PS: Na roztlaceni chyta normalne hned, jen prez starter to blbne, proste nekdy neco vezme baterce proud a podle me ji to skoro celou vycucne.. :/
Naposledy editováno 05.04.2012 19:52:59
Jinak logicky jak jste psal namocit filtr do filtroveho oleje, tak jsem se docetl, ze se to muze/ma namocit do 2T oleje co se leje do benzinu a nechat odkapat, tak to asi taky tak udelam...
Jojo, s motorkou jsem ruzhne hybal a vyteklo opravdu malo, tak snad tam nic nezustalo a ja to neprelil...
O tom reagovani plynu, kdyz je to rozladene, ma to take nejaky vliv na akceleraci, vykon a rychlost ? Protoze si mylsim, ze to mam lehce rozladene, takze to budu muset podle toho jak jste popsal vyladit.
Jojo, neprijde mi zrovna, ze by to u me rozhodil ten vzduch. filtr, protoze nijak zasranej nebyl a to ze jsem ho vypral a dal zpet by snad take nemelo byt az tak znat, ale kazdopadne ho do toho oleje radci namocim pro jistotu a pak budu dele ladit ten karbec...
Za tim opravarem nejspis zajedu, ale nejdriv se na to zitra a v utery mrknu sam, kdyz si nebudu vedet rady, tak pak se za nim stavim....
To ze by byl motor vybehanej by bylo znat uz predtim a ne potom, co jsem motorku umil a vycistil karbec - trysku a airbox... :) Takze doufam ze v motoru problem nebude, protoze jinak predtim jezdil tak jak ma, maximalka kolem 90-100, coz je u tehle motorky klasika
Jinak az budu mit nejak rozebrany ten karbec, udelam par fotek a snad zjistime, k cemu je tma dole ten ''prepad'' z ktereho ukapava benzin, jestli to tak nema byt (jakoze asi ne), tak to je mozna jeden z problemu, ze se karbec treba preplnuje a tim padem se to pak zahlcuje, to bych tedy musel resit jak, kdyby se karbec preplnoval ?
Diky moc
1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani
Pokud jde o toho opraváře, tak když se v tom pořádně nevyznáš, tak do toho raději nevrtej a dovez mu to rovnou. Není to o tom, že bych Tě podceňoval, ale jde o to, že opraváři by mohli vyprávět, jak je pro ně frustrující napravovat něco, co někdo předtím nesprávným zásahem podělal víc, než to bylo původně. Dalším důvodem je, že se závada hledá a napravuje daleko hůře, když nevíš, co s tím kdo dělal před Tebou a kde všude máš tedy hledat. Proto tam motorku raději dovez rovnou, ušetříš si spoustu starostí a nervů.
Řekni mu i o tom "přepadu", měl by vědět, jak to s ním je a poznat, zda dle toho z něčeho vyjít.
Dobre, jen aspon zkusim vyprat ten filtr v 2t oleji dat ho zpet a jed to projed, pokavad to bude furt pri starem, asi mu to tam vazne hodim a budu doufat, ze za serizeni karbce si nebude uctovat tucnou castku, neni to nejakej autorizovanej servis, ale normalni servis, co ma ve svem baraku...
Jedine ceho se bojim je, aby pri sundavani plastu + skladani neudelal jeste nejakou skodu, jelikoz je par plastu popraskanych a je tam par ''vychytavek'', tak pokud mu to nebude vadit, motorku mu tam odstrojim a poprosim ho, az to bude pripravene, tak at mi napise sms a ja si to slozil zpet...
Nemam s timhle zrovna dobrou zkusenost, oni pak pospichaj a udelaj jeste vic skody jak uzitku (napriklad pri tom skladani), ja uz jsem to rozkladal parkrat, tak uz vim co kde jak dotahnout atd, chapete
Kazdopadne dekuji za zpravu a hezky vecer
Pokud jde o tu rozborku a sborku motorky, tak je to skutečně o domluvě, ale radši jej k tomu nepřesvědčuj za každou cenu - jsou tací, kteří budou rádi za ušetřenou práci (místo které už stíhají další kšeft), ale i tací, kteří to nevidí rádi, neboť tak mají pocit, že přijdou o kšeft. Když by totiž motorku skládal sám, tak je mu jedno, jestli na to bude či nebude chvátat, účtuje si přece hodinovou sazbu za práci a tedy čím déle na tom bude pracovat, tím více vydělá. Když by sis motorku skládal sám, tak Ti za to těžko může něco naúčtovat a snad chápeš, že potom jej tuplem naštve, když to chceš dělat na jeho dílně.
Navrhni mu, že bys motorku odstrojil (také bys mohl dovézt už odstrojenou, na plasty to nejezdí), ale rozhodně se nezmiňuj o těch špatných zkušenostech, vypadalo by to, že si to o něm myslíš také a to by na Tebe asi moc hezky nekoukal. Ostatně, pokud s ním už máš dobré zkušenosti nebo máš na něj dobré reference, pak je zbytečné toto řešit. Maximálně mu povědět, kde tam máš jaké forichtuňky a jak na to, aby zbytečně nebádal.
Jojo mate pravdu s tim odstavcem c2
Rozhodne jsem nemel v planu mu rikat o spatnych zkusenostech, byl jsem u nej zatim jednou kvuly zadnimu ventilku a byl vazne ochotnej a i jsme trochu pokecali o me motorce...
Dam vam pak vedet, jak to vse dopadlo
Takze to musim udelat a pak tam mam zase prijed co dal..
Rozebiratelna neni, jen ma dole takovy sroub, tusim, ze na vypusteni oleje, kdyby se tam nejakej dostal...
Znova se mi rezat koncovku nechce, takze to budu muset nejak prostourat, prolit benzinem, bojim se to zapalit abych neco nepodelal, myslite, ze to metalizace a barva do 800C na tom nevydrzi ?
Jak se to vlastne dela nevite prosim ?
Naleju treba 0,3 benzinu na zacatku vyfuku od motoru, necham protect dolu do expansky, pak zapalim - netusim sice jak, zapalit nejaky ''provazek'' a strcit ho dovnitr ?
A potom to same naleju ze strany do koncovkya zapalim zase ? Pak ruzne prostoucham, poklepu a vysipu ?
Ale pry se to zanasi jen na zacatku te koncovky + v ni, takze expanska zanesena asi nebude, ale radci ji tedy taky procistim vypalenim pokud to pujde
Zitra se na to vrhnu, mam na to celej den, ale nejak se mi nezda ze by to bylo ucpane tak, aby nesel zadnej tlak, to by tam musela byt opravdu mala skvira a zanesene opravdu hodne i kdyz je pravda ze za 30tkm kolik to ma a nikdo to urcite necistil se to zaneslo...
Koncovka nova bude posledni varianta, snad se mi to podari vycistit a bude to ok...
Naposledy editováno 07.05.2012 21:18:02
1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani
1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Divny problem pri startovani
Kazdopadne ucpani vyfuku by poukazovalo na ztraty vykonu, tedy tim padem mensim maximalni rychlost a taky pry to, ze motorka nechce jit moc do otacek.
Dale problem, ze motorka uplne vynecha, chcipne, zahlti se napriklad v kopci uz nejspis problem s vyfuken nebude ze ? No rikal mi, az proste vycistim ten vyfuk + mam jeste pro jistotu zkontrolovat na cerpadle oleje jestli je na rysce dobre nastavena davka, az vse budu mit, tak se za nim mam stavit a budem ladit dal, jeste pry taky muze delat paseku ten filtr benzinovi co jsem daval, to pry taky byva problem, ktery dokaze rozladit motor, tak uvidime...
Jinak to stim starterem je pry v celku ''bezna'' vec, ten problem co jsem mel, ze to tam nepasuje uz videl u vice motorek, ale tak zatim to vazne startuje vporadku...
To ze s karburatoru dole kape z prepadu benzin neni taky zrovna dobre, takze na to se mi taky potom podiva
Naposledy editováno 07.05.2012 22:49:27
1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani
Zitra nejspis zajedu jeste seridit ten karburator, tak jsem zvedavej, jak to pak bude jezdit..
Byl jsem ale rad, ze jsem vubec dojel, cestou tam mi motorka snad 4x uplne chcipla, ruzne jsem tocil s tim kohoutem na uzavirani benzinu, pak jsem ji roztlacil a chytla (zbytecne jsem nedaval zabrat starteru, protoze snim to chytlo taky, ale tocilo to dlouho), tak jsem ji rozltacil a snad vzdy chytla, chvilku jsem jel a zase chcipla, jak kdyz nestiha privod paliva a motor chcipne, no a cestou zpet mi to nechciplo vubec, az tesne u baraku, tak vazne nevim co to muze zpusobovat, jeste namocim ten filtr, rikal mi, ze je to temer jedno do jakeho oleje se to da, ale musi se to lehce vyzdimat a okapat aby byl jen navlhcenej, tak to asi udelam, ale pochybuju ze by to chcipani bylo zpusobeno zrovna tim, ale tezko rict, uvidim co mi rekne az se na to podiva ten opravar...
Jinak to zkontrolovani toho oil mastera mi on rikal taky, at se na to podivam ze je tam nejaka ryska, ale kdyz jsem sundal ten kryt a videl to uvnitr, tak jsem tusim zadnou rysku nevidel, melo by to byt pry lehce za ryskou, coz jestli jsem to chapal dobre, tak to asi mam...
Naposledy editováno 10.05.2012 17:50:18
Dnes jsem mu to tam chtel tedy dovest znova, jelikoz tata jezdi pozde z prace, jedeme tam jen tak tak na cas a dojel jsem tak 2 km od baraku a uz mi to zase chciplo, tak jsem se podival a filtr byl uplne prazdny, tak jsem zkousel tocit s kohoutem, ruzne hybat s hadickama a furt nic, chvilku jsem to tam jeste zkousel, pak prijel tata, vzal mi helmu atd.. a ja sel domu pesky, jelikoz bylo vedro a ja uz opravdu nemohl, zkusil jsem znova zahybat nejak s tema hadickama a zkusit nastartovat a uz to chytlo, dojel jsem akorat k baraku, tata zatim jel do obchodu Hondy se zeptat, jestli tam nemaji vylozene na motorky nejaky maly filtr a meli, ale taky ze stal 180 kc (ten co jsem tam mel ted stal nejak 22), tak jsme ho tam dali, byl ale problem, ze kdyz jsem ho tam dal, otocil kohoutem, zadnej benzin do nej nenatekl, kdyz jsem vyndal filtr, otocil kohoutem, tak benzin tekl proudem, tak me napadlo, ze to zkusim roztlacit, aby to nejak nasalo a taky ze jo, pak uz se hned po nastartovani zaplnil, dale jsem namocil a vyzdimal i ten filtr vzduchovej a s radosti jsem vyjel jen pred barak a tak 1 km vyzkouset jak to jede, uz to jelo tak jak ma, tahlo to do otacek, atd... tak jsem dojel domu, celou motorku jsem s radosti sestrojil, s tim ze uz je to tedy vpohode, prevleknul jsem se a jel jsem ji projed poradne do kopcu, chvilku co jsem jel do takoveho tahleho kopce pod plnym plynem mi motorka zase uplne chcipla, tak me napadlo ze je mozna malo benzinu, tak jsem prepnul na rezervu (motorka nema ukazatel benzinu), nastartoval jsem a zdalo se to byt vpohode, radci jsem to otocil a jel z kopce zase zpatky domu a pri ubrani plynu se objevil zase ten problem, ktery byl uz kdyz jsem s motorkou jel od prodejce, chcipalo to(nechciplo uplne), kdyz jsem zmackl spojku, tak jsem to mohl plynem udrzet za chodu, ale bylo to takove line, otacky moc nelitaly za plynem, pustil jsem pomalu spojku a zase to nechtelo jed, tak jsem ji zase zmackl, parkrat pridal plyn a pustil spojku a zase to nechtelo jed, takhle snad 3x az pak motorka jela vpohode a pak tak 2-3 km domu se uz nic nestalo, netusim cim to mohlo byt, jestli nestihal privod paliva, ale to se mi nezda, spis bude nejak rozstelovanej karbec snad, nebo vadna svicka atd, kazdopadne se to musi vyresit...
Za tim mechanikem zajedu tedy snad v pondeli a konecne tam dojedu na cas...
Jinak ma to polohy Otevrene, zavrene, rezerva a jeste jedna poloha take zavrene...
Pokud to bude mit jeste tu hadicku, tak se o tom zminim pred tim opravarem, ze to mozna muze byt zpusobeno tim...
Dekuji moc
1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani
Tak poloha nahoru neni jakoby nic, ale je to take zavrene, dalsi poloha je rezerva, dalsi poloha je otevrene, a pak poloha zavrene a pak zase poloha nahoru, ktera uz nic nedela.. :)
Tak to myslim...
Jojo, urcite mu to reknu a doufam ze to bude jen tim, ale to tedy nevim, v cem bude problem, filtr vpohode, hadicky neucpany, a kdyz jem otevrel kohout bez filtru, normal to teklo vpohode, muze byt problem jedine jak pisete neco s tim podtlakem, ale uvidime
Ja uz bohuzel zavadu nenajdu, doufam, ze ji najde ten opravar, pak se ozvu, cim to bylo...
1 reakcí na tento příspěvek Divny problem pri startovani
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nehází jiskru při startování přes s... Derbi GPR 50 Racing | Infiernox | 8 | 22.4.2021 v 20:50 krokoš |
derbi gpr Derbi GPR 50, Derbi GPR 50 Racing | petruhlir2 | 6 | 11.8.2020 v 21:12 Kohlstein |
Derbi gpr 50 bez sytiče nejede Derbi GPR 50, Derbi GPR 50 Racing | Lamakaja | 2 | 10.4.2020 v 22:31 Edrig |
náhon otáčkoměru derbi RGP 50 R Derbi GPR 50, Derbi GPR 50 Racing | vasek2000 | 0 | 13.5.2018 v 12:15 vasek2000 |
Derbi GPR 50 R uchycení plastů ve s... Derbi GPR 50 Racing | fejk72 | 0 | 11.2.2018 v 18:50 fejk72 |