paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati včera dnes a zítra
20.1.2011 v 13:48
Patřím k těm z vás, kteří se před dlouhým časem zamilovali do 916tky a jinou motorku než ducati v garáži jsem nikdy nechtěl. Splnil jsem si svůj sen, fandím na závodech, leštím, montuju a bráním svoji lásku před zlými jazyky a jejich jedy. Moje motorka mi dělá už jenom radost a závody doteď byly také krásné a napínavé. S příchodem nových modelů typu multistrada, hypermotard, streetfighter, sport classic, a teď diavel se naše řady rozšiřují neuvěřitelným tempem. Zároveň však už nevidím na těch lidech ale to co na sobě. Posedlost tou motorkou. Tyhle motorky se prostě už dají pořídit za NORMÁLNÍ cenu a může si je koupit kdekdo, komu se líbí červená motorka. Jsou teď mnohem civilnější oproti až militantně přísně sportovním z éry 851/888/916. Design nového monstera, diavela mi je úplně cizí a 1098/1198 mi příjde jako bezduchý facelift 916. Je to jak stará R1 a nová R1 je to jenom facelift. Teď jsem se dočetl, že ducati staví fabriku v thajsku či kde. Budou se tam časem montovat celé motocykly. To si ze mně už dělají prcinu ne? Poslední dobou mě kálí i ducati corse. Oni odstoupili z WSBK? Nejúspěšnější značka WSBK?!!! Nebudu se tajit tím, že NEMÁM rád Rossiho. Nedávno jsem pobouřil davy někde v komentářích když jsem vyjádřil svůj názor, že ty jeho barvičky, měsíčky a sluníčka s tím jeho hrabáním se v rozkroku a na sedínce souvisí s jeho sexuální orientací, tak to tu teď nebudu rozebírat. A oni na letošek příjdou s růžovou desmosedici!! ..jen rejpavej vtípek, ale ta barva je fakt hrozná!

Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.

Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
Anketa: je novodobá Ducati ještě vůbec "Ducati" ?
Ne! zlatý roky devadesátý
38%
56
Ano! nová je lepší
51%
75
Nic se nemění
11%
16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:19 | Nahoru | #151
t_freedom> Sorry, ale to je přirovnání mimo mísu..

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:22 | Nahoru | #152
Biker_xx> pokud závodíš ...a musíš jít s konkurencí...tak ano...

pokud seš jako většina bikerů - máš právo na svůj názor(co víc říct) MÁŠ PRAVDU !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:22 | Nahoru | #153

t_freedom píše: Biker_xx> je to asi tak...někteří ve svých životech zakotví u jedný ženský... mohou si zaskočit za jinou(když o tom ta první neví )...ale tu víru v budoucnost s ní, pocit blaha a jistoty jim dá zase ta jedna, která ví jak to s nima má koulet.

Ti co mění své lásky dle jejich aktuálních parametrů a nejnovějších trendů...stejně nakonec později skončí u nějakýho "oldtimera", jim rovného s kterým dožijou v pokoji a v ústraní ...pokud dostanou ještě tu šanci


Moc krásně napsaný
Jako to co sem já psal hned v úvodu tohoto vlákna o svojí motorce, neomlouvám jí a nevychvaluju, protože nemám na lepší. Ale opravdu proto, že bych ji neměnil, prostě je to moje láska na celý život, vždycky sem si jí přál a teď ji mám a miluju ji, tak co víc řešit Navíc, sem ji koupil jako totální šrot, do šroubku rozdělal a od základu postavil jako novou motorku v podstatě. To co mě to stálo a ještě bude stát než bude hotová. tak za ty prachy bych měl pomalu novou ZX10R!!! Ale proč, koupit si novou motorku umí každý debil, já si postavil svou sám, byl to můj sen a ty se maj plnit za každou cenu A takových lidí jako já je tu určitě víc, takže to vůbec není o penězích, to sou jen blbé kecy těch co maj nové motorky pro masírování ega a nedoukážou pochopit, že někomu se prostě líbí i staré kusy železa idkyž sou už dnes proti funglovkám jak z pravěku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:24 | Nahoru | #154

t_freedom píše: xyz777> vpohodě...jen reakce na trošku "selfish" podotek pana Bikera_xx ...ale žádná žíla

Jo a leden, jo vpoho...já mám momentálně v řešení vejfucky ...takže práce jak na kostele.Nenudím se...a sbírám informace...
Mě to samý napadlo když čtu vaše přestřelky s Londonerem ...100Hp na klice- 90HP na motoru(tedy gumě, že), TC při 90HP (dle mě taky na hovno) ...TC pro ježdění ne na okruhu(ještě víc na hovno) a pravda bude stejně někde jinde...myslím, že na jaře



To se nepřem kolik a kde hp, jsem pochopil že to byl překlep...
Jinak dám na vás, když říkáte že je to k ničemu tak to tak asi bude. Počkám si až to někdo otestuje co vlastně za elektroniku v tom novým Monsteru je Ale líbí se mě moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:28 | Nahoru | #155
mischa638> my dva si to asi nemusíme vysvětlovat - K GPZ750turboE jsem si rozebral celý do šroubku sám, brousil šmirglem, kitoval, brousil atd....a pak postupně dával dohromady věci zpátky(pod dohledem odborníka za mnou...nikdy jsem nebyl asi takovej frája jako ty- do motoru jsem se např. nikdy nevrtal) ...no a pak to bylo. A jelo to. Nebrzdilo to moc, těžký, do zatáček se to vlnilo, furt to chtělo na zadní ...moc to nešlo kormidlovat. Ale bylo to mnou dotažený a moje(naše - brácha a tatík taky) ...bylo v tom kus srdce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:30 | Nahoru | #156

xyz777 píše: To se nepřem kolik a kde hp, jsem pochopil že to byl překlep...
Jinak dám na vás, když říkáte že je to k ničemu tak to tak asi bude. Počkám si až to někdo otestuje co vlastně za elektroniku v tom novým Monsteru je Ale líbí se mě moc.



kdyz uz, tak vem obyc 1100 nebo S....tam mas suchou spojku, bez ty to neni vono.....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:31 | Nahoru | #157
xyz777> novej to už není ono nekupuj ho a můj taky není ono - je to vodou chlazený a má to nějaký splašený ventily navíc

i já jsem mimo "standard", ale aspoň to kurfa jede ...naked s motorem SS to je úžasná kombinace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:35 | Nahoru | #158

Londoner píše: kdyz uz, tak vem obyc 1100 nebo S....tam mas suchou spojku, bez ty to neni vono.....



Jo no suchou spojku jsem slyšel, je to něco jenže když se budu motat u nás ve městě tak mi ruka upadne pač bez otáček ty starší monstry nejedou a spojka jde těžko... jo já vím mám si koupit japonce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:38 | Nahoru | #159

xyz777 píše: Jo no suchou spojku jsem slyšel, je to něco jenže když se budu motat u nás ve městě tak mi ruka upadne pač bez otáček ty starší monstry nejedou a spojka jde těžko... jo já vím mám si koupit japonce



co to zas blábolíš o tvrdý spojce? ...mě tam dali asi nějakou měkkou...řekni si taky o to taky a bude to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:43 | Nahoru | #160
t_freedom> Podívejte já vás chápu že je to váš velkej koníček a svoji motorku jak říkáte milujete. Ale snažte se pochopit že jsou tu i jiní kteří si chtějí sem tam zajezdit a tím že si koupí něco modernějšího si vůbec nemusí honit své ego. Navíc srovnávat věc (motorku) s rodinnou, s manželkou, se svýma dětma nebo třeba se zaměstnáním mě osobně připadá jeblé
Osobně nejsem zastáncem kupování nových aut nebo motorek, víc mě baví najít ojetinu v dobrém poměru cena/užitná hodnota, ale nemám nic proti těm co si koupí novou ani proti těm co hýčkají svou starší. Nechápu proč do sebe pořád tak řežete

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:46 | Nahoru | #161

t_freedom píše: co to zas blábolíš o tvrdý spojce? ...mě tam dali asi nějakou měkkou...řekni si taky o to taky a bude to



Ted se mi to nechce hledat, ale mám to z nějakého testu Monstera 1100 (2009-2010).

Naposledy editováno 23.01.2011 22:47:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:46 | Nahoru | #162
t_freedom> Přesně jak říkáš, bylo v tom kus srdce Dnes je tu spousta okruhářů a lidí co jezdí závody, je jasný a chápu že potřebujete nový konkurence schopný motorky Ale pokud má člověk motorku na normální ježdění, tak podle mě by mělo být motorkaření prostě o tom pocitu volnosti a svobody a to je pak člověku jedno co má pod prdelí jesti třindu nebo nejnověšího a nejvýkonějšího SS

2 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:47 | Nahoru | #163
Hoši, mně je to u prdele. Kdo chce jezdit na starý, protože mu vyhovuje, nebo má proto jinej důvod, nic proti tomu. Sám mám kromě 1198s ještě ST4s z r. 2002, protože mi pořád vyhovuje. Přijde mi ale nějak mimo hanět ty nový. Trvdit, že ty nový nejsou ono a hůř a bez citu vyrobený atd. Zvlášť u Ducati, kde se za posledních 15 let zlepšilo zpracování, kvalita a poruchovost asi tak 100x. Taky se mi líbí Tamburiniho design na tehdejší dobu. Jenže když postavim 916 a 1198 vedle sebe, už tak úžasnej neni. A o jízdě radši vůbec nemluvim... A argument, že si všichni kupujou novou motorku kvůli honění ega, ten byl vážně slabej.

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:49 | Nahoru | #164

mischa638 píše: t_freedom> Přesně jak říkáš, bylo v tom kus srdce Dnes je tu spousta okruhářů a lidí co jezdí závody, je jasný a chápu že potřebujete nový konkurence schopný motorky Ale pokud má člověk motorku na normální ježdění, tak podle mě by mělo být motorkaření prostě o tom pocitu volnosti a svobody a to je pak člověku jedno co má pod prdelí jesti třindu nebo nejnověšího a nejvýkonějšího SS



Mě to třeba jedno není, protože jsou různé moto pro různé účely.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:53 | Nahoru | #165
xyz777> protože je leden...

... přirovnání se musí vždy brát s nadhledem ...a já kupoval funglovku...a v r.2008...takže nic moc starýho...
Já nikomu nic neberu a jsem dalek říkat že ti co maj moderní mašinu jsou jen lakýrky ...vůbec ne. Nic takovýho tu nikdo z nás nenapsal - to Biker_xx mi přišel se svým názorem nejnekompromisnější z nás...nebo se mi to jen zdálo ?

To přirovnání bylo o ženskejch, touze a citu k nim...o rodině a dětech jsem tam nic nepsal, tys tam něco viděl ...kdo chce pochopit, pochopil...a nedomýšlí si za roh

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 22:57 | Nahoru | #166
Biker_xx> ve všem s tebou souhlasím...
Jsou to spíš osobní názory něž objektivní hodnocení. Já osobně nemůžu skousnout jen Diavela...jinak za mě pro dnešní SSka ...nemám s nima problém.
To co píšeš teď, pod to se podepíšu...takže ne názor, ale spíš forma mi nesedla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 23:00 | Nahoru | #167
t_freedom> Soráč...snažil jsem se pochopit asi blbě

V tom případě jsem divnej....ženatý jsem 19 let, s manželkou jsem 22 let ale motorky bych střídal po 5 tis.km

edit: jsem se přepočítal haha

Naposledy editováno 23.01.2011 23:05:04

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 23:03 | Nahoru | #168
xyz777> nu co no...? Na ženský máš asi větší štěstí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 23:07 | Nahoru | #169
Biker_xx> já sem neřekl že nové motorky sou špatné, to vůbec, jasně že maj lepší zpracování, lepší výkon, menší váhu, spoustu elekrovychytávek které nám usnadňují život, nejsou tak poruchové jak ty staré, a jízdní vlastnosti jsou uplně jinde než u starých babčí. Tak to prostě je a to já neberu, jen pro mě nemaj takové charisma, prostě to ještě nejsou takové ikony jak jejich starší předchůdkyně idkyž jsou technicky uplně někde jinde prostě 100x lepší. A nikde sem nenapsal že "všichni" co maj funglovku ji maj pro honění ega, ale pár takových lidí je, neříkám že konkrétně ty ani na nikoho neukazuju, ale prostě sou tacový.
xyz777> ale jasný, šak semm taky psal když de o motorku na "normální" ježdění. Jasně že když chceš na okruh pořídíš SS, když chceš na pole, do lesa tak zase enduro, když na trať tak krosku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 23:09 | Nahoru | #170

t_freedom píše: xyz777> novej to už není ono nekupuj ho a můj taky není ono - je to vodou chlazený a má to nějaký splašený ventily navíc

i já jsem mimo "standard", ale aspoň to kurfa jede ...naked s motorem SS to je úžasná kombinace



Věřím že to musí být super, ale já bych se brzo rozbil, musím mít něco slabšího

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 23:11 | Nahoru | #171

xyz777 píše: Věřím že to musí být super, ale já bych se brzo rozbil, musím mít něco slabšího



prozradím ti tajemství ...každej motor, sebesilnější, jede jenom tak jak mu nakrmíš. Takže i s 200HP motorem se dá jet pomalu ...problém je vždy v mezikusu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 23:20 | Nahoru | #172
mischa638> Minulý rok jsem si vybíral mašinu na normální ježdění a stejně jsem dlouho nevěděl co... Jestli mám dát přednost tomu že pojedu někam dál, nebo budu jezdit jen zatáčky za městem, nebo budu jezdit úplně pomalu a kochat se. Jestli zvládnu takovou nebo makovou a nebude to pro mě jen velké utrpení a žádná radost...atd. Takže jsem si stejně musel nějaký tabulkový hodnoty přečíst a nějaké testíky a poptat se v okolí a pak si sám vyzkoušet. A řeknu ti na některých bikách bych se se svoji postavou fakt trápil a na některých by mě to zase nebavilo....a to jsme pořád u normálního ježdění. Tak když je z čeho vybírat tak proč se nepoptat a nevybrat si. Mě připadlo že postupuju standartně když mi není jedno na čem budu jezdit

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 23:21 | Nahoru | #173
Až budu mít barák s garáží,tak si teprv nějakej starší sport od Ducati budu moct dovolit a budu na něm jezdit jenom když bude hezky a opečovávat ho.Měnit si sám řetězovku,desky a tak.Jen do motoru se radši srát nebudu.Abych držel při životě nějakou s dvakrát stočenym tachometrem a po šestí pádech(to píšu,protože jiný už se skoro sehnat nedaj)a chtít po ní nějakejch 10-15kkm ročně,to by mi jí bylo líto.
Chtít ale jezdit SS,tak teď pořídím 848,protože se mi děsně líbí a třeba proti TC bych ani nic nenamítal,protože jezdíme za každýho počasí a s mejma "zkušenostma" si radši necham pomoct,když se zapomenu a blbě podřadim,nebo moc zatáhnu,než abych to zbytečně vyválel.
V MotoGP bych zas všechny tyhle fičuriny zakázal,páč tyhle kluci by už jezdit měli umět,ne?!

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 23:23 | Nahoru | #174

t_freedom píše: prozradím ti tajemství ...každej motor, sebesilnější, jede jenom tak jak mu nakrmíš. Takže i s 200HP motorem se dá jet pomalu ...problém je vždy v mezikusu



Tomu nevěřím...vidím to kolem sebe jak se jezdí pomalu když je na čem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 23:25 | Nahoru | #175

zmulin píše: Až budu mít barák s garáží,tak si teprv nějakej starší sport od Ducati budu moct dovolit a budu na něm jezdit jenom když bude hezky a opečovávat ho.Měnit si sám řetězovku,desky a tak.Jen do motoru se radši srát nebudu.Abych držel při životě nějakou s dvakrát stočenym tachometrem a po šestí pádech(to píšu,protože jiný už se skoro sehnat nedaj)a chtít po ní nějakejch 10-15kkm ročně,to by mi jí bylo líto.
Chtít ale jezdit SS,tak teď pořídím 848,protože se mi děsně líbí a třeba proti TC bych ani nic nenamítal,protože jezdíme za každýho počasí a s mejma "zkušenostma" si radši necham pomoct,když se zapomenu a blbě podřadim,nebo moc zatáhnu,než abych to zbytečně vyválel.
V MotoGP bych zas všechny tyhle fičuriny zakázal,páč tyhle kluci by už jezdit měli umět,ne?!



jj taky bych jim to zakázal a poslal je na Těrlický okruh

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 23:48 | Nahoru | #176
xyz777> tak jasně, jasně neber to uplně do slova co sem řekl, že je jedno jestli jezdíš na třindě nebo třeba nové ZX10. Dnes je těch motorek tolik, ale to právě proto aby si každý vybral, protože jak píšeš každému sedí něco jiného Já měl za loňskou sezonu doma 15 motorek, většinu teda tady ty starší vrany, ale mimo jiné třeba R6 04´předělanou na okruhovku. A nejvíc ze všeho mě sedla stará CBR600F z 97´, jasné třeba ta R6 to bylo uplně někde jinde, ale normální silnice to moc není, prostě to cebro mě uplně vyhovalo, dalo se stím jako se sportem, prostě zařádit si, užít si to(250km/h) Nebo taky se s tím dalo jezdit na pohodu klídek jak na čopru, nebo klidně ve dvou s mladou najet pár stovek km za den a člověka z toho nic nebolelo. Prostě tohle je jedna z nejuniverzálnějších motorek a v tom je její obrovská výhoda protože hodně motorek dneska jsou fakt zaměřené na něco konkrétního.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

23.1.2011 v 23:57 | Nahoru | #177
xyz777> Jo a jen tak mimochodem mi z tvý diskuze tak nějak vyplývá,že chystáš nějakou změnu moto?

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 00:35 | Nahoru | #178
t_freedom> No když už jsi nakous Diavela, mně dává smysl a přiznám se, že se mi i líbí a dovedu si představit, že si ho koupim. Koukni, co má teď Ducati, která striktně jede na koncepci V2, za portfolio. Slabej a silnej naháč, našláplej streefighter, slabej a silnej motard, slabej a silnej superbike, hodně vychytanej cesťák s nádechem endura. Ostatně tomu taky z počátku nikdo nemoh přijít na chuť a teď je to uznávaná entita, která ve spoustě vlastností posere i GSo. Do toho mi lehkej a "sportovní" cruiser (jak jinak než V2) připadá jak přesný zalepení jedný z posledních děr v portfoliu. Důležitej je ten přístup. Kdo má něco takovýho? S takovou technikou? S takovym poměrem hmotnosti a výkonu? Slavnej VMax má o 100kg víc, teda o polovinu. Není tohle Ducati víc, než třeba Multistrada nebo Streetfighter? Jaká jiná motorka to měla bejt, jestli Ducati chtěla přijít s novym modelem? Vsadim se, že tahle motorka bude úspěch.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 08:24 | Nahoru | #179
tady nikdo nepotřebuje spát co ?

Biker_xx> Ale jooooo, já vím. Kdyby nebylo těch "mainstream" kousků Ducati by už dávno byla "opět" mrtvá. Ohledně Multistrady - mě se od začátku líbila(byla tak ošklivá až to lahodilo oku ) - zajímavej koncept a do tý doby něco co ke sportovní Ducati "nepatřilo" - jen nejsem endurář tak mě to moc nebralo Podobný to bude s Diavelem - 4roky budu kafrat a pak si to bez něj taky asi nebudu umět představit.
Problém je v nás, lidech - ne v nich - výrobcích a designérech Duckna měla/vytvářela vždy takový to pozlátko jedinečnosti - dřív jen sportovní a dnes už i sportovně exclusivní, nebo jen exclusivní. Ducatista vždycky věděl, že má něco co se na silnici nepotkává na každým kiláku(já ty doby jako ducatista nepamatujujá měl japonce) No a chápu určitou nevraživost, když si najednou tu značku co někoho "odlišovala" může koupit každej "lakýrka" a bejt jako já, ty, on, ona ...no znáš to. Je to trochu "uražená ješitnost" Mě osobně to nechává chladným, mě se duckna líbí svou strojařskou jedinečností a nesterilností. Jsem strojař a motory mě fascinovaly odjakživa - v tom mě Duckna lapila. Jsem jak dítě fascinovanej chrastítkem(jak trefně vybraná značka)

xyz777> jdeš na to moc vědecky (tak jako já na všechny věci kromě aut, motorek a sexu asi) ...máš rozum a seš opatrnej (to podle toho jak čtu, že chceš vybírat, vážíš a poměřuješ) ...ujišťuju tě, že bys vpohodě mohl sedlat i tu 1198čku (jen bys asi vymlátil spojkovej koš)

zmulin> TC na 848 jo... TC na M 1100(S) proč? Krom toho TC na rozjezdy (proč?) ... a na mokru stejně většinou za plyne netaháš a ustřelí ti to někde při brždění, nebo na "zebře" ...ABS je volba pro cestovatele na Mosnteru, TC mi příjde při 100HP trochu " navíc"

...ach jo...leden...ještě tak 3měsíce - co budem probírat na konci března ?

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

24.1.2011 v 09:31 | Nahoru | #180

mariano píše: jako generace našich otců, dědů, pradědů - a stejně jako generace naše a potom našich dětí, vnuků a pravnuků - ses dostal do stadia, kdy se ti stýská po "jistotách, pocitech a jednoduchosti" minulých let



Hezky jsi to napsal
Už se k tomu taky blížíš ?
Já už tam sem! Líp už bylo (někdy tak před rokem 800), lidstvo degeneruje, už bude jenom hůř!

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 ConteZoncolan 108 1.2.2023 v 12:06 vilemx
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 RUTAN 32 28.1.2017 v 11:23 Lála


TOPlist