paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 08:35 | Nahoru | #16501

VikousS4 píše: Na café i scramblera supr!


No ten rám není zrovna "umělecké" dílo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 08:42 | Nahoru | #16502

dejavue píše: No ten rám není zrovna "umělecké" dílo.



na café i scramblera je ten rám parádní

Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 08:43 | Nahoru | #16503
Taky myslím, že to půjde..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 08:49 | Nahoru | #16504
rám je sice vysokej...ale hezkej stroj z toho jde... jen ta mokrá spojka





(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 09:00 | Nahoru | #16505
t_freedom> Tuto je moc pěkný, ale dělaj to hlavně ty kola, i tu barvu bych tam možná nechal, ale bylo by to tak na 95%

Naposledy editováno 03.05.2016 09:02:21

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 09:03 | Nahoru | #16506

Stev píše: na café i scramblera je ten rám parádní



samozřejmě, v podstatě stejnej rám je využitej v celý řadě sportclassic, pro stavby jak dělanej - krásnej rovnej, nádrž malá na scramblera nebo pěkně přesahující přes rám na café ....

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 09:13 | Nahoru | #16507
Pokud ten rám barevně "schovají" do celku tak asi jo.

edit> kecám, bude furt hnusnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 09:18 | Nahoru | #16508

dejavue píše: Pokud ten rám barevně "schovají" do celku tak asi jo.

edit> kecám, bude furt hnusnej.



styl se holt koupit nedá, narozdíl od stylový značky

e: neber to vážně ...

Naposledy editováno 03.05.2016 09:19:15

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 09:33 | Nahoru | #16509

Stev píše: styl se holt koupit nedá, narozdíl od stylový značky

e: neber to vážně ...


Neberu.

Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 10:06 | Nahoru | #16510
Honzo tohle je docela dobrý.



















3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 10:33 | Nahoru | #16511

Petta píše: Mam graf primo od vyrobce, tam to delalo 6,9 kone.
A pak jeden od majitele dragsteru 92 kw, u nej 8 koni.
Neni to jen uni koncovka s prizpusobenym svodem.
Je za tim celkem dlouhy vyvoj.
Virginio Ferrari dela hodne podobny vyfuk, tam uz je grafu po svete nekolik a pohybuje se to dokonce mezi 7 a 9 konmi. Nemam duvod jim neverit, mne proste pripada, ze to jede lip. Az dam filtr, tak necham sestelovat bohatost a zmeri se to u motoxn.



mam graf od vyrobce mych vyfuku, primo na moji motorku (BOS) a je totalne smyslenej, maj tam narust s dBkillerama a bez nich jeste vetsi - pritom bez nich ta motorka absolutne nejede.. tam je tak -10PS proti serii... takze pozor na grafy vyrobce, kresli je podle krivitka v oddeleni marketingu...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 10:35 | Nahoru | #16512
assassin> ... hele a co kdybys mi třeba odpověděl na PM dotaz ... ty ladiči-pijane

Naposledy editováno 03.05.2016 10:36:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 10:59 | Nahoru | #16513
t_freedom> Já???Já jsem ůplné štěňátko-zalepené očička

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 11:00 | Nahoru | #16514
Ivos> ...no...právě...bůh ví čím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 11:00 | Nahoru | #16515

dejavue píše: Bude, když jsme se v sobotu viděli zářil jako sluníčko.



Přesně tak Dališku A to už je 14dní zpět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 11:01 | Nahoru | #16516
Ivos> neboj...to přejde...čas vše otupí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 11:04 | Nahoru | #16517
t_freedom> Fuj ty prase od Šluknovského Výběžku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 11:05 | Nahoru | #16518
t_freedom> A to já nebojím Ale jako každý věřím že když už tak za hooooooooooooodně dlouho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 11:11 | Nahoru | #16519

Ivos píše: t_freedom> Fuj ty prase od Šluknovského Výběžku



ty joudo... douč se zěmě-koule-popis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 11:20 | Nahoru | #16520
t_freedom> To máš fuk Smrdí to tam u vás jako v morepokojíčku

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 11:37 | Nahoru | #16521

Ivos píše: t_freedom> A to já nebojím Ale jako každý věřím že když už tak za hooooooooooooodně dlouho


Víš co se říká, je to na tak dlouho na jak dlouho budete chtít. Je to jak se sexem. Můžu se milovat kdy chci. Například loni, loni se mi nechtělo ani jednou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 11:42 | Nahoru | #16522
Ivos> co? tys někde pil už dopoledne...ty fole...přijeď se sem podívat ty ucho Havířský ...tohle je národní park ...neznám moc hezčích místa v ČR
Kluci ti můžou referovat z NDW

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 11:54 | Nahoru | #16523

t_freedom píše: Ivos> co? tys někde pil už dopoledne...ty fole...přijeď se sem podívat ty ucho Havířský ...tohle je národní park ...neznám moc hezčích místa v ČR
Kluci ti můžou referovat z NDW


To můžu potvrdit i když jsem na NDW nebyl.
Ale my máme tady taky svoje. Například metro snad 200 let , vidíme co dýcháme -což je lepší než Vary a pak multikulturní obyvatelstvo. Mraky hnědočechů a sem tam gádžo.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 12:03 | Nahoru | #16524

assassin píše: mam graf od vyrobce mych vyfuku, primo na moji motorku (BOS) a je totalne smyslenej, maj tam narust s dBkillerama a bez nich jeste vetsi - pritom bez nich ta motorka absolutne nejede.. tam je tak -10PS proti serii... takze pozor na grafy vyrobce, kresli je podle krivitka v oddeleni marketingu...



Jasný, leckdy kecaj. Ale naštěstí už je několik grafů i od majitelů, kteří si to nechali změřit.. Zatím byl všude nárůst.
Jen u HP Corse, u té jejich první verze, byl propad 10 koní..
U velký Brutale dokonce 20 až 30. Vybíral jsem pečlivě.
Termignoni asi 4 koně. Asi to prostě něco přidá, pokud je to dobře odladěný..

Naposledy editováno 03.05.2016 12:08:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 13:09 | Nahoru | #16525
assassin> Taky mi to jede s dB Killerama líp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 13:32 | Nahoru | #16526
strakon> to jede líp a hůř je relativní...

obecně se všichni honěj za koněma ...a špičkovej výkon v koních...můžete mít vyšší ...klidně - protože v tě ch 9-14t rpm se ten tlak ve vedení spalin vytvoří a ten motor dejchá líp. Většinou se i dá víc roztočit ...tedy logicky při zachování stejné síly na klice...má víc koní..Ale kdo z nás pozná na 140BHP mašině na vrchu 7koní ...že?
Problém je v tom, že střed může v krouťáku klidně propadnout....a pak si dotyčný myslí, že je to slabší...ač motor je schopnej mezi 9-10t rpm vlastně vyvinout víc energie, za stejný čas.

Ono to chce v čtení těch parametrů....který se neustále zvyšujou, často i za cenu pružnosti a použitelnosti toho motoru, nesmyslně nahoru...trochu přemýšlet.

Naposledy editováno 03.05.2016 13:36:05

Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 13:50 | Nahoru | #16527


(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 14:10 | Nahoru | #16528

t_freedom píše: strakon> to jede líp a hůř je relativní...

obecně se všichni honěj za koněma ...a špičkovej výkon v koních...můžete mít vyšší ...klidně - protože v tě ch 9-14t rpm se ten tlak ve vedení spalin vytvoří a ten motor dejchá líp. Většinou se i dá víc roztočit ...tedy logicky při zachování stejné síly na klice...má víc koní..Ale kdo z nás pozná na 140BHP mašině na vrchu 7koní ...že?
Problém je v tom, že střed může v krouťáku klidně propadnout....a pak si dotyčný myslí, že je to slabší...ač motor je schopnej mezi 9-10t rpm vlastně vyvinout víc energie, za stejný čas.

Ono to chce v čtení těch parametrů....který se neustále zvyšujou, často i za cenu pružnosti a použitelnosti toho motoru, nesmyslně nahoru...trochu přemýšlet.



Asi tak, bez grafu je údaj o koních k ničemu. Kdysi tu byl test asi 12 koncovek na bandita a bylo to krásně vidět. Většinou koncovky přidaly v maximu řádově jednotky koní, ale zároveň podobnou porci ubraly ve středním pásmu. Když mi na motorce koncovka udělá nahoře 135 ze 130 koní, tak si toho sotva všimnu. Když mi ale ve středních otáčkách ze 40 koní udělá 35, tak to poznám určitě (a rád nebudu!). A zrovna u bandasky a naháčů obecně je ten střed hodně důležitej.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 14:14 | Nahoru | #16529

Ivos píše: t_freedom> Já???Já jsem ůplné štěňátko-zalepené očička



Máš úplnou pravdu !





Milovníci Italských krásek

3.5.2016 v 14:19 | Nahoru | #16530
No já to tu razím pořád...

lidi neznaj fyziku... motor kterej bude mít v základu max výkon 140BHP = např. 92-90Nm při 9000rpm ... otevřeš a on bude díky tomu líp plnit ... roztočíš ho a on bude mít 145BHP např.... 80- 90Nm ale při 10200 rpm... Výkon supr vyšší ...ale síla menší ... ten propad krouťáku může kopírovat celý spektrum... takže špičkově bude výkonnější...ale jeho použitelnost a lepší pocit zátahu je spornej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist