A to zahrnuje jen svody k turbu, mini turbo, nějake okapove roury a nastavec na sani ....
Vubec se neřeši nějaky pevnějši blok či pist na posilnění motoru v přidani nadměrne tlakove výše...
To mě vede k závěru, že jsou takové sady uplně nanic.... jedine co potřebuji je ta svodová čast a přiklapka na sani... turbičko z nějakeho pequotu takže dohromady nějakych max 5000 czk
Takze by mě docela zajimalo, jak je to stěmi škrticimi klapkami v sani, jestli tam mam dat nějaky pevnějši plýšek či pružinku aby to ten mega gigackej tlak nevyrazil či to nechytlo zpětný ráz a mě plyn neukroutil zapěsti.
Naposledy editováno 03.12.2014 18:42:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
KapitanMasakr píše: creater> Pneu je zahřáté na optimalni teplotu až po cca 80 km a v takové kose se ani snad na správnou teplotu nedostanes... A ano prvni kolo zahrivaci, člověk si to hezky projede a protáhne, než začne jet opravdu zostra A pokud si mysliš, že jsem něco na PC schválně zrychloval tak mě to jen těší
ty neumíš ani číst viď? Já ti píšu, že tohle ani jedno není to zrychlené video, to které jsi neuměle zrychlil bylo to s tím zeměměřičem a to jsem sem ale nedával.... Mě je fuk co zrychluješ nebo zpomaluješ, mě stačí vidět tvou stopu, tvoje řazení, jaké otáčky využíváš, tvúj způsob najíždění zatáček, tvoje chování v provozu atd. atd. a mám jasno víš
1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
dakarista píše: Díky, už chápu proč mu někdo chce ukázat jak jezdit. Nejlepší je to jeho video jak mu vždycky mimo město ujede multistráda a on ji dojede jen prasečí jízdou ve městě
150 konní vs 90 ... Co bys čekal a docela se pleteš do vesnice tak max. dojiždim a na vzdory mnoha překažek jsem se ho nesmírně skvěle držel...Jedine misto, kde mi odjel byla rovinka, ke konci jsem se ho už pustil poněvač tam traktor vychlemtal blato na silnici ...
Navíc jsem ani nejel naplno zvlašť potom, co mi předvedl při prvnim předjetí ... pečlivě jsem si udržoval odstup, potom jsem se tedy dostal do vedeni, když už natom tak trval.... A zas potom nesmyslně riskoval a začl mě předjiždět protisměrem v prudke levotočive kam neni vubec vidět.
Kdyby se tam vyřítil ten černej jezdec, co jsme před momentem potklali už by byli vsobě
Naposledy editováno 07.12.2014 15:37:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Ty nemáš 90koní...jak si na to přišel ? A gumy se opravdu nezahřívají 80km...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
t_freedom píše: KapitanMasakr> a ty sis fakt myslíš, že umíš jezdit? ...
Ty nemáš 90koní...jak si na to přišel ? A gumy se opravdu nezahřívají 80km...
když je motivace...jak nikdo
Proto ja zahřivam pneu 80km a ty ne
Stará motorka, každy dva roky přijde o cca 1,2 k
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
KapitanMasakr píše: když je motivace...jak nikdo
Proto ja zahřivam pneu 80km a ty ne
Stará motorka, každy dva roky přijde o cca 1,2 k
Tak to uz mam na fechtlovi -15 koni. To znamena, ze by mel couvat ne? A to 5krat rychleji, nez jel dopredu, kdyz byl novej, ze jo?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Naposledy editováno 07.12.2014 20:03:32
KapitanMasakr píše:
Stará motorka, každy dva roky přijde o cca 1,2 k
V tvé péči toto pravidlo platí zcel bez pochyby.
Můžeš nějak blíž vysvětlil tenhle poznatek? Na základě čeho padá ten výkon? Pokud dodržuješ servis ?
Na dromu máš gumy zahřátý za jedno kolo. Na 30°C, který u tvých civilních potřebuješ, zcela jistě. Na ulici, i za předpokladu 10°C kolem, to do 10km máš na provozní teplotě SSgum.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Koudy01 píše: Tak to uz mam na fechtlovi -15 koni. To znamena, ze by mel couvat ne? A to 5krat rychleji, nez jel dopredu, kdyz byl novej, ze jo?
Tak tohle mě úplně rozjebalo, mám v Simsonu -25.2 koně. zítra schválně zkusím couvat, by to mělo dát aspoň 120, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
KapitanMasakr> Ne, dělám si prdel, mě je jasný, že ti zrovna nefungovaly brzdy, protože jsi je vůbec nepoužíval, takže vhledem k tomu stavu fakt supr jízda
Koudy01> Dyk jasný, sejdem se na Dubé a to by bylo, abych tě nepojezdil
Naposledy editováno 07.12.2014 21:14:43
Koudy01 píše: KapitanMasakr> Ja ale s tim pionyrem jezdim hodne sportovne. Myslim, ze v nekterych tech zatackach z videa bych te pojezdil. Spis ve vsech. A porad necouva.
U pionýra to je ale výhoda ne? Tam když přenastavíš předstih, tak ho jde roztlačit pozpátku a rázem máš nejvýkonnějšího fichtla široko daleko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
kubacech> To nevim jestli by to slo takhle vobchcat. Musel bych si napsat Kapitanovi o obornou radu a rozbor situace.
Ale mame doma 550 z 1956. TO bude mit uz tak -30 koni. Ale bohuzel nema papiry, tudiz s tim nemuzu jezdit po silnici. Tak z ni asi na ten nas zavod predelam motor na tu 21 na ktere pojedu. To bude kotel vole. Krovaku, bojis se?
Naposledy editováno 07.12.2014 21:27:06
1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
dva_hrnce píše: Ti mladí dnes hovno vydrží..
Ale prd...už ladí podvozek...a montuje úpravy na jaro. Má velkýho vyzyvatele
1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek Lacinná turbo sestava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lacinná turbo sestava.
Pak tu zakládá vlákna jak bude odlehčovat a montovat turbo.
Nejjednodušší řešení pro podobný je "srát tam víc plynu" a když není, chce to pořádnej výkonnej stroj - pche sto koní(to tvrdí on, ale má min. 120, jenže ve spektru otáček v kterejch jezdí o nich ani neví)je na nic - a takhle přibejvaj pomníčky u silnic. Střevo co nezvládá ani brždění, si pořídí ještě silnější raketu, aby to vyžadovalo ještě lepší umění brzdit.
Problém podobných střelců co nemaj ani kousek ponětí je, že hledaj problém všude jinde než v sobě, neb nemaj srovnání. Tak je zapotřebí je probudit a vysvětlit, že v motocyklu problém není... třeba se mi to s tou starou vránou podaří a budu mít zase bodíky do karmy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |