zeptat čeho si dávat při montáži pístu a válce bacha? Jinak to mám dělat stejně jako u 2t ne? A další dotaz je ten, jak mám válec s pístem dlouho zajíždět, kolik nádrží a jak ho zajíždět-jakým způsobem? Chci to co nejlépe zajet. Díky předem. Jinak můžete mi klidně psát na mejla kekz@seznam.cz ... Díky předem
Zajížděj tak 3 až 5 nádrží a postupně zvyšuj zátěž. Hlavně nechávat pěkně zahřát volnou jízdou a nepodtáčet a nepřetáčet A po 1 až 3 mth vyměň olej.
kekz píše: Zdravím všechny... Mám pitbike 125 (loncin) a podařilo se mně ho zadřít, ale to je už jedno... Takže jsem na něj objednal nový válec a píst.. Jinak mám velké zkušenosti pouze s opravami 2t motorů, 4t jsem ještě neopravoval, ale rychle se učím. Proto se chci zeptat čeho si dávat při montáži pístu a válce bacha? Jinak to mám dělat stejně jako u 2t ne? A další dotaz je ten, jak mám válec s pístem dlouho zajíždět, kolik nádrží a jak ho zajíždět-jakým způsobem? Chci to co nejlépe zajet. Díky předem. Jinak můžete mi klidně psát na mejla kekz@seznam.cz ... Díky předem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Michael24 píše: Když mám motorku rozebranou, tak jsem alespoň brouzdal po motoinzerci a narazil jsem na svojí srdcovku - Suzuki DR-Z 400 SM. Však já si tě jednou koupím, lásko
// Netušíte, co to je za MX helmu? Nebo alespoň výrobce? Díky.. :) Mám pocit, že jsem to logo už několikrát viděl, ale mám úplný okno...
postimage.org/image/hjq588q2f/][img]http://s15.postimage.org/hjq588q2f/20120403154451_IMG_9254_jpg_resize_1000x830_typ.jpg[/img
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
galOs píše: SuperSic58> jo za studena zapalko na Téčku a ten výfukovej tam mi šla špatně měrka tak jsem to povolil a potom moc nedotáh ať hu vytáhnu takže je tam cca tak 0,15 takže to musim přenastavit a to sítko u spojky tam myslim není(mám 125 ccm) protože tam je jenom šroub na vypouštění oleje takže mělo by být někde jinde možná by se hodila fotka... ach semnou jsou problémy
No právě, musíš sundat celý to víko spojky a startování, zkrátka celej dekl motoru zprava. Dole za těsněnim je zasunutý pak to sítko, já ho taky hledaj jak kokot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
galOs píše: SuperSic58> aha takže to není práce na pět minut..
Když položíš motorku na bok, tak na deset minut. A pokud jí tám máš, tak rovnou vyčisti i odstředivku.
FiffiQ píše: Když položíš motorku na bok, tak na deset minut. A pokud jí tám máš, tak rovnou vyčisti i odstředivku.
U xb33 se kvůli tomu musí vyndat celej motor z rámu, pokud si bruskou trochu neupravíš to víko, pak to de i bez demontáže motoru
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
potřeboval bych poradit. Mám xb 33 125cm, při rychlém přidání plynu se mi dusí. Už jsem měl třikrát rozdělaný karburátor, ale na nic jsem nepřišel. Jinak motor jde velice pěkně a při pomalejším přidání plynu, jde motor pěkně do otáček. Budu rád za každou radu. Díky
Naposledy editováno 11.04.2012 08:36:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
LeonTDI píše: Ahoj pitbikeři,
potřeboval bych poradit. Mám xb 33 125cm, při rychlém přidání plynu se mi dusí. Už jsem měl třikrát rozdělaný karburátor, ale na nic jsem nepřišel. Jinak motor jde velice pěkně a při pomalejším přidání plynu, jde motor pěkně do otáček. Budu rád za každou radu. Díky
Jak vypada svicka?