globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Divny problem pri startovani
Zdravim, mel jsem problem, ze mi motorka startovalo nejak divne, proste nesoumerne jak kdyz je spatna baterka, po vyzkouseni startovani prez kabely + koupe nove baterky, jsem problem s baterkou vyradil, dale byl na rade starter, tak starter byl u opravare a je vpohode, zkousel jsem ho a nekdy startuje normalne a nekdy to zase nejde(startuje pomalu), neco bere baterce na kostre asi napeti, kdyz jsem ho vyndal z toho mista kde ma byt a dal ho ke kostre, tak sel normalne, tak me napadlo ze jak je nasazenej vlastne na ty kostre a ma tam mit kontakt, tak ze to tam bude treba spinavy, tak sjem to tam ocistil poradne a stejnak to nekdy blbne, tedka to 3x za sebou nastartovalo, ale bojim se, ze to zacne zase blbnout, nestalo se to nekomu ? Nevite kde by mohl byt problem ? :/ Dik moc

PS: Na roztlaceni chyta normalne hned, jen prez starter to blbne, proste nekdy neco vezme baterce proud a podle me ji to skoro celou vycucne.. :/


Naposledy editováno 05.04.2012 19:52:59

(reakce na) Divny problem pri startovani

6.5.2012 v 19:28 | Nahoru | #121
J.M.K.> Dobre, s tou jehlou to uz trochu chapu, ale jelikoz jsem to nemel uz dlouho rozebrane, tak nevim, jak se presne steluje, ale zitra na to mrknu, tim padem kdyz ho uchytnu vyse a smes bude bohatci, melo by to lepe jed, ale zase se to nesmi prehnat ze ?

Jinak logicky jak jste psal namocit filtr do filtroveho oleje, tak jsem se docetl, ze se to muze/ma namocit do 2T oleje co se leje do benzinu a nechat odkapat, tak to asi taky tak udelam...

Jojo, s motorkou jsem ruzhne hybal a vyteklo opravdu malo, tak snad tam nic nezustalo a ja to neprelil...

O tom reagovani plynu, kdyz je to rozladene, ma to take nejaky vliv na akceleraci, vykon a rychlost ? Protoze si mylsim, ze to mam lehce rozladene, takze to budu muset podle toho jak jste popsal vyladit.

Jojo, neprijde mi zrovna, ze by to u me rozhodil ten vzduch. filtr, protoze nijak zasranej nebyl a to ze jsem ho vypral a dal zpet by snad take nemelo byt az tak znat, ale kazdopadne ho do toho oleje radci namocim pro jistotu a pak budu dele ladit ten karbec...

Za tim opravarem nejspis zajedu, ale nejdriv se na to zitra a v utery mrknu sam, kdyz si nebudu vedet rady, tak pak se za nim stavim....

To ze by byl motor vybehanej by bylo znat uz predtim a ne potom, co jsem motorku umil a vycistil karbec - trysku a airbox... :) Takze doufam ze v motoru problem nebude, protoze jinak predtim jezdil tak jak ma, maximalka kolem 90-100, coz je u tehle motorky klasika

Jinak az budu mit nejak rozebrany ten karbec, udelam par fotek a snad zjistime, k cemu je tma dole ten ''prepad'' z ktereho ukapava benzin, jestli to tak nema byt (jakoze asi ne), tak to je mozna jeden z problemu, ze se karbec treba preplnuje a tim padem se to pak zahlcuje, to bych tedy musel resit jak, kdyby se karbec preplnoval ?

Diky moc

1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani

6.5.2012 v 19:45 | Nahoru | #122
To popsané seřízení volnoběhu má vliv na přechodové režimy, tedy jak bude motor reagovat v okamžiku přidání plynu, jestli nabere otáčky tak, jak má. Když už jedeš a držíš ustáleně půl a více plynu, tak už volnoběžný systém nepracuje a chování a výkon záleží na nastavení hlavního systému - trysky a jehly.

