1 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou
(mimochodem, jak se dá čekat-po tom, co to takhle naměří, motorka okamžitě ztratí povolení k provozu, leckdy jsem viděl i nějaké zabavování,jak je to přesně bohužel nevím) a ten jezdec s tím má docela problémy. Ale věc se má trošku jinak, oni totiž nejdou primárně po 45 km/h, ale po tzv. "MOFA", což jsou skútry a 50tky s 25Km/h v TP, malinkou značkou a smí je řídit fakt snad každý, něco jako motokolo (původně má být MOFA výlučně "babetózního" typu, ale i ostré 50tky se dají získat s tímhle TP). Jenže, jak se dá čekat, skoro všechny tyhle MOF-y jsou plnovýkonové a leckdy i laděné, na skútrech typu Yamaha Aerox, Aprilia SR aj. (o Sendách, TZR nemluvě) se dá laděním udělat i 10-20 HP na zadním kole.
Nicméně Němci, Rakušáci a i Holaňdani z toho dělají fakt hroznou tragédií, na youtube je x reportáží typu "Na vlastní oči" o strašně zlých skútristech, jak prchají poldům parkem apod (viz. přiložené video, doporučuji zkouknout).
Myslím, že k nám se to nedostane, 1) rollerbanky jsou velká investice 2) kdyby se vydali na lov 50-tek, čekali by na jeden úlovek 2 dny, narozdíl od západu, kde to mají kluci běžně místo kol už od 14-ti, tady to moc tradici nemá.
Naposledy editováno 02.08.2011 23:00:11
Skuhi píše: oni totiž nejdou primárně po 45 km/h, ale po tzv. "MOFA", což jsou skútry a 50tky s 25Km/h v TP, malinkou značkou a smí je řídit fakt snad každý, něco jako motokolo
Heh a to je k čemu dobré? To už fakt snad raději pěšky/koloběžka/brusle/skate/cokoliv jiné a tyhle kokotiny předjíždět Motokolo bych možná chápal, ale "skútroidní" a víc už fakt ne - je rozměrnější, širší, a řidiči kde čeho musí být s takových pojízdných překážek fakt unešeni, a škrtit je na rychlost je blbost. Nebo náhodou nevíš, není to určeno třeba na jízdu pouze a jen po cyklostezkce? To by odpovídalo Jak vidět, do sraček to jde všude a kocourkov není jen ČR, teď kde si to vybrat
Naposledy editováno 03.08.2011 06:20:34
2 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou
Durex píše: A proč to vůbec omezovat? Je doba, že po dovršení 18 let si každej dělá noty na auto. To je standart. Ale né každej na to má! Proto je tolik bouraček. Pojezdil jsem toho dost. Už v 16-ti jsem krotil rychlý bajky. Žiju a hubu jsem si nerozbil. Možná, že nemám v hlavě nasráno. Ten kdo se s tím narodí a nebo mu to myslí, tak může pilotovat cokoliv bez dalších následků. Ale spousta šulinů, co maj peníze a díru do zadku, tak si rozbije hubu i na kole. Já bych to nechal na přirozeným výběru ...
A až ti takovej šulin vylítne ze zatáčky,a zabije ti někoho z rodiny,tak taky řekneš- přirozenej výběr?
Hoši,myslete trochu...
takze nějakej rollerbank či co to je bych tady nechtěl.. a jestli, ať si staví padesátky, který už od pohledu vypadaj "nabušeně" :D
prackarr píše: A až ti takovej šulin vylítne ze zatáčky,a zabije ti někoho z rodiny,tak taky řekneš- přirozenej výběr?
Hoši,myslete trochu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou
2 reakcí na tento příspěvek Nizozemci se s tím neserou
Na to by se, tedy na následky jízdy takových adeptů, hodil citát z Limonádového Joea:"...když střílí konzument kolalokovy limonády, netřeba volati lékaře..."
Bylo by si dobré uvědomit, že pokud mám řidičák na padesátku do 45km/m a ona ve skutečnosti jede víc, řídím ji vlastně bez řidičského průkazu. Takže porušuju zákon a basta.
Co se konkrétně Holandska týče, tamní policie je nekompromisní i při překročení rychlosti v obci (o tom by mohl leccos vyprávět mladý Č...s). Nemáš-li na zaplacení pokuty, zabaví Ti motorku a zůstaneš na silnici. Pirátům zabavuje rychlá auta a ty prodává v dražbě. Trpišovský by šel z dálnice pěšky. Jak výchovné!
Na sportovních podnicích bývá leckde na cílové rovince aparatura na měření hluku a překročíš-li limit, příští kolo máš černý prapor.
Ať se Vám to líbí a nebo ne, policie dělá dobře svou práci - chrání občany (tedy i Vás). A pořadatel závodníky, aby měli v budoucnu kde jezdit...
Jo, komu je 25km/h málo, tak ať si rozjede na tuto "rychlost" svůj peklostroj a na asfaltu z něj sesedne. Uvidí hned
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nizozemci se s tím neserou
se vším vydrbat a myslet si, jaký su gerój...Z padesátky udělat stokubíkové éro, na motorce aspoň sto koní, při tom řidičák na pincka, zkušeností s bídou tak na bicykl a hladkou kůru mozkovou...šílená kombinace.
Tady ale přece nikdo neříká, že by měli jezdit 45km/h 150 ... Zamysli se nad tím..
Naposledy editováno 03.08.2011 11:54:25
Som síce za to, že 45km/h je nezmysel, ale to treba zmeniť zákonom, nie zákon obchádzať. Keby si tí bezmozci v Bruseli sadli na bicykel, pustili by sa dole kopcom, možno by zistili, že aj ten je podstatne rýchlejší ako AM.
Durex píše: A proč to vůbec omezovat? Je doba, že po dovršení 18 let si každej dělá noty na auto. To je standart. Ale né každej na to má! Proto je tolik bouraček. Pojezdil jsem toho dost. Už v 16-ti jsem krotil rychlý bajky. Žiju a hubu jsem si nerozbil. Možná, že nemám v hlavě nasráno. Ten kdo se s tím narodí a nebo mu to myslí, tak může pilotovat cokoliv bez dalších následků. Ale spousta šulinů, co maj peníze a díru do zadku, tak si rozbije hubu i na kole. Já bych to nechal na přirozeným výběru ...
Nějaká motorka by se u mě našla . Dokonce taková, kterou málokdo z Vás vůbec kdy viděl .
Kolik toho mám odjeto, to je jedno, málo to není. Praxi mám a furt je co se učit.
Ano, mentalita je trochu jiná. Příklad: - v Rakousku jsem unavený spočinul na předních sedadlech auta a protože jsem se tam nevlezl, otevřel jsem dveře...
Hned první okolojedoucí zastavil a ptal se, jestli je vše O.K. U nás? - vzpomeňte si třeba na Kaplického...
Pomalu jedoucí samohyb na rušné silnici není bezpečný. Tyhle pomalé stroje jsou určené do města a tak, ne?
A to, že je mnoho lidí, kteří chtějí"...jak papírově udělat 125ku z ČZ 175","...jak papírově uškrtit Horneta","...kit Polini 80ccm", to si stačí jen přečíst tohle fórum.
Takže klídek .
Pomalu jedoucí samohyb rychlostí 25 km/h je kolo, u mě ne moto.
A dle mě je to brzda provozu, pokud by byl na silnici pruh určený těmto vozidlům, pak bych řekl dobře. Ale to je fantazie.
Já si teda myslím, že reakce ostatních spoluúčastníků vozovky / když se bavíme o mentalitě/ u nás, když jedu 25 km/h, nebudou příznivý, já sám bych to nechtěl a nechci.
Případně srovnání papírové seškrcení cž 125 a cž 175, myslíš to vážně?
Těch pár koní rozdílu?
Kdyby si uvedl japonca dvácu, dobře ale zrovna tu čízu ?
O tom hornetovi, dobře to už je jiná, přikláním se k tomu, aby to mohlo být šeskrtitelné na 25 ale s max. tím původním výkonem těch 30-40 na pětky gs, cb... Protože vystavovat řidičák např.: od počtu najetých km, je nereálný.
A krom toho, zabít se můžu i na dnešních dvácách, když mi to udělá 150.. to je o zkušenostech, předvídání, a mozku v hlavě. Když vím, že na 150 nemám, tak taky 150 nepojedu. Nebo bys snad chtěl aby 125 byli možný řídit až od 18? a A bez omezení třeba od 30 ? ..
Naposledy editováno 03.08.2011 13:06:12
Téměř každý si taky myslí, že je dokonalý pilot a všichni okolo jsou pitomci, kteří jim na silnici jen zavazí. Podle toho to taky vypadá.
Nebo - dlouhá rovinka, vingl a v něm křížek. Dost častý obrázek. Někdy si připadám, jako bych jel hřbitovem. U nás je měsíc opravený most a na zábradlí už takový památníček je.
Míra radosti z jízdy není přímo úměrná její rychlosti! Trialisti by mohli vyprávět.
Bohužel, dnešní doba se sklání před modlou rychlosti...
Nemám ale k dispozici statistiky, kolik se zabije na silnicích mladých a kolik starších, protože rozdíl ve zkušenostech začínajícího jezdce, ve 30 letech a v 18 letech není žádnej, snad jen, že 30 letej umí víc prozírat, zato mladší člověk se rychleji učí, z toho usuzuju, že tohle je bohužel vícevrstvovej problém v myšlení obyvatel naší překrásné zemičky
Naposledy editováno 03.08.2011 13:20:22
Naposledy editováno 03.08.2011 13:38:08
Durex píše: prackarr> Ty pravidla mě pěkně štvou a to všude. Třeba helmy na kola. Když jsem byl malej, tak sme taky žádný helmy neměli a přežily sme. Lítali sme na BMX bez chráníčů. Tak když sme si rozbily hubu, tak sme měli sedřený ruce a tekla krev. A co? Nic. Jelo se dál. Na lyže helmu? Taky jsem toho nalyžoval a tolikrát si rozbil hubu jen v kulichu. Nejhorší je, že o lidi vůbec nejde. Jak říka klasik. Lidí je jako sraček! Jde jen o byznys. Ať už jde o postupný papíry, nebo bezpečnost apod.
Nesouhlasím s tebou. Já si prošel tím,co píšeš. Jako smrad-žádný helmy,žádný chrániče. Taky kolik lidí to kvůli tomu schytalo! Blbá helma? Omyl. Právě i na lyže má svůj vert a já bez helmy už na lyže nejedu. Předloni v Tauplicu(nevím,jak se to píše Německy)jsem hodit takovou tlamu na lyžích,že mě dva dny brněla hlava a to jsem helmu měl. Šel jsem hlavou o muldu. Nemít tu přilbu,minimálně těžkej otřes mozku.
Na kolo- to samé. Víš kolik lidí se zabilo na inline bruslích? Když vyloučíš střet s autem,tak všichni kvůli absenci přilby!!
A motorky? Jasně,ze zatáčky ti může vyletět i na fichtlu,ale pravděpodobnost,že vyletí je už kvůli gyroskopu daleko menší,jak na supersportu. Ano,myslím si to samé co ty v tom,že pomalá a slabá motorka je nebezpečná,resp.nebezpečná pro jejího pilota,ale silná a rychlá taky,pokud ji drží v prackách blbec,co nemá nic najeto a myslí si,že je mistr světa.
Pro omezování 50ccm nejsem,ty bych zakázal úplně,jak tu někdo psal. Pokud to nejede 80,je to na nic. Ale jsem pro přísné omezování supersportů a superbiků. Bez praxe a věku prostě ne a hotovo! At se to namistrovaným teenagerům líbí,nebo ne. Na takových motorkách nemají prostě co dělat.