globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co vybrat po Hondě CBF 1000?
10.1.2010 v 21:11
Dnes jsem na stránkách Kawasaki zjistil, že nová GTR 1400 stojí 449.000,-Kč . Ať se na mě nikdo nezlobí, ale za ty peníze motorku prostě nekoupím, i kdybych ty prachy měl, jako že je nemám. Nedám přece za motorku stejný peníze jako za auto téměř střední třídy. Pan European je dávno za zenitem stejně jako Yamaha FJR 1300A, K 1300 GT je hrozně ošklivá, Triumph Sprint 1050 ST je na mě moc malý a tříválec prostě nechci, MG Norge 1200 je moc slabá a Suzuki žádný cesťák nemá; kurnik šopa, to nikdo nedělá cestovní mašinu za rozumný peníze??????????
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat po Hondě CBF 1000?

13.1.2010 v 21:10 | Nahoru | #151

Stewe>Voldemort> čoveče, když se tak kouknu na tvoje fota, tak vypadáš jak vosa na bomboně i na tom CBF, takže je nakonec jedno co si koupíš.
tohle si kup cesťáku


To víš, dva metry a sto deset kilo kostí a tuku
Hustý odkaz, koukal jsem na něj v shopu; kde se na to dá sehnat topcase? .

(reakce na) Co vybrat po Hondě CBF 1000?

13.1.2010 v 21:18 | Nahoru | #152
Voldemort> seš normální na introše topkejs?
jinka by si tam zapřáhl tohle nebo páva

zde klikni

(reakce na) Co vybrat po Hondě CBF 1000?

13.1.2010 v 21:30 | Nahoru | #153
Voldemort>
Tristní je něco úplně jiného...

2 reakcí na tento příspěvek Co vybrat po Hondě CBF 1000?

13.1.2010 v 21:34 | Nahoru | #154
Tohodle jsem se vždycky bál...Když je člověk rozmlsanej že mu nestačí sto kobyl...
Slezl jsem z jednoválu a pořídil dvouvál.Byl jsem nadšený.Asi tak měsíc.Pak so člověk zvykne a už by zas potřeboval aby to bylo silnější,líp brzdilo,pružilo...
A zase by měnil.A tak pořád dokola.Vrátil jsem se zpět a neřeším.Člověk si zvykne na vše.

(reakce na) Co vybrat po Hondě CBF 1000?

13.1.2010 v 21:37 | Nahoru | #155
Anti>

(reakce na) Co vybrat po Hondě CBF 1000?

14.1.2010 v 12:22 | Nahoru | #156
Anti> jo říká se, že se dá zvyknou i na smrt

Co vybrat po Hondě CBF 1000?

14.1.2010 v 12:46 | Nahoru | #157
Já tenhle problém taky řeším a jediné co mě napadá, je ideální kompromis.A tím je kombinace BMW R 1200 RT a Suzuki GSX-R 1000.Buď komfortně cestuješ a nebo jedeš palbu s lehkým litrovým superbike.Nic víc,nic míň,stojí to ale prašule.Takže makat,makat a makat,léto se blíží.

(reakce na) Co vybrat po Hondě CBF 1000?

14.1.2010 v 13:17 | Nahoru | #158

hondacbf1000>Jezdíme s kámošem často společně, on na Fazeru FZ1. Jemu na brzdě natočili 123 koní, v techničáku je 150...!!!
Mě natočili 106 koní, v techničáku mám 98...
Kámoš jel vždy sám, já většinou ve dvou, s třema kuframa, skoro vždy jsem měl o stupeň vyšší zařazenou rychlost, vždy v háku za ním a on pořád kroutí hlavou nad tím, jak mu můžu stačit.
Ten test v loňském Motocyklu jsem četl taky, ale i kámoš jako majitel FZ1 řekl, že je to kokotina, zaplacený článek.



Divné. Já mám na brzdě na zadním kole cca 148 koní.

A jinak cestuju ve dvou na FZ1 N a jsem spokojen.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat po Hondě CBF 1000?

14.1.2010 v 14:15 | Nahoru | #159
A co nová Honda VFR 1200F? Bude dost drahá (cca 380 tis.), ale měla by mít všechny vymoženosti hypermoderní motorky...

(reakce na) Co vybrat po Hondě CBF 1000?

14.1.2010 v 16:57 | Nahoru | #160

Cmelak007>A co nová Honda VFR 1200F? Bude dost drahá (cca 380 tis.), ale měla by mít všechny vymoženosti hypermoderní motorky...


Za ty peníze by ale měla mít už v základu aspoň boční kufry, centrální stojan, nebo zadní blatník; o nemožnosti objednat palubní počítač či o malé nádrži nemluvím.

(reakce na) Co vybrat po Hondě CBF 1000?

14.1.2010 v 17:27 | Nahoru | #161
BikeZ> Jo jo, díky, to je ta polokapotovaná kráska ! Už tady na m.cz bylo o ní i psáno (loni)...
Ani není o moc těžší než litrCBF... Hmm...

(reakce na) Co vybrat po Hondě CBF 1000?

14.1.2010 v 17:30 | Nahoru | #162
Voldemort> Aha, to je škoda že nebude, ale třeba časem, až se tohoto ST provedení lukrativnější trhy nasytí, hmm, že by přece ??

Co vybrat po Hondě CBF 1000?

15.1.2010 v 18:25 | Nahoru | #163
CBF je krásná,taky jsem nad ni přemyšlel ,před 4 roky,ale byla slabounká.....jinak krásná.....nech si ji a kup tam dynojet.....

Nimeně...asi neviš o čem mluvíš,když píšeš ,že FZ1 nemá vůbec spodek....je pravda ,že je slabší,ale zdaleka ne žádný......určitě lepší než CBF a nahoře bonus k tomu že se posereš..na rozdíl od CBF......a GT výbava je plus...jestli je i tohle málo....tak obsah...........................ten nenahradíš

Naposledy editováno 15.01.2010 18:40:32

1 reakcí na tento příspěvek Co vybrat po Hondě CBF 1000?

26.1.2010 v 10:00 | Nahoru | #164
Heh cože? Litrová zdechlina CBF1000 jede stejně jako raketová stíhačka FZ1? To je dobrej názor :) někoho kdo si vychvaluje svoji zdechlinu, aby mu to nepřišlo tak zdechlý. Možná kdyby tam kamarád na FZ1 zařadil tu dvojku, pak by už byl v 10ti kilometrovém závěsu, ale on je na tebe asi hodnej. A už vidím, jak hodna měří výkon na kole a yamaha na hřídeli :) Čekal bych více rozumu od toho, kdo jezdí na litrovi(ač je to zdechlina)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co vybrat po Hondě CBF 1000?

26.1.2010 v 23:22 | Nahoru | #165

ZdeněkS>Heh cože? Litrová zdechlina CBF1000 jede stejně jako raketová stíhačka FZ1? To je dobrej názor :) někoho kdo si vychvaluje svoji zdechlinu, aby mu to nepřišlo tak zdechlý. Možná kdyby tam kamarád na FZ1 zařadil tu dvojku, pak by už byl v 10ti kilometrovém závěsu, ale on je na tebe asi hodnej. A už vidím, jak hodna měří výkon na kole a yamaha na hřídeli :) Čekal bych více rozumu od toho, kdo jezdí na litrovi(ač je to zdechlina)



Co řadil kámoš, je jeho věc. Kdyby chtěl dvojku, mohl dvojku, já prostě v klídku s kuframa na o stupeň vyšší kvalt. Nesledoval jsem to, říkal mi to on, když jsme zastavili na Kofolu.
A kdybych si chtěl koupit Fazera, tak jsem si ho koupil.

A kde měří Honda výkon, to je mi fuk. Mě ho v servisu měřili na zadní gumě. Kámoš 128k, já 106. Trochu rozdíly oproti zápisům v techničáku

(reakce na) Co vybrat po Hondě CBF 1000?

30.1.2010 v 21:34 | Nahoru | #166

hondacbf1000>Co řadil kámoš, je jeho věc. Kdyby chtěl dvojku, mohl dvojku, já prostě v klídku s kuframa na o stupeň vyšší kvalt. Nesledoval jsem to, říkal mi to on, když jsme zastavili na Kofolu.
A kdybych si chtěl koupit Fazera, tak jsem si ho koupil.

A kde měří Honda výkon, to je mi fuk. Mě ho v servisu měřili na zadní gumě. Kámoš 128k, já 106. Trochu rozdíly oproti zápisům v techničáku


Hele, nahoře píšeš, že kámošův Fazer má 123 koní, teď že mu naměřili 128... Jak to teda je??? I když je pravda, že jsem už pár stesků majitelů litrových fazerů na výkon motoru četl, a zrovna na tomto fóru. Prý jako že se ty koně někam ztratili či co. Myslím ale, že měli jen přehnaná očekávání.

Co vybrat po Hondě CBF 1000?

3.4.2010 v 07:14 | Nahoru | #167
Pořad nečtu co jsi teda vybral?
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 29.4.2024 v 15:42 Bubo32
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
sena 50s Honda CBF 1000 Krtek215 17 10.4.2024 v 14:31 Luba007
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 CBF1000ABS 2 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 Bubo32 15 23.3.2024 v 23:00 kalous72


TOPlist