globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svíčky Brisk
25.2.2009 v 21:22
chci si mkoupit pro TDM 850 svíčky Brisk jaké máte zkušenosti, do teď jsem měl NGK
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky Brisk

27.4.2010 v 15:59 | Nahoru | #121
Jenik789> posilam DOR 12 LGS

(reakce na) Svíčky Brisk

27.4.2010 v 16:08 | Nahoru | #122

šmudla>Jenik789> posilam DOR 12 LGS



Diky

Svíčky Brisk

27.4.2010 v 17:16 | Nahoru | #123
Zdar, Brisky jsem cca. 6 let požíval v autě na LPG k naprostý spokojenosti. Hlavně starty byly lepší. Pak jsem 4 roky používal V R 1100 GS Brisky Premium na základě dobrých referencí od soudruhů z NSR. Nemám důvod používat předražený šmejd od NGK. Na druhou stranu u prodejců autodílů nejsou díky nižším provizím oblíbený, takže se hůž shání..

Svíčky Brisk

27.4.2010 v 17:52 | Nahoru | #124
Tak uz se tesim na ty Smudlikovi svicky , jestli budou obdobny jako ted moje Splitfire, ktery uz maji sve odslouzeno

Svíčky Brisk

6.8.2010 v 22:16 | Nahoru | #125
Rovněž jsem si pořídil Brisky, kdy mi poradil prodávající dle kataloku náhrad všech značek a jsem zatím spokojený.

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Brisk

27.1.2011 v 08:55 | Nahoru | #126
BRISK jiz nikdy vice!! Koupil jsem DOR 12 LGS a jedna odesla po 2 tydnech! Koupil jsem iridiove - vydrzela o tyden dyl.

Svíčky Brisk

27.1.2011 v 11:10 | Nahoru | #127
ja sem teda s briskama taky spokojenej ted je tam budu mit druhou sezonu a bez problemu... V aute je mam taky nejaky platinovy nebo co najel jsem na nich zatim 30 000 a nikdy zadnej problem !

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Brisk

27.1.2011 v 12:53 | Nahoru | #128
V aute je to pohoda, ale v motorce jsem mel DOR 12 LGS a BR YPY a mozna jsem musel narazit na vadny kusy.

(reakce na) Svíčky Brisk

16.4.2011 v 20:05 | Nahoru | #129
Jenik789> čau, brisk je loterie jestli motor vůbec plynule pojede. Jako automechanik se při špatném chodu motoru podívám na svíčky a jak je Brisk tak letí ven. Ušetřit 50 korun na dvou svíčkách... NGK jsou bez problémů až do předepsané výměny.

Svíčky Brisk

21.2.2013 v 10:56 | Nahoru | #130
zkoušeli jste někdo tyto Brisky http://www.brisk.cz...icky/439-br12zc.html

(reakce na) Svíčky Brisk

21.2.2013 v 11:24 | Nahoru | #131

Jenik789 píše: BRISK jiz nikdy vice!! Koupil jsem DOR 12 LGS a jedna odesla po 2 tydnech! Koupil jsem iridiove - vydrzela o tyden dyl.



No, otázka je v čem byl problém. Pokud jde o iridiové a platinové svíčky, NGK používá technologii, kdy je na hrotu svíčky navařený laserem čípek. Brisk je hrot slitinový. Jediné snad v čem bch viděl možná výhodu, je extrémní zatížení, možná, nevím, jak jsou brisky testovaný, ale já je používám taky. Nedávno jsou koupil carisma gdi a tam jsou předepsané NGK nebo Denso jako jediné vhodné a každá diskuse při problémech začíná: dát správný svíčky. Mně to začalo jít jako na 3 válce, pak na 2.. koktání po přidání, s malým plynem do otáček se to rozjelo, ale nemělo to výkon do stoupání a tak. I koupil jsem nejlepší doporučený brisky a auto bylo v prdeli taky, nejelo, koktalo, protože jsou problémy udělat na tom normálně diagnózu, tak už jsem řešil lambdu, klapku, kdovíco, nikdo s tím nechtěl nic mít. Nakonec jsem přemýšlel, že Brisk (A-line35) má fabricky 1,1 mm odtrh, což je psíš víc, ale zapalování má separé cívky a jezdí to v režimu chudé směsi, dost vysoká komprese, tak jsem myslel, že to je kvůli tomu. Pak jsem z jednoho chytráka, co mě posílal s Briskama do chudých krajin, vytáhl oklikou info, keré jsem nemohl najít, že NHK má 0,56-0,65 mm. Ted jsem upravil Brisky na 0,7 a problém vyřešen. Z mého pohledu NIC neopodstatŇuje montáž 4x dražží svíšky, leda by měla vestavěnou autodiagnostiku atd. Zvlášť, když jsem z toho auta vytáhl Bosch za 75 Kč, které tam byly 10 let a 90 tisíc km a auto jezdilo normálně.. U moto bych taky neviděl moc rozdíl, určitě ne pro běžný provor, pokud by byl problém s jinka vhodnou svíčkou, tak snad jedině v odtrhu, protože na průraz pochybuju, že by brisky nějak odcházely...

Svíčky Brisk

21.2.2013 v 12:58 | Nahoru | #132

Svíčky Brisk

21.2.2013 v 21:23 | Nahoru | #133
hmm takže asi nikdo netestoval tyhle bezodtrhové svíce v moto jak to tak vypadá

1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Brisk

22.2.2013 v 08:34 | Nahoru | #134
Netestoval. Můj názor: Osobně bych volil spíš klasickou svíčku, otázka, co si od toho slibuješ. Kdyby byla výhodnější v něčem, montovali by ji z fabriky. Myslím, že to nemá žádnou výhodu, spíš možná nevýhodu. Že to bude fungovat a budeš spokojenej se nedá vyloučit.
Různé "nové typy" svíček s více elektrodami nebo kruhovou elektrodou se vyvíjely spíš pro auta s ohledem na bezúdržbovost, protože na některých třeba V6 napříč máš tři svíčky kdesi pod palubkou a jejich výměna je časově velmi náročná. Třeba tady je snad vidět, že NGK má asi jiskru nejlepší, denso, to je zajímavé, nejde jiskra z vršku čípku, ale obchází ho.


Klasická svíčka se střední elektrodou dává v motoru jednoznačnou optimální jiskru na optimálním místě, myslím je to hlavní přednost a bezelektrodová svíčka nebude lepší.


Jinak zajímavá svíčka a ne drahá (bez platiny) je denso tt s protičípkem, řekl bych, že prostě tento typ svíček možná v nějaké inovaci, jako třeba tato, je optimální.

(reakce na) Svíčky Brisk

22.2.2013 v 20:10 | Nahoru | #135
laďa-prášil> no spíše jde o to, že ty NGK se strašně rychle ulijou a konečná takže právě přemýšlím jestli by táto nebyla tak náchylná na uletí

Svíčky Brisk

23.2.2013 v 09:08 | Nahoru | #136
Podle mého názoru to není svíčka do motorky. Můžeš to otestovat - jak říkám, můžeš být i spokojený. Zázraky se asi dít nebudou... To je asi vše, co se na to dá říct.

Svíčky Brisk

23.2.2013 v 10:07 | Nahoru | #137
Já mám svíce Brisk v TL1000R typ AR10S a o dost se mi zlepšily studený starty, když jsem měl NGK CR9EK tak studený chytalo na 3. pokus, s Briskem na 1. pokus a za jízdy žádnej rozdíl

Svíčky Brisk

23.2.2013 v 12:20 | Nahoru | #138
tady spíš šlo o to nejen Brisk, ale ty s kruhovou elektrodou, kde se neměmí "odtrh". Jasně, není důvod, aby nefachaly.

Svíčky Brisk

4.3.2013 v 19:06 | Nahoru | #139
Krátce po založení tohodle téma jsem začal také používat brisky a byl jsem mile připraven. Najezdil jsem na nich tisíce kilometrů bez jediného problému. Příště použiju opět brisk. Nejde ani o to, že bych chtěl šetřit, ale hlavně chci podpořit české výrobky, když jsou srovnatelné s ostatními. Sláva Brisku!
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 torturus 6 17.5.2024 v 19:17 crestik
Elektrika Yamaha TDM 850 Secrets 12 3.5.2024 v 22:25 assassin
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 Buff 24 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 Kožich. 4 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 Milzno 10 10.8.2023 v 09:22 mta


TOPlist