Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
Nevim ja byt v tve kuzi, splest si to ze mesic ma 30 dni a ne 35, tak to tady zaklapnu a necham to tema smazat. My jsme soudruhu asi tak stejne stari, tak ja ti poradim jedno heslo, zkus se tim nekdy ridit: Cim vic se s hovnem mazes , tim vic smrdi. (neber si to doslovne).
Kazdej do toho obcas slapnem, a jen nekteri znas si to umi priznat
4 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot
Meleš to samý dokola stejně jako my. Holt má každej svoje nároky na řešení reklamací. Jestli ti na celé věci přijde nejzajímavější to, že blbě spočítal dny, prostě ti uniká pointa a soustředíš se na naprostou blbost. Zkus se zamyslet. Pro jednou. A přečti si ještě jednou to vlákno. Nesnášim, když někdo píčuje kvůli blosti a reklamuje něco, na co nemá nárok. Takových vláken je tu spousta. Toto ale není ten případ. Z PD prostě neudělali několik kroků, které udělat měli. Tečka. Reklamaci by bez přispění tohoto fora do 30 dnů nevyřešili. Tečka.
Soccer: Na tebe kluku netřeba reagovat. Jako by nestačilo, že u vás na vsi všichni vědí, že ti soused šuká holku. Dyť už ani nemáš motorku. Tak proč píšeš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
PD tvrdi ze reklamovane zbozi obdrzeli 18.11 . Takze pokdu reklamace zacala 18.11 tak to s prehledem do 30ti dnu stihli.
Pokud jsem si vsiml tak ten termin nikdo nevyvracel.
A i kdyby to do 30ti dnu nestihli, tak delat jim kvuli tomu takovouhle reklamu. Ale tak chapu ze proste ty, kterej tvrdis ze privezes kapoty z usa za 3,50 , pak tvrdis ze to muze privest kde kdo v prirucnim zavazadle , mas prote pojem realita soupnutej trochu jinam.
...Reklamaci by bez přispění tohoto fora do 30 dnů nevyřešili. Tečka.
Tak tohle rozhodně pravda není! Pravda je, že jsme zákazníka neinformovali o detailech v průběhu reklamace, což ostatně dělá opravdu málokterá firma (nicméně informaci o tom, že byl díl zaslán k dodavateli dostal naposled 27. listopadu), ale rozhodně odmítám to, že by se reklamace neřešila / nevyřešila dokud nevzniklo tohle vlákno! Uvědomte si prosím, že za sebou máme několikaletou historii a s tím spojenou velkou odpovědnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
MichalR66 píše: Gugo nemáš pravdu.
Meleš to samý dokola stejně jako my. Holt má každej svoje nároky na řešení reklamací. Jestli ti na celé věci přijde nejzajímavější to, že blbě spočítal dny, prostě ti uniká pointa a soustředíš se na naprostou blbost. Zkus se zamyslet. Pro jednou. A přečti si ještě jednou to vlákno. Nesnášim, když někdo píčuje kvůli blosti a reklamuje něco, na co nemá nárok. Takových vláken je tu spousta. Toto ale není ten případ. Z PD prostě neudělali několik kroků, které udělat měli. Tečka. Reklamaci by bez přispění tohoto fora do 30 dnů nevyřešili. Tečka.
Soccer: Na tebe kluku netřeba reagovat. Jako by nestačilo, že u vás na vsi všichni vědí, že ti soused šuká holku. Dyť už ani nemáš motorku. Tak proč píšeš?
Tak hlavně je blbost takto reagovat před vypršením termínu reklamace. To je jako by jsi poslal někomu fakturu na 15000 Kč se splatností 10.12.2015 a tři dny před uplynutím splatnosti zakládal forum, co to je za firmu,že Ti ještě peníze neposlali a ani se Ti neozvali. Prostě
Takto se můžu chovat až po uplynutí tohoto termínu, vše před je svinstvo.
Naposledy editováno 09.12.2015 10:48:03
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot
Jinak podobné díly cestou kterou jsem psal jsme už x krát vezli. Zatím to nebyla kapota na Blada, ale pár startérů, světel, atd. Chápu, že pro tebe je to třeba nepředstavitelný problém, ale opravdu to funguje dobře. Samozřejmě to ale vozíme pro sebe a jde to párkrát do roka, když sem někdo letí.
Pokud to chceš zpochybňovat pak mi prosím zadej nějakou podobnou objednávku. Pokud jí sem dostanu za cenu výrazně lepší než PD vyhulíš mi ho až do konce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
MichalR66 píše: Gugo v pořádku.
Jinak podobné díly cestou kterou jsem psal jsme už x krát vezli. Zatím to nebyla kapota na Blada, ale pár startérů, světel, atd. Chápu, že pro tebe je to třeba nepředstavitelný problém, ale opravdu to funguje dobře. Samozřejmě to ale vozíme pro sebe a jde to párkrát do roka, když sem někdo letí.
Pokud to chceš zpochybňovat pak mi prosím zadej nějakou podobnou objednávku. Pokud jí sem dostanu za cenu výrazně lepší než PD vyhulíš mi ho až do konce.
Musím uznat,že máš pravdu, že vše nabízené v PD se nechá sehnat ještě výrazněji levně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
PEPAFJR píše: Tak hlavně je blbost takto reagovat před vypršením termínu reklamace. To je jako by jsi poslal někomu fakturu na 15000 Kč se splatností 10.12.2015 a tři dny před uplynutím splatnosti zakládal forum, co to je za firmu,že Ti ještě peníze neposlali a ani se Ti neozvali. Prostě
Takto se můžu chovat až po uplynutí tohoto termínu, vše před je svinstvo.
To je ale přesně špatný příklad. Jen to ukazuje,
že jsi vůbec nepochopil o co jde. Neber to jako útok. Tvůj příklad by byl správný, pokud bys ho sepsal takto:
Pošleš někomu fakturu na 15 tisíc. On ti jí uhradí před datem splatnosti. Zjistíš ale, že omylem v účtárně poslali 10000 místo 15000. Uvedené reklamuješ, může se stát každému, není problém. Firma na druhé straně ti slíbí, že věc prověří u účetní, kterou má jako externistku. Po týdnu ti přestanou odepisovat na emaily. Tím pádem máš někde 5 tisíc a víš prd kdy a jestli je dostaneš. POZOR! Nebavíme se o aktivním informování zákazníka každý týden o tom co se děje, ale reakci na jeho email. Mě by to nasralo bez ohledu na to, zda mají na reklamaci 30 dnů nebo ne.
Podstatné je že to PD napraví. Jen to nemuseli vypisovat tady na foru a poslat mu obyčejnou odpověď na email.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot
Ale tak klidne me muzes dodat tu predni masku na cbr. Prosim s danovym dokladem a do mesice, at je legrace.
jaka ze bude cena ?
MichalR66 píše: To je ale přesně špatný příklad. Jen to ukazuje,
že jsi vůbec nepochopil o co jde. Neber to jako útok. Tvůj příklad by byl správný, pokud bys ho sepsal takto:
Pošleš někomu fakturu na 15 tisíc. On ti jí uhradí před datem splatnosti. Zjistíš ale, že omylem v účtárně poslali 10000 místo 15000. Uvedené reklamuješ, může se stát každému, není problém. Firma na druhé straně ti slíbí, že věc prověří u účetní, kterou má jako externistku. Po týdnu ti přestanou odepisovat na emaily. Tím pádem máš někde 5 tisíc a víš prd kdy a jestli je dostaneš. POZOR! Nebavíme se o aktivním informování zákazníka každý týden o tom co se děje, ale reakci na jeho email. Mě by to nasralo bez ohledu na to, zda mají na reklamaci 30 dnů nebo ne.
Podstatné je že to PD napraví. Jen to nemuseli vypisovat tady na foru a poslat mu obyčejnou odpověď na email.
Dle mě jsi udal špatnej příklad a PD se první nezačalo vypisovat tady na foru a to jestli dotyčný poslal email opravdu a nebo někomu nekompetentnímu a nebo podivného znění to nevím já a ani Ty. A jak už tu někdo psal, být v kůži PD ihned mu pošlu peníze zpět a mám pokoj, a ať si to sežene jinde.
Taky jsem svého času koupil z USA fungl nový startér za směšnou cenu včetně poštovného, ale dodací lhůta byla 3 měsíce! Šel jsem do toho jen proto, že byla zima a na čase nezáleželo. Jinak bych spíše zkusil repasi (ušetřil bych jen asi dvě stovky) nebo nákup v Evropě (nejméně za dvojnásbnou cenu).