paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 4V do V
 
21.5.2009 v 12:10
Zdar lidi, tak včera jsem jel poprvé na řadovém čtyřválci, tatíkově cbf600s 08. Takže mám naprosto zkažený dojem a nechápu jak na takovém něčem může někdo jezdit. Měl sem pocit že jedu na skůtru, absolutní zmatek v tom jakou mám zařazenou rychlost, protože dvojka mi připadala jako šestka a naopak, plynem sem mohl kroutit jak sem chtěl a stejně se to pěkně rozjelo bez jakéhokoliv cukání=žádný zážitek. Ve větších otáčkach sem si připadal jak na robertkovi. Zase nadruhou stranu 200 sem tam měl poměrně rychle a hladce, ne jako na monstru kdy musím být přilepený na nádrži a tlačit to očima, a bez jakéhokoliv odporu větru(to trochu tu rychlost kazilo, vůbec sem si napřed nevšiml že jedu tak rychle. Do zatáček je to uplně s montym nesrovnatelné...

Takže by mě zajímalo jaké jízdní vlastnosti má 4V do V? Rozdíl mezi řadovým a Včkovým 4V? Je 4VdoV srovnatelné s dvouválem do V (pocitově) nebo sem uplně mimo? například VFR800?

Jěště mám mít půjčené od kamoše šestkové cebro na vyzkoušení, tak upřímě doufám že to ten pocit z toho cbf trochu spraví....Původně jsem chtěl 6tku ninju, ale teď si nejsem jistý vůbec ničím.

Zlatý Monster - být vyšší s lepší sedačkou pro spolujezdkyni tak ho nedám z ruky

(reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 16:34 | Nahoru | #91

Bubrak ZX10R>hluska>standavfr>Bubrak ZX10R> Takže podle tebe jsou konstruktéři Ducati v motogp a Aprilie v SBK idioti?Pak nevím proč nejezdí na špici ta tvoje zelená.A kolik že to má Kawa titulů?Kromě náhodnýho druhýho Melandriho.Někdy se svez na něčem do V než tady začneš krafat nesmysly.Nebo jen provokuješ jako všude možně po foru?

Ctyrvalec do V prosim... ale V2???

Jo, on asi myslel ctyrvalec do V, to je urcite dobra koncepce, ale tady sem se bavil o VFR, ktery je navic nenaladenej motor na max, takze ze to nejede ani dole ani nahore neni nic proti nicemu.



Presne, jak uz jsem psal, zkusit ten V4 poradne šťouchnout, tak by to nemuselo bejt uplne marny Proto taky VFR natoci 200 000km

2 reakcí na tento příspěvek 4V do V

22.5.2009 v 17:23 | Nahoru | #92
Bubrak: nechci ss litra, nepotrebuju litat 300, chci něco na čem se dá jezdit pohodlně. i rychle sám, i pomaleji ve dvou. Pro tebe jsou stejně všechny ostatní mašiny kromě té tvojí sračky, všichni už to víme tak radši napiš něco objektivního jestli si na tom jel, nebo jestli si to jenom někde četl nebo jestli jenom meleš sračky protože to nemá nad 120kW a neni to jedna ze 4 motorek co má každý druhý, nebo radši nepiš.

Podle těch recenzí to nemusí být špatné, prostě univerzální. Samozřejmě že nemůžu hodnotit dokud sem na tom nejel, takže pokud si na tom ty jezdil tak napiš

(reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 17:24 | Nahoru | #93

Dorzi>Bubrak: nechci ss litra, nepotrebuju litat 300, chci něco na čem se dá jezdit pohodlně. i rychle sám, i pomaleji ve dvou. Pro tebe jsou stejně všechny ostatní mašiny kromě té tvojí sračky, všichni už to víme tak radši napiš něco objektivního jestli si na tom jel, nebo jestli si to jenom někde četl nebo jestli jenom meleš sračky protože to nemá nad 120kW a neni to jedna ze 4 motorek co má každý druhý, nebo radši nepiš.

Podle těch recenzí to nemusí být špatné, prostě univerzální. Samozřejmě že nemůžu hodnotit dokud sem na tom nejel, takže pokud si na tom ty jezdil tak napiš


Bubraka si nesmis tak brat, jemu by ani nevadilo ze to nema 120 KW ale ze to je Honda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 17:38 | Nahoru | #94

Dorzi>Bubrak: nechci ss litra, nepotrebuju litat 300, chci něco na čem se dá jezdit pohodlně. i rychle sám, i pomaleji ve dvou. Pro tebe jsou stejně všechny ostatní mašiny kromě té tvojí sračky, všichni už to víme tak radši napiš něco objektivního jestli si na tom jel, nebo jestli si to jenom někde četl nebo jestli jenom meleš sračky protože to nemá nad 120kW a neni to jedna ze 4 motorek co má každý druhý, nebo radši nepiš.

Podle těch recenzí to nemusí být špatné, prostě univerzální. Samozřejmě že nemůžu hodnotit dokud sem na tom nejel, takže pokud si na tom ty jezdil tak napiš



ja sem na tom jel a uz sem vse podstatne napsal, asi tak

VFR udajne pohodlne je, me na nem bolely zada, ale je to o tom ze si musis na kazdou jizdni pozici zvyknout a to trva, nejaka projizdka 20km je nanic, to ani neprijdes na chut otackam nad 10tis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 17:41 | Nahoru | #95

Bubrak ZX10R>Dorzi>Bubrak: nechci ss litra, nepotrebuju litat 300, chci něco na čem se dá jezdit pohodlně. i rychle sám, i pomaleji ve dvou. Pro tebe jsou stejně všechny ostatní mašiny kromě té tvojí sračky, všichni už to víme tak radši napiš něco objektivního jestli si na tom jel, nebo jestli si to jenom někde četl nebo jestli jenom meleš sračky protože to nemá nad 120kW a neni to jedna ze 4 motorek co má každý druhý, nebo radši nepiš.

Podle těch recenzí to nemusí být špatné, prostě univerzální. Samozřejmě že nemůžu hodnotit dokud sem na tom nejel, takže pokud si na tom ty jezdil tak napiš

ja sem na tom jel a uz sem vse podstatne napsal, asi tak

VFR udajne pohodlne je, me na nem bolely zada, ale je to o tom ze si musis na kazdou jizdni pozici zvyknout a to trva, nejaka projizdka 20km je nanic, to ani neprijdes na chut otackam nad 10tis


Ze te huba neboli! VFR nad 10 000! Fuj takova nestoudnost hnat ji tam...

(reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 17:48 | Nahoru | #96

Mrzout>
Ze te huba neboli! VFR nad 10 000! Fuj takova nestoudnost hnat ji tam...



No to sem zas myslel to CBF, ktery porovnaval.

Lital sem na novy R6 na Yamaha dni a tech 16tis sem tam musel mit furt, to je labuzo.

1 reakcí na tento příspěvek 4V do V

22.5.2009 v 18:07 | Nahoru | #97
ohledne pohonu rozvodu u VFR pomoci kol/retezu doplnim pro zajimavost obrazky:

starsi verze motoru V4 s ozubenymi koly:


novejsi verze motoru V4 s retezem:


ale, nejsem si jisty, jestli prichod retezu byl soucasne s VTEC (na tom druhem obrazku nevidim VTECovou vacku)...

4V do V

22.5.2009 v 18:26 | Nahoru | #98
Pěkný obrázky.

Já hlasuju pro kolečka.

4V do V

22.5.2009 v 18:34 | Nahoru | #99
Rozhodně kolečka

Jinak k tomu V4, je to super motorka, univerzální, ale supersport to není a nikdy nebude, kdyby měla o 30 koníků víc.... tak to by bylo asi taky trošku jinde, ale jinak si nestěžuju... každopádně proti dvouválu se krásně točí a není tak surová, kámoš má VTR, jak se tu už psalo... zvuk brutální... ale každýmu to nevyhovuje...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 18:41 | Nahoru | #100

Skalda>ohledne pohonu rozvodu u VFR pomoci kol/retezu doplnim pro zajimavost obrazky:

starsi verze motoru V4 s ozubenymi koly:


ale, nejsem si jisty, jestli prichod retezu byl soucasne s VTEC (na tom druhem obrazku nevidim VTECovou vacku)...



domeček plnej koleček
to musí bejt mazec, když ti jenom roztáčení rozvodů sežere 30% výkonu

4V do V

22.5.2009 v 18:43 | Nahoru | #101
Ne víc než ten řetěz. Podívej se po jak dlouhejch vodítkách se tře...

Naposledy editováno 22.05.2009 18:43:45

(reakce na) 4V do V

22.5.2009 v 19:05 | Nahoru | #102

FiZzeR>
domeček plnej koleček
to musí bejt mazec, když ti jenom roztáčení rozvodů sežere 30% výkonu



Diky za tip dalsiho stourani do VFR.

4V do V

22.5.2009 v 19:44 | Nahoru | #103
Ja jsem taky pro kolecka A do VFR nestourat jasny I kdyz 120kw je 120kw a kolikrat je to i malo

4V do V

22.5.2009 v 20:02 | Nahoru | #104

roztáčení rozvodů sežere 30% výkonu


pratele, zase jednou kecate picoviny, aby rec nestala
v nasledujicim textu pouziju orientacni vypocet dle znalosti na urovni fyziky SS:

Kolecko bude mit rekneme 1kg a 10cm v prumeru, rotacni energie v nem ulozena se spocita jako E=1/2*J*omega^2, kde J je moment setrvacnosti; pro valec (pro mene chapave, kolecko je valec s vyskou podstatne mensi nez je podstava) je J=1/2*m*r^2, coz pro nas konkretne je 0,00125. Pri otackach toho kolecka 100 ot/sec (6000 ot/min), jde tedy o energii 246 Joulu (omega=2*pi*f). Vysledek berte pro orientaci - uvedomte si, ze motor doda desitky tisic Joulu za sekundu (desitky kW) a vy se bavite o stovkach Joulu!

Ted uz si snad snaz predstavite, kolik ten rozvod ozubenymi koly sezere (nevim, kolik bere retez, dost mozna vic). To by me podstatne vic trapily ventilove pruziny, ktere sezerou skutecne nezanedbatelnou cast vykonu motoru (hlavne pri vyssich otackach) - proc vas netrapi, ze nemate desmo?

EDIT: korekce uhlove frekvence

Naposledy editováno 22.05.2009 20:13:40

1 reakcí na tento příspěvek 4V do V

22.5.2009 v 21:17 | Nahoru | #105
No jel jsem kousek na 2008 VFR800 a přišla mi jako dost dobrá cestovní motorka, na druhou stranu úplně bez emocí, žádný vibrace, 250 tam teda bylo hned, ale měl jsem z toho pocit jako z rychlejšího auta. (Čímž se nechci nikoho dotknout, nejel jsem víc jak 30km takže o ní vím hovno, píšu jen první dojem)

4V do V

23.5.2009 v 04:18 | Nahoru | #106
Mam radovej dvouvalec 650 od Kawasaki a je to krasa - tahne krasne od spoda, da se jet na 2000 otacek, pekne tahne od 3000, pri sportovni jizde je dobry to drzet mezi 5 a 7000. Zere min nez ctyrvalec, udrzba taky stoji min (polovicni prace pri serizovani motoru atd.). "Nevyhodou" mohou byt pro nekoho prirozene vyssi vibrace nez u ctyrvalce, mne osobne to nevadi, vibrace jsou citit kdyz se na ne clovek soustredi, ale neobtezuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

23.5.2009 v 10:40 | Nahoru | #107

Honza-Pce>No jel jsem kousek na 2008 VFR800 a přišla mi jako dost dobrá cestovní motorka, na druhou stranu úplně bez emocí, žádný vibrace, 250 tam teda bylo hned, ale měl jsem z toho pocit jako z rychlejšího auta. (Čímž se nechci nikoho dotknout, nejel jsem víc jak 30km takže o ní vím hovno, píšu jen první dojem)



250 tam bylo hned??? Mozna z peknyho kopce a po vetru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

23.5.2009 v 11:28 | Nahoru | #108

hluska>Honza-Pce>No jel jsem kousek na 2008 VFR800 a přišla mi jako dost dobrá cestovní motorka, na druhou stranu úplně bez emocí, žádný vibrace, 250 tam teda bylo hned, ale měl jsem z toho pocit jako z rychlejšího auta. (Čímž se nechci nikoho dotknout, nejel jsem víc jak 30km takže o ní vím hovno, píšu jen první dojem)

250 tam bylo hned??? Mozna z peknyho kopce a po vetru


Tak 250 na dalnici neni pro VFRko zase takovej problem, je sice pravda ze pak uz to neleze, ale to neni HaraBuzna ani jinej dalnicni expres.
Jinak ja ted resim podvozek, odskakuje mi v zatackach, kdyz davam koleno, zadni guma a pneumatikou to neni...
Nema nekdo radu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

23.5.2009 v 12:48 | Nahoru | #109

Mrzout>hluska>Honza-Pce>No jel jsem kousek na 2008 VFR800 a přišla mi jako dost dobrá cestovní motorka, na druhou stranu úplně bez emocí, žádný vibrace, 250 tam teda bylo hned, ale měl jsem z toho pocit jako z rychlejšího auta. (Čímž se nechci nikoho dotknout, nejel jsem víc jak 30km takže o ní vím hovno, píšu jen první dojem)

250 tam bylo hned??? Mozna z peknyho kopce a po vetru
Tak 250 na dalnici neni pro VFRko zase takovej problem, je sice pravda ze pak uz to neleze, ale to neni HaraBuzna ani jinej dalnicni expres.
Jinak ja ted resim podvozek, odskakuje mi v zatackach, kdyz davam koleno, zadni guma a pneumatikou to neni...
Nema nekdo radu?



Ja VFR mel a rychle tam bylo 230 a pak uz to zadnej ficak nebyl i kdyz rucicka lezla dal, tak uz celkem pomalu. Ale dal jsem s ni lehce pres 260 A co tam mas za gumy??? Ja jezdil Michelin Pilot sport a v pohode. Spis se mi do zatacek docela vlnila, nez ze by mi odskakovalo kolo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

23.5.2009 v 12:50 | Nahoru | #110

hluska>Mrzout>hluska>Honza-Pce>No jel jsem kousek na 2008 VFR800 a přišla mi jako dost dobrá cestovní motorka, na druhou stranu úplně bez emocí, žádný vibrace, 250 tam teda bylo hned, ale měl jsem z toho pocit jako z rychlejšího auta. (Čímž se nechci nikoho dotknout, nejel jsem víc jak 30km takže o ní vím hovno, píšu jen první dojem)

250 tam bylo hned??? Mozna z peknyho kopce a po vetru
Tak 250 na dalnici neni pro VFRko zase takovej problem, je sice pravda ze pak uz to neleze, ale to neni HaraBuzna ani jinej dalnicni expres.
Jinak ja ted resim podvozek, odskakuje mi v zatackach, kdyz davam koleno, zadni guma a pneumatikou to neni...
Nema nekdo radu?

Ja VFR mel a rychle tam bylo 230 a pak uz to zadnej ficak nebyl i kdyz rucicka lezla dal, tak uz celkem pomalu. Ale dal jsem s ni lehce pres 260 A co tam mas za gumy??? Ja jezdil Michelin Pilot sport a v pohode. Spis se mi do zatacek docela vlnila, nez ze by mi odskakovalo kolo.


Dunlop D208 Sportmax, takze gumama to nebude... Spis nastaveni zadniho tlumice...

(reakce na) 4V do V

23.5.2009 v 13:55 | Nahoru | #111
Mrzout> přidej útlum.

