Podmínky: teplota kolem 20°C, vlhkost vzduchu kolem přes 90%, vítr kolem 1,5m/s
Rychlosti: město 50, mimo město 90, dálnice 110. Dálnice tvořila většinovou část trasy.
Celou dobu mimo město a dálnice v totálním zálehu. Rozjezdy velmi pozvolné, né však provoz zdržující
Myslel sem si vždycky, že pokud budu jezdit co nejpomaleji na nejvyšší možný stupeň, musí být jízda nejúspornější. tzn u mě to je 70km/h na šestku (při nižší rychlosti už se třepe a evidentně se to motoru nelíbí)..ale není to tak..s takovou jízdou byla spotřeba asi 4,2.
Tak se pochlubte s vašimi tipy a spotřebami jak na pětikoulích, tak jiných strojích
Pro rejpaly: samozřejmě, že to je jen hovadina, jestli žere 4 nebo 5 litrů..tak moc na tom zase nezáleží, ale je ok vědět, při jakým stylu jízdy a hlavně rychlostech si veme nejmíň
Naposledy editováno 28.07.2010 22:04:59
1 reakcí na tento příspěvek Nejnižší spotřeba
Jinak když jedu normálně tak kolem 3,8 l/100km ve dvou
takže sem ani něják zatím nezkoušel jet usporně
Každopádně mě tady dostávaj obdorníci, co dělaj na motorce maximálně to, že jedou do servisu a zpátky. Ohladně kurvení motoru- tam je mrtě věcí. Jedna věc je nepodtáčet, ale tady si plno lidí plete otáčky, co motorka ještě pobere, s podtáčením. Neznám přesně údaje jednotlivejch motorů, ale analogicky k benzínu v autě- volnoběh 750, detonační spalování nastává u motoru v záběru +/- pod 1500 otáček. U motorky bejvá volnoběh 1200, tak dejme tomu, že detonační spalování může bejt pod 2500 a to sjem ještě hondně nadhodnotil a neberu v potaz velký buchary, co maj blíž k motorům z aut (chováním). Mnoho z vás neví, že k detonačnímu spalování dochází i při vysokejch otáčkách, akotrát ře vzhledem k hluku a vibracím, kterej motore normálně produkuje to nepoznáte. Pokud chce člověk jezdit za míň, tak to chce víc myslet hlavou. Ovšem neznamená to, že nutně musí jet pomalejc (to už tu ostatně někdo psal). Hlavní věcí je zbytečně neprohřejvat motor na místě, ale pomalou jízdou a taky jezdit delší trasy, nebo poskládat víc kratších za sebe, jelikož o nejvíc benzínu si řekne studenej motor.
p.s. Pro chytrolíny, co tu píšou něco o facokáví řidiče motorem, když jede pod 3000- se schválně opodívejte do manuálů, jaký jsou doporučený otáčky při zajíždění motoru. Druhá věc-moderní 4 válcový šestky (/ s těma mám zkušenost) utáhnou na 6tku 60 km/h po rovině. Ovšem je nutný si uvědomit, že je nutný při tom jen lechtat plynem a nečekat po motiorce nějakou akceleraci. dávat při tom plnej bez podřazení je opravdu na facky
moje sptřeba- fichtl kolem 2 litrů, ČZ 180/487.3, motor před go (najeto skoro 40000 km) během najetejch 4500 km 3,87 l/ 100 km ( z toho asi 25% po Praze), ER-5 4,57 l/100 km během nalítanejch 5000 Km, z toho cca 20% po Praze.
Naposledy editováno 31.07.2010 22:30:41
1 reakcí na tento příspěvek Nejnižší spotřeba
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší spotřeba
Chápu a vím o čem mluvíš, ale já to ,,placebo,, spočítal na kalkulačce. Spotřeba 12,3 litrů, najeto od tankování 235km. Za chvíli frčím do města, doberu nádrž do plna a budu mít druhý průměr pro posouzení. Jsem moc zvědavý. Asi 30km z momentálně natočených jsem jel v ostrých zatáčkách, kde jsem motor pořádně prohnal, tak jsem zvědav co vypočítám.
Motorka má jiný zvuk - je víc uprděná, takže se něco uvnitř motoru děje jinak. Verva 100 taky víc smrdí benzínem než jsem zvyklý u 95-ky. Vyrábí se v Rakousku a neobsahuje biosložky. Na cesty dávám vložky do výfuků, před chvílí jsem je vytáhnul na domácí ježdění po najetí asi 480km. Jsou téměř čisté. Začouzené jen minimálně. Znova jsem čučel jak žaba! cPokud dnes bude výsledek stejně dobrý, tak má benzina nového zákazníka. Problém ale je, že je málo míst kde se prodává. Přestože má varan dojezd 400km, tak je to dost napytel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší spotřeba
Fidži.V-Strom>Jack82, kov> Když máš předepsáno 98okt., tak je jasné, že to pojede lépe a za méně. O 50% sice ne, ale jistý menší propad tam je. Ale u 99% motorek určených na N95 jede stejně i se stejnou spotřebou a účinek je pouze placebo. Tyhle testy, kdy člověk natankuje lepší benzín a má menší spotřebu jsou neobjektivní, placebo efekt je opravdu silný . Objektivní to bude tehdy, kdy ten dotyčný jezdec nebude vědět, zda má N95 nebo N100.
Ano, alespoň někdo píše co má hlavu i patu
Pocit je sice fajn, ale když se to změří změří
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší spotřeba
spotřeba č. 2(druhá vyjetá nádrž):
benál-24,27(z toho 4litry 95-ky brané na Slovensku abych dojel domů)
najeto 469km
průměr zase 5,2 litru - téměř o litr míň jak mám normálně! + nemělo by to zasírat motor!
tak to je nářez!
Nevím co by to ukázalo na brzdě-věřím spíš svému měření. Po dvou nádržích se to ZATÍM zdá být jasné a levnější než 95-ka
Průměr asi
Cebro 6,5 l/100km
ZX9R 7 l/100km
korado 1,5 l/100km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší spotřeba
kov>Váňa> Když to ale změřím po svém -naberu plnou,vydělím spotřebu kilometrama, tak to není jen pocit.
spotřeba č. 2(druhá vyjetá nádrž):
benál-24,27(z toho 4litry 95-ky brané na Slovensku abych dojel domů)
najeto 469km
průměr zase 5,2 litru - téměř o litr míň jak mám normálně! + nemělo by to zasírat motor!
tak to je nářez!
Nevím co by to ukázalo na brzdě-věřím spíš svému měření. Po dvou nádržích se to ZATÍM zdá být jasné a levnější než 95-ka
fidži ti stejně nebude věřit...bude ti vysvětlovat, že tvá kalkulačka je taky nakažená placebo efektem, a že nemáš pravdu...znám ho...prostě si žije svůj omezený svět...zdravim fidžiho
rich.puzzle>fidži ti stejně nebude věřit...bude ti vysvětlovat, že tvá kalkulačka je taky nakažená placebo efektem, a že nemáš pravdu...znám ho...prostě si žije svůj omezený svět...zdravim fidžiho
Že to říkáš o omezenosti zdrovna ty Jinak kalkulačka nelže. Jestli to nevíš, tak spotřebu nejvíc ovlivníš pravým zápěstím a na to placebo funguje Oni i ty všechny laboratorní testy budou omezené, včetně Váni, zdravím VáňuP.S.: Odkdy ty mě vlastně znáš? Z toho co píšu tady?
Při lítání po kopečkách a mezi městy spotřeba 6,2l/100km. (vždy za vyjetou nádrž)
Přibližně stejnou spotřebu měl aj Blackbird karbec i když já jsem za to tahal sem tam víc.
Naposledy editováno 04.08.2010 13:54:23
No, aspoň jsem zase o cosi chytřejší
Jezdim jen delší trasy. Na to že motor je po 30 letech silně opotřebenej (spotřeba oleje skoro litr na 1000), karburátory evidentně taky (na plnej lítaj saze jak z nafty) a má permanentně hnanej ventilátor od motoru to myslim ujde.U tohodle motoru hodně dělá synchronizace a seřízení karbeců, stav zapalování apod., na druhou stranu tam mám vzduchovej filtr asi 20tkm (předchozí tam byl asi 30tkm), svíčky brisk (předchozí ngk vydržely skoro 30tkm).
Mimo to poslední konkrétní zkušenost s vlivem kvality benzínu na chod motoru - v chorvatsku mi začal cukat motor, v nízkejch pod 3500 na částečnej plyn skoro vynechával, volnoběh OK, jak jsem natankoval v maďarsku tak to pak po pár desítkách km ustalo. Spotřeba při ježdění do 100km s topcase na ten cukavej benál po chorvatsku okolo 4,5l (to je mimochodem motor kterej bez problémů kouše i speciál 91 protože byl na to konstruovanej).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |