globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Malá rychlost cž 250 /475
Ahoj chci se optat, protože si již nevím rady. Mám čz 250 /475 sport na 19tkách kolech. Motor jsme dělali s tatkou loni komplet celej a jde jako vítr. Problém je vtom že jak před generálkou tak i teď motorka nejede víc jak 95 km/hod. Motor je skoro přetočenej a nic. Rozeta má 56 zubů a pastorek 17. Prosím poraďte. Děkuji Martin
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

Malá rychlost cž 250 /475

8.9.2014 v 18:09 | Nahoru | #121
Tak jsem testnul svicku a po jizde na plny plyn asi 3km jsem vypnul zapalovani vymackl spojku. Svicka je cerna jako bota. Tryska je furt 92 a filtr furt dratenka. Bohatost smesy -sroubek povolen cca o pul otacky

Naposledy editováno 08.09.2014 18:10:14

Malá rychlost cž 250 /475

8.9.2014 v 19:42 | Nahoru | #122
Vycistil jsem karbec a svicka uz je tak jako bĕločervenohnĕda. Ale zas pri maxnotackach me to jako vynechava a nebo prska. Napada me malej predstih. Mam 3.7mm a odtrh 0.4mm

Malá rychlost cž 250 /475

Skvělá odpověď, děkuji! 8.9.2014 v 20:54 | Nahoru | #123
Vypínat zapalování ti poradil kdo? Čistá svíčka ze do správné (cihlové) barvy zabarví asi po 100 metrech normální jízdy, no jel bych raději kilometr, ale žádné zapalování není třeba vypínat. Tím, že to necháš blafat tu chvilku na volnoběh, než zastavíš, se neodbarví ani nepřebarví.
Ale už mě nezlob nebo na tebe dojedu! Máš tam prostě k filtru špatnou trysku, to nenastavíš ani kdyby jsi se rozkrájel a jakýkoliv test je prozatím zbytečný. Zbytečné je i řešit to cukání a kuckání, které může být zapříčiněno právě tím špatným filtrem. Barvu svíčky vylaď až budeš mít správný filtr.

Malá rychlost cž 250 /475

8.9.2014 v 21:43 | Nahoru | #124
Poradil me to nekdo tady na foru abych jel a v max otackach vypnul zapalovani. Filtr snad bude do konce tydne. Slibil me to deda jednoho kamarada,ze by mel mit na chalupe jeste nejake veci na tento stroj. Tak uvidime.

Malá rychlost cž 250 /475

9.9.2014 v 10:19 | Nahoru | #125
Je to zbytečná komplikace. Nová svíčka se přebarví do svojí barvy fakt po 100 metrech. Stará po pár kilometrech, i tak je ale lepší ji v rámci možností očistit. Takže se projet, vrátit se domu a v klidu to tam zkoumat. Ten kdo ti to poradil asi slyšel, že na volnoběh motor spaluje chudou směs a tedy by svíčka byla bílo černá. To je pravda, ale na ten volnoběh by to muselo blafat čtvrt hodiny a ne čtvrt minuty než zajedeš do vrat...Těším se na konečné rozuzlení problému!

1 reakcí na tento příspěvek Malá rychlost cž 250 /475

9.9.2014 v 12:05 | Nahoru | #126
...no já nevím, jak u sériovek, ale u stroje s vyšším měrným výkonem aj krátká doba chodu na volnoběh dokáže zkreslit barvu svíce...to je fakt.
To, že jel naplno, zastavil a rychle vymontoval svíčku, je správný postup.

(reakce na) Malá rychlost cž 250 /475

12.9.2014 v 07:23 | Nahoru | #127

Zdenalbenal píše: ...no já nevím, jak u sériovek, ale u stroje s vyšším měrným výkonem aj krátká doba chodu na volnoběh dokáže zkreslit barvu svíce...to je fakt.
To, že jel naplno, zastavil a rychle vymontoval svíčku, je správný postup.


Přesně tak, Kynklačka má pravdu s tím filtrem, ale s tou svíčkou to děláš správně, sice to mám naučené z dob, kdy jsem jezdil silnice stopětadvacítky, tam to muselo být přesně, žádné docmrndávání se do boxu na volnoběh, ale možná u sériovek to zas tak nevadí, nevím. Dělalo se to tak, že jsem dal tak kolo nebo dvě na max, do boxů jsem již frčel s vypnutým motorem, sundat svíci, a tryskovat. Jiný to bylo po ránu, když bylo vlhko, jiný v poledne. Jinak se tryskovalo za deště i za teplého dne, ale u cesťáků je to nastavené s rezervou na jistotu, abys díky chudé směsi nezadřel. Taky se dával ten nejlepší olej v poměru cca 1 : 100, je plno věcí, co ti bere výkon, ale to se praktikuje takhle nadoraz jen u závoďáku. Já bych radil dát vše origo (filtr, karbec, svíčka, přestih, odtrh, trysky, převody) a pak by se vidělo.

Naposledy editováno 12.09.2014 07:26:50

1 reakcí na tento příspěvek Malá rychlost cž 250 /475

12.9.2014 v 10:41 | Nahoru | #128
No, nevšiml jsem si, že bychom se tu bavili o nějaké ostré 30 kW 250tce...
Když jsem provozoval zetku 997, tak jsem to ladil skleněnou svíčkou. To co popisujete jsem nezaznamelnal, nejspíš proto, že jsem se na to nezaměřil, ale určtě se po pár vteřinách volnoběhu žádná změna barvy nekonala. Ale když jsem ladil jawu 350, tak tam se nějaká změna barvy svíčky na volnoběhu projevila min. po 5ti minutách - tam jsem to schválně zkoušel.

(reakce na) Malá rychlost cž 250 /475

12.9.2014 v 11:55 | Nahoru | #129

Kynklačka píše: No, nevšiml jsem si, že bychom se tu bavili o nějaké ostré 30 kW 250tce...
Když jsem provozoval zetku 997, tak jsem to ladil skleněnou svíčkou. To co popisujete jsem nezaznamelnal, nejspíš proto, že jsem se na to nezaměřil, ale určtě se po pár vteřinách volnoběhu žádná změna barvy nekonala. Ale když jsem ladil jawu 350, tak tam se nějaká změna barvy svíčky na volnoběhu projevila min. po 5ti minutách - tam jsem to schválně zkoušel.


Dobře, ale určitě má málokdo přímo před domem dálnici, takže musí trochu popojet, než se dostane do garáže a to za pár vteřin nestihneš, nemluvě o tom, že nejedeš určitě na volnoběh, ale musíš trochu tahat v malých točkách, takže to pěkně opět obohatíš.

Malá rychlost cž 250 /475

15.9.2014 v 21:09 | Nahoru | #130
Tak zatím se mě nedaří sehnat origoš vzduchový filtr. Příští víkend pojedu na burzu a snad se podaří tam. Zítra budu mít trysky různých velikostí tak zkusím trochu zatryskovat a uvidíme co to udělá. pak dám vědět jak se tváří svíčka.

Malá rychlost cž 250 /475

16.9.2014 v 12:50 | Nahoru | #131
mar36, postojím na krajnici a vyberem svíčku ne?

Malá rychlost cž 250 /475

16.9.2014 v 15:03 | Nahoru | #132
Zkousel jsem trysky 118,110,100,93. Nejlepe motorka jede s tou 93. V ostatnich pripadech se prechlastava a svicka byl cerna jako bota. S tryskou 93 ja svicka takova jako by ho hnedo cervena

Malá rychlost cž 250 /475

16.9.2014 v 17:06 | Nahoru | #133
A samozřejmě jsi zkoušel nastavovat bohatost a polohu jehly podle příslušné použité trysky? Je to holt laborování jak jsem psal - 100% jistota bude sehnat origo filtrbox.

Malá rychlost cž 250 /475

16.9.2014 v 18:49 | Nahoru | #134
jasan laboroval jsem stim celej den . Ted jde za plynem velice hezky. Jak se sežene filtr box zas to přeházím do origoš stavu. Ted už jsem s jízdními vlastnostmi spokojen. Když ji naložím tak upaluje. Je zajímavé ,že když je tryska jen o maličko větší ( byla tam 92 a ted je 93) jak je to znát.Olej teda mám mogul TS. V mototechně ma nabízeli olej od Q8

Malá rychlost cž 250 /475

12.12.2014 v 16:18 | Nahoru | #135
Kuva já tady čtu staré vlákno, čekám že to přijede vyřešit Kolombo, a nic.... Nedlužíš náhodou výsledek? Habešane!

Malá rychlost cž 250 /475

17.2.2015 v 20:13 | Nahoru | #136
Kamarád měl stejnou ČZ 250 sport a pořád to nějak nejelo a nakonec stačilo vyndat drátěnku z filtru.Od něj se to dalo vyvíjet dál,trsky ,předstih,svíce.
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22
Cz 250 /475 převodovka ČZ 250/475 Louhovan 1 5.8.2021 v 14:17 Dolin
chytne a po 3 vteřinách chcípne ČZ 250/475 Bláha 29 16.2.2019 v 20:08 dave-lister
Rozleštění hliníku ČZ 250/475 Kuba7211 14 15.2.2017 v 23:38 rancher
Jde nějak přihlásit ČZ 250 trial be... ČZ 250/475 Rera247 29 17.2.2015 v 19:37 jawa350Basic


TOPlist