(reakce na) 4V do V

23.5.2009 v 14:49 | Nahoru | #112

Mrzout>hluska>Mrzout>hluska>Honza-Pce>No jel jsem kousek na 2008 VFR800 a přišla mi jako dost dobrá cestovní motorka, na druhou stranu úplně bez emocí, žádný vibrace, 250 tam teda bylo hned, ale měl jsem z toho pocit jako z rychlejšího auta. (Čímž se nechci nikoho dotknout, nejel jsem víc jak 30km takže o ní vím hovno, píšu jen první dojem)

250 tam bylo hned??? Mozna z peknyho kopce a po vetru
Tak 250 na dalnici neni pro VFRko zase takovej problem, je sice pravda ze pak uz to neleze, ale to neni HaraBuzna ani jinej dalnicni expres.
Jinak ja ted resim podvozek, odskakuje mi v zatackach, kdyz davam koleno, zadni guma a pneumatikou to neni...
Nema nekdo radu?

Ja VFR mel a rychle tam bylo 230 a pak uz to zadnej ficak nebyl i kdyz rucicka lezla dal, tak uz celkem pomalu. Ale dal jsem s ni lehce pres 260 A co tam mas za gumy??? Ja jezdil Michelin Pilot sport a v pohode. Spis se mi do zatacek docela vlnila, nez ze by mi odskakovalo kolo.
Dunlop D208 Sportmax, takze gumama to nebude... Spis nastaveni zadniho tlumice...



Tak v tom uz neporadim,ja tam mel porad stejny jak jsem to koupil v tlumicich se vubec nevyznam...

2 reakcí na tento příspěvek 4V do V

23.5.2009 v 15:07 | Nahoru | #113
Kluci necetl jsem to zdaleka cele, ale ta kritika radovych 4 valcu... pokud na to mate odvahu zkuste si nekdy poradne projet 4 valcoveho litra soucasne produkce (nebo i babicku K5/K6). Je to s Fazerem nebo CBF asi tak srovnatelne jako to SVcko s 1098.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

23.5.2009 v 15:25 | Nahoru | #114
Dawe02> Pujčíš?

(reakce na) 4V do V

23.5.2009 v 15:44 | Nahoru | #115

Dawe02>Kluci necetl jsem to zdaleka cele, ale ta kritika radovych 4 valcu... pokud na to mate odvahu zkuste si nekdy poradne projet 4 valcoveho litra soucasne produkce (nebo i babicku K5/K6). Je to s Fazerem nebo CBF asi tak srovnatelne jako to SVcko s 1098.



Presne tak A K5-6 je stejne nejlepsi ze vsech

(reakce na) 4V do V

23.5.2009 v 15:44 | Nahoru | #116

Sefo>Dawe02> Pujčíš?



To uz bys mu ji mozna nevratil

4V do V

23.5.2009 v 17:46 | Nahoru | #117
Trochu hrušky s jabkama ne?

4V do V

23.5.2009 v 21:54 | Nahoru | #118
no nevím, co je super na lehkém kelímku, za kterym se člověk musí pořád krčit, aby měl příjemnější polohu a hlavní zábava spočívá v tom, že na každé rovině je to třeba rozmastit aspon na dvě kila, neboť jinak než sportovně to nejde...

byl fór

Naposledy editováno 24.05.2009 07:41:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

24.5.2009 v 08:30 | Nahoru | #119

hluska>Jinak zadny V2 proste nejede



jojo, když si s náma byl na Zbirohu, tak bylo vidět, že ty dvouválce nejedou
nebo si snad cestou píchnul a lepil si gumu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4V do V

24.5.2009 v 11:08 | Nahoru | #120

peetr>hluska>Jinak zadny V2 proste nejede

jojo, když si s náma byl na Zbirohu, tak bylo vidět, že ty dvouválce nejedou
nebo si snad cestou píchnul a lepil si gumu?



Ne kazdej ma tak odvaznej batuzek jako ty
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist