jedu si takhle pročistit hlavu od učení, ani to nějak nehrotím, dojedu do zatáčky v Libři, jedu stopou uprostřed svého pruhu, najednou se mi motorka bez jakéhokoli varování podsekne a já se kloužu po zádech na obrubník, ten mě vyhodil do vzduchu, udělal jsem kotoul a dopadl do trávy.
Pak sanitka, převoz do nemocnice, podezření na zranění páteře, ale nakonec nic zlomeného nemam.
Jak se to jenom stalo? Najednou se utrhla obě dvě kola.
Jel jsem zezhora, padesátkou a k pádu došlo v místě označeném šiškou. Je pravda, že zatáčka je to poměrně utažená, ale žádný štěrk ani prach tam nebyl. Stupačkou jsem si neštrejchnul a ani brzdu jsem nezmáčk. Pneumatiky mam nový.
Díky
Naposledy editováno 19.05.2015 21:31:16
Zaprvé začal jsem mít strach jezdit do zatáček, protože se dá spadnout i při normální neagresivní jizdě, dokonce na rovině
Za druhé mám fungl nové pneu a píše se tam o tom, že se musí pneu zajíždět. Tak bych mě zajímalo, jak mám pneu zajíždět až do kraje, když tam hrozí, že na nezajeté části hrozí podkluz. To se přidává náklon postupně?
A samozřejmě asi začnu vybírat páteřák
pokiaľ nemáš hneď za pneuservisom okruh, tak ťa to nemusí trápiť. Mastnota z gúm sa bežnou jazdou v premávke krásne obderie a nemusí ťa to vôbec zaujímať. Pochybujem že s fungl gumami hneď pustíš do prvej zákruty 200km/h pri 50° náklone.
ináč k téme - vďaka hipíkovi som kúpil páteřák Knox Aegis a po sezóne a cca 9000km musím konštatovať, že výborná investícia.
Naposledy editováno 22.10.2015 12:54:15