Odkaz na článek - https://www.google....ust=1474972952485318
Naposledy editováno 04.11.2016 19:27:30
na jaře vždy bezpróblemový start na drc, a to už po dobu nějakých 17 let a tak u 8 různých motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv
Číkus píše: Ten chip zvyšuje kompresní poměr?
Takovej jsem ještě neviděl, ty jo?
Spíš bych řekl, že si motorka na kvalitnější palivo upraví předstih.
1 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv
to samý jsem pozoroval když jsem tankoval v rakousku a pak v nějakejch prdelních vesnicích ve slovinsku ..ale tohle ta motorka dělá až po tom co je tam chip. předtím jí to bylo tak nějak fuk /motorka ma najeto cca 118 000km/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv
splasenytrubky píše: Verva 100 je taky aditivovana od VIF. Jen si to tam nelejete sami, ale je to tam.
Verva je hlavně jiný benzín, ne?
Na stojanu deklarují 98, takže nemá pocházet z čr výroby?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv
Pher píše: Verva je hlavně jiný benzín, ne?
Na stojanu deklarují 98, takže nemá pocházet z čr výroby?
v Čechách se 98 oktanový benzín vůbec nevyrábí. Vysokooktanové benzíny u Benziny, OMV, Shellu, a EuroOilu jsou v současnosti všechny dovozem z Rakouska. 98 oktanů je česká norma, jiná není, ale v atestech ten benzín těch 100 oktanů má, takže to mohou deklarovat a zákazníka nijak nešidí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv
Někde to zkouší řešit přes N98/V100 ap, že prý neobsahují obyčejný líh, ale jen nějakou přísadu, která splnuje zákon a nekurví motory..
Může to tak být?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv
Pozor ale na BA98, který by byl dovezený z Polska do Čech, nebo se prodává v Polsku na pumpách. V něm je normálně obyčejný ethanol, jako v normálních benzínech. Inu - Polsko. Žádná norma tomu nebrání, tak co by to nedělali.
Jeden majitel pumpy nám tvrdí, že N95 Premium obsahuje krom aditiva cca poloviční podíl lihu než obyčejný N95
Přijde mi to divný, teda pokud tam líh nepřidávaj až při stáčení do cisteren.
Pochybuju, že by si komplikovali výrobu produkcí dvou N95 s rozdílným podílem lihu
1 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv
Jen doufám, že na jz od Prahy žádný vysokooktanový poklady z Polska nevozí
...když už mám pixlu, která vyžaduje 98 a nemá adaptabilní předstih...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv
1 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv
A obe dve neprosli nyni emisemi :)
Nesnasim pojem nacipovane u atmosfery. Nesmysl podle me.
Jurawood píše: Assassin: na dvou autech jsem pohl predstihem, liju 100 okt, na obou spotrba minus 0.5 ltr.
A obe dve neprosli nyni emisemi :)
Nesnasim pojem nacipovane u atmosfery. Nesmysl podle me.
Proc nesmysl, na jednotce se neupravuje jen tlak turba, ale i casovani a delka vstriku, palivove mapy.
Tak proto je potřeba čipovat, ahááá, přitom mohly místo 199 ps (gsx-r 1000) mít 215ps. Moment musím brnknout do sůzi, to je objev..
Vidím, že jako 80% dalších, zase stojím na druhé straně
Naposledy editováno 05.10.2016 11:30:03
Konkrétní příklad: originál 85 kW/5600, 172 Nm/3500 po úpravě: 105 kW/6000, 201 Nm/3750.
Naposledy editováno 07.10.2016 04:24:55