globalmoto_kveten





Téma: Zpátky do minulosti!!!
7.11.2009 v 11:32
Ahoj všem příznivcům dvou kol.Když jsem se v létě zastavil u našich doma,tak jsem přišel ve chvilce kdy se uklízelo.Chtěl jsem se otočit a jít pryč,protože to smrdělo prací,ale na štěstí jsem zůstal a do rukou se mi dostalo,díky tomu, velké bohatství v podobě starých negativů(cca100),které nafotil můj táta na některých podnicích tady u nás v Čechách v letech x až y.Chtěl jsem se s Vámi všemi o to podělit a proto jsem založil toto vlákno.Pokusím se vám tady naservírovat všechny zajímavé kousky a z táty vydolovat nějaké ty popisky i s rokem a místem pořízení snímku.Doufám,že se vám to bude líbit a někomu zaplesá srdce.Zpátky do minulosti na RAJČETI!!!!!


Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:11 | Nahoru | #15031

JV píše: Další ztracená k tématu Jawa 440, už se to tady probíralo v roce 2009 .





Probíralo, ale nedokončilo Proto jsem toto téma znovu otevřel. Jinak díky za foto Moc fotek 440ohc se nevidí

Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:14 | Nahoru | #15032






Tu je tá Srnova 350. Existujú fotografie týchto motoriek s vysokou aj nízkou nádržou.

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:15 | Nahoru | #15033
IvanDvoutakťák> Na té fotce 15021 je Ferko Srna z GP v Brně 67. A právě tady je to, co už se řešilo v roce 2009...měl by zde být na 440, v té době už 350 jel na 2T, 350 4T už prodal Thalhamerovi před léty. Jawa v roce 1966 jela 440 (viz Šťastný č.33 GP 66) i 350, pak skončili. Takže byly komplet moto 440. Ohledně ČZ 125 2V. Tak tu jel Malina 64, Boček 65/66, pak Staša 66/67 a pak ji měl Hejmala...

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:21 | Nahoru | #15034

Retro píše: Knizepekel>áno je z OHC.



Prototyp Jawy 250 Junior údajně také jezdil v podvozku z ohc. Tvoje motorka je úžasná Jinak vím, kdo vlastní nekompletního Rampoucha na kterém jezdil Vašek Parus veterány.

Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:25 | Nahoru | #15035
Z toho Brna je to vážne 440. Vidno po podľa olejovej vane. V knihe p.Šťastnej sa uvádza že motorky po F.Š. odkúpil práve Srna. Jeho mechanik mi hovoril že to boli OHC a Rampouch ale nie 440. Tak ja som z toho šaleny

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:28 | Nahoru | #15036
To s tým prototypom juniora to neviem. V tom ráme na fotke je šupatkovy motor. Ja tiež viem kto má toho Parusoveho Rampoucha

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:32 | Nahoru | #15037
knizepekel>
dávám ještě jednou foto Jawy 440 cm rok 1966, Štastný na TT.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:34 | Nahoru | #15038

Retro píše: To s tým prototypom juniora to neviem. V tom ráme na fotke je šupatkovy motor. Ja tiež viem kto má toho Parusoveho Rampoucha



A kolik bylo 350tek Rampouchů? 3?

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:37 | Nahoru | #15039

tomini píše: knizepekel>
dávám ještě jednou foto Jawy 440 cm rok 1966, Štastný na TT.





Díky Na TT v roce 1966 Šťastný na rozdíl od Havla ve třídě 500ccm dojel

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:41 | Nahoru | #15040
On ten Srna asi opravdu jel s tou 440 ccm! Mám tady Svět motorů z roku 1967, kde na ní startoval v půllitrech v Piešťanech a vedl suverénně až do posledního kola, kdy měl poruchu a závod nedojel! Reportér píše doslova k pollitru nášho Srnu... a vytečený olej 3 kilometry pred cielom.-..atd O Hejmalovi jsem četl, že se mu podařilo získat tovární 125ku 4T dvouválec po Malinovi ze Strakonického muzea, se kterou se stal Mistrem republiky v roce 1968 společně s Bojerem. Myslím, že těch 125 dvouválců mohlo být i víc než jen tři, zřejmě je také jezdili mimo Staši a Hejmaly i Bojer a asi i Žípek.

Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:42 | Nahoru | #15041
Pekná fotka s novou striebornou prilbou ktorá nahradila rozbitú s trikolorou z havárie na Rampouchu v tréningu.
Rampouchy boli údajne tri.

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:43 | Nahoru | #15042

knizepekel píše: A kolik bylo 350tek Rampouchů? 3?



To RAVO 350 2T, později přejmenované na Jawa Rampouch bylo asi jen jedno, možná dvě
!

Naposledy editováno 25.01.2015 22:45:14

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:48 | Nahoru | #15043
Jazdili to Srna a Helikar. Takže dva určite. Ja som počul o troch.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:49 | Nahoru | #15044

AKRO píše: On ten Srna asi opravdu jel s tou 440 ccm! Mám tady Svět motorů z roku 1967, kde na ní startoval v půllitrech v Piešťanech a vedl suverénně až do posledního kola, kdy měl poruchu a závod nedojel! Reportér píše doslova k pollitru nášho Srnu... a vytečený olej 3 kilometry pred cielom.-..atd O Hejmalovi jsem četl, že se mu podařilo získat tovární 125ku 4T dvouválec po Malinovi ze Strakonického muzea, se kterou se stal Mistrem republiky v roce 1968 společně s Bojerem. Myslím, že těch 125 dvouválců mohlo být i víc než jen tři, zřejmě je také jezdili mimo Staši a Hejmaly i Bojer a asi i Žípek.



Díky za info Nějaký závod na dvouválci Čz 125 ohc prý odjel i Gustav Havel když jezdil pro ČZ. Osobně si myslím, že těchto strojů také bylo vyrobeno víc než 3 kusy a myslím si, že i nějaký motor navíc byl vyroben. Bojer tedy jezdil 125ku 4T ještě v roce 1968?

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:51 | Nahoru | #15045

Retro píše: Jazdili to Srna a Helikar. Takže dva určite. Ja som počul o troch.



Já právě také slyšel o třech 350tkách. Jinak bylo vyrobeno více kusů 250tek Rampouchů ( Ravo 250).

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 22:56 | Nahoru | #15046
Ravo 250 je jedna vec a Jawa 350 Rampouch je druhá vec. A kto si myslí že je to jedno tak je na omyle.

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 23:00 | Nahoru | #15047

knizepekel píše: Díky za info Nějaký závod na dvouválci Čz 125 ohc prý odjel i Gustav Havel když jezdil pro ČZ. Osobně si myslím, že těchto strojů také bylo vyrobeno víc než 3 kusy a myslím si, že i nějaký motor navíc byl vyroben. Bojer tedy jezdil 125ku 4T ještě v roce 1968?



Určitě, mám program z Hořic 1968, kde se jelo M.ČR kde vyhrál Hejmala, druhý byl Staša, třetí Bojer, všichni na 4T, pak byl Stripačuk na 2T, za ním Krmíček a Žípek na 4Taktech.
Pak se to jely odpoledne znovu 125ky, jako mezinárodní závod, kde vyhrál Němec Koppe na MZ, druhý byl Staša, třetí Hejmala, čtvrtý Žípek, vše 4Takty, atd

Naposledy editováno 25.01.2015 23:06:07

Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 23:03 | Nahoru | #15048
Jinak v těch Hořicích jel v roce 1968 Bojer i 350tky, kde byl druhý za Stašou a před Klátilem.

Naposledy editováno 25.01.2015 23:05:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 23:11 | Nahoru | #15049
Retro> Nesmysl Retro! Rampouch byl Ravo 350, konstruktérů Raina a Voňky o který se zajímala Jawa, převzala ho a pokoušela se ho použít na závody protože byl rychlejší než její čtyřtakty! Rampouch se mu říkalo proto, že o něm Franta Šťastný tvrdil, že by mu museli válce obalit rampouchy, aby se jim nezadřel!
Najdi a přečti si něco o tom a netvrď nesmysly! Ravo 250 se na rozdíl od Rampouchu povedlo daleko lépe a bylo rychlejší než 250 ČZ-2x OHC. Úspěšně na něm jezdil Srna!

Naposledy editováno 25.01.2015 23:14:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 23:29 | Nahoru | #15050
AKRO> Ravo 350 nikdy nebylo,přenechali JAWĚ dokumentaci 250,ta to předělala na 350.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 23:33 | Nahoru | #15051

imoladu píše: AKRO> Ravo 350 nikdy nebylo,přenechali JAWĚ dokumentaci 250,ta to předělala na 350.



Pak mi tedy vysvětli, jak mohl v závěru kariéry Helikar jezdit na RAVU 350? Jak to, že to tedy nebyla JAWA?

Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 23:38 | Nahoru | #15052
AKRO ja si o tom nemusím nič hľadať a čítať, ja si na neho môžem sáhnout . Tým pádom viem aký je rozdiel medzi Jawou a Ravom. Viem ale nepoviem . Okrem toho sme to tu už riešili. A s tým čo o tom bolo v knihách popísané mi pripomína hlášku z Pelíškov:"nemůžeš věřit všemu co dávají v televizi"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 23:40 | Nahoru | #15053
AKRO> Přečti si knihy,články o RAVU,nikde se o 350 nepíše,JEN ŽE PRODALI-PŘENECHALI JAWĚ dokumentaci,pak se věnovali třídě 125-RAVO.

Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 23:43 | Nahoru | #15054
Retro, mám obavu že nevíš!

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 23:46 | Nahoru | #15055
Imoladu - Vůbec nepochybuji, že Rain a Voňka to přenechali a prodali Jawě, v tom máš pravdu!

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 23:48 | Nahoru | #15056
imoladu>je ináč riešená prevodovka, blok motora, elektronové odliatky, o podvozku aj zbytočne rozprávať. Ale AKROVI o tom ani slovo...

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 23:49 | Nahoru | #15057
imoladu>
Chtěl jsem dát taky příspěvek ohledně rampoucha ale nebudu, podle mě má pravdu Retro i Imoladu

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 23:49 | Nahoru | #15058
Retro> No jistě!

Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 23:52 | Nahoru | #15059
Pokud jde o ten Rampouch, byl to nepovedený zadírajíci se krám, který skoro nikde nedojel a který se opravdu Jawě moc nepovedl!

Zpátky do minulosti!!!

25.1.2015 v 23:56 | Nahoru | #15060
AKRO konečne máš pravdu, ale si v koncoch
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist