paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Reklamace u Parts Depot
 
7.12.2015 v 21:24
Hoj chtěl bych se s vámi podělit o zkušenost s reklamací u Parts depot.V záři jsem se rozhodl pro nákup nové originální masky na mojí CBR předešlá měla drobnou prasklinu okolo zrcátka jinak zcela funkční ,ale moto chci mít v top stavu tak jsem se rozhodl do toho investovat.Nová v Hondě stála okolo 17tis , proto jsme se rozhodl pro nákup u firmy Parts depot , kde byla za cenu 15tis.Čínský plagiát jsem nechtěl.Masku jsem tedy objednal dodací lhůta v pohodě chtěli zálohu ve výši 50% což je pochopitelné.Díl mě tedy do cca 14 dnů dorazil zkontroloval jsem jej jestli neutrpěl újmu při přepravě vše se zdálo být v pořádku.Nyní když jsem moto odstavil nastal čas na údržbu a opravy a výměnu masky k mému údivu originální maska nelícovala s originálním světlometem a byla na ní mezera kterou šlo vidět skrz při dalším pokusu o slícování s bočními kapotážemi to bylo skoro nemožné vznikaly mezery mezi kapotami světlometem a bolty k upevnění byly mimo.Rozhodl jsem se proto masku vrátit v záruční době prvně probíhala komunikace přes mail a posílal jsem foto také vyjádření Hondy bylo ,že nepasuje ,ale dle jejich názoru jde o plagiát (jak jinak samozřejmě nebylo to zakoupenu u nich).tato nesmyslná komunikace trvala cca týden kdy mě to přestalo bavit a zaslal jsem jim reklamovanou masku.Během měsíce co u nich leží stále ta stejná písnička řešíme bohužel teď po 14 dnech komunikace ustala úplně.Dle zákona mají řešit reklamaci bezodkladně pokud jde o výrobní vadu což bylo zřejmé maximálně zhodnotit do 3 dnů což se nastalo doba, kdy mi měli díl vyměnit případně zaslat nový je zítra 9.12.2015 což zřejmě nestihnou takže jsem dopadl tak ,že nemám ani díl ani peníze.Pokud máte s nimi podobnou zkušenost napište proti darebákům je potřeba bojovat já svůj případ předám na prošetření ČOI. Jen pro ty z vás kteří u nich zvažují nákup dvakrát promyslete zda je to rozumné a nepřiplatit raději už něco více a vzít to od autorizovaného servisu.


Naposledy editováno 09.12.2015 11:28:04

Blokovaní uživatelé: soccer
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 09:17 | Nahoru | #121
BBGCZ> Myslím ,že 30 denní reklamační lhůta platí pro každou firmu nakonec to nebude tak chyba PD jako chyba jednotlivce ,který nebyl schopen poslat nic k oficiálnímu zahájení reklamace jako termín, kdy se věc začala řešit stejně tak při tel. rozhovoru nevěděl ,že jsem díl zaslal.Stejně tak chyběla komunikace typu odpovědi na mail.Každopádně nyní je věc na dobré cestě a řeší se mám i informace jak věc probíhá takto si představuji komunikaci ,která tomu od začátku chyběla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 09:19 | Nahoru | #122
Hygienik> 30 denní prostor tam byl

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 09:24 | Nahoru | #123
Lapchik-54> Me by fakt zajimalo, jestli veris tomu, ze jsi konal spravne a nebo se tady o tom snazis presvedcit nas a hlavne sebe.
Nevim ja byt v tve kuzi, splest si to ze mesic ma 30 dni a ne 35, tak to tady zaklapnu a necham to tema smazat. My jsme soudruhu asi tak stejne stari, tak ja ti poradim jedno heslo, zkus se tim nekdy ridit: Cim vic se s hovnem mazes , tim vic smrdi. (neber si to doslovne).
Kazdej do toho obcas slapnem, a jen nekteri znas si to umi priznat

4 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 09:34 | Nahoru | #124
Gugo nemáš pravdu.

Meleš to samý dokola stejně jako my. Holt má každej svoje nároky na řešení reklamací. Jestli ti na celé věci přijde nejzajímavější to, že blbě spočítal dny, prostě ti uniká pointa a soustředíš se na naprostou blbost. Zkus se zamyslet. Pro jednou. A přečti si ještě jednou to vlákno. Nesnášim, když někdo píčuje kvůli blosti a reklamuje něco, na co nemá nárok. Takových vláken je tu spousta. Toto ale není ten případ. Z PD prostě neudělali několik kroků, které udělat měli. Tečka. Reklamaci by bez přispění tohoto fora do 30 dnů nevyřešili. Tečka.

Soccer: Na tebe kluku netřeba reagovat. Jako by nestačilo, že u vás na vsi všichni vědí, že ti soused šuká holku. Dyť už ani nemáš motorku. Tak proč píšeš?

Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 09:39 | Nahoru | #125
Lapchiku zavři kdyžtak to téma. Věc se pohnula správným směrem,
problém je snad vyřešen. PD si pro příště lépe ohlídá komunikaci se zákazníkem a bude mít klid jak zákazník, tak oni.

Další příspěvky tady jsou čistá onanie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 09:44 | Nahoru | #126
MichalR66> a jak to muzes vedet ?

PD tvrdi ze reklamovane zbozi obdrzeli 18.11 . Takze pokdu reklamace zacala 18.11 tak to s prehledem do 30ti dnu stihli.
Pokud jsem si vsiml tak ten termin nikdo nevyvracel.

A i kdyby to do 30ti dnu nestihli, tak delat jim kvuli tomu takovouhle reklamu. Ale tak chapu ze proste ty, kterej tvrdis ze privezes kapoty z usa za 3,50 , pak tvrdis ze to muze privest kde kdo v prirucnim zavazadle , mas prote pojem realita soupnutej trochu jinam.

Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 09:55 | Nahoru | #127
Jo, zavri tema, vystupoval jako mamlas a to se taky potvrdilo v dalsich 5 stranach.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 09:59 | Nahoru | #128
gugo> Termín počátku řešení byl opravdu 10.11. ,ale nemám potřebu tě o tom přesvědčit.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 10:02 | Nahoru | #129
[quote=MichalR66]Gugo nemáš pravdu.

...Reklamaci by bez přispění tohoto fora do 30 dnů nevyřešili. Tečka.

Tak tohle rozhodně pravda není! Pravda je, že jsme zákazníka neinformovali o detailech v průběhu reklamace, což ostatně dělá opravdu málokterá firma (nicméně informaci o tom, že byl díl zaslán k dodavateli dostal naposled 27. listopadu), ale rozhodně odmítám to, že by se reklamace neřešila / nevyřešila dokud nevzniklo tohle vlákno! Uvědomte si prosím, že za sebou máme několikaletou historii a s tím spojenou velkou odpovědnost.

Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 10:15 | Nahoru | #130
objednaval som odnich tiez parkrat a vsetko zatial .

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 10:24 | Nahoru | #131
MichalR66>

vytáhni si tu kapotu na blejda už z tý svý prdele, tlačí ti na mozek... a zrovna ju pošli do Lutyně, tvůj chráněnec bude rád...

Naposledy editováno 09.12.2015 10:25:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 10:46 | Nahoru | #132

MichalR66 píše: Gugo nemáš pravdu.

Meleš to samý dokola stejně jako my. Holt má každej svoje nároky na řešení reklamací. Jestli ti na celé věci přijde nejzajímavější to, že blbě spočítal dny, prostě ti uniká pointa a soustředíš se na naprostou blbost. Zkus se zamyslet. Pro jednou. A přečti si ještě jednou to vlákno. Nesnášim, když někdo píčuje kvůli blosti a reklamuje něco, na co nemá nárok. Takových vláken je tu spousta. Toto ale není ten případ. Z PD prostě neudělali několik kroků, které udělat měli. Tečka. Reklamaci by bez přispění tohoto fora do 30 dnů nevyřešili. Tečka.

Soccer: Na tebe kluku netřeba reagovat. Jako by nestačilo, že u vás na vsi všichni vědí, že ti soused šuká holku. Dyť už ani nemáš motorku. Tak proč píšeš?



Tak hlavně je blbost takto reagovat před vypršením termínu reklamace. To je jako by jsi poslal někomu fakturu na 15000 Kč se splatností 10.12.2015 a tři dny před uplynutím splatnosti zakládal forum, co to je za firmu,že Ti ještě peníze neposlali a ani se Ti neozvali. Prostě
Takto se můžu chovat až po uplynutí tohoto termínu, vše před je svinstvo.

Naposledy editováno 09.12.2015 10:48:03

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 10:50 | Nahoru | #133
Gugo v pořádku.

Jinak podobné díly cestou kterou jsem psal jsme už x krát vezli. Zatím to nebyla kapota na Blada, ale pár startérů, světel, atd. Chápu, že pro tebe je to třeba nepředstavitelný problém, ale opravdu to funguje dobře. Samozřejmě to ale vozíme pro sebe a jde to párkrát do roka, když sem někdo letí.

Pokud to chceš zpochybňovat pak mi prosím zadej nějakou podobnou objednávku. Pokud jí sem dostanu za cenu výrazně lepší než PD vyhulíš mi ho až do konce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 10:55 | Nahoru | #134

MichalR66 píše: Gugo v pořádku.

