globalmoto_kveten





Téma: Ježdění v Mýtě
 
19.3.2014 v 12:09
Sezóna 2018

Dámy a pánové, pokusím se udržet celodenní ježdění v tomto roce místo Dreamera.

Máme první termín

Je to neděle před Velikonocemi 01.04.2018

Takže se můžete hlásit - ke mně do zprávy nebo na email jezdenimyto@email.cz

Harmonogram je prozatím v novém vlákně zde .

Karel V. "Chippman"


Naposledy editováno 27.12.2023 00:53:33

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 12:52 | Nahoru | #1981

srsen600 píše: Mr.Dreamer> V UVODU JE JIŽ ZMĚNĚNA CENA ALE ČAS Z 2H NA 3H NIKOLIV...
CITUJI...- Peníze: Platí se předem na účet 400Kč za každou dvouhodinovku.
NEMĚLO BY BÝT- Peníze: Platí se předem na účet 400Kč za TŘÍhodinovku.
?????



Ahoj, mělo díky za upozornění.
Pokud si podobné chybi všimnete, hned to sem pište a já to opravím .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 13:18 | Nahoru | #1982

Mr.Dreamer píše: To bude peklo trefit do nějaké použitelné konfigurace. Pro seriózní závodění si ty motorky říkají o jiný předek.



v K2 jsou dobří, postavej ti to spravne napoprve a naladej.
pokud to budes delat sam, pak to muze bejt velka laborka...nebo treba budes mit stesti..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 13:20 | Nahoru | #1983

Franta. píše: SPIJKER> Jinak jestli se ti zdalo, ze pujceny esve nejede, tak jasne, zadna slava to neni, ale zalezi taky jestli mel rychloplyn. Da se poridit plynova rukojet z R6 s vetsim obvodem kladky a pak muzes davat plnej mnohem rychlejc a minimalne pocitove je to mnohem lepsi :)



mělo to asi ždímák, hrozná hujda... od ty doby vim, ze sv neni pro me...
a ten kamarad uz ma taky RSV... a da se s nim konecne nekam jet, aniz by se na nej kazdou treti zatacku muselo cekat...

Naposledy editováno 17.08.2014 13:25:06

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 13:23 | Nahoru | #1984
tady studie nekoho na R1 RN09 (2002-2003)

R1PYCO follow me... video na fejkbuku

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 13:35 | Nahoru | #1985

VlastikFazer píše: _BoB_> ¨tak víme všichni jak to chodí. dostat pěkné fotky od lovců stínů je často potíž...
jak nějaké příjdou tak zveřejním.



Právě,že to neznám :) Povětšinou fotím Zimina takže fotky nehledám neb žádné nemám (sama sebe) Tohle je poprvé co jsem si vzal motorku, vykašlal se na foťák a užil si to jako jezdec a ne fotograf :)
Takže se přiznám, že jsem vděčen za každou svou fotku - i ty rozmazané mají pro mne velkou cenu a jsem povděčen

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 14:41 | Nahoru | #1986

SPIJKER píše: v K2 jsou dobří, postavej ti to spravne napoprve a naladej.
pokud to budes delat sam, pak to muze bejt velka laborka...nebo treba budes mit stesti..



Sakra, teď se stydím, na ty jsem úplně zapomněl. Jen bys to samozřejmě mohl všechno vyhodit ve chvíli, kdy tu motorku nějak výrazně překopeš.
To nastavení tam prostě strašně chybí .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 15:09 | Nahoru | #1987
Mr.Dreamer> tech firem co to umej je vic, ale K2 zna hodne lidi.. Muzes treba i Halbichovi...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 15:16 | Nahoru | #1988

SPIJKER píše: mělo to asi ždímák, hrozná hujda... od ty doby vim, ze sv neni pro me...
a ten kamarad uz ma taky RSV... a da se s nim konecne nekam jet, aniz by se na nej kazdou treti zatacku muselo cekat...

Nemělo to ždímák. Plyn byl zkrácenej a dát plnej plyn nebyl problém bez přehmatávání. Problém byl čistě v nedostatku koní a v neprogresivním průběhu... Největší slabinou SV byly brzdy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 15:17 | Nahoru | #1989

SPIJKER píše: Mr.Dreamer> tech firem co to umej je vic, ale K2 zna hodne lidi.. Muzes treba i Halbichovi...



