1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svíčky Brisk
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Brisk
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Brisk
Jenik789 píše: BRISK jiz nikdy vice!! Koupil jsem DOR 12 LGS a jedna odesla po 2 tydnech! Koupil jsem iridiove - vydrzela o tyden dyl.
No, otázka je v čem byl problém. Pokud jde o iridiové a platinové svíčky, NGK používá technologii, kdy je na hrotu svíčky navařený laserem čípek. Brisk je hrot slitinový. Jediné snad v čem bch viděl možná výhodu, je extrémní zatížení, možná, nevím, jak jsou brisky testovaný, ale já je používám taky. Nedávno jsou koupil carisma gdi a tam jsou předepsané NGK nebo Denso jako jediné vhodné a každá diskuse při problémech začíná: dát správný svíčky. Mně to začalo jít jako na 3 válce, pak na 2.. koktání po přidání, s malým plynem do otáček se to rozjelo, ale nemělo to výkon do stoupání a tak. I koupil jsem nejlepší doporučený brisky a auto bylo v prdeli taky, nejelo, koktalo, protože jsou problémy udělat na tom normálně diagnózu, tak už jsem řešil lambdu, klapku, kdovíco, nikdo s tím nechtěl nic mít. Nakonec jsem přemýšlel, že Brisk (A-line35) má fabricky 1,1 mm odtrh, což je psíš víc, ale zapalování má separé cívky a jezdí to v režimu chudé směsi, dost vysoká komprese, tak jsem myslel, že to je kvůli tomu. Pak jsem z jednoho chytráka, co mě posílal s Briskama do chudých krajin, vytáhl oklikou info, keré jsem nemohl najít, že NHK má 0,56-0,65 mm. Ted jsem upravil Brisky na 0,7 a problém vyřešen. Z mého pohledu NIC neopodstatŇuje montáž 4x dražží svíšky, leda by měla vestavěnou autodiagnostiku atd. Zvlášť, když jsem z toho auta vytáhl Bosch za 75 Kč, které tam byly 10 let a 90 tisíc km a auto jezdilo normálně.. U moto bych taky neviděl moc rozdíl, určitě ne pro běžný provor, pokud by byl problém s jinka vhodnou svíčkou, tak snad jedině v odtrhu, protože na průraz pochybuju, že by brisky nějak odcházely...
1 reakcí na tento příspěvek Svíčky Brisk
Různé "nové typy" svíček s více elektrodami nebo kruhovou elektrodou se vyvíjely spíš pro auta s ohledem na bezúdržbovost, protože na některých třeba V6 napříč máš tři svíčky kdesi pod palubkou a jejich výměna je časově velmi náročná. Třeba tady je snad vidět, že NGK má asi jiskru nejlepší, denso, to je zajímavé, nejde jiskra z vršku čípku, ale obchází ho.
Klasická svíčka se střední elektrodou dává v motoru jednoznačnou optimální jiskru na optimálním místě, myslím je to hlavní přednost a bezelektrodová svíčka nebude lepší.
Jinak zajímavá svíčka a ne drahá (bez platiny) je denso tt s protičípkem, řekl bych, že prostě tento typ svíček možná v nějaké inovaci, jako třeba tato, je optimální.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 | Buff | 24 | 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_ |
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 | Kožich. | 4 | 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |