Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
djevoo>hej takze bych si koupil asi yamahu yz85 rok vyroby neco kolem 2005 a aspon uz to neco vydrzi oproti pitu a udrzba zase neni tak draha max jednou za rok pistni sada retezova sady nikasil atd.. takze bych uz jezdil aji na trate..
No ale musis pocitat s tim ze je to dvoutakt maleho objemu = vykon je az uplne nahore a dole nic. Na trat urcite lepsi nez pitbike ale na enduro se ten ctyrtakt hodi a taky to v lese nebude tak jecet. Jinak je ve vsem lepsi mala japonska cross.
X-moto>djevoo> JO kup si Yamahu místo pita ja si ted v pátek jedu pro rm 85l 2008 ale říkají že 20 mth vydrží píst ale to se nedá z pitem srovnávat
To je ale pri zavodnim nasazeni ze se meni kazdejch 20 ne? Hobby jezdci rozhodne takhle casto go motoru nedelaj a muj nezavodni ale naplno otevrenej 125ccm dvoutakt drzi uz tisice km a to ho tocim dost...
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
4t
4t
Dyt to rikam - malej 2T do 9000 uplne nic, a ta 150 4T je taky zavodne ladena = taky to bude mit vic nahore, 160ccm pit ma sice jenom 17 nebo 18 koni ale daleko dostupnejsi vykon v nizkejch a strednich otackach coz hlavne na jezdeni po lesich je super
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
djevoo>jo ale zase ten pit se ti muze a nemusi sypat takze bud budes jezdyt a spravovat nebo jenom jeszdit s 2t a nebudes spravovat...
Na pitovi vetsinou opravujes drobnosti, 2T zadres a si v p.ci. Coz me privadi k dalsi nevyhode - nutnost si michat benzin s olejem.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Jak se ti ten plyn kousnul? V šoupěti nebo na heftu?
Naposledy editováno 27.07.2010 18:57:47
Tom_Riddle>SirIndy> tk u těch Řisut směr Hradečno nejsou zlý lesy, velkej rozsah poježdění
Jak se ti ten plyn kousnul? V šoupěti nebo na heftu?
Jak je ten drzak plynove rukojeti tak v nem je takova drazka vodici pro drat a tam se nahromadil bordylek a seklo se to v nejhorsi moznou chvili... Stacilo jen zmacknout spojku nebo chcipak ale bylo tak malo casu ze nez mi doslo ze brzdim proti plynu tak uz bylo pozde...
Tom_Riddle>SirIndy> tk u těch Řisut směr Hradečno nejsou zlý lesy, velkej rozsah poježdění
Jak se ti ten plyn kousnul? V šoupěti nebo na heftu?
Jinak Hradecno a Smecno tam jsou uplne nejlepsi cesty z celyho okoli, ty se fakt vyznas :D Jenom ty hlavni lesnacky tam sou na pita moc vyjety koleje casto nebo jsou nudne rovny a ty drobnejsi jsou zase hrozne korenovity. A jiny lesy jsou zase moc placaty protkany jen rovnejma tezarskejma.
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Tom_Riddle>djevoo> A už ses na tý ostrý 85cc svez? Abys věděl do čeho jdeš. Je to profi motorka pouze na závodní použití na mx trati. Na ježdění po lese to bude utrpení. Motor ve spodních a středních otáčkách nepoužitelnej, veškerej výkon až ve špičce. Dá se jet jen na plnej plyn nebo nic. Spotřeba kolem 8 až 10l plus olej. 2krát do roka výměna pístní sady, jednou do roka spojka, výměna oleje v převodovce co 10mth. Já bych to za dirta nevyměnil ani náhodou. Pokud bych ale chtěl řádit jen na mx trati a měl peníz na provoz, tk bych do toho šel
Ja sem mu to rikal, jen na tu obrovskou spotrebu jsem vlastne zapomnel :D Kdyz na to ted koukam, tak jezdeni na 85ccm dvoutaktu bude kurfa draha sranda :D Coz u pitbiku je uplnej opak.
Btw dneska sem na Stompa nandal blastry Acerbis, chcete foto?
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
Kdyš uš bych si chtěl koupit toho čínského pitbika je rozdil ve vykonu pozna mezi 125cc a 140cc
a jak uš tu činu tak uš xb35 že ? respektive x moto xb 31-x moto xb 35
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
Naposledy editováno 28.07.2010 18:42:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
hanys888>Filip103> rozdil mezi 125 a 140 ve vykonu neni, akurat ten motor je vevnitr jiny a samo mas drazsi dily potom u 140 je vetsinou oil chladic.
Lifan 125 vs 140 fakt bude rozdil nepatrnej, nevyplati se jit do 140 sem vsude slysel.
Ale 140 ve Stompech a WPB, coz je YX 140 se zavodnim vackovym kitem, uz pojede lepe nez Lifan 125, tam rozdil bude vetsi. Pak srovnatelny je Lifan 150, YX 160 je zase o kousek dal a musim rict ze je to fakt delo :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery
michal.j33>Filip103> ty 250 neber ten vykon tam neni o moc vetsi nez u 125,140 a navic je to tezke jako prase , to radci vem nejakou 160,180 za tu cenu to uz je pak strela
Existuje i 250ccm na 17/14 kolech X-Moto, to je tezsi nez pitbiky o 20 kilo, velky ciny sou o 40. Vykonovej rozdil urcite bude a kroutak taky, ale diky rozmerum to neni ono, nejlepsi volba do pitbiku je 150ccm nebo 160ccm, to jede krasne a porad je to malicky, 180ccm se ciny neprodavaj - bud musis koupit drahou hlavu pro 160 nebo japonskej 180ccm motor co stoji jako nekolik celejch cinskejch pitu :D