Uzavřeno 13.08.2012 v 10:18 uživatelem micar
Otevřeno 30.08.2012 v 20:51 uživatelem micar
Naposledy editováno 26.07.2012 16:52:33
Ale původně šlo o zrychlení na rovince a tam souhlasím s většinou, že to bude asi všude dost podobný. Já jsem testoval S1000rr a Panigale. Na rovince podle zrychlení bych fakt nepoznal, která je která. Ale obě jedou strašně. A stejně tak brzdí.
AdosR píše: Chapadlo> Tak určitě, technologie jsou jinde než před 10 lety. Já do toho nevidím, a nikdo tady taky. To nám neřekne ani konstruktér v kawasaki kolik vydrží motor nových litrů. Každej to huntuje jinak. Ale Když plácnu že tovární BMW Melandriho má třeba 230 koní a mění třeba jeden motor za 2-3 víkendy. Serie má 200 tak se to UŽ hodně blíží.
Koně se blíží, ale životnost je úplně jinde. Problém je v tom, že těch posledních 10 koníků prostě stojí nejvíc - jak peněz tak té výdrže. Melandri si to holt může dovolit.
Jo - a - potřeba říct, že ty úpravy nejsou jenom o koních. Selským rozumem - když odmontuju alternátor, tak jsem nepřidal koně žádnýho, ale na zrychlení to bude poznat slušně, protože jsem holt odebral hmotu, kterou ten motor musí rozhejbat - a točivej moment takovýho altíku rozmotanýho na 12k otáček už bude docela slušnej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co pojede jako ZX10R
AdosR píše: Chapadlo> Tak určitě, technologie jsou jinde než před 10 lety. Já do toho nevidím, a nikdo tady taky. To nám neřekne ani konstruktér v kawasaki kolik vydrží motor nových litrů. Každej to huntuje jinak. Ale Když plácnu že tovární BMW Melandriho má třeba 230 koní a mění třeba jeden motor za 2-3 víkendy. Serie má 200 tak se to UŽ hodně blíží.
no ja mam 175. s naporem 184, na kole kolem 160 koni, najeto 77tis km a jen sem menil hlavu, kde se rozklepaly ventily, obrousila vacka a osoupaly hrnicky, a tohle zrovna bych rekl, ze s vykonem nema zas tak moc spolecnyho. jinak spojka,prevodovka,zbytek motoru, je puvodni a to se vsadim, ze sem motorku koupil stocenou, na budiku bylo 12500km v 2007
jo a jeste jezdim docela casto po zadnim, sprinty, okruh, v zime v soli, myslim ze ta motorka dostava celkem zabrat, dokonce i Grassel to rekl, tak to bude pravda takze je klidne mozny ze ma najeto 90tis a pri normalnim stylu zachazeni by byla ve stejnym stavu jako treba ve 130tis km
Naposledy editováno 30.07.2012 23:32:58
micar píše: z-x-r> sjezd z dálnice,táhlá vracečka o 180stupnů ,blbě sjetá guma,a hlavně moooooc velký náklon,že jsem musel schovávat koleno,a najednou to lehlo,ani nevím jak
No viděl jsem tvou desítku v motoinzerci, škoda že jsem nezavolal dřív.. už byla prodaná..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co pojede jako ZX10R
Bubrak ZX10R píše: no ja mam 175. s naporem 184, na kole kolem 160 koni, najeto 77tis km a jen sem menil hlavu, kde se rozklepaly ventily, obrousila vacka a osoupaly hrnicky, a tohle zrovna bych rekl, ze s vykonem nema zas tak moc spolecnyho. jinak spojka,prevodovka,zbytek motoru, je puvodni a to se vsadim, ze sem motorku koupil stocenou, na budiku bylo 12500km v 2007
jo a jeste jezdim docela casto po zadnim, sprinty, okruh, v zime v soli, myslim ze ta motorka dostava celkem zabrat, dokonce i Grassel to rekl, tak to bude pravda takze je klidne mozny ze ma najeto 90tis a pri normalnim stylu zachazeni by byla ve stejnym stavu jako treba ve 130tis km
To je velice slušný.. Ta výdrž při takovém záběru. To bych nevěřil. A to s tou hlavou ti mechanik neřekl co bylo tím prvním problémem proč se ta hlava vysrala? Výrobní vada?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co pojede jako ZX10R
To si delas prdel
AdosR píše: To je velice slušný.. Ta výdrž při takovém záběru. To bych nevěřil. A to s tou hlavou ti mechanik neřekl co bylo tím prvním problémem proč se ta hlava vysrala? Výrobní vada?
Rikal ze vyrobni vada, ze to jeste nevidel, navic tam pak mel dalsi desitku, 06, ktera mela to samy, ale ve 24tis km, ale verte tem km, zejo. Ja to vidim na problem 04-07, snad 08 je na tom lip. Nekdo mi rikal, ze to je olejem, jinej ze castou jizdou po zadnim, tezko rict. Ta druha hlava ma ted 32tis km (kupoval sem ji v 52tis a mela udajne 7, coz muze byt taky kec), takze jeste 20tis a melo by se to zacit projevovat. Taky je mozny, ze pri nehode se nekde neco pricpalo a hur se to mazalo. Ja ji koupil po bouracce, kdy asi v 80kmh pry vylit do skarpy. Sam sem lehnul v Sosnovy pri 50kmh. Mohlo se neco pri tom nekde stat, tezko rict.
Creck píše: AdosR> Vyrobni vada ? Tvl motorka co prezije sprinty, porad na zadnim, zimni sraz , nekolik padu , okruhove jezdeni a v dejme tomu 80 000 km stale bez vetsi ujmy jezdi 300 km /h je vyrobni vada ???
To si delas prdel
Mozna nejaka chybna technologie vyroby tech veci v hlave. Ale zbytek super.
1 reakcí na tento příspěvek co pojede jako ZX10R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co pojede jako ZX10R
Bubrak ZX10R píše: no ja mam 175. s naporem 184, na kole kolem 160 koni, najeto 77tis km a jen sem menil hlavu, kde se rozklepaly ventily, obrousila vacka a osoupaly hrnicky, a tohle zrovna bych rekl, ze s vykonem nema zas tak moc spolecnyho. jinak spojka,prevodovka,zbytek motoru, je puvodni a to se vsadim, ze sem motorku koupil stocenou, na budiku bylo 12500km v 2007
jo a jeste jezdim docela casto po zadnim, sprinty, okruh, v zime v soli, myslim ze ta motorka dostava celkem zabrat, dokonce i Grassel to rekl, tak to bude pravda takze je klidne mozny ze ma najeto 90tis a pri normalnim stylu zachazeni by byla ve stejnym stavu jako treba ve 130tis km
Ty koně máš změřené?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co pojede jako ZX10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co pojede jako ZX10R
radi5 píše: Ty koně máš změřené?
tak podle tech casu co ma na 400m to asi +- odpovida
GSXR 1000 K7 to zajede malinko lepe,seriova za 10,2
radi5 píše: Ty koně máš změřené?
nemam, na brzde mi zmerili o 2 kone vic nez sem mel na ZX9R 98 samozrejme sem to myslel kdyz byla nova a kdyz se o tom vsude psalo, tech 160-162 na kole psali v podstate vsude a nikdo to nerozporoval nikdy
Kovi píše: tak podle tech casu co ma na 400m to asi +- odpovida
GSXR 1000 K7 to zajede malinko lepe,seriova za 10,2
no jeden typek jezdil Prebor CR s 04 ZX10R bezne 10.1, cista serie, ale v temer orig stavu ono zalezi, ale pan mistr Klymciw mi kdysi rikal, ze desitka umi 10.0 v serii (ostatne ZX9R byla prvni seriovka pod 10, za 9.98), a sam jezdil tehda nejaky K1200R taky kolem 10.0
Creck píše: Ja mit zbytecny peniz jdu do tohodle, preci jen uz kostitrasy jsou v mem veku o zdravi Tohle je parnik
Jojo, ZZR1400 je jedina asi alternativa k ZX10R, kdybych chtel na chvili neco pohodlnejsiho na cestovani, ale to tak za 30 let mozna. Ted bych klido na 1-2 roky vzal nejakou sestku, ale trochu se toho bojim, ze me omrzi rychle.
1 reakcí na tento příspěvek co pojede jako ZX10R
chtěl jsem jen říct že kdo kdy viděl Bubrakovo motorku, jak vypadá, v jakých podmínkách jezdí (sníh atd.) tak ví že pokud se Bubrak dostane na 50 000km tak je to jako běžný uživatel s nájezdem 200 000km a to myslím smrtelně vážně
Jinak Bubraku na tom tvým řetězu je ztráta tak 50koní takže máš na zadku tak 120
....tyjo já kolikrát co jsem viděl za změřený kraviny o čem chudák majitel byl přesvědčenej že to prostě má
1 reakcí na tento příspěvek co pojede jako ZX10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co pojede jako ZX10R
GRASSEL píše: desítka je dobrá motorka ale to jsem říct nechtěl
chtěl jsem jen říct že kdo kdy viděl Bubrakovo motorku, jak vypadá, v jakých podmínkách jezdí (sníh atd.) tak ví že pokud se Bubrak dostane na 50 000km tak je to jako běžný uživatel s nájezdem 200 000km a to myslím smrtelně vážně
Jinak Bubraku na tom tvým řetězu je ztráta tak 50koní takže máš na zadku tak 120
retez zalezi jak je zrovna namazanej, ted ho mam pekne promazlej, jen je trochu vytahanej, tak jak mi pepa cizek zalepi chladic, tak ho pritahnu a zkusim maximalku ma najeto ted kolem 30000km, DID 525 ZVM2 , muzu doporucit, napinani je porad skoro na zacatku, napinam tak jednou za 6tis km porad
mam nachystanou sadu EK , ale vepredu o zub min, tak uz to bude vic premerovat, chci to jen vyzkouset, moc mi nesedi ze pak naskakujou najety km rychlejc a az budu mit 100tis km tak to nebude uplne fer, ale pravda stejne sem to koupil stoceny tak je to fuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co pojede jako ZX10R
Bubrak ZX10R píše: 2008 ma KIMS , kawasaki ignition management system, je to takova castecna kontrola trakce, me to docela vadilo na 08 co sem zkousel, blbe se zvedala na zadni, ale prej to de vypnout nejakym dratem
já jsem to na 2010 vůbec nepoznal, že by to něco dělalo
5 reakcí na tento příspěvek co pojede jako ZX10R
Prijde mi ze nekteri vlastne ani nevi co jejich motorka dokaze protoze se nikdy nepriblizili jejim moznostem jinak nez tim ze na rovine "za ni vzali" a to je smutny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co pojede jako ZX10R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co pojede jako ZX10R
dj.holland píše: Kluci vetsinu fakt nechapu...Mam GSX 750 R a kdyz prijedu na Dubou tak tam nenajdu nikoho kdo by mi stacil a kdyz nahodou tak opravdu jen staci,ale neujede....Pak tam mezi kluky vezmu auto a nestaci uz vubec nikdo...Maximalky neresim a je spoustu veci co je rychlejsich na vyjezdu ze zatacky ale pokud nekdo nejezdi jen sprinty tak nepotrebuje jen vykon ale hlavne dobrou vahu a dobrej podvozek a predevsim srdce!Jak tu nekdo psal napraskat na okruhu vam muze nekdo i na 20 let stary masine o 100konich
Prijde mi ze nekteri vlastne ani nevi co jejich motorka dokaze protoze se nikdy nepriblizili jejim moznostem jinak nez tim ze na rovine "za ni vzali" a to je smutny...
No a já jsem levej a mám slabej bajk. Abych stačil těm, co jsou levý stejně nebo o něco míň, ale jsou rychlý páč maj rychlej bajk, tak potřebuju buď skill anebo taky rychlej bajk - která cesta je snadnější?
FiZzeR píše: No a já jsem levej a mám slabej bajk. Abych stačil těm, co jsou levý stejně nebo o něco míň, ale jsou rychlý páč maj rychlej bajk, tak potřebuju buď skill anebo taky rychlej bajk - která cesta je snadnější?
nejsnadnější je jezdit za nima jako vyhráblo a věřit že to ustojíš. Ale je tam snížená trvanlivost
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |