globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přívěsný vozík za auto
20.10.2017 v 10:33
Zdarec, začínám vážně uvažovat nad tím, že si pořídím přívěsný vozík za auto. Mám sice cca 20km od domu půjčovnu, kde mají na půjčení snad všechno, ale přece jen dávat od 400 za půl dne půjčení je zbytečné.
Co hledám: jednonápravový, nebržděný, do 750kg, dělka plochy alespoň 230cm aby se tam vešla moto, kola asi mimo ložnou plochu, cena klasicky co nejmenší. Nebráním se použitému.
Co budu vozit: úplně všechno, motorky, věci kolem domu, takže jak sypké materiály tak kusy
Vozík bude stát venku., Rychlost chci 130km/h
A teď co? V-oj? odpružený? sklopny? bočnice - jak vysoké, material? výrobce?
dík za rady

1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto

24.10.2017 v 09:04 | Nahoru | #121
Doporučuji širší vozík, paradoxne čim širší a vetší tím lepší couvání, to zacouvám skoro všude na milimetry. I do řady je to pohoda s velkým vozíkem.
Nejhorší je to s mím vozíkem agados klasickým, který je úzký a za autem není vůbec vidět. Už couvání za octavkou byl docela vopruz a teď za accordem to bude ještě horší. Uvažuji už taky o prodeji a koupi širšího s delší ojí. Hlavně ta šířka je důležitá!

2 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto

24.10.2017 v 09:08 | Nahoru | #122
zatim ve vyberu 125sirka, delka 236 / 263cm

(reakce na) Přívěsný vozík za auto

24.10.2017 v 09:39 | Nahoru | #123
georgeCZ> To jo. Obcas jsem jsem malej vozejk za Cliem. To byla pohoda. Octavia I combi jeste usla, liftback uz spatny (se sportyachtem uplne v prdeli - ten "vykouk" kdyz uz byl uplne zlomenej). Po tom, co jsem si koupil Volvo, musel 110cm Agados pryc. A ani ten 125 cm neni vlastne za V70 videt. Ale uz se s tim couva lip.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto

24.10.2017 v 09:41 | Nahoru | #124

KubaLC8 píše: zatim ve vyberu 125sirka, delka 236 / 263cm



125 sirka urcite a dylku zvaz. Ja po 206 chtel cca. 250. Padla volba na ten Martz a nazivo mi ta 263 prisla zbytecna (pro me) tak jsem vzal 236 a pripada mi akorat.

(reakce na) Přívěsný vozík za auto

24.10.2017 v 10:27 | Nahoru | #125

KubaLC8 píše: zatim ve vyberu 125sirka, delka 236 / 263cm



Taky jsem přemýšlel nad tím co koupit a nakonec jsem vybral Brenderup 2270U. Má za cca 18000 Kč ložnou plochu 128cm x 278cm, která je dostatečně velká na cokoliv, dále má na rozdíl od Agadose i prostřední nosník po celé délce ložné plochy a rychlost v TP 140kmh, sklápěcí obě čela. Používám ho na vše. abych byl objektivní a jenom nechválil:
Má max. hmotnost 600 kg (kvůli autu u mě spíše výhodou) a trochu nižší bočnice, což ale při velikosti ložné plochy je spíše opatření.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto

24.10.2017 v 11:15 | Nahoru | #126

Piwell píše: 125 sirka urcite a dylku zvaz. Ja po 206 chtel cca. 250. Padla volba na ten Martz a nazivo mi ta 263 prisla zbytecna (pro me) tak jsem vzal 236 a pripada mi akorat.



U 236cm se bojim, ze by se mi tam nevesla masina, to je na centimetry.

rozdil je 600kc 236 vs 263cm

(reakce na) Přívěsný vozík za auto

24.10.2017 v 11:46 | Nahoru | #127

KubaLC8 píše: U 236cm se bojim, ze by se mi tam nevesla masina, to je na centimetry.

rozdil je 600kc 236 vs 263cm



Zalezi na tvaru motorky (delka je treba vcetne blatniku/drzaku znacky, ale ty jsou nad zadnim celem a muzou koukat z vozejku), predni kolo vetsinou stocis do strany do rohu (pokud na nej nemas drzak), takze par cm na delce lozny plochy vuci delce motorky v technicaku neni problem.

1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto

24.10.2017 v 11:59 | Nahoru | #128
nemerim to jak dement kolo - kolo mnam nejakejch 233cm, mereno ne moc presne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto

24.10.2017 v 12:13 | Nahoru | #129

KubaLC8 píše: nemerim to jak dement kolo - kolo mnam nejakejch 233cm, mereno ne moc presne



Tak sorry jako Pak zalezi, jestli to chces hlavne na moto a budes tam mit oko na predni kolo nebo na matros a motorku jen obcas, pak ji muzes dat i nastorc a staci kratsi vozejk.
Handy 8 ma 227 a jeste se mi nestalo, ze bych tam neco nenalozil (krome 5m palubek motorky, sekaci traktor, lednice..

Přívěsný vozík za auto

24.10.2017 v 12:49 | Nahoru | #130
Pamatuji si na autoškolu, to byla prdel. Tam jsem s komisařem couval v uzoučkých uličkách prahy. Vozík bych bržděný a velký, to se krásně couvalo. S agadosem se mi dobře jezdí jen za fabii.
Já teď uvažoval o vozíku na motorky ještě navíc k mému agadosu, tak nevím jestli tenhle neprodat a nekoupit jeden větší. Ten na motorky mi přijde na manipulaci s motorkou lepší. Tak nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto

24.10.2017 v 13:15 | Nahoru | #131

Redguy píše: Tak sorry jako Pak zalezi, jestli to chces hlavne na moto a budes tam mit oko na predni kolo nebo na matros a motorku jen obcas, pak ji muzes dat i nastorc a staci kratsi vozejk.
Handy 8 ma 227 a jeste se mi nestalo, ze bych tam neco nenalozil (krome 5m palubek motorky, sekaci traktor, lednice..



hlavne na bordel, moto vyhodou, mam KTM takze vozik skoro netreba

jednu motorku dam na 230cm snad v pohode, dve tezko

(reakce na) Přívěsný vozík za auto

26.10.2017 v 00:33 | Nahoru | #132

KubaLC8 píše: U 236cm se bojim, ze by se mi tam nevesla masina, to je na centimetry.

rozdil je 600kc 236 vs 263cm



na mašinu typu adva ti stačí 220

(reakce na) Přívěsný vozík za auto

26.10.2017 v 00:38 | Nahoru | #133

KubaLC8 píše: hlavne na bordel, moto vyhodou, mam KTM takze vozik skoro netreba

jednu motorku dam na 230cm snad v pohode, dve tezko



dvě nebudou na 125 cm vozíku řídítkama u sebe (když dáš šínu, lepší a levnější zbouchat "rám" z 5-8 cm dřeva - ke straně a sklopíš stupačku)

Přívěsný vozík za auto

28.10.2017 v 09:55 | Nahoru | #134
o

Přívěsný vozík za auto

19.11.2017 v 01:35 | Nahoru | #135
Vlastním nebrzděný přívěsný vozík (valník) do 750 kg, který jsem přizpůsobil na převoz 3 moto. Momentálně ho využívám na tréninky já + 2 synové.
Pro potřeby převozu 4 moto ( já + manželka + 2 synové ) nebo na závody kde je nutno přijet večer před závody a přespat a dále na zahraniční dovolené ( Rumunsko ) jsem pořídil tovární brzděný plachtový přívěs VEZEKO o celkové hmotnosti 1300 kg.Veškerý popis, info a foto jsou na tomto odkazu:

http://www.motorkari...p;pgr=12#goto9506256


Naposledy editováno 19.11.2017 01:36:10

Přívěsný vozík za auto

19.11.2017 v 08:23 | Nahoru | #136
Máš ty motorky pěkně zakurtovaný, je vidět, že to znáš...

1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto

19.11.2017 v 08:47 | Nahoru | #137
V-oj nebrat, při manévrování acouvání ve stísněných prostorech je to velká nevýhoda... jediný důvod proč se používá je zjednodušení a tudíž zlevnění nákladů na výrobu podvozku, přínos žádný.

