globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů
12.12.2011 v 22:03
Ptalo se mě na to více týpků a nechce se mi odpovídat každému zvlášť...


Naposledy editováno 09.06.2015 08:01:57

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

18.12.2011 v 19:18 | Nahoru | #121
s tím lakem a odloupáváním se a tak u Ducati, s tím jsem se setkal většinou jen u motorek co jsou dovezeny od moře( velká británie atd.). A ještě jsem neslyšel třeba majitele Monsteru, 999, 916, 1098, 1198 aby jsi stěžovali na lak nebo to že se mu zdeforrmuje guma na stupackách atd....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

18.12.2011 v 19:32 | Nahoru | #122

Ludha92 píše: s tím lakem a odloupáváním se a tak u Ducati, s tím jsem se setkal většinou jen u motorek co jsou dovezeny od moře( velká británie atd.). A ještě jsem neslyšel třeba majitele Monsteru, 999, 916, 1098, 1198 aby jsi stěžovali na lak nebo to že se mu zdeforrmuje guma na stupackách atd....


Asi to musím uvést na pravou míru. Nebylo t nic drastického, jen na jednom místě, kde se někomu podařilo kousek laku odkopnout byla samolepka. Já ji sundal a šlo to i s lakem. Když jsem pak kolem rýpnul nehtem, loupal se ten lak jako by nebyl s podkladovou barvou řádně spojen. K drobným odprýskancom docházelo i v okolí dotyku plastů a zadní lampy. Vrstva laku byla opravdu hodně tenká a nedokážu si představit, co by se stalo, kdyby někdo sundával třeba tankpad po několika sezonách. NAvíc na samolepce (DUCATI) na nádrži, která byla pod lakem byly ve dvou písmenech docela znatelné bubliny. Nalepit blbě samolepku a takto ji zalakovat, to mi přijde u motorky za málem půl milionu docela trapné.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

18.12.2011 v 20:12 | Nahoru | #123
drippera>

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

18.12.2011 v 22:27 | Nahoru | #124
Jestli Ducati musí vlastnit jen člověk ortodoxně myslící,tak už jí nechci raději ani vyzkoušet
Je jedno jakou máte značku bajku,nebo jaké hadry máš na sobě. Jde přeci o to,jestli když jedeš na moto,jestli máš ten perfektní pocit,ne? Jaká značka ti ten pocit zprostředkuje už je úplně jedno.
Víc jsem zvědavej na rozdíl v jízdních vlastnostech. Triumpha Speeda nebo Streeta mám v hledáčku

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

18.12.2011 v 22:33 | Nahoru | #125
drippera a co chces po cikanech .....jinak slusnenapisano

Naposledy editováno 18.12.2011 22:34:49

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

18.12.2011 v 22:59 | Nahoru | #126

MilanTST píše: Klíďo ,Lidi co se točej kolem motorek Triumph jsou tolerantní k ostatním značkám.
Je to taková malá akce kde se dá pokecat o všem. Mimochodem, jezděj tam i borci na Ducati, mimo jiné



ježiš, co si to tam pouštíte za "verbež" ?

3 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

19.12.2011 v 08:18 | Nahoru | #127
MOJE NEGATIVNÍ ZKUŠENOSTI Z ITALSKÝMA JEBKAMA:

MOTO GUZZI SPORT 1200 ABS (2ventil, koupena od novoty RENCAR)

- potvrzuji rozdílné nápisy na kolech (Brembo-Marchesini)
- potvrzuji, černý lak byl jako by pořád měkký,po jednom umytí tam byly vidět tahy po utěrce
- potvrzuji ty kabely omotané hadrovou páskou, ukostření u krku řízení bylo dokonce odhalené. Musel jsem si dopomoci sám páskou.
- potvrzuji cvrdlikání z hlav válců. Bylo mi řečeno, že to od novoty ve fabrice nastavují na větší vůle. Potvrdilo se to při garančce při 1500km, kdy se musí doseřídit vůle. Pak už dobrý, samozřejmě v rámci koncepce OHV motoru
- potvrzuji rosení budíků
- cca po 10 tis km jsem musel dolít cca 0,8 litrů oleje (ale zajíždělo se to a je to vzduch)
Jiné už nevím, ale Jack82 tady z motorkářů by mohl povídat dál....

No a toje tak vše o Guzzi, najel jsem 10 tis a nenechala mě nikde ale ve štychu.

DUCATI ST3 (2004, koupena od novoty)

- Rosení budíků
- odlupování barvy na nádobkách brzdové kapaliny
A to je vše. Kvalitní lak, zpracování. Jedna z nej Duc, co jsem měl. Vždy sem všude dojel a za 4,7 l/100km
- olej co jsem nalil, to jsem po 10 tis. vylil. Dobrá práce motorářům.
- vidlice těsná,v poho....

DUCATI MONSTER S4RS (2006)

- odlupavala sa mi motorová vana zespod motocyklu, byl původem z anglie, ale připočítávám to spíše i odlétavájícím šutrům
- tak, jak jsem měl při pořízení obavy z umístění olejového chladiče přímo za kolem, můžete být v poho. Je robustní konstrukce (než třeba vodní polovina u SF) a je na něm napsáno MADE IN KTM
- olej co jsem nalil, to jsem po 10 tis. vylil. Opět dobrá práce motorářům.
- lak oproti guzzi kvalitní, (pro šťouraly krovka zespod taky bez laku, sponky na sedle
- opět jsem všude dojel bez poruchy a za prům 5,6 l
- OHLINSY v pohodě, já se o motku starám. Uschlé tvrdé muchy přejíždějící přes manžety u mě nee Sem tam stříknu preventivně Teflonem ať si to jezdí jak po másle.

DUCATI MONSTER S2R 1000 (2006)

- Vana se neloupe, naopak je to vzduch, trochu to mění barvy válců. Nevypadá to prostě pořád jako nové. A to jsem trošec leštílek...
- no a trochu se to potí okolo napouštěcího šroubku dolévání oleje.
- lak stějný jak na S4Rs, pruhy pěkně pod hlubokým lakem.
- mám jej do dneška, takže olej jsem ještě nedolil, ale tuším, že nebude zase co dolévat.
- jezdí taky pod 5 litrů.
- zase nelakovaná krovka vespod a sponky na sedle
- poprvé v životě mě ital nechal ve štychu. Za jízdy zdechl. Závada: zaoxidovaný jeden drátek v elektroinstalaci, kousek za pojistkovou skříňkou . Tak jsem poprvé v životě tlačil Ducati domů 10km. Ale bylo fajn, protože jsem věděl, že to nebude tak hrozné. Motorově jsou to super vymyšlené strojky.
- vidlice těsná, v poho.

Takže ať si to každý přebere jak chce. Určitě Duc nejsou nejlepší motorky. Vyžadují určitý jiný přístup ke všemu, ale jak tu už někdo psal, když si stoupnete někam k cestě a slyšíte dojíždějící 2V Desmo, přebije to hodně negativ.....

Každopádně, pokud jednou budu muset opustit značku DUCATI, byl by to Speed Tripl pro jeho universální využití. Ale to bych ještě musel skusit DUCATI SPORT 1000 Biposto protože tam asi jednou zkončím. Zdar

Naposledy editováno 19.12.2011 09:38:47

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

19.12.2011 v 09:14 | Nahoru | #128

dewwil píše: VlastíkPlamínek> jj, na sériovkách to jsou takový jak bych to řekl, nejlevnější provedení Ohlinsů, ono taky kdo by cpal z výrobců na sérii vidle za skoro cenu motorky



mno ... trebas triumph dava stejny Ohlinsy jako Ducati na Panigale S, jen bez toho elektronickyho nastavovani ...

Cili bych nerekl, ze to jsou nejlevnejsi sitovy Ohlinsy :)

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

19.12.2011 v 09:34 | Nahoru | #129
Šuty> Ta poslední věta se mě obzvlášť líbí...

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

19.12.2011 v 13:44 | Nahoru | #130
když už tak s kapotou svést se to ano, ale mít ji jako jedinou motorku asi ne.

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

19.12.2011 v 13:48 | Nahoru | #131
tu Sportku bez kapoty a se suchou kluci, jinak je to není ono

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

19.12.2011 v 13:54 | Nahoru | #132
[quote=Šuty]MOJE NEGATIVNÍ ZKUŠENOSTI Z ITALSKÝMA JEBKAMA:

MOTO GUZZI SPORT 1200 ABS (2ventil, koupena od novoty RENCAR)
- potvrzuji cvrdlikání z hlav válců. Bylo mi řečeno, že to od novoty ve fabrice nastavují na větší vůle. Potvrdilo se to při garančce při 1500km, kdy se musí doseřídit vůle. Pak už dobrý, samozřejmě v rámci koncepce OHV motoru

člověče to nebylo kovové cvakání a cvrdlikání to byl normálně jekot, vysoký tón jakoby se to celé přidíralo, mám to doma natočené sice trošku zmateně na mobil, ale ten zvuk je dobře slyšet, jakmile klesly otáčky na volnoběh nebo jsi vymáčkl spojku tak ten zvuk ustal - večer najdu a videjko sem dám.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

19.12.2011 v 15:15 | Nahoru | #133
RBK> jj to by šlo, koukal jsem na to bez kapoty a vypadá líp

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

19.12.2011 v 20:19 | Nahoru | #134
No jo, tohle (DUCATI SPORT1000) je krásná klasika. Ale je fakt, že na MTS1100 mi ta suchá spojka hooodně chyběla. Když už jsem měl Dukárnu doma, nebylo to jaxi pořád ono. No a teď z jiného soudku. Najdi 10 rozdílů...?



Naposledy editováno 19.12.2011 21:43:18

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

19.12.2011 v 21:28 | Nahoru | #135
odkaz na video, popis : kvílení se začalo z motoru ozývat při brzdění motorem z kopce, abych to mohl natočit na mobil tak bylo nutné motor pořád držet lehce v otáčkách jinak to přestalo, proto je to video takové zmatené, vrkám plynem a šlo hlavně o zvuk
než jsem mobil vybalil atd. ve finále jsem zjistil, že kvílení vydrží i na volnoběh tak slízám z motorky nicméně s dalším poklesem otáček volnoběhu cca. 2:13 minuta, kvílení přestává a je slyšet už jen kovové cvakání, které je OK, tak to jste z motoru ještě asi neslyšeli

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

19.12.2011 v 22:04 | Nahoru | #136

RBK píše: odkaz na video, popis : kvílení se začalo z motoru ozývat při brzdění motorem z kopce, abych to mohl natočit na mobil tak bylo nutné motor pořád držet lehce v otáčkách jinak to přestalo, proto je to video takové zmatené, vrkám plynem a šlo hlavně o zvuk
než jsem mobil vybalil atd. ve finále jsem zjistil, že kvílení vydrží i na volnoběh tak slízám z motorky nicméně s dalším poklesem otáček volnoběhu cca. 2:13 minuta, kvílení přestává a je slyšet už jen kovové cvakání, které je OK, tak to jste z motoru ještě asi neslyšeli



a co svolávačka na vačky nebo co to bylo v hlavách, klukům v UK pár Gris s QV zaplakalo...

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

20.12.2011 v 08:23 | Nahoru | #137
Jak jsem psal, motorka byla z Rencáru, ale to je asi nějaký "pracovní" název jinak je to fa. Reviti, Bolívarova, pepíkov.
Poslal jsem jim dotaz a odkaz na video, že ty zvuky tam nepatří - odpověď, nevíme co to je, řemen na alternátoru nebo rozvody, pošleme dotaz a odkaz na video do dojču co oni na to, jezděte dál je to v záruce nekdy to tyto motory dělají. Tak jsem jezdil dál a je fakt, že se s postupem času začlo kvílení objevovat čím dál méně a po najetí asi 1400 kilometrů se to už neobjevilo. Vytvořily se provozní vůle co to bylo, nevím dodnes.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

20.12.2011 v 08:28 | Nahoru | #138

RBK píše: Jak jsem psal, motorka byla z Rencáru, ale to je asi nějaký "pracovní" název jinak je to fa. Reviti, Bolívarova, pepíkov.
Poslal jsem jim dotaz a odkaz na video, že ty zvuky tam nepatří - odpověď, nevíme co to je, řemen na alternátoru nebo rozvody, pošleme dotaz a odkaz na video do dojču co oni na to, jezděte dál je to v záruce nekdy to tyto motory dělají. Tak jsem jezdil dál a je fakt, že se s postupem času začlo kvílení objevovat čím dál méně a po najetí asi 1400 kilometrů se to už neobjevilo. Vytvořily se provozní vůle co to bylo, nevím dodnes.



Guzzi jsou prostě motocykly 1000 a 1 zvuku.
ale spát by mi to asi nedalo, nebýt to v záruce tak bych to otevřel

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

20.12.2011 v 08:28 | Nahoru | #139
[quote=drippera]...najdi 10 rozdílů...?

Vidím jich spoustu
Musím říct,že oba kousky...novej i starej mají něco do sebe. Nové světla nejsou něco lepšího nebo horšího,ale něco jiného

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

20.12.2011 v 09:45 | Nahoru | #140
Šuty> U motorky za 300 táců oxidují kontakty??? To si děláš kozy ne?:-o zas musim uvést svýho čínskýho vergla, kterej tenhle problém nezná, a to je furt od bahna a při mytí peru proud vody přímo na elektriku a kontakty a vždy hází jiskru jak fík Jako nezlobte se na mě, ale bajk za 300 a více papírů musí bejt dokonalost sama, do posledního detailu, a nějaký bubliny pod lakem, či skřeky z motoru, to bych s prodejcem vyběh, že by mu byly trenky malý... Za takovej ranec prachů bych chtěl dokonalost, ne nějakej cikánskej nedodělek

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

20.12.2011 v 09:48 | Nahoru | #141
A rozpouštějící se lak na kolech? To snad nemyslíte vážně???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

20.12.2011 v 09:48 | Nahoru | #142

SuperSic58 píše: Šuty> U motorky za 300 táců oxidují kontakty??? To si děláš kozy ne?:-o zas musim uvést svýho čínskýho vergla, kterej tenhle problém nezná, a to je furt od bahna a při mytí peru proud vody přímo na elektriku a kontakty a vždy hází jiskru jak fík Jako nezlobte se na mě, ale bajk za 300 a více papírů musí bejt dokonalost sama, do posledního detailu, a nějaký bubliny pod lakem, či skřeky z motoru, to bych s prodejcem vyběh, že by mu byly trenky malý... Za takovej ranec prachů bych chtěl dokonalost, ne nějakej cikánskej nedodělek



pak doporučuju vlákno o čínských motocyklech

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

20.12.2011 v 11:38 | Nahoru | #143
RBK a nema to turbo ta guzina to jsou zvuky teda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

20.12.2011 v 13:26 | Nahoru | #144

SuperSic58 píše: Šuty> U motorky za 300 táců oxidují kontakty??? To si děláš kozy ne?:-o zas musim uvést svýho čínskýho vergla, kterej tenhle problém nezná, a to je furt od bahna a při mytí peru proud vody přímo na elektriku a kontakty a vždy hází jiskru jak fík Jako nezlobte se na mě, ale bajk za 300 a více papírů musí bejt dokonalost sama, do posledního detailu, a nějaký bubliny pod lakem, či skřeky z motoru, to bych s prodejcem vyběh, že by mu byly trenky malý... Za takovej ranec prachů bych chtěl dokonalost, ne nějakej cikánskej nedodělek



ukaz mi prosim nejaky dokonaly vyrobek....ani to nemusi byt tak slozita vec jako motorka

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

20.12.2011 v 13:30 | Nahoru | #145
turbo to nemělo, alespoň nebylo vidět na výkon to nemělo vliv, jelo to, ale na důvěře mi to rozhodně nepřidalo
k úplnému výčtu drobností a závad viz. strana č.2 ještě doplním, že rosily obě víčka brzdové a spojkové kapaliny na řidítkách a rozežíralo to barvu okolo - u spojky víc. Několikrát jsem to měl sundané, vytřené těsnění do sucha, zkoušel jsem to otáčet, dotahovat, povolovat - rosilo pořád

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

20.12.2011 v 13:56 | Nahoru | #146
RBK> Celkem by mě zajímal názor dalších majitelů Guzzin, aby to mělo vypovídací hodnotu, ten tvůj kousek musel bejt ale teda skutečně špatnej.....

Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

20.12.2011 v 14:16 | Nahoru | #147
Třeba se někdo vyjádří, samozřejmě jsem to konzultoval s klukama co jsou tu registrovaní a získaval od nich informace jestli to či ono jim to nedělá taky atd., od některých mám zase informace co řešili oni, ale vypisovat to zde nebudu. Kdo bude chtít tak písne.

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

20.12.2011 v 14:16 | Nahoru | #148

Sefo píše: RBK> Celkem by mě zajímal názor dalších majitelů Guzzin, aby to mělo vypovídací hodnotu, ten tvůj kousek musel bejt ale teda skutečně špatnej.....



mlčím
to by Guzzi vyzněla jako totální vrak

(reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

20.12.2011 v 14:38 | Nahoru | #149

VlastíkPlamínek píše: pak doporučuju vlákno o čínských motocyklech



Guzzi a Duc je čajna? To sem nevěděl, tk to potom jooooo ale musej na tom rejžovat kluci asijský co?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita zpracování italských a ostatních motocyklů

20.12.2011 v 14:43 | Nahoru | #150

Londoner píše: ukaz mi prosim nejaky dokonaly vyrobek....ani to nemusi byt tak slozita vec jako motorka



Takle, za svý prachy chci odpovídající kvalitu, jinak to nekoupim Kupoval sem už 2 japonce, oba jetý a za krásnej peníz. Věci jako rozpouštějící se barva, odlupující se lak, bublinky pod lakem, pazvuky z motoru, spotřeba oleje, zapocené budíky či lampy(pravda u nových škodovek a francouzů běžná věc), stojan bez dorazu, neslícované plasty, obnažené nebo oxidující kontakty, to ta motorka neznala ani jedna
Téma je zamknuto


TOPlist