Pokud jde o toho opraváře, tak když se v tom pořádně nevyznáš, tak do toho raději nevrtej a dovez mu to rovnou. Není to o tom, že bych Tě podceňoval, ale jde o to, že opraváři by mohli vyprávět, jak je pro ně frustrující napravovat něco, co někdo předtím nesprávným zásahem podělal víc, než to bylo původně. Dalším důvodem je, že se závada hledá a napravuje daleko hůře, když nevíš, co s tím kdo dělal před Tebou a kde všude máš tedy hledat. Proto tam motorku raději dovez rovnou, ušetříš si spoustu starostí a nervů.

Řekni mu i o tom "přepadu", měl by vědět, jak to s ním je a poznat, zda dle toho z něčeho vyjít.

(reakce na) Divny problem pri startovani

6.5.2012 v 21:15 | Nahoru | #123
J.M.K.> Jo aha, tak ted uz tomu rozumim...

Dobre, jen aspon zkusim vyprat ten filtr v 2t oleji dat ho zpet a jed to projed, pokavad to bude furt pri starem, asi mu to tam vazne hodim a budu doufat, ze za serizeni karbce si nebude uctovat tucnou castku, neni to nejakej autorizovanej servis, ale normalni servis, co ma ve svem baraku...

Jedine ceho se bojim je, aby pri sundavani plastu + skladani neudelal jeste nejakou skodu, jelikoz je par plastu popraskanych a je tam par ''vychytavek'', tak pokud mu to nebude vadit, motorku mu tam odstrojim a poprosim ho, az to bude pripravene, tak at mi napise sms a ja si to slozil zpet...

Nemam s timhle zrovna dobrou zkusenost, oni pak pospichaj a udelaj jeste vic skody jak uzitku (napriklad pri tom skladani), ja uz jsem to rozkladal parkrat, tak uz vim co kde jak dotahnout atd, chapete

Kazdopadne dekuji za zpravu a hezky vecer

Divny problem pri startovani

6.5.2012 v 22:56 | Nahoru | #124
Filtr každopádně profoukn, namoč do toho oleje a zlehka vyždímej, tak, aby z něj nekapal olej, ale ani nebyl moc suchý.

Pokud jde o tu rozborku a sborku motorky, tak je to skutečně o domluvě, ale radši jej k tomu nepřesvědčuj za každou cenu - jsou tací, kteří budou rádi za ušetřenou práci (místo které už stíhají další kšeft), ale i tací, kteří to nevidí rádi, neboť tak mají pocit, že přijdou o kšeft. Když by totiž motorku skládal sám, tak je mu jedno, jestli na to bude či nebude chvátat, účtuje si přece hodinovou sazbu za práci a tedy čím déle na tom bude pracovat, tím více vydělá. Když by sis motorku skládal sám, tak Ti za to těžko může něco naúčtovat a snad chápeš, že potom jej tuplem naštve, když to chceš dělat na jeho dílně.
Navrhni mu, že bys motorku odstrojil (také bys mohl dovézt už odstrojenou, na plasty to nejezdí), ale rozhodně se nezmiňuj o těch špatných zkušenostech, vypadalo by to, že si to o něm myslíš také a to by na Tebe asi moc hezky nekoukal. Ostatně, pokud s ním už máš dobré zkušenosti nebo máš na něj dobré reference, pak je zbytečné toto řešit. Maximálně mu povědět, kde tam máš jaké forichtuňky a jak na to, aby zbytečně nebádal.

Divny problem pri startovani

7.5.2012 v 10:08 | Nahoru | #125
Nakonec tam rovnou zachvilku zajedu.

Jojo mate pravdu s tim odstavcem c2

Rozhodne jsem nemel v planu mu rikat o spatnych zkusenostech, byl jsem u nej zatim jednou kvuly zadnimu ventilku a byl vazne ochotnej a i jsme trochu pokecali o me motorce...

Dam vam pak vedet, jak to vse dopadlo

Divny problem pri startovani

7.5.2012 v 11:28 | Nahoru | #126
Tak jsem doma, zjistili jsme, ze je asi totalne ucpana koncovka vyfuku, zakarbonovana, takze mam co delat, mam to pri ruzne prostouchat dratem svareim, prolejt benzinem, pak zapalit aby se to vypalilo atd,atd...

Takze to musim udelat a pak tam mam zase prijed co dal..

Divny problem pri startovani

7.5.2012 v 12:13 | Nahoru | #127
A sakra, také jsem o tom dříve přemýšlel, zda není zanesený výfuk, ale jestli jsem to tu nenapsal, tak mi to muselo pak vypadnout z hlavy, to se omlouvám. Každopádně, pokud není koncovka rozebíratelná (což bývalo u výfuků pro dvoutakty pravidlem), tak se máš na co těšit. Šťourání můžeš zkusit, ale jestli máš koncovku nově ometalizovanou a lakovanou, vypalováním dost možná tohle všechno půjde do kytek. Hlavně, když to vypálíš, tak jak ty zbytky pak dostaneš ven, když přes přepážky nepůjdou vytřepat? Záleží každopádně na tom, jak výfuk uvnitř vypadá. Svod a expanzku vypálíš a vypláchneš snadno, je bez předělů, ale s koncovkou si můžeš všelijak vyhrát a stejně se nemusí podařit jí vypucovat do čista. Možná bude nakonec nejlepší dát koncovku novou.

Divny problem pri startovani

7.5.2012 v 20:06 | Nahoru | #128
Uz si presne nepamatuju, ale tusim ze ne, ale to vubec nevadi..

Rozebiratelna neni, jen ma dole takovy sroub, tusim, ze na vypusteni oleje, kdyby se tam nejakej dostal...

Znova se mi rezat koncovku nechce, takze to budu muset nejak prostourat, prolit benzinem, bojim se to zapalit abych neco nepodelal, myslite, ze to metalizace a barva do 800C na tom nevydrzi ?

Jak se to vlastne dela nevite prosim ?

Naleju treba 0,3 benzinu na zacatku vyfuku od motoru, necham protect dolu do expansky, pak zapalim - netusim sice jak, zapalit nejaky ''provazek'' a strcit ho dovnitr ?

A potom to same naleju ze strany do koncovkya zapalim zase ? Pak ruzne prostoucham, poklepu a vysipu ?

Ale pry se to zanasi jen na zacatku te koncovky + v ni, takze expanska zanesena asi nebude, ale radci ji tedy taky procistim vypalenim pokud to pujde

Zitra se na to vrhnu, mam na to celej den, ale nejak se mi nezda ze by to bylo ucpane tak, aby nesel zadnej tlak, to by tam musela byt opravdu mala skvira a zanesene opravdu hodne i kdyz je pravda ze za 30tkm kolik to ma a nikdo to urcite necistil se to zaneslo...

Koncovka nova bude posledni varianta, snad se mi to podari vycistit a bude to ok...

Naposledy editováno 07.05.2012 21:18:02

1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani

7.5.2012 v 21:40 | Nahoru | #129
Tak s tím vypalováním Ti neporadí, s tím zkušenosti nemám. Ale co vím, tak se to nedělá obvykle zapálením zevnitř, ale nahříváním zvenku třeba letlampou. Jde o to zahřát stěny tak, že se karbon spálí a oprýská. Pokud není koncovka rozebíratelná, bude to pakárna, někde se s čistěním nepočítá, kor v dnešní době, kdy jde o obrat... aby se vydělávalo na výměnách dílů a prodeji nových, v dnešní době se spíše vyměňuje, než opravuje. Ale už v příručce k Trabantu jsem viděl, že výfuk není rozebíratelný a "stane-li se kterýkoli díl výfuku neprůchodným, je třeba jej celý vyměnit. Něco o vypalování tady , tady , nebo tady .

(reakce na) Divny problem pri startovani

7.5.2012 v 21:52 | Nahoru | #130
J.M.K.> Dekuji moc za odkazy, neco jsem procetl a mozna bude pro jistotu lepsi, kdyz to jen vezmu dratem, pry se ten karbon tvori az u konce vyfuku, tedy v koncovce/pred koncovkou, takze tam se vsude dostatnu dratem, nevim co si o tom myslite vy, ale tak uvidim zitra, toho vypaleni se v celku bojim, metalizace + barva do 800c by to mohla vydrzet, jde spis o bezpecnost...

Divny problem pri startovani

7.5.2012 v 21:54 | Nahoru | #131
Dokonce nekdo pise, ze tekuty cistic na sporaky taky pomuze, kdyz to tim proleju a necham pusobit, pak poklepu, vystouram a melo by se to vycistit

1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani

7.5.2012 v 22:04 | Nahoru | #132
Nevím, jak ty čističe na sporáky vypadají dnes, ale pamatuju sprej, vytvářející bílou aktivní pěnu a byla to prý překná žíravina. Značku si bohužel nepamatuju, je to přes 20 let. Ale zkusil bych prvně toto, než nějaké vypalování. Jen mám vítr z toho, aby se vrstvy karbonu neodloupaly v celku a pak nelétaly ve výfuku, bez možnosti je odsud dostat. Uvidíš, jak to půjde, ale raději se ještě poraď s tím mechanikem. Chrom na výfuku po účinném vypálení zežloutne, nebo jde úplně do háje, co to udělá s metalizací, nemám tušení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divny problem pri startovani

7.5.2012 v 22:17 | Nahoru | #133
J.M.K.> Jojo, doufam, ze ten co mam bude take dost ucinej...

Kazdopadne ucpani vyfuku by poukazovalo na ztraty vykonu, tedy tim padem mensim maximalni rychlost a taky pry to, ze motorka nechce jit moc do otacek.

Dale problem, ze motorka uplne vynecha, chcipne, zahlti se napriklad v kopci uz nejspis problem s vyfuken nebude ze ? No rikal mi, az proste vycistim ten vyfuk + mam jeste pro jistotu zkontrolovat na cerpadle oleje jestli je na rysce dobre nastavena davka, az vse budu mit, tak se za nim mam stavit a budem ladit dal, jeste pry taky muze delat paseku ten filtr benzinovi co jsem daval, to pry taky byva problem, ktery dokaze rozladit motor, tak uvidime...

Jinak to stim starterem je pry v celku ''bezna'' vec, ten problem co jsem mel, ze to tam nepasuje uz videl u vice motorek, ale tak zatim to vazne startuje vporadku...

To ze s karburatoru dole kape z prepadu benzin neni taky zrovna dobre, takze na to se mi taky potom podiva

Naposledy editováno 07.05.2012 22:49:27

(reakce na) Divny problem pri startovani

8.5.2012 v 11:08 | Nahoru | #134
Tak jsem to nejdriv prolil tim cisticem, byl to cistic na grill, takze by to melo taky dost pusobit, poklepal jsem to a neco jsem vyklepal, potom jsem vsechno vylil pryc a nalil tak 0,3 benzinu od ''motoru'' a i od koncovky, ruzne zahejbal aby se to tam rozneslo a do kolena od motoru jsem hodil sirku, chytlo to jen u toho zacatku a nechtelo se to rozvinout dal a tak po 5 sec to uhaslo, nevim jestli ten vejfuk nemusi byt v nejake poloze aby to horelo, lezel normalne na zemi... Tak jsem ten benzin vsechen vylil ven a pockam az prijede tata a zkusim to jeste udelat nejak s nim...

Divny problem pri startovani

8.5.2012 v 14:18 | Nahoru | #135
Nakonec to cistim v hydroxidu sodnym... tak dam vedet jak se to vycistilo

1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani

9.5.2012 v 08:10 | Nahoru | #136
Tím louhem to snad půjde, to uvidíš. Hlavně pozor, ať se nepoleptáš. To, že nechtěl chytit benzín uvnitř, bylo nejspíše tím, že se tam nedostávalo dost vzduchu pro hoření.

(reakce na) Divny problem pri startovani

9.5.2012 v 16:28 | Nahoru | #137
J.M.K.> Presne tak asi tam nebylo dost vzduchu, i kdyz by to pry melo blafnout, kazdopadne doufam ze jsem ten Louh ''naredil'' dobre a dobre se to vycistilo, dneska mi to tata vzal do prace na profoknuti jeste tlakem, tak uvidim, mylsim, ze by mel byt vycisteny

Zitra nejspis zajedu jeste seridit ten karburator, tak jsem zvedavej, jak to pak bude jezdit..

Divny problem pri startovani

9.5.2012 v 19:15 | Nahoru | #138
Tak vyfuk nejspis vycisten uspesne, predtim pri pridani plynu nebyl cejtit temer zadny tlak od vyfuku a ted je to uz pri pridani plynu znat, projedu to zitra, jedu k tomu motoopravari na prohlidku karbce atd..

Divny problem pri startovani

10.5.2012 v 15:59 | Nahoru | #139
Tím "tlakem od výfuku" myslíš sílu proudu spalin z výfuku, když dáš ruku před jeho vyústění? Pokud byl předtím slabý a ted je v něm razantní změna, tak o ucpaném výfuku není pochyb. Teď ještě namočit filtr do oleje, aby byl přesně takový, jaký má být a pak teprve začněte štelovat karbec. Zkontrolujte také nastavení oilmasteru (většinou se seřizuje natáčením kulisy, kterou pohybuje lanko, na hřídelce, kterou kulisa otáčí a tím mění výkon čerpadla). Kdybys měl bohatou směs, nebo moc oleje, popř. obojí, výfuk by se rychle zanesl znovu.

Divny problem pri startovani

10.5.2012 v 17:42 | Nahoru | #140
Jojo, presne to myslim, takze byl asi opravdu zacpany, dnes jsem to vezl tomu opravari s tim, ze ma na internetu oteviraci dobu do 18:00, ale kdyz jsme tam prijeli, bohuzel uz byl pryc a mel tam prepsane oteviraci doba do 17:00, musim mu to tam tedy hodit znova zitra, mam to cca 10 km...

Byl jsem ale rad, ze jsem vubec dojel, cestou tam mi motorka snad 4x uplne chcipla, ruzne jsem tocil s tim kohoutem na uzavirani benzinu, pak jsem ji roztlacil a chytla (zbytecne jsem nedaval zabrat starteru, protoze snim to chytlo taky, ale tocilo to dlouho), tak jsem ji rozltacil a snad vzdy chytla, chvilku jsem jel a zase chcipla, jak kdyz nestiha privod paliva a motor chcipne, no a cestou zpet mi to nechciplo vubec, az tesne u baraku, tak vazne nevim co to muze zpusobovat, jeste namocim ten filtr, rikal mi, ze je to temer jedno do jakeho oleje se to da, ale musi se to lehce vyzdimat a okapat aby byl jen navlhcenej, tak to asi udelam, ale pochybuju ze by to chcipani bylo zpusobeno zrovna tim, ale tezko rict, uvidim co mi rekne az se na to podiva ten opravar...

Jinak to zkontrolovani toho oil mastera mi on rikal taky, at se na to podivam ze je tam nejaka ryska, ale kdyz jsem sundal ten kryt a videl to uvnitr, tak jsem tusim zadnou rysku nevidel, melo by to byt pry lehce za ryskou, coz jestli jsem to chapal dobre, tak to asi mam...

Naposledy editováno 10.05.2012 17:50:18

Divny problem pri startovani

10.5.2012 v 22:31 | Nahoru | #141
To zhasínání vypadá na nestíhající přítok benzínu. Otázkou je, zda motorka zhasne najednou (jako když vypneš chcípák), nebo začne vynechávat, cukat, střílet (při volnoběhu by se samovolně zvyšovaly otáčky), až zhasne úplně. To svědčí o tom nestíhajícím přítoku. Pokud jsi tam dával palivový filtr, tak pozor... u motorek se samospádovým přívodem benzínu je někdy odpor filtru příliš velký na to, aby přítok samospádem stíhal. I to by mohlo být příčinou. Jestli to dřív nedělalo, nedá se vyloučit, žes neměl v nádrži bordel, který se teď dostal do filtru a zanesl jej.

Divny problem pri startovani

11.5.2012 v 20:42 | Nahoru | #142
Presne tak, cukalo to, az to chciplo, otacky kdyz jsem zmackl spojku a napr. radil, byly nekdy i kolem 5 tisic (klasicky tak 2,5tis)...

Dnes jsem mu to tam chtel tedy dovest znova, jelikoz tata jezdi pozde z prace, jedeme tam jen tak tak na cas a dojel jsem tak 2 km od baraku a uz mi to zase chciplo, tak jsem se podival a filtr byl uplne prazdny, tak jsem zkousel tocit s kohoutem, ruzne hybat s hadickama a furt nic, chvilku jsem to tam jeste zkousel, pak prijel tata, vzal mi helmu atd.. a ja sel domu pesky, jelikoz bylo vedro a ja uz opravdu nemohl, zkusil jsem znova zahybat nejak s tema hadickama a zkusit nastartovat a uz to chytlo, dojel jsem akorat k baraku, tata zatim jel do obchodu Hondy se zeptat, jestli tam nemaji vylozene na motorky nejaky maly filtr a meli, ale taky ze stal 180 kc (ten co jsem tam mel ted stal nejak 22), tak jsme ho tam dali, byl ale problem, ze kdyz jsem ho tam dal, otocil kohoutem, zadnej benzin do nej nenatekl, kdyz jsem vyndal filtr, otocil kohoutem, tak benzin tekl proudem, tak me napadlo, ze to zkusim roztlacit, aby to nejak nasalo a taky ze jo, pak uz se hned po nastartovani zaplnil, dale jsem namocil a vyzdimal i ten filtr vzduchovej a s radosti jsem vyjel jen pred barak a tak 1 km vyzkouset jak to jede, uz to jelo tak jak ma, tahlo to do otacek, atd... tak jsem dojel domu, celou motorku jsem s radosti sestrojil, s tim ze uz je to tedy vpohode, prevleknul jsem se a jel jsem ji projed poradne do kopcu, chvilku co jsem jel do takoveho tahleho kopce pod plnym plynem mi motorka zase uplne chcipla, tak me napadlo ze je mozna malo benzinu, tak jsem prepnul na rezervu (motorka nema ukazatel benzinu), nastartoval jsem a zdalo se to byt vpohode, radci jsem to otocil a jel z kopce zase zpatky domu a pri ubrani plynu se objevil zase ten problem, ktery byl uz kdyz jsem s motorkou jel od prodejce, chcipalo to(nechciplo uplne), kdyz jsem zmackl spojku, tak jsem to mohl plynem udrzet za chodu, ale bylo to takove line, otacky moc nelitaly za plynem, pustil jsem pomalu spojku a zase to nechtelo jed, tak jsem ji zase zmackl, parkrat pridal plyn a pustil spojku a zase to nechtelo jed, takhle snad 3x az pak motorka jela vpohode a pak tak 2-3 km domu se uz nic nestalo, netusim cim to mohlo byt, jestli nestihal privod paliva, ale to se mi nezda, spis bude nejak rozstelovanej karbec snad, nebo vadna svicka atd, kazdopadne se to musi vyresit...

Za tim mechanikem zajedu tedy snad v pondeli a konecne tam dojedu na cas...

Divny problem pri startovani

11.5.2012 v 22:10 | Nahoru | #143
To, co popisuješ, typicky ukazuje na to, že nedotéká benzín. Ještě mě teď napadlo, kohout je klasický (mívá polohy OFF-ON-RES), nebo podtlakově otvíraný (typicky s polohami ON-RES-PRI)? Podtlakový poznáš dle toho, že do něj vede hadička napojená někde pod karbcem na sací hrdlo. Je potom možné, že podtlakové otevírání nefunguje, jak má a v důsledku toho benzín neteče (to by vysvětlovalo to, že se filtr naplnil až po roztlačení).

Divny problem pri startovani

11.5.2012 v 22:15 | Nahoru | #144
Tak ted si presne nejsem jisty, jestli tam vede nejaka dalsi hadicka jak popisujete, zitra jedu na Rally, takze nebudu doma, tak v nedeli na to mrknu a dam vedet a v pondeli to doufam konecne dovezu k tomu opravari..

Jinak ma to polohy Otevrene, zavrene, rezerva a jeste jedna poloha take zavrene...

Pokud to bude mit jeste tu hadicku, tak se o tom zminim pred tim opravarem, ze to mozna muze byt zpusobeno tim...

Dekuji moc

1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani

11.5.2012 v 22:20 | Nahoru | #145
Tak to nevím, proč by měl kohout čtyři polohy... máš od motorky nějaký manuál, kde by se to dalo dohledat? Jinak v té opravně o tom každopádně řekni. Celé to chování jednoznačně ukazuje na to, že nestíhá přívod benzínu, jak už se po několikáté opakuju.

(reakce na) Divny problem pri startovani

11.5.2012 v 23:30 | Nahoru | #146
J.M.K.> No mate kohout, zatim mate napsane v jake poloze je rezerva atd..

Tak poloha nahoru neni jakoby nic, ale je to take zavrene, dalsi poloha je rezerva, dalsi poloha je otevrene, a pak poloha zavrene a pak zase poloha nahoru, ktera uz nic nedela.. :)

Tak to myslim...

Jojo, urcite mu to reknu a doufam ze to bude jen tim, ale to tedy nevim, v cem bude problem, filtr vpohode, hadicky neucpany, a kdyz jem otevrel kohout bez filtru, normal to teklo vpohode, muze byt problem jedine jak pisete neco s tim podtlakem, ale uvidime

Divny problem pri startovani

12.5.2012 v 10:44 | Nahoru | #147
Může to být tím podtlakem, pokud je to tak řešené, ale když píšeš, že bez filtru tekl benzín v pohodě, může to být i tím, že filtr má zkrátka pro samospádový přívod paliva přiliš velký odpor. Ještě mě napadlo, zda jsi filtr nenamontoval obráceně. U některých záleží na směru průtoku.

Divny problem pri startovani

12.5.2012 v 15:35 | Nahoru | #148
Zitra motorku rozeberu a mrknu, jeslti to tam ma tu podtlakovou hadicku, tim ze ma filtr velky odpor to urcite nebude, protoze je filtr presne do motorek a je stejne velky jako tam byl nejspis ten originalni, po nastartovani se hned naplnil, obracene jsem ho take nedal, presne jak pisete, byla tam sipka + da se to poznat i podle tvaru vnitrku filtru...

Ja uz bohuzel zavadu nenajdu, doufam, ze ji najde ten opravar, pak se ozvu, cim to bylo...

Divny problem pri startovani

13.5.2012 v 13:27 | Nahoru | #149
Tak z kohoutu ani z nadrze nevede zadna hadicka, takze podtlakove to neni...

Zitra tam snad konecne zajedu, pak se ozvu jak jsem dopadl, snad to nebude nic vazneho

1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani

13.5.2012 v 22:37 | Nahoru | #150
Tak pokud to nebude v kohoutu, tak bych to viděl na ten filtr... když říkáš, že bez něj to teklo normálně. Ale těžko radit takhle od klávesnice, když motorku nemám na očích a nemůžu na to kouknout.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nehází jiskru při startování přes s... Derbi GPR 50 Racing Infiernox 8 22.4.2021 v 20:50 krokoš
derbi gpr Derbi GPR 50, Derbi GPR 50 Racing petruhlir2 6 11.8.2020 v 21:12 Kohlstein
Derbi gpr 50 bez sytiče nejede Derbi GPR 50, Derbi GPR 50 Racing Lamakaja 2 10.4.2020 v 22:31 Edrig
náhon otáčkoměru derbi RGP 50 R Derbi GPR 50, Derbi GPR 50 Racing vasek2000 0 13.5.2018 v 12:15 vasek2000
Derbi GPR 50 R uchycení plastů ve s... Derbi GPR 50 Racing fejk72 0 11.2.2018 v 18:50 fejk72


TOPlist