myslite ze je pro zacatecniak vhodna? (mam 114kW mondeo, babettu , tricitku na krku a 14ti mesicni dceru)
soused ma ducati dve proto ten zajem (fakt se me libi a ty rachtaci hrebiky kdyz to nastartuje taky) nejaky SS a Paul Smart nebo jak se to menuje
zatim vaham mezi ducati, fazer 1000 a bmw 800s
a u ducatky mezi monster 900/620 a ST4
NickSlaughter>pro žádného Monstera není problém jezdit po zadním, problém je to jen pro jezdce co to nezvládá
Jo přesně to říkam, kdo umí, ten umí, ale chtěl sem říct že sám od sebe nechtěně se M600 určitě nezvedne, musíš ho k tomu donutit, třeba ZX10R se zvedá sama od sebe na plyn, tohle ti Monster asi těžko předvede, jedině možná ta 900...
Pomale se rozjížděj a až budeš mít 4000 otáček, tak v rychlosti zmáčkneš spojku dáš plnej knedl a pustíš. Jde to dost rychle, tak bacha. Poprvý si nabiješ kule o nádrž, ale začneš si zvykat.
Moc daleko to neudržím, páč se bojím a neumím to a radši dělám jiný věci. 10metrů jenom dám.
Odhadem 10 metrů.
Jo a mám 620ku po RS 125 a je to jiný kafe a oproti GSu se to nedá srovnat...GSo je laciná motorka.
Naposledy editováno 30.06.2008 12:55:53
FackXxX>Jak se tam musí použít spojka tak to neni ještě ono to musí jít na plyn nahoru. To víš no Sůza GS 500 je k ničemu taky proto jsem jí dal pryč tak brzo. Ale těch 50 metrů po zadním jsem dal ke konci v pohodě, ale na zadních stupačkách jinak se nechtěla moc zvedat a když na to ta motorka nemá tak akorát ničíš spojku. Proto bych chtěl M S4 to už je prostě opravdová motorka. Tam už člověk musí umět a já se chci učit. Sice jsem jezdil nejvíc na Kawě Ninja 750, ale prostě se mi nechce už přestupovat třeba ze 620 na velkého monstříka.
No tak plynem to nevytáhnu. A spojkou je to "prej" nejlepší. Nedávno se to tady někde řešilo. 50metrů asi nedám. Nemám motorku pro vhílsa.
Nick> Poprvý s tím kolem flákne každej. A kdo né kecá.
RomanSS>
Nick> Poprvý s tím kolem flákne každej. A kdo né kecá.
Já bych to zchrnul asi tak že Monstery (alespon ty pod 900) nejsou moc dobrý motorky na učení se jezdit po zadnim, začátky jsou nejtěžší a když k tomu neni vhodný náčiní, tak je to voničem, navíc když se s tim třískne je to hodně drahý, lepší je nějakej Japonec, je levnější a neni ho škoda, nebo Buell, ale na toho nemá každej, já jsem jel na mym M600 možná 5 metrů, ani to ne, po zadnim, a zdálo se mi že mu to nedělá dobře, s takovym výkonem to třískne natvrdo každýmu když dosedá, protože tam fakt neni rezerva, takže už to ani nezkoušim, ale snažím se trošku naučit na přední, ne že bych chtěl jezdit 10 metrů, to ne, ale jen to chci při zastavení zvednou, to mi úplně stačí...
Asi takhle nějak to zatim umim:
Jinak proto jsem chtěl ještě jeden kotouč, ale ta cena, no přešla mě chut, a nevym proč, ale začala se mi líbit ta 620 Sport, začínam uvažovat o, no zatim nic...
DMC.motobiker>RomanSS>
Nick> Poprvý s tím kolem flákne každej. A kdo né kecá.
Já bych to zchrnul asi tak že Monstery (alespon ty pod 900) nejsou moc dobrý motorky na učení se jezdit po zadnim, začátky jsou nejtěžší a když k tomu neni vhodný náčiní, tak je to voničem, navíc když se s tim třískne je to hodně drahý, lepší je nějakej Japonec, je levnější a neni ho škoda, nebo Buell, ale na toho nemá každej, já jsem jel na mym M600 možná 5 metrů, ani to ne, po zadnim, a zdálo se mi že mu to nedělá dobře, s takovym výkonem to třískne natvrdo každýmu když dosedá, protože tam fakt neni rezerva, takže už to ani nezkoušim, ale snažím se trošku naučit na přední, ne že bych chtěl jezdit 10 metrů, to ne, ale jen to chci při zastavení zvednou, to mi úplně stačí...
Asi takhle nějak to zatim umim:
Jinak proto jsem chtěl ještě jeden kotouč, ale ta cena, no přešla mě chut, a nevym proč, ale začala se mi líbit ta 620 Sport, začínam uvažovat o, no zatim nic...
Jasný. Já taky jen zkouším. Kdybych chtěl dělat vílsa na denním pořádku, tak koupím něco jinýho. Jestli chceš 620 sport, tak počkej 3 roky na mou. lol A teda když to dáváš na přední, tak to musí taky pořádně třísknout ne?
Jo jinak ten na Ducati je motorobert.cz
RomanSS>DMC.motobiker>RomanSS>
Jasný. Já taky jen zkouším. Kdybych chtěl dělat vílsa na denním pořádku, tak koupím něco jinýho. Jestli chceš 620 sport, tak počkej 3 roky na mou. lol A teda když to dáváš na přední, tak to musí taky pořádně třísknout ne?
Jo jinak ten na Ducati je motorobert.cz
No docela to třískne, nejdřív se to jakoby plynule začně zvedat, a pak stratí rychlost a ta brzda se dá se říct kousne, tím se to zvedne víc a pak to spadne na zem, celý to sebou třískne, trpý hodně tlumiče a destičky, a vůbec mu to nedělá dobře, ale baví mě to, a navíc nikdy dřív bych ani nedoufal že nějakou mašinu zvednu na přední, takže je to vlastně můj trošku splněný sen!
Ale taky to už dělam jenom když mě někdo vidí, jinak nemá smysl si to ničit... lol
Jo a co myslíš tim "Jo jinak ten na Ducati je motorobert.cz " ??? Nějak mi to nedocvaklo...
A to jsem dneska ještě ve formě, jindy je to mnohem horší...
Jinak 3 roky čekat nebudu, za 3 roky už chci mít něco co vypadá jako 996, takže třeba 748, potřebuju nějakou dekoraci do garáže a nic krásnějšího neexistuje...
tak akorat na presedlani z babetty :)
litrovy motorky mi prisly moc velky na jezdeni po meste - jeste tak to ST4 bylo celkem fajn stihle (co rikate na tento stroj pro zacatecnika? stejny jako ten litrovej monstr?)
Perfektní téma pro mě...Byl jsem majitelem dvou Monsterů,(800 a později 1000DS) Scestoval jsem na tom litru celé Alpy 2x (Rakousko,Německo,Lichnštejnsko,Švýcarsko, Itálii) Ducati technicky je velice povedený strojek,ale na cestování opravdu není!!!Doporučuju kvůli spolehlivosti koupit moto od roku 2000.Šestistovka je opravdu hodně slabá.Pro začátek 800....Později Litra.Jede to krásně od spodku a 2ventil je jednoduchý a levnější na servis.Jinak co se týká spolehlivosti jako takové: Jsem milovníkem Ducatek (už ne vlastníkem) sám motorky servisuji v Úvalech u Prahy.Spolehlivost u těchto strojků není špatná,ale na ostatní Evropské,nebo Japonské (značkové) motorky stále nemají.Je to moto pro toho kdo ji opravdu chce a obětuje nějaký ten peníz a čas.Jinak jsem na tom litru najel za 2 roky 31tis.km a až na nějaké drobnosti bez větší závady. Tak přeju šťastnou ruku při výběru.....
Tak ono záleží jestli na tom chceš převážně jezdit sám nebo vozit přítelkyni. Ve dvou to je na určitých moto děs. Já jsem jel s přítelkyní na Suzuki GS 500e na lipno mám to asi něco ke 200 km a hrůza. Po 100 km mě začla brát záda a ruce. Měl jsem na ní tankvak a boční brašny. Je fakt, že pak pěkně sedí. Taky se chovala lépe naložená než, když jsem jel sólo
vcera jsem se ji ptal jestli me bude delat batuzek a komentovala to slovy jestli se jako zabijem oba zaraz kdyz uz :)
takze spis to vidim ze na vejlety pojedem ona v rodinem wagen s dcerou, psama a vybavou a ja po dvou kolech :)
jinak se zacinam cim dal vic priklonovat k variante polokapotaz/celokapotaz a do prace po dalnici nebo po okruhu, porad si rikam, ze lepsi po dalnici kdyz prsi nez po mokrych kolejich, navic pri zacpe na dalnici se to da vzit stredem/krajem - na urcitych mistech ve meste (Brno - Francouska napriklad) mam problem se procpat i s babettou kdyz to stoji
pidibi>no kdybych vzal pritelkyni to by manzelka skakala metr vysoko :)
vcera jsem se ji ptal jestli me bude delat batuzek a komentovala to slovy jestli se jako zabijem oba zaraz kdyz uz :)
takze spis to vidim ze na vejlety pojedem ona v rodinem wagen s dcerou, psama a vybavou a ja po dvou kolech :)
jinak se zacinam cim dal vic priklonovat k variante polokapotaz/celokapotaz a do prace po dalnici nebo po okruhu, porad si rikam, ze lepsi po dalnici kdyz prsi nez po mokrych kolejich, navic pri zacpe na dalnici se to da vzit stredem/krajem - na urcitych mistech ve meste (Brno - Francouska napriklad) mam problem se procpat i s babettou kdyz to stoji
Tak manželce taky kup motorku.
Po dálnici to je o ničem. Já mám kapotáž a pořád mě to táhne k monsterovi. Na SS jsem dal nejvíc 670km za 1 den
Za dnešek 170 a všechno mně teď bolí. Na monsterovi sedíš rovně a to je dobrý...nebolí záda.
Naposledy editováno 06.07.2008 16:10:29