kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: dejavue> Středa, okno, okno, okno, neděle . Néé fakt...když jsem někde na motorce, tak jsem zodpovědnej a nikdy nejdu 'do plnejch' . V autě mi to nevadí, ale na mašině se se zbytkáčem fakt necejtim...
Jasná věc, jen mi to přišlo trefné, když jsi "okupoval" Moravu 5 dnů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: dejavue> Středa, okno, okno, okno, neděle . Néé fakt...když jsem někde na motorce, tak jsem zodpovědnej a nikdy nejdu 'do plnejch' . V autě mi to nevadí, ale na mašině se se zbytkáčem fakt necejtim...
Hele Fando, tak aby ses někdy nesplet....
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Takže to vypadá na Öhlins na zadek a Andreani dopředu a pumpa.
Ta by šla na výměnu tak jako tak, protože jsem dnes zkoušel SCR předělat na kafe a vypadá to drsně, ale jediná pumpa se na řidítka nevejde.
Přehodit to na origo, pokud tam nechám objímky, trvá 5 minut.
Zadek si odpočine, ale zase všechno na rukách. Ale je to super pocit jak na starym závoďáku. Klopit se dá do hrany..
Byl to trošku adrenalin, protože jsem brzdil jen zadní, ale bylo to jen na zkoušku..
Teď se rozhodnu, co s tím dál. Buď to budu přehazovat, záleží na okolnostech kam a jestli ve dvou nebo tam namontuju nějaký kompromis..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Petta> No konečně taky nějaký foto
Trochu to trvalo..
Už jsem se asi rozhod, že kvůli těm clip-onům nebudu kupovat zatím pumpu, takže se pokusím sehnat řidítka z tý independent verze.
Jsou prakticky rovná, ale pořád o 10 cm výš, než tyhle.
Je tu někdo, kdo se mi může podívat, jestli se dají objednat jako náhradní díl u Ducati??
Verze Scrambler Independent Italia.. Díky moc
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Myslím, že to nebude špatnej stroj... ale právě pro to, aby to dokázalo jet i mimo silnici (neřku-li terén) to má asi měkčí odpružení. Takže mi ta tvoje snaha - řídítka dole a tvrdší odpružení příjde fakt jako proti "proudu" a smyslu toho stroje...
ale každému co chce...
u me asi stale z ty ducati moderny vede HM a SF
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: já tomu scramblerovi přicházím dost pomalu na chuť.-...nikomu to neberu...nelíbí se mi zdatně ten vejfuk... a koupit si scramblera a dát na něj řídítka a'la care racer ...mi přijde dost uhozený ...to ve vší upřímnosti. ...
Myslím, že to nebude špatnej stroj... ale právě pro to, aby to dokázalo jet i mimo silnici (neřku-li terén) to má asi měkčí odpružení. Takže mi ta tvoje snaha - řídítka dole a tvrdší odpružení příjde fakt jako proti "proudu" a smyslu toho stroje...
ale každému co chce...
Co z ty masiny dela vlastne scramblera? 150mm zdvihy, tvrdy podvozek, vyssi riditka?
Pro me je to normalni ducati se vzhledem radoby scramblera, nicim vyrazne se nelisici od klasicky motorky.
I kdyz tam ty clipony necham, nevadi mi, ze by to melo mit mekci podvozek, i kdyz ho vlastne mekky nema.
Dulezity je ten pocit a jizda s tema riditkama.
Takze je mi jedno, co je to za masinu..