l3stat>tak se vás zeptám tak ze zvědavosti jak je na tom tl s s cestováním dá se na něm třeba dojed 1000km a vešel bych se na něj vůbec mám 190cm a něco přes metrák
a co spotřeba
Já na něm dával i 600km v kuse (poze tankování) +spolujezdkyně, tankvak, bágly a stan. Měřím 182-90kg. V klidném tempu celkem pohoda, ale jak jsem začal tahat, tak opravdu masochismus Byl to jeden z důvodů proč jsem ji prodal. K1 je proti tomu cesťák
Jaký jezdíte olej? Koukal jsem do motodatabáze co tak kdo píše a většinou plná syntetika, "závodní" silkolen pro 4 plus...
Co obouváte? Koupil jsem moto s olítanou přední battlax bt019 a zánovní zadní Metzelerkou sportec m3. Sada metzelerek u Hamleta asi za 7kkč a podle nějakých těch testíků u něj docela dobrý.
dík
ja mam brzdy jine a s timhle sem nemel nikdy problemy...
zkousel si odvzdusnovat obracene, brzdovku do nake velke strikacky a plnit odspodu?
jinak fakt jen projit vsechny spoje, tesneni atd... pokud bude nekde zakopanej pes tipoval bych na pumpu...
pneu bych obul co ti prijde vyhodne pod ruku.... nevim jestli ma raptor vzadu tak sirokej rafek jako TL, ale na 190ce to zataci nic moc, na 180ce se mi jezdi lip, ale zase ve velkejch naklonech uz to jedes po hrane, 180 je moc rozbalena...
jezdil sem sportec M1 a byl perfektni, M3 predpokladam bude jeste lepsi...(a drazsi)
dobre se mi jezdilo i na dunlopech 207/208 .. to jsou uz starsi pneu ale podle me porad dostacujici a celkem levny... po case bude tohle hlavni parametr co budes sledovat... protoze TL pneumatiky zere s celkem velkou chuti...
ja jezdim neco lepivejsiho vepredu (momentalne diablo) a vzadu cokoliv na cem je jeste trochu gumy...
1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
btw: guma je vzadu 180/55/17 (i podle manuálu má být) takže s rozměrem laborovat nebudu. Snad to s tou spotřebou gum nebude tak hrozný
jo naposled sem ho bral z olejshop.cz vysel tam litr na necelejch 200,- coz je vic jak o 50kc min nez je na shell benzinkach....
tzn. postovne mas z5 jen na dvou litrech a ja odtamtud vzal rovnou i filtr a dalsi veci...
takze evidentne v cagive dali dozadu uzsi rafek, coz je dobre, kdybch mel moznost dal bych si ho na TL taky, na te 180 se jezdi lip...
no ono to dost brzdi motorem a ta akcelerace je navykova... takze o tom ze bys na sportovni pneu najel nejak vyrazne vic nez 4tis (v ramci limitu 2mm) je nerealny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
assassin>gsx1300R: jj kouknu na to, ale jestli je to vetsi clanek tak je dost mozny ze to bude prevzaty z jednoho starsiho casaku kde TL protestovali uplne na max, ruzny nastaveni, doplnky, ruzny tlumice a upravy... jedinej dobrej clanek co sem cetl... pro pripadne zajemce poslu...
prosím tě, budeš tak hodný assassine? díky moc
kardan.hans@seznam.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
Jasek>assassin>myslel jsem na tu pumpu,jinak už si kvuli tomu ze mě dělá prdel každej druhej "neumíš odvzdušnit brzdy hnupe tak se na to ježdění radši vyser" zkusím rozhodit tu pumpu a snad něco objevim dík
Caues,tak jak jsi dopadl s těmi brzdami...našel jsi něco pří rozebírání pumpy?
1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
Dr.Ďuričko22>...k těm pryžím doporučuji dozadu 190/55,výbrnou zkušenost co se gripu týká mam s ContiRaceAttackama,ale dal jsem na ní(byla new)3500km ale fakt super,ted mam Miše PowerRace a s těch mám trošku zamotanou hlavu,protože je vůbec necítím,ale držej Jinak z dřívějška Metzky
dobrá zpráva, teď jsem je nazul. Výdrž jsem zhruba očekával, za ty prachy je to pořád super.
KARDAN>assassin>gsx1300R: jj kouknu na to, ale jestli je to vetsi clanek tak je dost mozny ze to bude prevzaty z jednoho starsiho casaku kde TL protestovali uplne na max, ruzny nastaveni, doplnky, ruzny tlumice a upravy... jedinej dobrej clanek co sem cetl... pro pripadne zajemce poslu...
prosím tě, budeš tak hodný assassine? díky moc
kardan.hans@seznam.cz
buďtě někdo tak hodný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
Stev>No čoveče,myslim že budeš happy,já se k nim asik vrátim až dojedu ty PowerRace...podej kdyžtak potom nějaký reference
Kardan> http://www.jiffypar...l/articles/pbtls.pdf tadyk to máš a je tam toho zajímavýho víc,ale se slovníkem si k tomu sedni sám
Naposledy editováno 22.04.2009 19:54:44
1 reakcí na tento příspěvek Info o suzuki tl1000s...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
Dr.Ďuričko22>Jasek> Stev>No čoveče,myslim že budeš happy,já se k nim asik vrátim až dojedu ty PowerRace...podej kdyžtak potom nějaký reference
byl jsem na okruhu, sjel je až na kraj, a uměj mnohem víc než já, problém s přilnavostí žádnej a výdrž vem čert za ty peníze Ty levný (sada do 4500) jsou DOT 07 ale ničemu to nevadí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o suzuki tl1000s...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |