Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.
Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?
Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?
A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.
Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
mrazikxr píše: lejete tam nekdo http://www.motoline...584c044964343b536605 ?
držím se doporučeného - Motorex
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Matess727x píše: LuVo: Fešanda. ....co stál ten plech?
cca 2.300 i s poštovným - tady
jak už jsem psal, musel jsem ho trochu upravit pilníkem a kladivem, ale snad to bude plnit účel
LuVo píše: cca 2.300 i s poštovným - tady
jak už jsem psal, musel jsem ho trochu upravit pilníkem a kladivem, ale snad to bude plnit účel
...já sem na něj taky koukal,...ale nakonec jsem náhodně narazil na origo plastovej KTM-jetej, ale netknutej za 600,- Ještě mám dělanej od Vespi-hliník, nebo nějakej dural plech pod motor,...ale dobře udělanej,...za 300,- Ten origo je dobrej v tom, že je zepředu na takovém tom hranolu v těch připravených ďourkách v postraních úchytech motoru na rámu, kde se oba jen povolí, zespoda se odšroubují ty dva co ten kryt drží na konci ze spoda a celý ten kryt se jen vyklopí dopředu. Je lehoučkej a docela na těsno, takže se tam nedostane ani moc bordelu.Uvidíme, jestli nepraskne nebo tak něco.Pak bych měl v záloze ten od Vespiče.
Naposledy editováno 02.03.2011 19:56:58
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
mrazikxr píše: Matess727x> na co??
...u nás ho kluci maj,...ještě vytuněné takové gumové prodloužení-zakrytování směrem k motoru, aby to neházelo tolik bordelu do řetězovýho kolečka a nekurvilo to simering.Jsou to kluci, co jezdí závody atd.,...třebas Lukáš Polívka-vyhrál loňskej přebor 250, nebo Pavel Cihlář atd.Žádní čudlíci,...tak asi vědí co dělaj. Co sem měl možnost porovnávat,...jak jsem měl kolečko a řetěz zajebanej já a oni co teď jezdím s nima, byl to rozdíl. ....jenomže s nima je to peklo co se jezdí. Samozřejmě ta motorka vypadá bez krytu lépe,...a kdo jezdí jen tak na pohodu a blátu a marastu se vyhejbá, tak pro něj to asi smysl nemá.
Naposledy editováno 12.03.2011 12:14:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Matess727x píše: ...u nás ho kluci maj,...ještě vytuněné takové gumové prodloužení-zakrytování směrem k motoru, aby to neházelo tolik bordelu do řetězovýho kolečka a nekurvilo to simering....
Minule si někde psal že to vyfotíš, a nikde jsem foto nenašel, mohl bys ho přidat sem? Dík
2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Matess727x píše: M6: A víš jak je to s těma vypoušťákama, filtrama a sejtkama, když měníš olej?
Nevim, vypustim to jen z toho dolního
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
M6 píše: Nevim, vypustim to jen z toho dolního
...je dobrý vypustit ze všech-jeden se sejtkem je pod řadičkou a druhý se sejtken ne spodku motoru a pak ten hlavní ve spodku motoru vzahu. Já nemohl ten spodní s tím sejtkem dlouho povolit-byl vyžvejklej imbus, ale nakonec se podařilo a dal sem novej šroub,...už ten novej,...je jak na imbus, tak na klíč.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Matess727x píše: ...je dobrý vypustit ze všech-jeden se sejtkem je pod řadičkou a druhý se sejtken ne spodku motoru a pak ten hlavní ve spodku motoru vzahu. Já nemohl ten spodní s tím sejtkem dlouho povolit-byl vyžvejklej imbus, ale nakonec se podařilo a dal sem novej šroub,...už ten novej,...je jak na imbus, tak na klíč.
Já asi nepovolim ten zadní- tam je víc problémů... a ten boční je zřejmě přes závit čili mi zbejvá jen ten spodní, kerým by to teoreticky mělo vytýct všechno ne? A pak ty filtry nahoře, ty sou bez problémů.
Kolik tam patří toho oleje?
Jinak to jede jako prase, já nikdy na EXC 450 nejel, takže mě to překvapilo, když to bylo nový tak to musel bejt masakr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
mrazikxr píše: M6> jaka to je?
kousek od jihlavy, bylo to levný, ale práce na tom bude dost.