1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 bere olej :(
Učeň1 píše: Limiter> Mam R-1 r.05, možná štěstí, ale olej memusím do výměny dolévat, nemám zkušenosti se staršími typy. Kdo se předvádí,jezdí po zadním, pálí spojku atd., tak musí počítat i s nejhorším.
to neni o stesti od RN12 uz olej vubec neberou...mimochodem starsi kawy + asi vsechny italky, byly taky strasny olejnicky...
to je zas blabol fora, ze olej lemtaj jen ladicky...coz mimochodem neni vubec pravda (nepocitam starsi modely)
Sleeper1 píše: to neni o stesti od RN12 uz olej vubec neberou...mimochodem starsi kawy + asi vsechny italky, byly taky strasny olejnicky...
to je zas blabol fora, ze olej lemtaj jen ladicky...coz mimochodem neni vubec pravda (nepocitam starsi modely)
rekni mi jake stare kawy?
Mel jsem zxr 400 prodal v 60tisk km nebrtala nic mel jsem zxr750 take prodal ve skoro 70tis a nezrala nic mel jsem zx9r prodana v 55tis a nezrala nic mel jsem yzfo750r a zrala pres pul litru na 1000km a to jeste 15w50ky samo ze to byl 5ventil..a od toho casu jim zral kazdej 5ventil nez sef Rossi poslal 5ventil do hajzlu
Tedy kawa opravdu nezere...5ventil Namaha vsechny.
1 reakcí na tento příspěvek R1 bere olej :(
jinak 5ti velntil namaha RN12 olej nebere
Sleeper1 píše: je fakt, ze kamos ma GPZ1000R z roku cca 85 a motorove je hodne cajk, ale zas jinej jezdil kawu GPX400R, pak zx-6r a ty fakt olej brali...
jinak 5ti velntil namaha RN12 olej nebere
gpz stolete gpzo jak 1000ka tak spesl 400ka kterou kazdej utaha je vubec zazarak ze vubec jede...kolik maj takove veterany najeto? daleko pres 100tis km...
A jestli kamosi bere zx6ka olej tak ji ma v pici...moji kamosi 2 oba pres 50tis km a nikomu nic.
To si rekneme za chvili kdy RN12ka bude mit vice jak 50tis km a nebo nekdo kdo ji taha.
Jak zere
1 reakcí na tento příspěvek R1 bere olej :(
Prolezl jsem tady kde jakou diskuzi, ale nic podobneho jsem nenasel. Proto bych se chtel zeptat, zda se uz nekdo z vas setkal s nasledujicim problemem s tachometrem. Kdyz je motka v tahu, tak ukazuje dobre. Zavru plyn a na tachu nejdriv naskoci "0" a pak skacou cisla sem tam az do doby, nez zase pridam plyn. Staci i kdyz to jen simram, nebo se snazim drzet stejnou rychlost. Napr. prijizdim k obci, chci jet 50, tak zavru plyn a misto aby nejak plynule padala rychlost na tachu na tech prikazanych 50, tak tam zacne skakat 0, 18, 47, 20, 35, 42, atd ... Proste nesmysly. Zjistil jsem, ze kdyz vymacknu spojku, tak to jde pekne plynule a ukazuje jak ma. Minuly tyden jsem fest zmokl a od te doby to dela. Myslel jsem, ze to treba vyschne, ale je to stejne. Nevi nekdo kam sahnout, co vycistit, zkontrolovat, pripadne vymenit? Nechce se mi hned do servisu a platit za nejakou blbost. Vim, ze spousta z vas namitne, ze se na to nemam divat, ale jednak jsem proste "punta" a mam rad, kdyz vsechno funguje jak ma a hlavne kdyz vite, ze se da vlitnout do zatacky 130 a ted na tom budiku nic neukazuje, nebo tam skacou blbosti, tak se jede hur. Diky za kazdou radu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 bere olej :(
PS:Novej lak te nenapadl kdyz je tak netkla? za 10let se 100% nekde neco skrabne provozem i jen jemne.
z-x-r píše: PilotF1> tak ti to soudruhu vyslo malo...ale nejak se mi to nezda...R1 kor tak malo jeta by ji destik nemelo nic delat. Nekde bude chyba..asi jine mrdle budiky z neceho.
PS:Novej lak te nenapadl kdyz je tak netkla? za 10let se 100% nekde neco skrabne provozem i jen jemne.
Ale tak to je jasny, ze to sem tam ma nejaky lehky oderky (od kaminku, bot, apod.). Z linky samo sebou vcera nesjela, ale proti tomu, co jsem videl jinde, je fakt hezka. Navic kilometry dolozeny vymenama oleju ze servisu od nejakych necelych 24000. Co bylo do ty doby, to nikdo nevi. Posledni vylepena nalepka s vymenou oleje byla predloni se 30tkm. Pak prej stala rok v garazi a najela jen cca 200km, coz odpovida stavu pri prevzeti.
A tachec uz jde. Vcera jsem to nevydrzel, stahnul servisni manual, nasel kterej to je kabel, sundal kapoty, nadrz, vycistil konektory a zatim je to v pohode. Kdyby to zase zacalo blbnout, tak zkusim nejdriv nacvaknout novej kabel s konektorama a pokud se to bude opakovat, tak asi vymenim senzor. Jeste jsem se teda nedival, na kolik prijde. Sice na prd prace vsechno "oddeklovat", ale co se da delat. Nejblizsi servis Yamaha je v Jihlave a kdyz jsem tam volal, tak berou jen na objednani a nejblizsi termin byl skoro za dva tydny. Nemluve o tom, ze bych to tam musel dovezt a pak nekoho otravovat, aby me hodil nazpet. Uvidime. Budu chvili jezdit a kdyz to zacne blbnout znovu, tak udelam vyse popsane. Tak diky za "rady", ikdyz mi nijak extra nepomohly a jde se jezdit....
1 reakcí na tento příspěvek R1 bere olej :(
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35874 | Dnes v 07:11 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 600 | Včera v 14:08 IvanDvoutakťák |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |