Naposledy editováno 09.05.2021 22:35:45
aralyon píše: fockewulf> tohle....
"Jaký je rozdíl mezi kolem a motorkou-když to hodně zjednoduším tak vlastně jen rychlost, kterou se umí pohybovat."
myslíš vážně? Když k tomu připočtu Tvůj nenávistný tón, nemohu neříc jen to, že Ty budeš dobře šovinistický tydýt a za takové jako motorkáře abych se styděl
dokážeš pobavit, to se cení, šašků není nikdy dost - . A teď si skoč zaplácat játrama někam k podobně postiženým, ať se nemusíš stydět za jako motorkáře. Třeba se dokážeš etablovat u hnutí Duha, tam podobné blouznivce a militanty přímo sbírají.
Takže ano, na Tvou otázku odpovídám, že dodržuji, nikdy jsem do zákazu nevjel - do Libavé to mám pár km a nikdy mě tak infantilní nápad nepopadl... asi proto, že nejsem infantilní
Naposledy editováno 13.05.2014 21:46:39
Krom toho netuším, co to kecáš o nenávistném tónu. Samozřejmě si rád poslechnu přednášku na téma jak moc škodí ježdění po lesních a polních cestách, které vyjezdí zemědělská nebo lesní technika.
PS-nechovej se jak ženská a nevytrhávej z kontextu pár slov, vypadáš pak jako blbec
aralyon píše: Tomaster> to je snad zcela něco jiného, v přírodě nemá motorové vozidlo co dělat jako takové!
Takže ano, na Tvou otázku odpovídám, že dodržuji, nikdy jsem do zákazu nevjel - do Libavé to mám pár km a nikdy mě tak infantilní nápad nepopadl... asi proto, že nejsem infantilní
a co bys tam asi tak s tím tvojím střepem dělal?
Ptám se znova, když tak blbě kecáš, motorka na lesní cestu není OK, ale LKTčka (viděl jsi vůbec někdy, jak to vypadá?), které si v lese vyrobí svou vlastní cestu s půlmetrovýma kolejema a kalužema oleje jsou podle tebe úplně OK nebo bys jejich řidiče vytáhl z kabiny, pro výstrahu nechal vykastrovat veřejně a posadil je na poníky aby tahali dřevo s nimi?...co tam máš dál?
Tomaster píše: aralyon> Na silnici podle mě taky nemají co dělat R1 , ninja atd my v lese nikoho neohrožujeme , nanejvejš sebe ale vy svou jízdou na silnici ohrožujete kupu lidí
to je trochu zobecnene, nemyslis?
Však já netvrdím, že většina VP je přístupného...jestli někde jinde mají enduro parky ve VP netuším, pravděpodobně ne, spíš šlo o to, že VÚ by se mohl osekat-na okrajových částech.
Krom toho - dopadové plochy jsou skoro všude-i defacto v sousedství Hadinky, kde je kemp, ale když člověk těma dopadovýma plochama jede-po cestách a v lese kolem se těží, tak kdo riskuje víc, můj soukromý tip jsou ti těžaři-lesníci
Naposledy editováno 14.05.2014 07:57:45
zpristupnene oblasti se stejne predavaji do civilu (nevim jestli vsechny zlute, to bych kecal, ale treba E urcite)
Takze lobbujte u mistnich zastupitelu a nejakou trat si vytvorte? :D
Dopadovky nejsou vsude... ale zakopavky jsou skoro vsude :D :D A co se lesniku tyka - ti moc dobre vedi, komu maji volat, kdyz na neco narazi
btw - zajímala by mě jedna věc, jaká je pokuta za vjezd mimo pracovní dny? Za vstup litr, do CHKO až 100 000, ale sazebník do VP jsem nikde nenašel, teda když nepočítám, že by mě o víkendu v okrajových oblastech honil tank
Mas pravdu v tom, ze cesty jsou obvykle bezpecnejsi, o vikendu pomerne dost bezpecne...
Sazebnik nevim... tankem motorkari spis ublizis :D
Ale obcas udela VP zatah - vrtulnik, par aut a GS650
Tomaster píše: MedWed> ja jen nechápu proč se vždycky musí do podobných témat nasrat nějakej silničkář a začít s chytrejma řečma
to mam vztahnout na sebe?
Když si jsi chytrý jak šalamounovo hovno, můžeš mi teda prozradit, jakou škodu dělá motorka na lesní cestě? Nebavím se o magorech na lehkých endurech nebo kroskách, co dělají bordel a ryjou jako banda šílených divočáků.
fockewulf píše: XTeZeto> poskoč si, stojíš si na vedení a motáš několik věcí dohromady. Motorky(jakékoli) na nezpevněné cestě(lesní/polní) i kdyby jich jelo několik desítek, tak nikdy nevyjedou takové koleje jako lesní technika.
z druhy strany, ten Lakatos tam obvykle tvori nejaky hodnoty zejo...
S lesákama to byl vždycky boj, akorát udělali bordel a chalupáři, pokud se chtěli dostat na chalupu, tak museli dávat dokupy cesty vlastními silami. Proto mi můžou všichni s kecama o ničení přírody motorkou políbit šos.
PS-nebavím se jenom o Libavé.
fockewulf píše: MedWed> LKTčko tam netvoří žádné hodnoty, těží stromy. To přinese zisk majiteli lesa, který je povinen vrátit terén do původního stavu-nejenom terén, ale i lesní cesty, které jsou na daném území "od nepaměti" a slouží jako příjezdové komunikace.
S lesákama to byl vždycky boj, akorát udělali bordel a chalupáři, pokud se chtěli dostat na chalupu, tak museli dávat dokupy cesty vlastními silami. Proto mi můžou všichni s kecama o ničení přírody motorkou políbit šos.
PS-nebavím se jenom o Libavé.
promin, focke ale jestli tezbou dreva nevznikaji zadne hodnoty... tak asi spatne chapu ekonomii :D :D
je v kompetenci majitele/spravce lesa jak se postara o obnovu sveho (svereneho) majetku..
P.S. ja se taky nebavim jen o Libave, neboj ;)
je v kompetenci majitele/spravce lesa jak se postara o obnovu sveho (svereneho) majetku..
P.S. ja se taky nebavim jen o Libave, neboj ;)[/quote