ano, opět se hlásí váš přítel Hipík. Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával.
Ano, dá se očekávat že se někdo poučí chyb a že jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát. Nebo taky třikrát.
Takže. Moje nová mašina má následující spolu možná související vady. Vezmu to od té nejjednodušší.
1. Nedobijí. Počítám, že je to asi nejsnažší co může bejt. Změřim, koupim novej regulátor, případně budu řešit opravu altíku, ale nemalujem čerta na zed.
2. Nemá výkon. V porovnání s Viragem je to samozřejmě raketa, ale v porovnání s jinou gs500 je to líný. Má mít výkon 31kw, ale nejede ani 120kmh. motor nejde vytočit, ani na volnoběh, nad 8 000rpm. Zatim jediná věc, které se můžu chytit je to, že svíčka levého válce je černá jako uhel, zatímco pravá svíčka má krásnou cihlovou barvu. Měřil sem kompresi a na obou válcích je shodně 8.5-9Bar.
Bude stačit když nechám karburátory seřídit, případně dá se to udělat v domácích podmínkách, či kolik to může stát?
3. Prolínání oleje kolem řadičky. Mizí docela rychle. Za 70km zmizela půlka měrky v motoru. Výfuky nejsou mastné, to už po zkušenostech s čínou poznám. Všechno to mizí kolem hřídelky řadící páky. Samotná řadička mů malou vůli, cca 0.5mm stranově a stejně tak "dovnitř, ven". Pomůže mi, pokud vyměním jen gufero, nebo se bude muset vyměnit i ložisko uvnitř motoru? Je tam vůbec nějaké?
Doufám, že chápeta jak mi ted je a zdržíte se nesouvisejících kometářů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Stev píše: Medved> když si přečteš jeho deník, tak zjistíš že tu čínu co měl předtím obrátil komplet naruby
Ja vim - ja od nej cetl vsechno.
To je prave v pohode ne? Kazdy se potrebuje na necem vyucit. Kdyz prvne mrdas, taky to neni ono ... i kdyz predtim prectes tuny knih o mrdani a vyslechnes si v hospode (dnes spis prectes na netu) miliony rad starych impotentu nebo radobyzkusenych panicu, jak na to.
A pokud zkurvi nejakou cinu, nebo starou vranu, ktere se puvodni majitel rad zbavil za par supu, tak je to ok - priste uz bude vedet jak na to aby to nezkurvil ... snad.
Kdyz si ja vybavim, jak jsem zacinal - jeste ze nebyl internet .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1100Virago píše: Hippieguy: Změřil jsi před rozebráním karbeců ty hladiny, jak jsem ti radil? Nebo to zase "seřizuješ" metodou pokus/omyl a uvidí se, co to udělá?
Ta podložka pod ventilem je těsnění a jestli jedno chybí, je možné, že benzín obtéká okolo a tím pádem to nebude držet hladinu, ať plováky seřídíš jak chceš.
U těchhle karburátorů ta hladina moc dobře zjistit nejde. Okalovací šroub, na jehož výpust dáváš u normálního karbce hadičku tu nemáš. Samotný venil těsní dobře. Připojil sem na karburátoy přímo benhzín a ani po několika minutách z nich nic nepřetékalo.
dave-lister píše: Hippieguy> A nebylo jednoduší než ohýbat plíšek koupit v železářství měděný těsnění? Ale máš dobrej postřeh, ta podložka změní výšku hladiny paliva.
P.S. Jednou až vydáš tvoje diskuze knižně budeš slavnější než Viewegh.
Kde sem měl ve 2 hodiny v noci kupovat těsnění?
Můžeš ještě zkusit hladinu změřit "skleničkovou metodou". Až budeš mít karburátory zase venku a dekly z plovákovek pryč, posaď každý karburátor na skleničku tak, aby se hrana karburátoru opřela o okraj skleničky a plovák mohl volně chodit. A pak napouštěcím otvorem lij do karburátoru benzín. Ten bude protékat do skleničky, až se plovák zvedne a uzavře ventil. Ve skleničce pak uvidíš rozdíl výšky mezi hladinou a hranou plovákové komory karburátoru. Zkus nastavit hladinu v tom ulívacím karburátoru podle manuálu nebo aspoň stejně, jako je v tom zdravém karburátoru.
2 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Po dojetí je na svíčkách jasně zřetelné zlepšení. Na první fotce je stav před seřízením, na druhé po jízdě. Svíčky sem ještě neměnil. Je té opravované straně by se směs dala považovat za správnou, na druhé je zřejmě maličko chudá. Ale to by mělo jít snadno nastavit.
Baterku se stále nemusel nabíjet, takže elektrika už funguje. Jen mi ted začal blbnout spínač brzdového světla a přepínač tlumené-dálkové. Ale to už je opravdu detail.
Po důkladném umytí arvou a hodinách leštění silichromem vypadá už i docela k světu.
Ještě sem si všim, že ze zahřátého motoru se ozývá cvakavý zvuk, reagující na otáčky. Je hodně podobný zvuku, který dělá ventil s velkou vůlí. Že by uložení vačky?
Naposledy editováno 04.06.2014 18:16:40
Deadman píše: Půlka měrky je zhruba půl litru oleje. Jak velká louže ti zůstává pod motorkou? Typuji že ne víc než malej panák - už to je dost slušná louže. Tudíž tudy ten olej v takovém množství nemizí. Jelikož jsi určitě koupil vrak, tak ti to prostě žere olej. GS500E olej žerou celkem běžně, pokud to není vyjímečně zachovalý kousek. Prostě nezapomeň dolejvat...
Vietnamský XR250 mi právě tudy chcalo a ještě možná o něco větší množství - gufero to vyřešilo1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Hippieguy píše: assassin> Tys jí měl taky, ne? Nevíš jak se přesně ovládá ten napínák rozvodového řetězu? Sundaval sem vršek hlavy a na řetězu je průves asi 2cm.
že by další storry na téma rozvody???
už jsem celej nedočkavej, co nám Hipík naservíruje
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Jinak ti fandím, ten postup je vážně vidět. Zatím to tak hrozně nepatláš jako dřív.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Jinak také nevímm, jestli si hipík ze všech dělá jen prdel nebo je to generováno nějakým skriptem, je to reálná postava nebo ne... Na jednu stranu je schopen si půl mašiny rozdělat a dát zpět do kopy, ještě projet a napsat pokrok během dne, na druhou dělá takové zbytečné záseky jako celá story s koupí té mašiny. Aspoň to už neprasí tak moc (i když pořádně nepopsal jak opravil tu jednu fázi u altíku.) tam byl celý probléms rozpočtem. Koupit mašinu za neodpovídající prachy a pak se to snažit lepit uplně z ničeho a nakonec dát ztrátově dál. Za všechny ty prachy co vrazil do těch blbostí před tím už by měl solidní mašinu.
No snad mu tohle už vydrží, po té ptákovině se zavařenou prdelí, která se byla schopna bezdůvodně složit i na rovině, to bude luxus.
Barney píše: Hippieguy> Ten nosič je extra hnusnej, jestli na něm nic nevozíš tak bych ho sundal. =
Já bych to tam nechal, už to má vyleštěný, jde to k těm chromům co má všude tak co. Někde zavazadla vozit musíš, tohle je ok, dá tam válec a má to lepší jak tahat na sedle.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
3 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Naposledy editováno 05.06.2014 12:44:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Hippieguy píše: Tak ten nosič slouží zaroveň jako madlo pro spolujezdce a přítelkyně ho určite ocení(až zae nějaká bude...)
Motorka je jednomistna ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Medved píše: Motorka je jednomistna ...
Když je holka zabouchnutá, tak uvěří všemu a sedne si na nosič
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Medved píše: Motorka je jednomistna ...
proto ma dvoje stupacky? :D
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |