Téma: Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
2.3.2009 v 17:16
Tak jsem se dnes dozvěděl,že Suzuki svolává majitele GSX-R 1000 K5-6 kvůli výrobní vadě na rámu.Zajel jsem tedy k místnímu ofic.dealerovy a jak jsem očekával nevěděl nic je to klasický prodejce aut Suzuki a né motorkář.Po prvotní aroganci přece jenom zavolal do Prahy a zjistil,že mam pravdu.Jedná se o to ,že dochází k prasknutí rámu v oblasti za krkem řízení směrem k nádrži.Suzuki dodává opravné přípravky.Nejdříve prý se zjistí jak je na tom příslušný rám,pokud se najdou mikro trhlinky tak se vymění celý rám,pokud ne tak se vyztuží nějakými vzpěramy.No jsem na to zvědavej jak to dopadne,mělo by se to bezplatně týkat všech bez ohledu na to kde je moto koupené a kolikátý jste majitel.Tak uvidíme


Naposledy editováno 03.03.2009 10:49:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 17:40 | Nahoru | #121

oxygen>Tož koukám dobrá epidemie, hotová pandemie - všichni hned a okamžitě do shopů - i když se nikdy nic a nikomu široko daleko nestalo, tak je z toho děsnej mor a průser... njn, půjdu si ji předělat na stunt, když se toho všichni najednou tak bojej

mercedesy Áčka se taky převracely, pneu Firestonky i airbagy nevimučeho taky bouchaly...



No asi to prirovnavas blbe, kdyby o nic neslo, tak by se nic nesvolavalo.

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 18:16 | Nahoru | #122

Bubrak ZX10R>oxygen>Tož koukám dobrá epidemie, hotová pandemie - mercedesy Áčka se taky převracely, pneu Firestonky i airbagy nevimučeho taky bouchaly...

No asi to prirovnavas blbe, kdyby o nic neslo, tak by se nic nesvolavalo.



A já to vidim jednoduše: v usa došlo k nějakýmu soudnímu verdiktu a pže v jejich právu je to precedens, tak se fabrika takhle zajistila a teď už na ní nikdo miliony nevysoudí - a pro nás je to sice otrava, ale zdarma prohlídka rámu, tak proč ne -?

Naposledy editováno 03.03.2009 18:20:10

Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 18:27 | Nahoru | #123
Chlapi, chapu ze se to v CR muze zdat nemozne, ale pokud fabrika opravdu uzna nejaky claim, ktery se potencialne tyka uvolnenych produktu v obehu, pak na sve naklady vybavuje svou servisni sit (nevim jaka je soucasna situace u nas dealer/servis) prostredky a instrukcemi k naprave.
Alespon takto to byva zvykem v kulturnim automotive prumyslu.
Nevim kdy tato kauza vznikla, ale pokud nedavno, pak bych tomu dal chvilku casu a pak nechat zkontrolovat.

Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 19:18 | Nahoru | #124
[URL=

Naposledy editováno 04.03.2009 18:20:54

1 reakcí na tento příspěvek Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 19:35 | Nahoru | #125
tohle je vysvětlení vytržený z prohlášení pro Američany mno:

Dear Suzuki Owner:
This notice is sent to you in accordance with the requirements of the National Traffic and Motor Vehicle Safety Act. Suzuki Motor Corporation has decided that an issue related to motor
vehicle safety may arise with respect to some model year 2005 and 2006 GSX-R1000 motorcycles. According to our records, you are the owner of one of these motorcycles.

Why is Suzuki conducting this recall?
Suzuki has received reports of cracking or breakage of the motorcycle frame in certain extreme situations where unusually high stress is placed on the frame, such as collisions involving the front wheel/fork assembly.
Suzuki has also received reports of cracking or breakage of the frame behind and below the steering neck when the motorcycle is subjected to repeated hard landings from hazardous maneuvers such as extreme or extended wheelies or other stunts. Suzuki believes that this type of driving activity is reckless — and illegal when performed on a public roadway — and does not condone it. If the frame becomes broken during this type of extreme use, a crash could occur.
While ordinary operation of the motorcycle does not create a risk of cracking or breakage of the frame, Suzuki has decided voluntarily to conduct this Safety Recall to minimize the
potential for frame cracking or breakage in the circumstances described above.

edit jsem to zarovnala do bloku

Naposledy editováno 03.03.2009 19:37:19

1 reakcí na tento příspěvek Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 19:43 | Nahoru | #126
Co já vim tak Obama o tom nic v projevu neříkal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 19:47 | Nahoru | #127
Taxiboy> no snaží se to ututlat, ale ty miliardy mu k tomu rozpočtu stejně naskákaly

Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 19:52 | Nahoru | #128


každopádně jestli se na něřem rozštípu, tak důvodem zřejmě nebude prasklinka na rámu, ale element mezi řídítkama a sedlem ... co se týče rámu, tak bych nejspíš vůbec nepoznala ani kdyby byl hnutej

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 19:52 | Nahoru | #129
véna> To víš každýmu jeden rám navíc a je tu celosvětová krize.

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 20:07 | Nahoru | #130

A.F.I.>... Suzuki believes that this type of driving activity is reckless — and illegal when performed on a public roadway — and does not condone it. If the frame becomes broken during this type of extreme use, a crash could occur.
While ordinary operation of the motorcycle does not create a risk of cracking or breakage of the frame, Suzuki has decided voluntarily to conduct this Safety Recall to minimize the
potential for frame cracking or breakage in the circumstances described above.

edit jsem to zarovnala do bloku



KLASIKA- Suzuki prave objevila wheelie
No hlavne ze jsou tak hodni a dobrovolne to tem hazarderum vymeni.

1 reakcí na tento příspěvek Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 20:15 | Nahoru | #131
zas je to ale vod nich hezký, že to vymění

asi sem nemám dávat reportáž o týpkovi, co tvrdí, že vyjížděl z garáže dvacítkou a v tom se mu rozpůlila motorka?

mám z rámů už hlavu jak pučmeloun, jdu si část pohádky

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 20:30 | Nahoru | #132

A.F.I.>zas je to ale vod nich hezký, že to vymění

asi sem nemám dávat reportáž o týpkovi, co tvrdí, že vyjížděl z garáže dvacítkou a v tom se mu rozpůlila motorka?

mám z rámů už hlavu jak pučmeloun, jdu si část pohádky



dvacítkou z garáže, po zadním a ono mu to prasklo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 22:07 | Nahoru | #133

madmarty>V Suzamoto mi to potvrdili, ale týká se to asi jen motocyklů zakoupených v ČR a dovozů nikoliv



...........každá SUZUKI GSX R 1000 je dovoz!
Prostě alibismus! V Německu odkud je většina "dovozů" nic nesvolávají!

1 reakcí na tento příspěvek Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 22:17 | Nahoru | #134

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 22:36 | Nahoru | #135
2LEKO> tak teď bych to zkusil uhrát na stav českých silnic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 22:39 | Nahoru | #136

MaxxExtreme>take zajimave vyjadreni k ramum ;)



huste prdly ramy, ja bych na to nelez, parkrat tvrdejc trisknu po wheelie a todle se stane no potes koste

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 22:44 | Nahoru | #137

véna>2LEKO> tak teď bych to zkusil uhrát na stav českých silnic


Tak já jsem v celku v klidu!
Ale je celkem "nelogické" a "nemorální" ,dělit dovoz individuelní,firemní a dealerství a "oficielní" ,jestli se jedná o "smrtelnou" závadu!
Informace by měli byt jasné a seriozní a oficielní od zastoupení pro ČR!
Jak bude další řešení a kdo ponese finanční zatížení už je věc jiná!
Prostě ty a ty VIN mohou mít závadu ,kontrolu provede ten aten, stojí to tolik a tolik a následné kroky budou takové a takové!.......

ale možná to je vše jen "USA BUBLINA"!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 23:02 | Nahoru | #138

Bubrak ZX10R>MaxxExtreme>take zajimave vyjadreni k ramum ;)

huste prdly ramy, ja bych na to nelez, parkrat tvrdejc trisknu po wheelie a todle se stane no potes koste



neboj, u ty tvy kawy ti zase prdne predni rafek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 23:08 | Nahoru | #139
2LEKO> bohužel to není USA BUBLINA, když dopisy rozesílá i Suzuki Motor Czech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 23:17 | Nahoru | #140

3X>2LEKO> bohužel to není USA BUBLINA, když dopisy rozesílá i Suzuki Motor Czech



No právě!
Vždyť je fuk, kdo a kde a jak to moto koupil!
Důležité je bezpečnost a funkčnost motocyklu!
Oficielně nikdo nic neví a je to jen mlžení!
Ano,koupil jsi mimo oficielní síť - zaplať a zajisti si u prodejce nápravu !
Ale následky musí nést .....výrobce a dodavatel!
Nejde dělit to a to!

..........jak ten dopis vypadá a jaký je obsah!Ty ho máš!?

1 reakcí na tento příspěvek Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 23:21 | Nahoru | #141
Praha, 27.2. 2009


Vážený majiteli motocyklu Suzuki,

Věc: Motocykl Suzuki GSX-R1000K5/K6.