(reakce na) Přívěsný vozík za auto

19.11.2017 v 10:11 | Nahoru | #138
pech.> Stísněné prostory nebrat s takovou velikostí přívěsu se musí víc přemýšlet a terén např.v depu si obšlápnout,jinak na silnici pochoduje na výbornou,své dělá podvozek na tlumičích

Přívěsný vozík za auto

19.11.2017 v 11:31 | Nahoru | #139
Tlumiče ano, gumovky bez nich to skáče jak svině a chová se to blbě, na tlumičích se to chová slušně, stísněný prostory mnohde jsou a možnost to zkřížit do skoro vingle se často hodí, V-oj to neumožňuje. Pak i V-oj se liší, pokud je to až na kraje korby -tj. klasický nejjednodušší a nejlevnější podvozek, je to prostě úplně napíču, pokud je rozvidlená málo a na hranu korby se nosníky dostanou až těsně před nápravou a zároveň je oj dost dlouhá, dá se s tím žít... Například ten přívěs na fotce tad yna stránce je příklad toho lepšího, byť dražšího řešení, které je provozně celkem vyhovující.

Přívěsný vozík za auto

19.11.2017 v 11:50 | Nahoru | #140
Na pí.u to bylo když jsem ho neměl.
Křížit vlek do vingle - po tom netoužím. Nájezdová brzda,spojka auta,tomu raději vyšetřím , místo si prohlédnu a raději popojedu než abych se někde v depu cpal a tulil se se sousedem.Stejně jsem se choval i když jsem jezdil s kamionem - raději předem prohlédnout než potom druhým hrát divadlo.Téměř vždy jedeme celá rodina,tak mě má kdo navézt.

2 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto

19.11.2017 v 16:51 | Nahoru | #141
Jo tak když to neumíš, tak se to nauč ale jsou i lidi, co se to nenaučí nikdy a než aby normálně zacouvali, tak pobíhají kolem jako kdyby strkali tank na podvalníku do vrat širších o 10cm proti tomu tanku ale místo toho mají přívěs za osobák a hodinu laborujou nad zajetím do běžného prostoru, zatímco ti co to umí jsou mezitím dávno zase pryč....

horší gramlavci už jsou jen ti, co jsou zcela neschopní tam zajet, tak to jdou odpřáhnout... to je absolutní vrchol tuposti a udělat takovou věc, to čest nedovolí ani těm z horního odstavce tohoto příspěvku, protože i ti to nakonec uděljí, byť s divadlem protahováním a pocitem důležitosti jak z filmu vrchní prchni, kdy stojí houf lidí kolem toho werglu laborují co se bude dít...

Naposledy editováno 19.11.2017 16:56:35

(reakce na) Přívěsný vozík za auto

19.11.2017 v 17:43 | Nahoru | #142
pech.> o co ti jde? aby jsi měl v něčem navrch?
o co jde mě je zajet si tam kde budu mít místo,pokud možno rovinu,abych druhý den vyjel když zaprší a další a další okolnosti,které jsou na závodech v depu praktické.
Můj příspěvek se týkal spíš toho co tahám za autem.Představení toho svého,např druhým pro inspiraci,nebo pro jiné nápady kdo jak co vlastní

1 reakcí na tento příspěvek Přívěsný vozík za auto

20.11.2017 v 14:01 | Nahoru | #143
Hezký den přeji. Také přemýšlím, zda si přestat půjčovat vozík z půjčovny, když je třeba, nebo pořídit svůj. Tahám za transportérem, který má v techničáku na tažné 400/2000. Mám v řidičáku i E na osobák (BE), takže se ani nepotřebuji vejít do omezení pro B. Výhody vlastního vidím, že je kdykoliv k dispozici, člověk si ho může upravit podle sebe, dodělat uchyty na motorky a neřešit, že ho zrovna zahumusí. Ale využitý by byl málokdy, tak mi jde samozřejmě o cenu. Ideálně něco, co nejde tahat za běžným osobákem bez Ečka a proto by byl ojetý za rozumné peníze, když nebude tolik kupců. Je to blbost a takové vozíky levně sehnat nejdou, nebo máte někdo takovou zkušenost?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto

20.11.2017 v 18:48 | Nahoru | #144
Lad22> Trochu nerozumím. Na co by jsi vozík hlavně používal? Na převoz motorky na závody? nebo odpolední / víkendové tréninky na trati? Valník ? skříňový? plachtový?
Já začínal s běžným nebrzděným valníkem. Využíval jsem na závody,trénink,dovolená v Rumunsku a pro domácí využití. Mám ho dodnes a naložím na něj 3 moto.
Ten plachtový jsem pořídil aby jsme pobrali 4 dospělé moto,bagáž a následně i přespali.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto

20.11.2017 v 18:59 | Nahoru | #145
JARDA-001> na převoz věcí od dřeva na topení, po různý bordel. Dcera si přeje k vánocům pitbike, tak by se hodilo mít možnost naložit pitbike i moje XJčko a zajet někam na letiště, nebo nějaký vhodný plácek (pokud ještě něco existuje). Přinejhorším ke známým, co mají větší soukromé pozemky. Klidně to může být velká kráva, stejně se mi jezdí lépe s větším vlekem, než s nějakým prckem, který za autem vidím jen na zpětné kameře. Spíš jde o cenu, že se mi nechce vyhodit několik desítek tisíc za něco, co bude většinu času stát na místě.
Nebržděný u mě asi není moc reálný, když mám bohužel v techničáku nebržděný 400kg, bržděný 2000kg

Naposledy editováno 21.11.2017 09:38:27

Přívěsný vozík za auto

20.11.2017 v 19:28 | Nahoru | #146
Rozumím. Chce to občas prohlédnout inzerci a věřím že se něco naskytne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto

21.11.2017 v 08:06 | Nahoru | #147

Lad22 píše: JARDA-001> na převoz věcí od dřeva na topení, po různý bordel. Dcera si přeje k vánocům pitbike, tak by se hodilo mít možnost naložit pitbike i moje XJčko a zajet někam na letiště, nebo nějaký vhodný plácek (pokud ještě něco existuje). Přinejhorším ke známým, co mají větší soukromé pozemky. Klidně to může být velká kráva, stejně se mi jezdí lépe s větším vlekem, než s nějakým prckem, který za autem vidím jen na zpětné kameře. Spíš jde o cenu, že se mi nechce vyhodit několik desítek tisíc za něco, co bude většinu času stát na místě.
Nebržděný u mě asi není moc reálný, když mám bohužel v techničáku bržděný 400kg, nebržděný 2000kg



Mám takový pocit, že jsi zaměnil hmotnosti. Pokud máš v techničáku opravdu brzděný přívěs 400 kg a nebrzděný 2000 kg, tak došlo nejspíše k chybě při vyplňování údajů. Taková varianta jakou máš není možná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěsný vozík za auto

21.11.2017 v 09:16 | Nahoru | #148
pech.> Tohle nemám rád, protože machrovat že to někdo to umí líp dokáže každej. Někdy jsou momanty, že člověk třeba vidí špatně na vozík a je rychlejší vyběhnout a nacouvat s ním ručně. Když jezdíš s vozíkem 2x za rok, tak se moc nenaučíš a měníš často auto(můj případ). Každé auto je jiné a je v něm jinak vidět dozadu. Před lety jsem jezdil co 14 dní s vozíkem, tak to bylo lepší, ale teď zase skoro vůbec a věř že za některým autem je fakt vozík vidět pěkně blbě.

(reakce na) Přívěsný vozík za auto

21.11.2017 v 09:39 | Nahoru | #149
Dněprák> máš pravdu, díky za upozornění. Už jsem to opravil.

(reakce na) Přívěsný vozík za auto

21.11.2017 v 19:05 | Nahoru | #150

georgeCZ píše: pech.> Tohle nemám rád, protože machrovat že to někdo to umí líp dokáže každej. Někdy jsou momanty, že člověk třeba vidí špatně na vozík a je rychlejší vyběhnout a nacouvat s ním ručně. Když jezdíš s vozíkem 2x za rok, tak se moc nenaučíš a měníš často auto(můj případ). Každé auto je jiné a je v něm jinak vidět dozadu. Před lety jsem jezdil co 14 dní s vozíkem, tak to bylo lepší, ale teď zase skoro vůbec a věř že za některým autem je fakt vozík vidět pěkně blbě.


souhlas, je to o praxi a podmínkách, když na vozík nevidíš, tak můžeš být machr jaký chceš a posere tě amatér s ideální kombinací auto/vozík/výhled. Jedna historka ze života, už je to dýl a je to o profesionálech-kamioňácích. Složitější nakládací místo, zajet do haly a zacouvat, starý chlap to nedal ani na 10x, přijel mladej kluk a dal to napoprvé - takže talent, měl to seshora
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist