paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Motory dvouválcových pětistovek - pravda
[URL=


Naposledy editováno 24.01.2010 15:54:51

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

23.9.2008 v 13:30 | Nahoru | #151
Kdo se jednou nevysekal není motorkář.
Stoho si nic nedělej já jsem taky na mašině udělal pár škrábancu né že by mě to těšilo

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.9.2008 v 20:48 | Nahoru | #152
ještě mě napadlo, zeptat se jak je to s prostorem pod sedlem?? je to vcelku nepodstatná věc, ale bylo by dobrý mít kam odložit nějaký drobnosti, antipich, foták, zámek,...

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.9.2008 v 20:57 | Nahoru | #153

jirka mz>ještě mě napadlo, zeptat se jak je to s prostorem pod sedlem?? je to vcelku nepodstatná věc, ale bylo by dobrý mít kam odložit nějaký drobnosti, antipich, foták, zámek,...



tak u gs teda nic moc, takového místa, jako bylo na mé jawě, tady není ani náhodou. Pod sedlo respektive pod zadní část plastu za sedlem se vejde akorát sada nářadí, zámek na kotouč a lékárnička. Ale koukal jsem se na možnosti úpravy, a do vnitřků podsedlových plastů by se daly přilepit silikonem sucháče a na ně přilepit poměrně spoustu věcí, určitě nepromok, antipich a kdoví co ještě, toho místa je tam fakt dost, otázka je, jaký tam bude přístup...

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.9.2008 v 21:02 | Nahoru | #154
ja nepotřebuju "vypuštěnej bazen" ale jak píšeš tak abych tam vydal lékárnišku, nějaký nářadí, případně antipich, případně foták. Stejně asi až nějakou koupím, tak pořídím kufr, ale abych hozas sebou nemusel tahat pořád kvuli pár drobnostem

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

25.9.2008 v 21:14 | Nahoru | #155
jirka mz> u ER-5 je pod sedlem řekl bych stejně místa jako u GS (aspoň podle popisu). Jde tam ale vyhodit takový plastový nesmysl co je nad baterkou a pak se prostor rázem zvězší.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

26.9.2008 v 19:29 | Nahoru | #156
tak to je dobrá zpráva, u mý nynější motorky není krom pravýho kastlíkukde je baterka, a řídící jednotka vůbec nic, takže musím vozit kufr.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

28.9.2008 v 22:45 | Nahoru | #157
Me se pod sedlo bez uprav vejde akorat lekarnicka, zarovky a nahradni packy. O vyuziti mista pod plastama sem uz uvazovala kvuli naradi, ale zatim sem zadnej napad nerealizovala. Pod ty plasty je bez naradi docela spatnej pristup.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

28.9.2008 v 23:12 | Nahoru | #158
kdyz tady tak mluvite o miste pod plastama, takl mě to nedá, a musím to sem napsat, jeden kamos(a nejen ten) co má skoro novou 125 tak pod sedlem nemá vůbec nic, navíc je má přišroubované, takže nemá ani kam dát lékárničku, na nářadí je tam prostor pod pravým předním plastem, je to tam těsně u válce, takže to pěkně topí, a na lékárničku to asi nebude, docela nás to překvapilo, že není myšleno ani kam dát povinou výbavu, je to na hodně dnešních, hlavně malooběmových strojích. tak proto sem se na to ptal.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

29.9.2008 v 08:57 | Nahoru | #159
Na CB5 je pod sedlem docela solidni "kbelik" - rozmeru romixxovo ZRX to sice nedosahuje, ale i tak se tam vlezla lekarna, 400ml sprej, nemoky a origo naradi. V soucasnosti vozim nemoky a sprej na retez pridelany na padakach, takze pod sedlem mam mix origo i neorigo naradi (navic treba kompletni sada kulickovych imbusu a takovy ty uni klesticky), zarovky a vubec elektroveci, lekarnu (ve dvou provedenich, standard moto co predepisuje vyhlaska + prakticka pro bezny pouziti na cestach), lanka + prislusenstvi a hlavne veeelikej retez se zamkem (zabira cca tretinu prostoru). To vse ve kbeliku pod sedlem, vzadu u svetla (kam spravne patri origo naradi) vozim roli hajzlpapiru, kterej nezvysuje teziste tolik jako naradi

Misto pod bocnima plastama je taky, ale pristupny je to jen po sundani toho plastu, takze napikacu. Dalo by se neco vymyslet, ale nechce se mi do toho - docela tam caka a lita bordel od zadniho kola. Jinak po zakrytovani je to optimalni prostor pro ruzny alarmy a dalsi pridavny elektricky veci, ktery nemaji byt snadno pristupny.

U nastupce v podobe CBF5 (ale je to stejny u cely rady CBF) doslo diky centralnimu tlumici perovani k razantnimu ubytku prostoru pod sedlem, kbelik prakticky zmizel a jestli jsou rozumnym zpusobem pristupny prostory pod bocnima plastama (pomerne macatejma, takze by to nebylo od veci), to netusim.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

29.9.2008 v 10:38 | Nahoru | #160
Sim> nic moc to není - já tam mám ještě pumpu od ábéeska takže fakt minimum

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

3.10.2008 v 22:40 | Nahoru | #161
už mám zase další dotaz,: jak je to s centrálním stojanem? mají ho všecny 3 v základu? a ještě bych měl dotaz ohledmě podvozku er-5, zaslechl sem že je hodně měká, co je na tom pravdy? nejsem žánej střelec, ale zas občas mě to lapne a pojedu si nějaký zatáčky trochu "ostřeji"

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

4.10.2008 v 08:46 | Nahoru | #162

jirka mz>už mám zase další dotaz,: jak je to s centrálním stojanem? mají ho všecny 3 v základu? a ještě bych měl dotaz ohledmě podvozku er-5, zaslechl sem že je hodně měká, co je na tom pravdy? nejsem žánej střelec, ale zas občas mě to lapne a pojedu si nějaký zatáčky trochu "ostřeji"



To bude fáma. V rámci kategorie 500 ccm, je to nastejno.
Řekl bych právě, že ze všech pětistovek je ER5 nejsportovnější.

GS je takový průměr, CB je víc do cestovna. Tím nechci říct - závodit se dá na každé z nich.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

4.10.2008 v 19:03 | Nahoru | #163
GS 500 ma hlavni stojan, pri mazani retezu hodne sikovna vecicka. Ve dvou kdyz si motorka vic sedne tak ve vetsim naklonu uz jsem si jim parkrat skrtnul o asfalt.
CB 500 na ktery jsem jel hlavni stojan nemela.

GS 500 ma stavitelnej podvozek do sedmi poloh, jak vepredu tak vzadu, navic ma vzadu central. Kdyz jsem koupil byla tam tusim poloha 3, ve dvou se to dost houpalo a bylo to neklidny. Ted jezdim na 5 (nebo 6??) a prijde mi to ok. Pro me dobry kompromis mezi stabilitou v zatacce a "komfortem" na rozbitejch silnicich. Nejakou chvili jsem si s tim nastavenim hral nez jsem zjistil co vlastne chci.

Myslim ze ti ale bude dost dlouho trvat nez budes jezdit tak abys u jakykoli tyhle motky podvozek prestal stihat

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

4.10.2008 v 22:49 | Nahoru | #164
Generiq> taky si myslím že to byl fám, a nebo ten dotyčný co mě to tvrdil, jezdil na sportu.
otas1> to je fakt, podvozek asi těžko dostanu do úzkých, jezdím spíš klidnějším stylem.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

4.10.2008 v 23:43 | Nahoru | #165
jirka_mz>
podle mě jsou tyhle pětikila v podstatě stejné, u žádného tě nebude limitovat podvozek a u žádného nebudeš zezačátku pociťovat výkonový deficit, spíš opravdu vyber to, co ti sedne více a co se ti bude více líbit

jenom bych nejspíš měl trochu strach u ER-5, že po sebemenším pádu může přeskočit rozvoďák, několikrát jsem to tady na fóru už četl, ale k tomu se kdyžtak vyjadří přímo majitelé, protože je fakt, že jsem to jenom slyšel a všichni víme,jak to většinou bývá

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

4.10.2008 v 23:49 | Nahoru | #166
JirkaFM> tak to sem taky četl, ale moc bych tomu nevěřil, vždyt ten motor pohání tolik různých typů (KLE, GPZ, ER, a nevím co ještě, a jezdí po našich silnicích už hodně dlouho). Tak jak to teda je doopravdy???
z těhle 3 se mě právě er-5 líbí nejvíc

Naposledy editováno 04.10.2008 23:50:06

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

5.10.2008 v 10:25 | Nahoru | #167
jirka mz> Nevím sice, kde jsou Rohy, nebo odkud jsi, ale jestli chceš, tak přijeď a můžes si ER5 omrknout v reálu.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

5.10.2008 v 20:00 | Nahoru | #168
Generiq> klidně bych ji přijel omrknout, ale je to docela z ruky

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

5.10.2008 v 22:43 | Nahoru | #169
Viděl jsem, že si tady píšete o možnosti využití prostoru v podsedlových plastech na GS500. Já mám pod levým plastem nacpanou lékárničku a spej na defekt. Pod pravým nevozím nic, ale nějaká věc velikosti spreje by se tam vešla. V přední pravé části je totiž cívka (nebo regulátor napětí nebo co to je) a je tam jen polovina místa oproti levé půlce. Ta elektrická věc se má chladit, tak by taky asi nebyl nejlepší nápad jí obalit nějakým nákladem...
Lepit ani jinak přidělávat se tam nic nemusí, když je kapota přitažená šroubem, tak z ní nikam nic nevypadne. Věci je jenom lepší obalit hadrem aby nemlátily o podsedlový rám.

Víc se tam už nevejde a pro přístup je potřeba mít křížový šroubovák... Celé mi to připadá jako nesmysl (hlavně asi proto, že mám kufr a prostor pod sedlem v podstatě nepotřebuju ) Mít třeba zašroubovanou lékárničku pod plastem je blbost, už vidím, jak jí někde v nouzi šroubuju dolů podsedlovou kapotu... GSko jsem takhle koupil, chystám se to ale co nejdřív předělat.

Do zadní části nad konec blatníku se vejde jen základní nářadí, zámek na kotouč, přimáčne se to lékárničkou a je tam plno.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

6.10.2008 v 19:18 | Nahoru | #170
CB5 maji central v zakladu, ale to maji pokud vim vsechny zminovany pulky... kroutivost ramu je vec taky znacne subjektivni a hlavne souvisi s tim, na co chces motorku pouzivat. Pokud na kteroukoliv z nich presednes z jawky nebo emzety (myslim dvoutakty), budes udivenej tim jak to sedi a budes mit pocit, ze to sou vsecko kecy, ze se to krouti. Pokud bys na to sednul z nejakyho sporta a nikdy pred tim neokusil jawku, budes mit pri sviznejsi jizde na nerovnostech pocit, ze nic gumovejsiho bejt nemuze...

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

6.10.2008 v 19:25 | Nahoru | #171
Sim> na cbfko sviňa japonec hlavní stojan nedává a musíš si ho hezky dokoupit

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

6.10.2008 v 20:20 | Nahoru | #172
to si právě myslím, že po MZ to bude parádní svezení, MZ má rám jak z papíru, a kyvka taky nic moc, hlavně je to hodně nevynážená motorka- lehkej předek, takže jízdní vlastnosti nic moc

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

7.10.2008 v 10:13 | Nahoru | #173
Pridavam me zkusenosti s GS 500F.

Mam ji patou sezonu, od 2004, byla nova, ma prvni, najeto 32 tisic. Zadna zavada, 1 lehky pad na okruhu v 1 sezone :)

Jezdil jsem s ni po alpach, pred chvili jsem dojel ze Sardinie a Korziky. Je to pohodova motorka na cestovani, diky kapotazi pohodlna. Nizka spotreba i pri vetsim vytaceni, na podvozek a brzdy si nemuzu stezovat, s chlazenim nebo startovanim jsem nikdy nemel problem. U motoru obcas trochu zavidim, protoze vzdy cestuju s lidmi na vykonnejsich strojich, protoze ji musim vice vytacet, ale nikdy jsem nemel problem nekomu stacit v zatackovitych usecich a pri klesanich a pri jizde ve vyssich otackach ani pri stoupanich v horach. Dokonce i na okruhu si s ni jde uzit spoustu zabavy, kdyz pretrpite to, ze se sestistovky a litry na rovinkach pres vas prehrnou, zato v zatackach neni problem se jich drzet, ale todle jsou veci tykajici se spis kvality jezdce, proste jak uz nekdo psal, dobry jezdec na GS 500 klidne na okruhu porazi prumerneho na litru.

Kdy nejvic postradam vetsi vykon je jizda po dalnici. Tomu se vyhybam, ale pri cestovani do vzdalenych destinaci to nejde vzdy, hlavne z casovych duvodu. Po dalnici jezdim kolem 140 km/h, tj. 7 tisic otacek. Tady uz je problem se drzet se silnejsimi stroji, protoze predstava dlouhodobe nekolikahodinove jizdy nad 7 tisic otacek me desi :) I kdyz trasu Livorno - Viden po dalnici pri rychlosti 130 - 140 zvladla v pohode, je to asi spis otazka pocitu, ze svemu milackovi ublizujete :)

Co se tyce pohodli, neni problem zvladnout 1000km se zastavkami pouze na tankovani, kapotaz je v tomto super.

Takze co mi vadi? Obcas trochu ten vykon, jinak komfortnejsi pristrojovka s ukazately paliva, zarazeneho stupne a podobne vymozenosti. Celkove jsem s ni ale velmi spokojeny. Jako jejiho nastupce pro me vidim GSX 650F.

Naposledy editováno 07.10.2008 10:16:58

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

7.10.2008 v 12:19 | Nahoru | #174
Čau...
Nedávno jsem si taky koupil mašinu-rozhodoval jsem se mezi cb500,er5 a gs500 a Suza to vyhrála na celý čáře-prostě pohledově se mi líbila nejvíc
Koupil jsem ji s máčklou nádrží-padla původnímu majiteli ze stojánku-ale to se časem ztratí...
Prozatím jsem v ježdění jen "zasvěcenej panic" ale je mi naprosto jasný,že nějaký ten šrám přibude...
Jinak na te Kawě mě fakt odradilo to hranatý víčko nádrže.....

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

7.10.2008 v 13:39 | Nahoru | #175

Miras-GS500>
Jinak na te Kawě mě fakt odradilo to hranatý víčko nádrže.....


Tak to je věc, která mě taky dostala, ono někdo si řekne, je to jenom víčko, ale máš ho celou dobu před očima a koukej pak na něho Ale přiznávám, že je to subjektivní věc vkusu

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

7.10.2008 v 16:03 | Nahoru | #176

JirkaFM>jirka_mz>
podle mě jsou tyhle pětikila v podstatě stejné, u žádného tě nebude limitovat podvozek a u žádného nebudeš zezačátku pociťovat výkonový deficit, spíš opravdu vyber to, co ti sedne více a co se ti bude více líbit

jenom bych nejspíš měl trochu strach u ER-5, že po sebemenším pádu může přeskočit rozvoďák, několikrát jsem to tady na fóru už četl, ale k tomu se kdyžtak vyjadří přímo majitelé, protože je fakt, že jsem to jenom slyšel a všichni víme,jak to většinou bývá



ER-5 pri padu preskoci rozvodak?
a ted tu o budulinkovi

...taky jsem to tu cetl, ale taky jsem si jisty, ze padu predchazely jine veci...

Edit: jo a vazne je to dobry argument, kdyz vsechny tri zminovane maji rozvodak, ze

Naposledy editováno 07.10.2008 16:03:51

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

7.10.2008 v 21:47 | Nahoru | #177

Pata_>
ER-5 pri padu preskoci rozvodak?
a ted tu o budulinkovi

...taky jsem to tu cetl, ale taky jsem si jisty, ze padu predchazely jine veci...

Edit: jo a vazne je to dobry argument, kdyz vsechny tri zminovane maji rozvodak, ze



Bohuzel realita - sam toho jedince znas, jen nevis, o koho jde...

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

7.10.2008 v 21:49 | Nahoru | #178

JirkaFM>Tak to je věc, která mě taky dostala, ono někdo si řekne, je to jenom víčko, ale máš ho celou dobu před očima a koukej pak na něho Ale přiznávám, že je to subjektivní věc vkusu



... bud chces motorku na koukani, nebo na jezdeni. Pokud na koukani, res vicko a vnejsi vzhled, pokud na jezdeni, res budiky a jizdni vlastnosti, bo pokud budes pri jizde koukat na vicko, asi moc daleko nedojedes. Navic pokud mas nejaky ambice na cestovani, na nadrzi pres vicko stejne bude tankvak nebo aspon mapnik...

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

7.10.2008 v 21:49 | Nahoru | #179

Sim>Pata_>
ER-5 pri padu preskoci rozvodak?
a ted tu o budulinkovi

...taky jsem to tu cetl, ale taky jsem si jisty, ze padu predchazely jine veci...

Edit: jo a vazne je to dobry argument, kdyz vsechny tri zminovane maji rozvodak, ze

Bohuzel realita - sam toho jedince znas, jen nevis, o koho jde...



Znam a vim, cetl jsem to tady, ale neverim tomu, ze to preskocilo diky padu
Vytahany rozvodak a unavene napinaky beru, ne pad ve 20km/h.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

7.10.2008 v 21:53 | Nahoru | #180

Che>Sim> na cbfko sviňa japonec hlavní stojan nedává a musíš si ho hezky dokoupit



Bohuzel nejen na cbf ... dneska je to proste moda nedavat a vyrobcum to nahrava - v lepsim pripade ho muzes dokoupit za prachy navic, v horsim s nim konstrukcne pocitano nebylo, takze i kdyby sis chtel priplatit, nemas sanci, bo motorka nema ani uchyt. Konkretne ja pokukuju po Versysu a tam je pod motorem vejfuk - na cestovani supr vec, ze se nemota tam, kde chces mit kufry - jenze centralni stojan proste uz z principu neni kde pridelat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 0 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist