Ale vubec si ze me neberte priklad a uz nikdy neposlouchejte moje rady a kecy.Kdyz se tak na ten dnesek koukam,tak kluci z Misuge maj pravdu,kdyz rikaj ze jsem jinej.Respektive ze nejsem normalniPosudte sami.
Rano po nocni sichte v kotelne a par hodinach spanku v 11h skocim na totalne zasranou motku.Jeste z toho,jak me cestou z Brna chytil peknej slejvak.Na pupme to osmrdlam vodou,sterkou na okna a v doprovodu Bubraka a mlade valime na CMN cup do Mostu.Samozrejme ze jedu v laminatech,bez svetel i SPZ na sjetych gumach jeste ze zavodu CEC2.Nejsem zadna rozmazlena panicka,abych si vozil prdel a motku v dodavce
V uplne plnem depu je videt,ze agenturni jezdeni se tesi cim dal vetsi oblibe nejen u nemcu,ale uz i u nasich.A vubec to tam nevypada na nejaky hobby krajinkarsky jezdeni.
Puvodne jsem cekal ze potkam prevazne lidi z fora a ze se bude jednat vicemene o pohodove svezeni Jako v CEC2.Ale hned v prvnim treninku jsem prisel na to,jak seredne jsem se mylil a i ve vice smerech.Prihlasilo se nas asi 60 jezdcu rozdelenych do skupin fast a medium,ale i toto se melo zahy ukazat jako opravdu velice orientacni.Asi jak si kdo napsal.Protoze jsem diky tomu zazil nejvetsi krizovku v zivote z okruhu.A fakt nechapu,ze nejenom ze okolo me v treninku litalo par kluku bezohledne palici jako prase jako by se jel zavod,ale nasli se tam kluci,kterym bych zmenil oznaceni z fast na very slow.V kostce popisu jak jeden takovy klucina proveril moje ridicske dovednosti a ani nevim kdo by nesl vetsi vinu.Nalitavam po krajnici pod Matador a asi z 210 odbrzduju do pravotocive ve snaze co nejrychleji venkem objet kluka(daval jsem mu kolo),ktery jeste pred zatackou jede tak 60kmh prostredkem trate.Ani ve snu by me nenapadlo,ze frajer se najednou nesmyslne rohodne hledat spravnou stopu,namiri si to na vnejsek ke krajnici,aby si tu zatacku asi hezky vykrouzil.Ale asi nekde videl ze v motogp se to jezdi po bile care a nenechal mi ani 10cm asfaltu na zachranu.Jasny travy je tam vsude dost tak co plasim ze jo.-)No ale v te chvili uz jsem davno vedel, ze je to naprosto v prdeli,mackam maximalne brzdu.Motorka poslusne po vzoru kaskadera Pepy Srsne(co tam zrovna taky krouzil) dela stoppie a jal jsem se po prednim kole nahrubo zezadu napalit tak ve 150 uplne novou Yamahu R1 Big Bang.Jsem rad ze to pro nas kluk nakonec udelal a ze presne ve chvili,kdy jsem si obtiskl jeho vyfuky do svoji kapotaze(opravdu jsem pak v boxu hledal kde mam rosekanou predni masku-nikde)preci jen zatocil.Nechal me prozatim zit a stale po prednim kole pokracovat do travy a nasledne do kacirku.Tam se situace dramaticky zmenila.Zadni kolo se cice davno vratilo na zem,ale zase mi zacala vytrhavat z ruky riditka a predni kolo(nemam tlumic rizeni)ta pisecna oranice.Velice tezko se soucasne brzdi zadni a jeste se u toho tou samou nohou odrazi od zeme ve snaze zabranit padu motorky.Ale da se to a funguje to a asi na 3x jsem to zavravorani ustal,zajasal ze fakt asi nespadu a pak si hned uvedomil.Ze letim primo proti balikum a svodidlum a mel bych si sam urychlene hledat misto kam s tim prasknu.Porad lepsi kacirek nez svodidla ze?(DAWA02 vi nejlip)Nakonec mi neuveritelne pomohl motokrosovy grif(nikdy jsem na krosce nejel)nevzdal jsem to,zaboril nohu znova do kacirku a skutecne jsem zastavil smykem a bokem uz zase na trave asi 50cm vedle balikuNasledovala kratka motlitba typu.To neni mozny ze jsem to ustal,to proste neni mozny.A vice mene pohodovym tempem mezi pampeliskama jsem se vydal smer hajz do boxu
[url= pres tohle zpestreni jsem dal 1:50.2 coz neni zadna slava,ale tak spatny to taky neni.Ikdyz pravda dusoval jsem se,ze mi na stopkach nekdo jednou nameril 1:48.5
Do 15minutove kvaldy se mi nejelo nejlepe,obzvlast kdyz tam hned nekdo predvedl to same co 2LEKO na stejnem miste.Krasna 100m smouha na trati,ale kluk snad v pohode(no ono se vubec docela dost padalo).PO restartu jsem to hodil za hlavu,co uz taky jinyho a diky bohu z toho vylezlo po 6ti kolech 1:49.0 coz pro me bylo super povzbuzeni a dokonce paradni 5te misto na startu z 38 kvalifikovanych.Ostatni prede mnou jeli 1:47 a to bylo nedostizne.
Start klasika,snad krome Stepose,ktery rikal ze se rozjel,dal si ruce v bok a koukal co se bude dit v retarderu byli vsichni nabuzeni,premotivovani.Frajer s R1 co jel z poleposition jel rovne a rozrazil kuzely,ktere jasne rikaji.Tudy se nejezdiSrsen na nahaci se kolem me prohnal se smykajici se a kourici gumou taky jako blazen,ale nakonec jsme se tam vsichni poskladali a ja myslim porad na svem 4-5tem miste.Nevim co se delo za mnou,ale podle toho co se delo prede mnou jsem jen neustale cekal,kdy to do me kdo zezadu napere.Protoze prvni se sice hned trosku utrhl,ale boj o 2-4 misto mi prisel jako soutez kdo bude mit vetsi honicku a kdo bude vickrat delsi...pripadne kdo udela delsi kourici smouhu na konci cilovky.No a abych nevycuhoval z davu,tak jsem to delal jako debil po nich.Ale jen chvilku a pak jsem to jen z povzdali sledovalKazdopadne Pepa Srsen to takto ustal jen asi 3 kola a adpadl,tak jsem se posunul na 4te a dale sledoval ty dva pacose jak si to davaj a prislo mi,ze se jede docela rychle a taky se jelo(uz se jelo pod 1:48)A ze na tohle nejsem z vytrvalostnich CEC2 zvyklej(jeste ze mam trenink z okrsek)
Trpelivost se nakonec preci jen vyplatila a na druhy pokus,ale uz v poslednim kole jsem to tam soupnul, kdyz byl jeden z nich zase dlouhy v retarderu.A s vedomim,ze ted po me pujde zpatky jsem se rozhodl jet co to jde a zariznout i toho na druhem miste.Mozna bych na to potreboval jeste kolo nebo dve,ale mnohem dulezitejsi nakonec bylo,ze jsem v pohode dojel na 3tim miste.A jeste lepsi byla informace hned kdyz vytiskli vysledky.Best time zavodu mi utekl o jednu desetinu a v tom poslednim kole jsem dal pro me neuveritelnych 1:46.5!A to jsem jeste porad jel v dobrem rytmu a tak,abych nemel nejakou krizovku a nespadl.Je to zvlasti ze se clovek v zavode dokaze vyhecovat k o nekolik sekund lepsimu casu,nez normalne zajizdi kdyz jede sam.
[url= a jeste zpatky k tomu ze to nemam v hlave v poradku.
V 18.15 jsem si prebiral na bedne pohar... 18.28 tankoval jeste v Moste a v 18.52 uz sem byl na Evropske v Praze,v 19:05(111KM)na jiznaku a 19:20 uz autem ale jeste v kombosce v praci na nocni v centru a tam zevloval v bile kosili a cekal az mi mlada priveze notes abych vam to mohl tak hezky napsat:-))
.Tak co tomu rikate?Jo ale jeste neco,uz muzete byt v klidu.Prehazuju to zpatky na originaly a vracim se natacet a krajinkarit na okrsky.-)
Jo a jeste zdravim vsechny moje zname co me prisli podporit a taky vsechny nove tvare z fora,ktere jsem poznal...a vubec vsechny zavodniky odsud.klidne napiste vase zazitky a taky jakej mate nick a jak jste dojeli.At vime pro proste kdo je kdo.
Naposledy editováno 04.05.2009 07:53:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CMN cup a moje prvni Bednááá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CMN cup a moje prvni Bednááá
NoFear4>stepos79>NoFear4> já se nevymlouvám woeeeee jsem ten začátek textu zkopíroval od někoho já s tebou souhlasim a jestli se pod těch 1.50 ke konci sezony nedostanu tak ti tu mojí motorku omlátim o hlavu se slovy že pěkně kecáš
No melo by ti stacit 1:52 abys nemel moc velke cile. Ale musis trenovat a nejlepe ve dvou s nekym...
Stepooooo už vim kde děláme chybu a proč nemůžem zrychlit, musíme vzít někoho na tandem woe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CMN cup a moje prvni Bednááá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CMN cup a moje prvni Bednááá
Davátor>DanMagna> Hele ted jsem na ebay koukal pac musim priznat ze sem ho vynechal. TAky jsem nasel ale nemam vubec zadne zkusenosti s nakupem pres nej takze ani moc nevim jak . U vas nebyl nikdy problem?
Vzhledem k tomu, ze 90% veci pouze tam, tak za sebe rikam, ze s nemci a ani s itali problem nebyl a kdyz byl, tak se vyresil, bohuzel moje karta prestala kamaradit s paypall, tak nemohu brat veci z USA ale nemecko resim bud cash a nebo normal prevodem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CMN cup a moje prvni Bednááá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CMN cup a moje prvni Bednááá
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CMN cup a moje prvni Bednááá
stepos79>Tohle je blbost podle mě tak já vezmu pepuzdepa na silnici najezdil hovno defacto jezdí teď druhou sezonu celou a v Brně je na 2.20 Jezdí jen na okruzích a začíná.
co kus to originál všichni máme na něco vlohy a něco nám jde a něco nejde
Hele...já jezdil na fichtlu do patnácti....potom jsem před necelým rokem a půl koupi GSX-R 750. Takže jsem odjezdil jednu sezonu na silnici...potom tlama. o půlku sezony jsem přišel. Druhou jsem se zkoušel dostat na okruh. A tam hledat adrenalin...
Jinak Martin jezdí ty časy právě kvůli tomu, že na silných motorkách v tempu opravdu strávil dost času. Ty tisíce km v tempu musí být někde znát. Jízda na okruhu je ještě dál, než pila na silnici...takže i on hledá svoje "limity" a pořád zrychluje. Ale jeho zkušenosti mu pomáhají k tomu, že se dokáže přiblížit k limitu daleko bezpečnějším způsobem než my, kteří na litrech(a silných strojích vůbec) začínáme.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CMN cup a moje prvni Bednááá
MiP_>stepos79>Tohle je blbost podle mě tak já vezmu pepuzdepa na silnici najezdil hovno defacto jezdí teď druhou sezonu celou a v Brně je na 2.20 Jezdí jen na okruzích a začíná.
co kus to originál všichni máme na něco vlohy a něco nám jde a něco nejde
Hele...já jezdil na fichtlu do patnácti....potom jsem před necelým rokem a půl koupi GSX-R 750. Takže jsem odjezdil jednu sezonu na silnici...potom tlama. o půlku sezony jsem přišel. Druhou jsem se zkoušel dostat na okruh. A tam hledat adrenalin...