VIN:

Podle našich záznamů jste majitelem výše uvedeného motocyklu Suzuki GSX-R1000, u kterého bylo zjištěno, že se musí zúčastnit svolávací akce pro zlepšení bezpečnosti.

Společnost Suzuki Motor Corporation obdržela hlášení o praskání nebo lámání rámu motocyklu v určitých extrémních situacích, kdy na rám působí neobvykle vysoké namáhání, např. při nárazech v oblasti montážního celku předního kola a přední vidlice.

Společnost Suzuki Motor Corporation také obdržela hlášení o praskání nebo lámání rámu za a pod trubkou hlavy řízení, když u motocyklu dochází k opakovaným tvrdým dopadům po nebezpečných manévrech, jako je např. extrémní nebo dlouhá jízda po zadním kole nebo jiné akrobatické kousky. Suzuki se domnívá, že tento způsob jízdy je bezohledný a protiprávní, je-li používán na veřejných komunikacích, a neschvaluje jej.
Pokud se rám zlomí při tomto extrémním způsobu použití, může dojít k havárii.

Přestože při běžném provozu motocyklu nebezpečí prasknutí nebo zlomení rámu nehrozí, společnost Suzuki se dobrovolně rozhodla provést tuto svolávací akci pro zlepšení bezpečnosti, aby minimalizovala možnost prasknutí nebo zlomení rámu za výše popsaných okolností.

Váš místní autorizovaný prodejce motocyklů Suzuki prohlédne příslušná místa na rámu motocyklu, zda na nich nejsou praskliny vyobrazené na následujícím obrázku. Pokud žádné praskliny nebudou nalezeny, k rámu bude pomocí šroubů a epoxidového lepidla připevněna zpevňující výztuha. Sama tato výztuha je z hliníku, má nízkou hmotnost (váží méně než 1 kg) a je tak tenká, že je možno ji upevnit pod horní nosník rámu za a pod trubku hlavy řízení. Vzhled, výkon a jízdní vlastnosti Vašeho motocyklu Suzuki zůstanou po instalaci zpevňující výztuhy nezměněny.

Prohlídka rámu a montáž zpevňující výztuhy budou trvat asi 3 hodiny a Váš motocykl bude muset zůstat v servisu přes noc, aby použité epoxidové lepidlo mohlo zatvrdnout. Může se ale stát, že Váš autorizovaný prodejce Suzuki bude z důvodu pracovního programu potřebovat, aby Váš motocykl zůstal v servisu déle. Toto Vám budou schopni sdělit ve chvíli, kdy se budete objednávat. Tato služba bude provedena bezplatně, aniž byste museli platit za materiál nebo práci.


Kroužky označují místa prohlídky

Pokud budou na rámu na místech vyznačených na obrázku praskliny nalezeny, rám bude vyměněn za nový rám s namontovanou zpevňující výztuhou. To bude trvat podstatně déle než pouhá prohlídka a Váš motocykl bude pravděpodobně muset zůstat v servisu asi 2 dny.
Pokud bude nutné rám vyměnit, Váš prodejce Vás o tom bude informovat.

Abychom obnovili Vaši důvěru v motocykl Suzuki GSX-R1000 K5/K6, společnost Suzuki Vám poskytne 5letou záruku na Váš rám a výztuhu rámu, a to ode dne montáže u Vašeho prodejce Suzuki.

Váš autorizovaný prodejce motocyklů Suzuki má veškeré kompletní pokyny týkající se této svolávací akce pro zlepšení bezpečnosti, ale v případě potřeby, je možné kontaktovat přímo distributora, společnost Suzuki Motor Czech s.r.o. na telefonním čísle 220 801 696.

Jakýkoliv motocykl s rámem upraveným takovým způsobem, že zpevňující výztuhu nebude možné namontovat, bude z této svolávací akce pro zlepšení bezpečnosti vyřazen.

Tato bezpečnostní svolávací akce je prováděna dobrovolně a nesouvisí se zárukou na motocykl.
Přijetí nebo odmítnutí kteréhokoliv motocyklu k provedení výše popsané prohlídky a montáže nesmí být vykládáno tak, že nějakým způsobem mění nebo ruší záruční podmínky motocyklu.

Pokud již motocykl nevlastníte, sdělte, prosím, společnosti Suzuki Motor Czech s.r.o. kontakt na nového majitele.

Rádi bychom Vám poděkovali za Vaši rychlou reakci ohledně této kampaně pro zlepšení bezpečnosti Vašeho motocyklu Suzuki a omlouváme se za veškeré obtíže, které Vám tímto mohly vzniknout. Vaše bezpečnost a spokojenost jsou pro nás nejdůležitější.

S pozdravem,

Petr Lizner
Servisní oddělení
Suzuki Motor Czech s.r.o.
tel.: 220 801 696
fax.: 266 710 089
e-mail: lizner@suzuki-motor.cz

Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 23:27 | Nahoru | #142
říkám si, že kdyby to nebylo tak závažné, tak nebudou svolávat přes 26 000 kusů k výměně

toto je na suzuki fóru:

Suzuki, makers of the GSX line of sportbikes, has issued a recall on 26,082 GSX-R1000 motorcycles from 2005 and 2006. The trouble area is reportedly the bike's frame, specifically behind and below the steering neck near the front triple clamps. When ridden particularly aggressively – which we'll get to in a moment – this area is susceptible to cracking. If Suzuki finds any damage to any frame, it will be replaced with a newly reinforced unit. If no damage is found, a special brace will be added and covered by a new five-year warranty.

shoduje se to s dopisem českého zastoupení

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 23:37 | Nahoru | #143
3X> To mě připadá skutečně jako "humor"!

........navrtání,lepení,AL výztuha,"tenká".........???.....a epoxid to udrží!!
.....tzn.že to chtějí dělat i u nepoškozených,tedy u všech K5/K6, a ty co by měly "trhliny" vymění rám!??

..........ale vlastně to není třeba,když nebudu "bezohledný"!

.......pardon,mě to připadá,jako špatný vtip!
Osobně si rám vrtat a epoxidem zpevňovat nenechám!
Záruka platí tak jako tak!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 23:44 | Nahoru | #144
2LEKO> K6 má po záruce nebo aspoň mi skončila loni

a tak jak píšeš, upraví všechny rámy nebo vymění

1 reakcí na tento příspěvek Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 23:46 | Nahoru | #145
si myslím, že na vnitřní stranu rámu plácnou hliníkové plátky a je vyřešeno

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 23:49 | Nahoru | #146

2LEKO>3X> To mě připadá skutečně jako "humor"!

........navrtání,lepení,AL výztuha,"tenká".........???.....a epoxid to udrží!!
.....tzn.že to chtějí dělat i u nepoškozených,tedy u všech K5/K6, a ty co by měly "trhliny" vymění rám!??

..........ale vlastně to není třeba,když nebudu "bezohledný"!

.......pardon,mě to připadá,jako špatný vtip!
Osobně si rám vrtat a epoxidem zpevňovat nenechám!
Záruka platí tak jako tak!



Jeste tam byly nejaky srouby,ale koukam, ze uz mas smutkem hodne zakalenej zrak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 23:50 | Nahoru | #147

havrajz>Bubrak ZX10R>MaxxExtreme>take zajimave vyjadreni k ramum ;)

huste prdly ramy, ja bych na to nelez, parkrat tvrdejc trisknu po wheelie a todle se stane no potes koste

neboj, u ty tvy kawy ti zase prdne predni rafek



Jo? Jakto? Ja myslim, ze mi spis odejde lozisko u zapalovani.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 23:52 | Nahoru | #148

3X>2LEKO> K6 má po záruce nebo aspoň mi skončila loni

a tak jak píšeš, upraví všechny rámy nebo vymění



...jasan,ale vlastně přiznali,že je to "skrytá konstrukční vada" ,která ma vliv na funkčnost a hlavně bezpečnost!
A to se zárukou nemá níc společného!
Ba naopak,tady je možnost odstoupit od kupní smlouvy,v případě,že tato vada je "neodstranitelná"!
Opravu je možno "rozporovat"..... a nový rám??....to je do diskuse!
Kde ho vezmou!?
........diskutuji jen tak ,na úrovni teorie!

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 23:56 | Nahoru | #149

3X>si myslím, že na vnitřní stranu rámu plácnou hliníkové plátky a je vyřešeno



Mé VŠ "strojní"vzdělání,mě přesvědčuje,že to nebude to pravé ořechové!
Ale jen jakési"uklidnění" situace,a "alibi" pro výrobce v případě nějakých událostí,tzn. následných právních kroků!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

3.3.2009 v 23:59 | Nahoru | #150
2LEKO> to jo, ale ze zákona mají na opravu (reklamaci) 30 dní, pak by možná šlo od smlouvy odstoupit

ale i tak, když ti vymění celý rám, tak běháš po STK a registraci a všude platíš za provedení změny v papírech nebo ti na nový vyrazí původní VIN?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35852 Dnes v 07:05 Kubik19
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist