paolo_novy Přidat reklamu

Téma: testovali jsme S1000RR
27.8.2010 v 09:21
Tak se nám dostalo té možnosti otestovat BMW S 1000 RR. Ve 13:00 vyzvednutí motorky, to jak vypadá a jestli se někomu líbí nebo nelíbí si musí každej srovnat sám ale v tu chvíli to byl náš mazel. Po vyřízení papírových záležitostí sedáme a vyrážíme. Ve výbavě rychlořazení, kontrola trakce, ABS.... Už po sednutí na motorku je jasný, že tohle bude jízda. Nevím jak to udělali ale museli snad někoho posadit do plastelíny a podle toho udělat rám. Neskutečne uzoučká, nic netlačí mezi stehny a řídítka najdete poslepu. Vyrážíme z města přes uzavírky a objížďky. Prvně si všímám lehkých vibrací do řídítek, na které nejsem zvyklej ale mám přece pod sebou nekompromisní báwo, tak to přehlížím. Jízda po městě velice příjemná, propružíte odpružení a motorka se shoupne jak enduro. Neskutečně lehká a ovladatelná motorka. Naprosto jedovaté BREMBA, s tímhle strojem se nepřibržďuje, zde se brzdí!!! Jsme za městem a tam to začíná. Navolíme mód RACING, jsme tady přece od zkoušení, takže dva kvalty dolů a GAAAAASSS.... O módu RAIN se ani zmiňovat nebudu, od toho takovou motorku přece nemáme. Zrychlení napoví, že komerční testy asi kecat nebudou a je asi stejné jako na mód SPORT ale co se dělo nad 11-cti tisíci otáček, to jsem teda nečekal. Jak ručička otáčkoměru minula již zmíněnou jedenáctku, tak bez jakýchkoliv varovaní vystřelil předek k nebi aby se mnou za chvíli kontrola trakce opět švihla o zem, tak využívam rychlořazení. Další rychlost, třetí převodový stupeň, opět to samé, vidím budíky, ručička kolem jedenáctky a vidím nebe. Věděl jsem, že to jede, ale že to má takovou výbušnost a razanci s jakou vlítnete na záda...... to čumím....
Podvozek, přes jeho pohodlnost ve městě, je i při vysokých chylostech naprosto bezchybný. Ani jednou se nezavlnil, řidítka se neklepou, když plave předek ve vzduchu, vše tak jak má být. Motor jde stejně ochotně na 299km/h jako na 200km/h. Tak si říkam, tohle je bomba, co tohle musí dělat po úpravách na okruhu..... to jsem ale nevěděl co mě čeká při brždění z vysoké rychlosti. Neskutečné vibrace do řídítek, naprosto nepříjemné a přivozující pocit strachu!!! Přišlo mi, že se klepe snad celý předek. Hnus. Tohle jsem nečekal.
Je tam někde chyba, asi kotouče ale tohle mi hodně vadilo. Časem si na to člověk zvykne ale jezdit s tím pořád bych určitě nechtěl. To byl také vlastně jeden jediný ale důležitý zápor, který jsme tam našli. Ještě mi přišlo, že se báwu chce nějak ven ze zatáčky ale já mám na svým RR obutou širokou 200 v zadu, tak to je asi zvykem.
V 17:30 motocykl vracíme, naštěstí bez poškození a se snovým výrazem ve tváři. Jediná černá tečka jsou ty vibrace při razantním brždění. Kdo s tím má zkušenost, ať napíše jestli je to tím ABS...

Závěrem: To, že to je pila jsme čekali, v mnohém naše očekávání předčila, v něčem zklamala-to by se dalo odstranit ale určitě jestli někdo máte 454 000,-(cena testovaného modelu) a chcete si koupit superbika, tak tohle je varianta.

Děkuji mému kamarádovi Lubkovi a samozřejmě firmě BMW za příjemné odpoledne.
No a jelikož nebudeme dělat kroky zpět, tak už se těším na RSV4 a na srovnání.

btw: sluší nám to,že?



tak teda srovnání s CBR 1000 RR SC 59:

BMW má užší nádrž, hned mi sedla do ruky, vetší nástup výkonu, je pocitově lehčí tudíž ovladatelnější, obrovský výkonový kopanec nad 11-cti tisíci, stabilnější podvozek ve vysokých rychlostech. To jak BMW táhne od 250km/h pořád až do 299km/h je taky neuveřitelný. Kontrola trakce může být pro někoho výhodou....
Image je na téhle strojovně samozřejmostí.