Jinak podobné díly cestou kterou jsem psal jsme už x krát vezli. Zatím to nebyla kapota na Blada, ale pár startérů, světel, atd. Chápu, že pro tebe je to třeba nepředstavitelný problém, ale opravdu to funguje dobře. Samozřejmě to ale vozíme pro sebe a jde to párkrát do roka, když sem někdo letí.

Pokud to chceš zpochybňovat pak mi prosím zadej nějakou podobnou objednávku. Pokud jí sem dostanu za cenu výrazně lepší než PD vyhulíš mi ho až do konce.



Musím uznat,že máš pravdu, že vše nabízené v PD se nechá sehnat ještě výrazněji levně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 11:04 | Nahoru | #135

PEPAFJR píše: Tak hlavně je blbost takto reagovat před vypršením termínu reklamace. To je jako by jsi poslal někomu fakturu na 15000 Kč se splatností 10.12.2015 a tři dny před uplynutím splatnosti zakládal forum, co to je za firmu,že Ti ještě peníze neposlali a ani se Ti neozvali. Prostě
Takto se můžu chovat až po uplynutí tohoto termínu, vše před je svinstvo.



To je ale přesně špatný příklad. Jen to ukazuje,
že jsi vůbec nepochopil o co jde. Neber to jako útok. Tvůj příklad by byl správný, pokud bys ho sepsal takto:

Pošleš někomu fakturu na 15 tisíc. On ti jí uhradí před datem splatnosti. Zjistíš ale, že omylem v účtárně poslali 10000 místo 15000. Uvedené reklamuješ, může se stát každému, není problém. Firma na druhé straně ti slíbí, že věc prověří u účetní, kterou má jako externistku. Po týdnu ti přestanou odepisovat na emaily. Tím pádem máš někde 5 tisíc a víš prd kdy a jestli je dostaneš. POZOR! Nebavíme se o aktivním informování zákazníka každý týden o tom co se děje, ale reakci na jeho email. Mě by to nasralo bez ohledu na to, zda mají na reklamaci 30 dnů nebo ne.

Podstatné je že to PD napraví. Jen to nemuseli vypisovat tady na foru a poslat mu obyčejnou odpověď na email.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 11:06 | Nahoru | #136

PEPAFJR píše: Musím uznat,že máš pravdu, že vše nabízené v PD se nechá sehnat ještě výrazněji levně.



Bez dokladu v zavazdle nepochybně. Tomu se bohužel konkurovat nedá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 11:10 | Nahoru | #137
MichalR66> oralni sex si provozujou treba s padrinem ja na chlapecky nejsem.
Ale tak klidne me muzes dodat tu predni masku na cbr. Prosim s danovym dokladem a do mesice, at je legrace.

jaka ze bude cena ?

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 11:11 | Nahoru | #138

MichalR66 píše: To je ale přesně špatný příklad. Jen to ukazuje,
že jsi vůbec nepochopil o co jde. Neber to jako útok. Tvůj příklad by byl správný, pokud bys ho sepsal takto:

Pošleš někomu fakturu na 15 tisíc. On ti jí uhradí před datem splatnosti. Zjistíš ale, že omylem v účtárně poslali 10000 místo 15000. Uvedené reklamuješ, může se stát každému, není problém. Firma na druhé straně ti slíbí, že věc prověří u účetní, kterou má jako externistku. Po týdnu ti přestanou odepisovat na emaily. Tím pádem máš někde 5 tisíc a víš prd kdy a jestli je dostaneš. POZOR! Nebavíme se o aktivním informování zákazníka každý týden o tom co se děje, ale reakci na jeho email. Mě by to nasralo bez ohledu na to, zda mají na reklamaci 30 dnů nebo ne.

Podstatné je že to PD napraví. Jen to nemuseli vypisovat tady na foru a poslat mu obyčejnou odpověď na email.



Dle mě jsi udal špatnej příklad a PD se první nezačalo vypisovat tady na foru a to jestli dotyčný poslal email opravdu a nebo někomu nekompetentnímu a nebo podivného znění to nevím já a ani Ty. A jak už tu někdo psal, být v kůži PD ihned mu pošlu peníze zpět a mám pokoj, a ať si to sežene jinde.

(reakce na) Reklamace u Parts Depot

9.12.2015 v 11:14 | Nahoru | #139
gugo: Ještě by mě zajímalo, jestli by v zákonné lhůtě a na své náklady vyřešil reklamaci. Což je dost podstatný důvod, proč jít k renomovanému prodejci a připlatit si.

Taky jsem svého času koupil z USA fungl nový startér za směšnou cenu včetně poštovného, ale dodací lhůta byla 3 měsíce! Šel jsem do toho jen proto, že byla zima a na čase nezáleželo. Jinak bych spíše zkusil repasi (ušetřil bych jen asi dvě stovky) nebo nákup v Evropě (nejméně za dvojnásbnou cenu).
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist