PS: Na roztlaceni chyta normalne hned, jen prez starter to blbne, proste nekdy neco vezme baterce proud a podle me ji to skoro celou vycucne.. :/
Naposledy editováno 05.04.2012 19:52:59
Jinak presne tak, to se musi videt... No dam vedet az to bude spravene cim to bylo..
1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani
Někdy (třeba u GS500) je kohout mimo nádrž. Potom je na nádrži další kohout, prostě dvojitý kouhoutek, kterým uzavřeš obě cesty najednou třeba při demontáži nádrže. Z něj potom vedou dvě hadičky k vlastnímu přepínacímu kohoutu, kterým teprve ovládáš rezervu.
Rozhodně udělej to, co Ti říkal a hlavně, až budeš kohout rozebírat, tak si pamatuj, jak je složen, abys jej dokázal potom dát správně dohromady.
Jinak dneska jsem koupil tu hadicku, ale byla 6mm vnitr. prumer, mensi uz nemeli, byl jsem v 3 obchodech a vsude jen min 6mm, tu co mam ja origo byla 5mm, tak jsem to tam zkousel dat (udelal jsem to jak on rikal bez filtru) ale to netesnilo, tak jsem koupil stahovaci pasky normal na sroub, nejdriv stahnul a pak napevno nasadil, u kohoutu to uz tesnilo ale u karburatoru to proste nechtelo tesnit, tak jsem to vymyslel jinak, od kohoutu do filtr jsem dal tu 6mm a za filtrem do karburatoru jsem dal tu origo a vse jsem to dal tak, aby to melo opravdu spad...
Potom jsem to tedy chtel jed vyzkouset, ale vyjel jsem z garaze pred barak, a z karburatoru tekl tim prepadem benzin ve velkem mnozstvi, tak jsem to chcipnul, ale teklo to porad, tak jsem vypnul benzin kohoutem, zajel do garaze, kdyz jsem zkusil otocit kohout, zase to teklo...
Ten prepad jak jsme nevedeli jak funguje, tak on je sice uplne dole v karburatoru, ale vevnitr v karburatoru vede zespoda az ''nahoru'', takze kdyz se karburator preplnuje, unikato prepadem pryc aby to neslo do motoru...
Tak me napadlo, ze je asi zaseklej plovak, tak jsem komplet rozebral karbec, vyndal plovak, trysky atd,atd.. vse zase slozil zpet, pustil benzin a uz vpohode, tak jsem to jel projed, dal jsem opravdu velkou projizkdu, plno kopcu a jelo to opravdu skvele, zadny hlceni nic (tak to vypada, ze je snad problem s tim ''zhasinanim'' pryc), ale kdyz jsem dojel, vypnul jsem motor, tak zase z toho prepadu zacal kapat benzin, netekl, proste kapal (jedna kapka za cca 5 sec) I kdyz vypnu benzin, tak to kape dokavad asi nevykape celej karburator...
Nevim co to muze zpusobovat, jestli nejak se nezavira privod benzinu do karburatoru (ta ''jehla'' ? Ale to se mi nezda ze by to zacalo zniceho nic...
Jedine me snad napada to, ze ten kus hadicky od kohoutu do filtr je misto 5mm 6mm vnitr. prumer... Nez jsem zacal menit ty hadicky, tak to takhle neteklo, jen jednou to ukaplo kdyz se chcipnul motor a pri nastartovani uz se tam zadna kapka netvorila (tak to ma pry byt), ale ted to kape i kdyz uzavru kohout, tak to proste kape dokavad to co tam prebejva nevykape pryc...
A dalsi vec co jsem zmenil, ze filtr benzinovej je ted bliz k karburatoru a ma i vetsi spad nez predtim...
Doufam ze jste pochopil jak jsem to myslel, predem dik moc !
Aktualizace: Tak to vypada, ze jsem to opravil, nedalo mi to a dnes jsem to znova rozebral, sundal jsem prycu plne plovak, tu ''jehlu'' co zavira benzin jsem vyndal, lehce ocistit, vnitrek kam zajizdi jsem vyfoukal a pustil jsem naprazdno benzin, aby to tam procistil, pak jsem to vse slozil a uz to vypada, ze se tam nevytvari kapka ani kdyz to chcipnu jako to bylo predtim... Asi tam byl bordel, doufam ze uz to bude vporadku
Naposledy editováno 16.05.2012 15:31:17
1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani
To prave spis jak byl karbec preplnenej, vypnul jsem ten kohout, tak ten zbytek co tam prebyval nejspis odkapal tim prepadem pryc...
Co se tyka ladeni karbce, uz se v tom asi hrabat nebudu, kdyz to ted netece prepadem a jak jsem psal, byl jsem to projed a jelo to suprove, tahlo do otacek, proste super jizda, svicka nenasvedcuje tomu, ze by byl nejak rozladenej karbec (bohatost smesi).
Uvidim jak se to bude dal projevovat, zatim to uz necham byt, jen mi trochu vadi ten problem s startovanim, nekdy to jde, nekdy ne, ale stim uz asi nic nenadelam, kdyz tenhle starter nejspis neni original...
Kazdopadne diky za zpravu
Zacalo to tim, ze z karburatoru tekl benzin proudem a pak kdyz jsem ho jen rozebral a slozil tak uz to jen kape.
Musi byt jedine problem ze ten plovak se nezvedne tak, aby to poradne zavrel, protoze kdyz jsem pridrzel tu jehlu rucne v te ''dirce'' a pustil benzin nic neteklo, kdyz jsem ji pomalu vysouval, tak benzin tekl az po chvilce, takze to ma i trosku vuli, kdy to netece...
Zitra se na to musim znova podivat, vazne nevim co bych stim budu delat, neni tam klasicky, ze by ten plovak drzel na dratkach, ktery prihnete aby se zvedal ''driv'' ale drzi jen na jednom miste/kloubu, a drzi tam vlastne tak, ze tam je provlecenej ''drat'', nic vic, takze tam nic prihnout nejde.
1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani
Na ten starter se vykašli... stejně motorku záhy pošleš k vodě, až budeš mí papíry na silnější a snažit se dát všechno do originálu by také mohlo cenově přesáhnout cenu motorky. A přinejhorším, "padinu" by roztlačilo i děcko, ne?
Zitra se na to jeste znova podivam, znova rozeberu a snad se mi to povede udelat, za tim opravarem prinejhorsim zajedu.
Presne tak, na ten starter asi prdim, motorku budu mit max rok a pul a pak se mi snad podari koupit neco jineho a presne jak pisete, s roztlacenim neni zadny problem..
Hezky vecer
Naposledy editováno 16.05.2012 22:55:53
1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani
Jinak ta jehla vystelovat nejspis nepujde, je vlastne v takovych drazkach nasazena v plovaku, a ''ticka'' jeste pred tou jehlou je jakoby pruzici, na perku, netusim, co by se tam dalo vystelovat, to stim polystyrenem neni spatnej napad, ale jak pisete, je to prasecky a nevim jestli by to vydrzelo lepidlo (mam kdyztak 2slozkove) to by to mohlo zvladnout...
Ale zatim to necham byt, zkusim se na to podivat jeste jednou sam a pak kdyztak zajedu za tim mechanikem...
Jinak tusim ze dost podobnou jehlu tam mam taky (doufam ze se zobrazi)
, jedine me jeste napada mozna blbost, ze by se to dalo stelovat tak, ze ta jehla je jakoby na zavitu a kdyz sni budete tocit, tak se treba vysouva Ale to je asi blbost ze ? Kazdopadne tady na obrazku je videt, ze ten ventil kam zajizdi se da vyndat, tak mrknu jestli se da vyndat i na tom mem karburatoru, a poradne se podivam jestli neni zasranej..
Jak jsem psal, predtim to bylo vpohode, zacalo to tim, ze jsem delal neco s hadickama, pak jsem to nastartoval, nechal chvilku bezet na volnobeh (5 min) furt to bylo vpohode, pak jsem vyjel z garaze nahoru (plnej plyn jednicka) je to velkej kopec a nahore to zacalo totalne chcat... Tak jak jsem psal, rozebral jsem to, zase slozil a uz to nechcalo ale jen kapalo, takze se tam asi vazne musel dostat jen bordel, jiny vysvetleni nemam :/
Diky moc za zpravu
Naposledy editováno 17.05.2012 09:40:44
1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani
1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani
Jinak to je jasne, nic s tim delat nebudu a kdyz, tak to dam zpet do originalu nez to povezu k mechanikovi, zkusim urcite znova vycisteni a pak treba to ''podlozit'' tu jehlu...
Naposledy editováno 17.05.2012 21:50:52
Stat se to muze
1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani
Plovák se každopádně seknout mohl a jak jsi karbec otevřel, uvolnil se a od té doby funguje. Mně se přesně totéž stalo kdysi na autě - zhaslo při řazení a už jsem nenatočil. Po sundání víka filtru jsem viděl, jak benín teče centrální trubkou (vedoucí od hlavní trysky a emulzky) do motoru, čili jasně nezavírající ventil. Po sundání víka karbce, na němž je uchycen i plovák, se zdálo vše být v pořádku (komoru plováku jsem tedy přitom rovnou vyčistil - byl v ní jakýsi "lógr", ale tomu jsem se po třiceti letech provozu nedivil) a také po nasazení víka už karbec fungoval normálně a bez problémů funguje i dnes, po dalších deseti letech.
Jestli jsi mohl dát plovák obráceně, Ti takto z fleku nepovím, když Tvůj karbec nemám před sebou. U některých karbců to jde, u jiných ne.
Ta trocha zkusenosti je vlastne z vlastniho "zkouseni" a ruzne informace z internetu, takze toho zas tolik jeste nevim...
Proto me zmatlo zabrouseni kdyz je tam guma, chapu kdyz je to kov na kov, tak se tam da zabrusovaci pasta a nejspis se s tou jehlou nejak "tre" o tu dosedaci plochu... tak bych to chapal.
Jojo, jak jsem psal jen mi nejde do hlavy ze to zaclo zniceho nic prave po tom co se plovak zasekl, no uvidime, musim na to znova mrknout...
1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani
Někdy se při opravě ventily přebrušují i na brusce na kulato (v nouzi i na soustruhu), jak je popsáno např. zde: Fiat 128 kontrola hlavy. Mimochodem tento vůz vlastním a motor, navržený Aureliem Lampredim, konstruktérem závodních motorů pro Ferrari, i dnes, po 40ti letech a 220000km, šlape jako švýcarské hodinky. Krom spojky a brzd se taktéž na voze nic vážného neopravovalo.
Zitra bude cas na rozebrani, tak uvidim, co stim vykouzlim
Jojo, driv vetsina aut byla kvalitnejsi nez ted, treba aktualne nove Fiaty (hlavne ty dodavky) stojej uplne a doslova zahovno. Jinak i tento starsi typ Fiatu, kdyz je TOP stav, nejaky ten decent ''tuning'' (pekny kola a lak, svetla) vypada dost pekne, napr.
Ta 128ka, kterou jsi sem dal, je nádherná, ale netrefil ses přesně... mám typ Berlina, stejný jako tento kus, akorát pochopitelně levostranné řízení a jiná zrcátka:
Vyhovuje mi na ní právě to, že je vše ovládané manuálně, žádná poruchová elektronika, ruční řízení směsi, dokonce i ruční plyn, ovládání karbce je zcela jiné, než jak je zvyklostí v zemích českých. Mám dodělané akorát ukazatele teploty glykolu a tlaku oleje, otáčkoměr a voltmetr. Jsem holt ten, kdo by chtěl v kabině co nejvíc přístrojů, aby mohl sledovat vše, co se s vozem děje. Řadit se musí poctivě s meziplynem. Kdo je odkojen Ochcávkou, Fábkou a podobnými vozy, ten tohoto veterána nemá šanci nastartovat, natož s ním odjet. Jeden člověk se při pohledu do interiéru dokonce ptal, jak jsou uspořádané pedály!!!
Jojo to verim, dokonce bych si taky rad zajezdil v aute, v kterym musite opravdu neco delat a ne jen pridat plyn a jed, tim myslim razeni s meziplynem atd...
Moc rad bych videl jak ten vas Fiat vypada a hlavne ten popisovany interier, pokud vam to nevadi, poslete mi fotku prosim treba do zprav...
Moc fotek bohužel nemám a interiér už vůbec. Ale tady máš alespoň průřez vozem:
Je na něm jasně vidět využití obestavěného prostoru, agregát zabírá jen pětinu z celkové délky vozu. To spolu s nadčasovou konstrukcí agregátu (předběhla ostatní značky o 20, naše dokonce o 30 let) je jedním z mnoha důvodů, proč byl F128 vozem roku 1969.
Jinak ted ohledne karburatoru, vyndal jsem ho, plovak a jehlu jsem vycistil v benzinu, nechal jsem tect benzin bez te jehly nejakou tu chvilku do nadobky, ruzne jsem s tim ''trepal'', plovak jsem ocistil a dal zpet a stejnak je to furt to same, napadlo me jedine, ze ten plovak se nekde muze zasekavat a nedovre uplne, ted mozna reknu uplnou kravinu, ale kdybych strany plovaku lehce obrusoval smirglem, tak by se odhlehcil, lehce z uzil a uz by mohl dovirat dobre ? Dalsi vec co me napadlo zkusit podlozit tu jehlu, i kdyz to bude asi problem, ale zkusit bych to mohl taky...
1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani
Nevim jestli bych poznal ze je stvrdla ta gumicka, ale prijde mi vporadku, jedine ji jeste zkusit namaznou pripravkem na gumy, aby se obnovily a dobre tesnily....
Jinak me proste nejde do hlavy ze to zaclo zniceho nic po tom, co se nejspis ten plovak zaseknul a teklo to z toho proudem, ale to uz jsem zminil v predchozich prispevcich.
Vim ze presne nerozumite karburatorum, ale ocenim kazdej napad o kterym vite, nebo jste o nem slysel...
Tady je par fotek:
Jedna z tech ''direk'' je prave na jehlu...
[IMG] pohled na jehlu, je zasunuta mezi drazkama a volne se muze pohybovat - dozadu - dopredu a pruzi vlastne na ''perku'' Takze ani podlozit by nesla..
[IMG] jednou
[IMG] moc
Naposledy editováno 19.05.2012 20:03:54
Jojo, v tom sedlu ma jehla v celku dost vuly a napadlo me jeste, ji tam zkouset dat v 3 plohach, jestli rozumite jak to mylsim, jednou ji tam otocim jednou stranou ''doprava'' pak doleva atd, ale to asi nezabere. Jinak myslim, ze kdyz tam mam plovak, jehlu, rucne ho zvedam, tak ten bezin uzavre jeste nez uplne dosedne ten plovak nahoru, ale to se pak take muze zmenit kdyz se zveda benzinem... No tezko rict
Jojo, mozne by to bylo, ted by mi zbyva vyzkouset koupit novou, ale netusim, pod cim to mam hledat, je pro to nejaky presny nazev, pod cim se to napr. prodava prosim ?
Diky
Pokud jde o to objednání dílů, většinou tu lidé dávají dobré reference na Parts Depot . Tady by měly být díly na Tvou motorku, ale stránka je momentálně v aktualizaci, tak se tam podívej později. Nemůžu tam sice najít kategorii pro Tvůj rok výroby, tak jim kdyžtak zkus potom napsat nebo zavolat. Já s nimi sice zkušenost nemám, ale co zde vidím názory jiných lidí, tak by Ti měli být schopni pomoci.
Pouzdro bohuzel vymenit nejspis nelze, musel by se koupit pri nejhorsim novy karburator.
Dekuji moc za odkazy na nahr. dily.
Jeste me ted napadlo, ze jak mi zacal tect ten benzin z prepadu a ja rozebiral karbec, tak vypadl ta ''tycka'' co drzi plovak a plovak vypadl ven samozdrejmne i s tou jehlou, napadlo me treba, jestli nahodou prave nevypadla nejaka ''soucastka'' v ktere predtim presne byla nasazena ta jehla To uz jsme se dostali ale asi daleko, jen me to ted napadlo, radci mrknu na zem v garazi, jestli tam neco nenajdu, za to nic nedam... Nejde mi do hlavy, proc by byla jehla takoveho tvaru, kdyz se vne otaci volne, to by mohla byt rovnou kulata a ne 3 hrana i kdyz to je mozna 3 hrane proto, aby tam okolo dobre prochazel benzin, kdyby to bylo kulate a presne by to sedelo v te ''dirce'', tak by okolo neprochazel skoro zadny benzin, ale vazne nevim.
Naposledy editováno 20.05.2012 13:29:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nehází jiskru při startování přes s... Derbi GPR 50 Racing | Infiernox | 8 | 22.4.2021 v 20:50 krokoš |
derbi gpr Derbi GPR 50, Derbi GPR 50 Racing | petruhlir2 | 6 | 11.8.2020 v 21:12 Kohlstein |
Derbi gpr 50 bez sytiče nejede Derbi GPR 50, Derbi GPR 50 Racing | Lamakaja | 2 | 10.4.2020 v 22:31 Edrig |
náhon otáčkoměru derbi RGP 50 R Derbi GPR 50, Derbi GPR 50 Racing | vasek2000 | 0 | 13.5.2018 v 12:15 vasek2000 |
Derbi GPR 50 R uchycení plastů ve s... Derbi GPR 50 Racing | fejk72 | 0 | 11.2.2018 v 18:50 fejk72 |