Pro hondu hraje že mě netahá ven ze zatáček(může být ovlivněno mou pneu), lepší vzhled, nejsem limitován při jízdě po zadním kotrolou trakce a nižžší cena.. Výkonově do provozu, dle mého naprosto dostačující a když chce přední kolo do luftu, tak ti to řekne.
BMW se naptá a vystřelí vzhůru.
Jinak před třemi lety v Birminghanu na výstavě jsem na CBR seděl asi půl hodiny a taky mi hned sedla do ruky ale BMW je už zase jinde. Pokrok nezastavíš.


Naposledy editováno 05.09.2010 07:40:13
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

(reakce na) testovali jsme S1000RR

29.8.2010 v 19:39 | Nahoru | #151

GRASSEL>Když budu vyrábět walkmany a najednou vymyslím mp3 přehrávač tak taky budu prodávat ještě nějakej čas walkmany protože když vyhodím mp3 přehrávač mezi lidi tak už walkmany nebudou mít šanci se prosadit na trhu



hele to je sice pravda ,ale jen v případě že mam tech wolkmenů x tisíc skladem .což si myslím že u tech mašin nehrozí.podle me to je tim že za japonskej spotřebák nikdo nedá 1/2 míče ze kteryho je po 2 letech pri prodeji polovina ne-li tretina .což u "prestižnějších" značek neni takova tragedie jelikož nepadaj tak na cene -třeba již zmineny BMW .vem si treba duc 998R ta doted stoji takovou palici a je to už "stara herka" a japonec se stejnym vykonem a doby stoji 50

1 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

30.8.2010 v 16:08 | Nahoru | #152
kdyby se tak dal motor z litra dát do tohohle
ale netušim, esli se s tim dá jezdit po zadnim nebo po přednim

(reakce na) testovali jsme S1000RR

30.8.2010 v 18:25 | Nahoru | #153

oxygen>kdyby se tak dal motor z litra dát do tohohle
ale netušim, esli se s tim dá jezdit po zadnim nebo po přednim


To mně připomíná "kolo" co vymyslel Garrison ze South Parku...

3 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

30.8.2010 v 18:45 | Nahoru | #154
Pěkně napsaný.
Mám najeto 6.000km a o žádnejch vibracích nic nevím.

[URL= with [URL=

Naposledy editováno 30.08.2010 18:55:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

30.8.2010 v 18:54 | Nahoru | #155
FandaTrumpeta> jj, tam byl prostě nějakej problém v kotoučích.... měla najeto 3600 km, tak mě to překvapilo.. jinak super raketa...
jenom podle toho co říkal Halbich, tak to ma slabý tlumiče(na závody). předek jsou prej sračky a zadek se vysypal po 1000 km. nám to na silnici přišlo ok

2 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

30.8.2010 v 20:10 | Nahoru | #156
To on ti rekne a ceka,ze hned poletis objednat ohlinse

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

30.8.2010 v 21:00 | Nahoru | #157
Murkin>

Jinak na Halbicha jsem slyšel samý "dobrý" recenze

(reakce na) testovali jsme S1000RR

30.8.2010 v 21:01 | Nahoru | #158
Murkin> jo to je možný... nevyšlo mu to

testovali jsme S1000RR

30.8.2010 v 21:03 | Nahoru | #159
já právě taky slyšel spoutu "kladů" a naivka už taky nejsem, takže v klidu. to byla jen taková perlička....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

30.8.2010 v 21:13 | Nahoru | #160

GRASSEL>...Jinak na Halbicha jsem slyšel samý "dobrý" recenze



A uz jsi se s nim setkal. Vlastni zkusenost nebo jen reci?

(reakce na) testovali jsme S1000RR

30.8.2010 v 21:24 | Nahoru | #161

Dawe02>A uz jsi se s nim setkal. Vlastni zkusenost nebo jen reci?



Jen řeči, říkám že jsem slyšel

Z mého okolí je prostě každej nespokojenej, tím ale neříkám že někdo není.

testovali jsme S1000RR

30.8.2010 v 23:00 | Nahoru | #162


[img]

(reakce na) testovali jsme S1000RR

30.8.2010 v 23:08 | Nahoru | #163
[quote]mateshasic>srovnání vizuelní....

[img] ta Honda je tisíckrát lepší než ta okopírovaná K5.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

30.8.2010 v 23:09 | Nahoru | #164
[quote]FandaTrumpeta>Pěkně napsaný.
Mám najeto 6.000km a o žádnejch vibracích nic nevím.

[URL= with [URL= bude tím že jsi si koupil motku na balení a né na ježdění. To chce taky tahat Fando.

(reakce na) testovali jsme S1000RR

31.8.2010 v 19:36 | Nahoru | #165
repsol69> Dobrý ,ale to tu nikomu nevysvětlíš a 90% to ani nepobere,navíc tvoje Hujda nemá ani požadovaných 200kobyl tudíš to protě nejede,snad kluci co nejdřív okopčej od někoho pořádný motor,sem slyšel že Yuki na nečem taky dělá jen aby to stačilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

31.8.2010 v 23:57 | Nahoru | #166
[quote]FandaTrumpeta>Pěkně napsaný.
Mám najeto 6.000km a o žádnejch vibracích nic nevím.

[URL= with [URL= je ta fotka z mosteckýho vracáku - kdy už to Fando začneš trochu naklánět!?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

1.9.2010 v 11:49 | Nahoru | #167

oxygen>to je ta fotka z mosteckýho vracáku - kdy už to Fando začneš trochu naklánět!?



Nazdar daraku. Ty taky žiješ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

1.9.2010 v 11:53 | Nahoru | #168

repsol69>To bude tím že jsi si koupil motku na balení a né na ježdění. To chce taky tahat Fando.



Martine třeba si taky jednou koupíš motorku na kterou poletěj holky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

1.9.2010 v 14:17 | Nahoru | #169

FandaTrumpeta>Martine třeba si taky jednou koupíš motorku na kterou poletěj holky.



No sám víš jak to je. Lepší je bet vždy první než druhej. Hele nemyslím, že na BMW (K5) letěj holky, sám si se několikrát přesvědčil, že to tak není. Ale taková Aprilka RSV4 Facotory, tak tam by si uspěl. Včera jsem na ní koukal u prodejce a uvidíme co bude příští rok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

1.9.2010 v 14:43 | Nahoru | #170

repsol69>No sám víš jak to je. Lepší je bet vždy první než druhej. Hele nemyslím, že na BMW (K5) letěj holky, sám si se několikrát přesvědčil, že to tak není. Ale taková Aprilka RSV4 Facotory, tak tam by si uspěl. Včera jsem na ní koukal u prodejce a uvidíme co bude příští rok.



Martine po té injekci do ramene mluvíš z cesty.

(reakce na) testovali jsme S1000RR

1.9.2010 v 15:11 | Nahoru | #171

FandaTrumpeta>Martine po té injekci do ramene mluvíš z cesty.



Ne ne. Nemluvím. To spíš ty máš u mě velkej vroubek, ale to až osobně.

(reakce na) testovali jsme S1000RR

1.9.2010 v 15:16 | Nahoru | #172

repsol69>Nazdar daraku. Ty taky žiješ?



no jasně, a docela dobře ... tady v záhrobí je nás tu čimdáltim víc, je furt slunečno, motorky i benál zadarmo, spadnout se nedá...

(reakce na) testovali jsme S1000RR

5.9.2010 v 09:09 | Nahoru | #173

mateshasic>FandaTrumpeta> jj, tam byl prostě nějakej problém v kotoučích.... měla najeto 3600 km, tak mě to překvapilo.. jinak super raketa...
jenom podle toho co říkal Halbich, tak to ma slabý tlumiče(na závody). předek jsou prej sračky a zadek se vysypal po 1000 km. nám to na silnici přišlo ok



tam to musel nekdo posrat,ja to treba ani nepoznal,kdyby mi to Mates nerekl,pak jsem si vsiml.
podvozek OK,nastaveni nacvakanim,naprosto jednoduche,zadek s predkem,nastavi i trouba. pohodlne na nasich silnicich,jestli jedete 50 nebo 300!!! Neplave,nevlni se,nic. Otestovano!!!
pan Halbich je velky profesional a jelikoz vlastni BMW a zavodi na nem jeho syn,predal nam jeho poznatek s podvozkem.

testovali jsme S1000RR

6.10.2010 v 15:59 | Nahoru | #174
Miluju ji a dál nejni co řešit

testovali jsme S1000RR

3.11.2010 v 08:20 | Nahoru | #175

(reakce na) testovali jsme S1000RR

23.5.2012 v 12:24 | Nahoru | #176

MichaelaZX636 píše: já cu taky testovat



se neudržíš na šestce a chceš litra??? ScAN !!
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 9 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 0 21.5.2024 v 13:18 karloss200
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR JosephBonanno 7 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR ElRoyRoy 21 27.1.2022 v 09:58 Gahan37


TOPlist