Jinak Martin jezdí ty časy právě kvůli tomu, že na silných motorkách v tempu opravdu strávil dost času. Ty tisíce km v tempu musí být někde znát. Jízda na okruhu je ještě dál, než pila na silnici...takže i on hledá svoje "limity" a pořád zrychluje. Ale jeho zkušenosti mu pomáhají k tomu, že se dokáže přiblížit k limitu daleko bezpečnějším způsobem než my, kteří na litrech(a silných strojích vůbec) začínáme.
takže vlastně teoreticky vzato když já jezdím od šesti let na fekálu do teď, mohl bych ten časový deficit na velkou motorku stáhnout zkušenostma a dostat se na vaše časy právě na tom fichtlíku že jo ?!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CMN cup a moje prvni Bednááá
39616>MiP_>Hele...já jezdil na fichtlu do patnácti....potom jsem před necelým rokem a půl koupi GSX-R 750. Takže jsem odjezdil jednu sezonu na silnici...potom tlama. o půlku sezony jsem přišel. Druhou jsem se zkoušel dostat na okruh. A tam hledat adrenalin...
Jinak Martin jezdí ty časy právě kvůli tomu, že na silných motorkách v tempu opravdu strávil dost času. Ty tisíce km v tempu musí být někde znát. Jízda na okruhu je ještě dál, než pila na silnici...takže i on hledá svoje "limity" a pořád zrychluje. Ale jeho zkušenosti mu pomáhají k tomu, že se dokáže přiblížit k limitu daleko bezpečnějším způsobem než my, kteří na litrech(a silných strojích vůbec) začínáme.
takže vlastně teoreticky vzato když já jezdím od šesti let na fekálu do teď, mohl bych ten časový deficit na velkou motorku stáhnout zkušenostma a dostat se na vaše časy právě na tom fichtlíku že jo ?!
To jsi to nepochopil dobře Hele...ale se 125dvacítkou by jsi nám mohl pěkně zatápět...
MiP_>39616>MiP_>Hele...já jezdil na fichtlu do patnácti....potom jsem před necelým rokem a půl koupi GSX-R 750. Takže jsem odjezdil jednu sezonu na silnici...potom tlama. o půlku sezony jsem přišel. Druhou jsem se zkoušel dostat na okruh. A tam hledat adrenalin...
Jinak Martin jezdí ty časy právě kvůli tomu, že na silných motorkách v tempu opravdu strávil dost času. Ty tisíce km v tempu musí být někde znát. Jízda na okruhu je ještě dál, než pila na silnici...takže i on hledá svoje "limity" a pořád zrychluje. Ale jeho zkušenosti mu pomáhají k tomu, že se dokáže přiblížit k limitu daleko bezpečnějším způsobem než my, kteří na litrech(a silných strojích vůbec) začínáme.
takže vlastně teoreticky vzato když já jezdím od šesti let na fekálu do teď, mohl bych ten časový deficit na velkou motorku stáhnout zkušenostma a dostat se na vaše časy právě na tom fichtlíku že jo ?!
To jsi to nepochopil dobře Hele...ale se 125dvacítkou by jsi nám mohl pěkně zatápět...
můžu jezdit jen na čtyřicítce prej mám starší zakázaný ale zase má výfuk hikone
MiP_>stepos79>Tohle je blbost podle mě tak já vezmu pepuzdepa na silnici najezdil hovno defacto jezdí teď druhou sezonu celou a v Brně je na 2.20 Jezdí jen na okruzích a začíná.
co kus to originál všichni máme na něco vlohy a něco nám jde a něco nejde
Hele...já jezdil na fichtlu do patnácti....potom jsem před necelým rokem a půl koupi GSX-R 750. Takže jsem odjezdil jednu sezonu na silnici...potom tlama. o půlku sezony jsem přišel. Druhou jsem se zkoušel dostat na okruh. A tam hledat adrenalin...
Jinak Martin jezdí ty časy právě kvůli tomu, že na silných motorkách v tempu opravdu strávil dost času. Ty tisíce km v tempu musí být někde znát. Jízda na okruhu je ještě dál, než pila na silnici...takže i on hledá svoje "limity" a pořád zrychluje. Ale jeho zkušenosti mu pomáhají k tomu, že se dokáže přiblížit k limitu daleko bezpečnějším způsobem než my, kteří na litrech(a silných strojích vůbec) začínáme.
No ja te jen trosku poopravim s tim,ze se hledam svoje limity.To v zadnem pripade neni pravda.Ja veskere jezdeni ktere obsolvuju jedu s rezervou a tak abych nespadl,nevystavoval se zadne krizove situaci vlastni vinou a celkove jel proste na pohodu.Tim samozrejme nerikam ze nemuzu kdykoliv spadnout...na motorce je to otazka vteriny a treba male nepozornosti nebo spatnych gum a pocitam s tim temer stale a treba jen diky stesti jsem jeste nespadl.No ikdyz to vlastne asi nebude jen diky stesti,kdyz vemu v uvahu,ze jsem na okruhu vlastne za 10let spadnul jen jednou a to ne vlastni vinou.Jen pokud vezmu svoji jizdu jako celek,tak defakto neresim vubec zadnou krizovku a jen neustale stejnym stylem krouzim dokola.Jedine co me po CMN cupu opravdu velice prekvapilo.Je to...ze ikdyz mi prislo ze jedeme trosku rychleji,tak jsem vice mene jel uplne stejne jako treba na volnych jizdach.Proste vubec nic se pro me z hlediska jizdy a deni na trati nezmenilo.Coz je opravdu zarazejici,kdyz vemu v uvahu,ze prave oproti volnym jizdam jsem jel vlastne o 4-6 sekund rychleji a nikdy jsem tak rychle nejel to nechapu.jinak mam jasnou predstavu jak bych mel jet rychleji v tom smyslu,ze bych zacal hledat hranice a opravdu se snazil zajet nejaky rychly cas.Ale to delat nechci,protoze tam uz zacina velke riziko padu a to mi za to nestoji.
2 reakcí na tento příspěvek CMN cup a moje prvni Bednááá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CMN cup a moje prvni Bednááá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CMN cup a moje prvni Bednááá
Jakub od X-bikers>Tak to je první reportáž Novy o motorkách, která z nás nedělá žrouty malejch dětí a úplný idioty
jj...konečně něco.
Sakra a Plejba je s nima nějak moc zadobře....hele..co takhle nějakej Nova CUP. Kamera v každé zatáčce.... Mohli by začít napravovat ty gaunery co jezdí rychle po silnicích...tím, že jim uspořádaj závody na uzavřených okruzích. Já bych potom možná i zapomněl na hluboké opovržení a jel si zajezdit
Naposledy editováno 07.05.2009 08:49:50
1 reakcí na tento příspěvek CMN cup a moje prvni Bednááá
P.S.:kucííí nemáte kontakt na Martina Reze co to vysypal v 1.kole závodu Powerbike? Honil jsem se s nim v Brně na CECu a mám pro něj pár zajímavejch fotek jako třeba tuhle
[img]
1 reakcí na tento příspěvek CMN cup a moje prvni Bednááá
P.S.:kucííí nemáte kontakt na Martina Reze co to vysypal v 1.kole závodu Powerbike? Honil jsem se s nim v Brně na CECu a mám pro něj pár zajímavejch fotek jako třeba tuhle
[img] 135 za tebou jsem já
A pak jsem ti to nandal
[img]
P.S.:co ta R1 jak si z ní nadělal v Mostě trsátka?
1 reakcí na tento příspěvek CMN cup a moje prvni Bednááá
Možná si to pleteš a nebo myslíš někoho jiného, ale já jsem v Mostě na ČMN cupu rozbil tuhle Suzuki GSX-R 600, kterou vidíš na fotce v 1. kole kategorie Sportbike. Jsem to zahodil ze 3 místa A bude to bohužel docela drahé, ale už se na tom maká..