Na toho jsem toho už slyšel tolik špatného, že bych si asi dal pozor. Ale kdybych už s tím něco dělal, tak bych tam dal jiný předek, což dělat nebudu, protože je to přehnaně nákladné .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 15:36 | Nahoru | #1990
pylot> Aha, tys mel podle fotky S-ko, ne? To ma vzadu na rozete o zub min. Ja to koupil od nakyho taliana a ten si tam dal rozetu z S-ka, kdyz mi to v servisu vymenili za to co tam ma byt tak to byl celkem rozdil.

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 17:10 | Nahoru | #1991

pylot píše: Nemělo to ždímák. Plyn byl zkrácenej a dát plnej plyn nebyl problém bez přehmatávání. Problém byl čistě v nedostatku koní a v neprogresivním průběhu... Největší slabinou SV byly brzdy.



pylote, je to uz 4 roky..
..si pamatuju jen jak ve me hrklo kdyz jsem otocil nadoraz a nic se nestalo..
Hlavou mi sly řeči prodejcu, jak se na SV krasne svezou, jak s ni svihaj treba na kruhaku a jaky je na tom svizny svezeni... Pak jsem si na to po letech mohl konecne sednout a nejak jsem to tam nemohl najit.

ze brzdy tam byly jebnuty jsem zamlcel, to nebyl normalni stav a oprava by to resila...

..me vyhovuje, kdyz motorka poradne jede . Vyhovuje mi motorka, ktera na otoceni heftem vzdycky zareaguje, ktera ma takovej vykon, ze budi hruzu. Aby ti vstavaly chlupy na rukach, kdyz hefta podrzis o sekundu dyl..

Nadruhou stranu na trochu slabsi motorce (nemylsim na vydechline) se da zajet super cas, prave proto, ze nebudi hruzu a nekrade cast koncentrace na potlacovani ty hruzy..

Kazdopadne jsi se za mnou tenkrat v pohode na svym SV udrzel.. Bal jsem se, ze mi klouzou gumy a ze si to rozbiju.. Dokonce jsi me chvili predjel v najezdu na cilovku, kde se mi prave zdalo, ze to na vyjezdu klouze, tenkrat jsem rikal, ze se tam musim vratit na nejakych mekcich pryzich...

Naposledy editováno 17.08.2014 17:47:24

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 17:11 | Nahoru | #1992

Mr.Dreamer píše: Na toho jsem toho už slyšel tolik špatného, že bych si asi dal pozor. Ale kdybych už s tím něco dělal, tak bych tam dal jiný předek, což dělat nebudu, protože je to přehnaně nákladné .



o Halbichovi jde spousta zkazek, dalsi slovutna adresa bude Ešner a když se zeptas zimína, urcite te taky bude schopnej nekam poslat. Ale K2 jsou blizko, tak co...

Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 19:39 | Nahoru | #1993
Kua byl jsem na sraze, propasl jsem to. Zkusim stesti v nahradnikovi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 20:30 | Nahoru | #1994
Franta.> Já měl vepředu o jeden míň a vzadu o jeden víc. V podvozku jsem výraznej problém neviděl. Sice se to víc potápělo, takže to při přehazování ze strany na stranu trošku rozhazovalo stopu, ale s tím se dalo v pohodě pracovat. Největší problém byl prostě v brzdách. Měkly a měkly a měkly... Gumičky ve třmenech jsem vyměnil, byly tam pancíře a nakonec jsem zkoušel i pumpu z GSXR, ale nepodařilo se mi ji asi správně odvzdušnit a ve výsledku to se sérií fungovalo líp. Kde kdo tvrdí, že to nebrzdí, ale já jsem dobržďoval do zatáček a zadní kolo mi jen driblovalo o asfalt, akorát to šlo jen tak dvě tři kola a pak jsem to uvařil a bylo po srandě. Nakonec jsem s tím jel ještě do Mostu se podívat a když jsem tam po pár kolech uvařil brzdy a zpátky po dálnici jsem se bál držet nad 180 abych to za těch 100 km neupekl, tak mi konečně došlo, že je čas na změnu. Koupil jsem RSV a začal jsem se učit jezdit v podstatě od začátku. To RSV co jsem koupil bylo míň agilní jak SV, brzdí naprosto skvěle, ale já s tím neuměl pracovat (a pořád ještě neumím) a taky už nemám tolik času na ježdění... Čiliže já jako motorkář teď dost stagnuju....

Nicméně SV bylo skvělý.

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 20:32 | Nahoru | #1995
SV sem tam i jede !

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 20:44 | Nahoru | #1996
Vesmes kazda motorka ma svy klady a zapory a je to o tom, jak driver dokaze oboji vyuzivat nebo naopak potlacovat. Jinak treba SVcko je na Myto zrovna docela vhodna motka,coz dokazuje Franta, Walii ma z SVcka udelany "peklostroj"...to je jinej level a ja s tou svoji jsem jen takovej mrdal

Naposledy editováno 17.08.2014 20:45:31

Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 20:52 | Nahoru | #1997
Jóoo do Mejta bylo parádní.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 20:54 | Nahoru | #1998
pylot> To je divny, tenhle problem jsem nikdy nepozoroval. Musim za to brat poradne celou rukou, ale ucinek nijak neklesa. Jednou jsem zkousel co to umi a pri brzdeni ze 140 se mi rozvlnilo predni kolo jak had, driv ztratila guma grip nez ze by nestacily brzdy.

Nemels tam jen blbou kapalinu? To se stalo kamaradovi na litrovym GSXR, z niceho nic to prestalo brzdit. Treba zkusit neco s vyssim bodem varu (http://www.amazon.com/Motul-8068HL-Factory-Percent-Synthetic/dp/B004LEYJO4)?

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 20:59 | Nahoru | #1999
Franta.> Je možný, že to bylo tím... Já jsem se na to pak vykašlal, když jsem se rozhodnul, že ho vyměním...

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 21:03 | Nahoru | #2000
Franta.> to je urcite pravda, protoze kdyz jsem vymenil brzdovku u svyho SVa, tak to byla najednou jina motka
Poskakovani zadniho kola pri brzdeni pozoruju v Myte docela casto...

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 21:05 | Nahoru | #2001
davidj> Ja jsem take prosty mrdal, proto tam jezdim abych se neco naucil :) Do ted jsem nikdy nedostal lowside pri najezdu do zatacky, tak je jasny, ze limit stroje jsem jeste nenasel :)

Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 21:10 | Nahoru | #2002
Tak zadni kolo poskakuje pri podrazovani kdyz se tam neda meziplyn, proste pri brzdeni se hodne nadlehci a neni tam grip. A mozna ani neni nutny podradit kdyz je fakt malej grip. Horsi je kdyz se vlni to predni :)

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 21:38 | Nahoru | #2003

walii píše: SV sem tam i jede !



Jindro a ty neco na motoru mas? Jsi mi to uz rikal, ale uz jsem zapomnel...

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 21:46 | Nahoru | #2004
Power Comander + svody a koncovka. A odbržděno. Toť vše.

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 21:51 | Nahoru | #2005
walii> hm... muze byt zajimavy... predpokladam, ze to prakticky znamena chybejicich minimalne 20 k na Indyho... ??? A letos vlastne i na Niklase...? Ten rikal ze na tuhle sezony nasli nejaky kone upravama na pistech a ze jsou cca na urovni anglanu.. coz mi udelal radost velikou kluk...

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 21:54 | Nahoru | #2006
Tady to je. Takto to nám to šlape.





Naposledy editováno 17.08.2014 21:54:54

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 21:57 | Nahoru | #2007
Jo a je to na motoru. Na kole je to samo míň.

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 21:58 | Nahoru | #2008
walii> to je motor nebo zadni kolo?
Tech 80 k jsem si myslel ze by tak mohlo bejt no...
A podvozek mas jakej vlastne? Pripadne brzdy?

(reakce na) Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 21:59 | Nahoru | #2009
walii> aha OK.. no myslim ze mluvme li o 100k+ na anglickejch motorech, pak je to taky mysleno na motoru

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

17.8.2014 v 22:10 | Nahoru | #2010
Celý předek (komplet i s kolem a brzdama) je z GSXR 600 K8 a zadní tlumič z kawy ZZR 1400 K7.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist