t_freedom píše: Ty fole...Já se svezl v kámošově 911 (1992)...s sestihrnkem 3,6 teď v létě. ..to byl balzám. .. jenže kde sehnat půl míče. ... a on to má ještě ve čtyřkolce...takže ještě o něco víc. ..
Už jen ten motor...řazení. ..řízení a BRZDY!!!! aaach jo...Člověk by brečel nad tím co se dělá přetechnizovaný teď. .
makat a sestrit.... obavam se ze pul mice je malo... slusna 911 je tak za dvakrat tolik...
911 byla vzdy muj mokrej sen... ale zjistil jsem, ze vodou chlazena rada ji konstrukcnim resenim daleko prekonava... vim, ze mesouhlasis, ale az ti to pujcim, mozna zmenis nazor :) a ja uz trosku setril, takze ja uz jen abych natrefil na nejakou co se mi bude libit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
Dolph-cz píše: a BMW S1000RR ? 193 koní
Yamaha R1 2016 ? 200koní
to jsou sériovky,ne??
bavíme se tady o motorkách,ne?
jestli jsi přeskočil k autům,tak tam je to o něco míň,ale i tak se litry dostávají někde ke 130ti koním........
no on treba peugeot rcz 270ps z 1,6ky... seriovka....
Naposledy editováno 17.02.2016 20:41:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
Nebo ne az tak exoticky BMW B38 ve verzi 170kW zdimanych z 1.5L ;)
A pokrok v litrovem vykonu je znat rok od roku! Prikladne pred trema rokama byl target seriove litroveho (foukaneho) trivalce v top verzi 96kW, dnes finisujeme jeden nejmenovany se 120kW.
Totez v bledemodrem dvoulitry
Naposledy editováno 17.02.2016 21:00:53
Dawe02 píše: assassin> Jo jo.
Nebo ne az tak exoticky BMW B38 ve verzi 170kW zdimanych z 1.5L ;)
A pokrok v litrovem vykonu je znat rok od roku! Prikladne pred trema rokama byl target seriove litroveho (foukaneho) trivalce v top verzi 96kW, dnes finisujeme jeden nejmenovany se 120kW.
Totez v bledemodrem dvoulitry
tech 170kW ma ale jen u i8, ne? to uz docela exotika je :)
kdyz jsem otci ukazoval naky papiry k n57s, s tim ze to ma 3 turba tak jen kroutil hlavou a prohlasil, ze uz je to jen vicestupnova spalovaci trubina a ten pistovej motor uz je jen dopravni cerpadlo na palivo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
Dawe02 píše: assassin>
A pokrok v litrovem vykonu je znat rok od roku! Prikladne pred trema rokama byl target seriove litroveho (foukaneho) trivalce v top verzi 96kW, dnes finisujeme jeden nejmenovany se 120kW.
Totez v bledemodrem dvoulitry
A teď mi napiš jestli v tom vidíš nějakej smysl. Ani tyhle lowsize motory ne žerou o moc míň. Prostě ty koně živit musíš(kór v benzínu ). Krom toho, dostaváš je díky xturbům, čidlům, klapkám, servomotorkům a ventilům...a o materiálovým namáhání a možné výdrži už nemluvím. Všechno je to hnaný jen"hypotetickým" snížením emisí v testech, který reálnýmu provozu absolutně neodpovídaj. Při odběru těch 160kW z tohdle tříválce a 2,5 čtyřky nebo šestky nebude podle mýho názoru vyšší objem vůbec horší ohledně emisí. Výrobcům to ale vyhovuje. Víc plastů a míň dražších materiálu a obecně míň materiálu ....jak tu už Dolph psal... vyrábí se šmejdy s menší vydrží. ..o zákazníka a ekologii tady vůbec nejde. Pouze se automotiv pokroutil pod diktát technologie neznalých úředníků. ...
A ve svý podstatě se na ně začal vymlouvat a zcela záměrně snížil výdrže a kvalitu, zkrátil cyklus - tedy zvýší prodeje a obrátkovost ... i to je důsledek konzumu. Auta se budou pronajímat a budeme jezdit v uniformních přetechnizovaných krabičkách a každý rok, dva nám pronajmou novou. Luxusní značky asi zůstanou...ale na ty budeme moc koukat jen v katalogu. Auta s pořádnejma motorama nebudou.
Přemejším jestli ty dnešní teorie o tom, že díky recyklaci je vlastně jedno jak dlouhej je užitkovej cyklus a že se vše vrátí, jsou pravda. A hlavně, do jaký míry se opravdu recykluje, protože zrovna u plastů se myslím recyklace zdaleka nevyplácí a právě plastů, díky svý ceně je v autech víc a víc.
Naposledy editováno 18.02.2016 08:44:04
1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka
Rozhodne na tom vyrobci neusetri - materialova a technologicka narocnost takovyho motoru je urcite vyssi. Usetri se i nejaka hmotnost. Turbo pridava na ucinnosti - a pokud se neprovozuje s vyuzitim max vykonu tak i ta spotreba je nizsi...
A zivotnost sice vsichni porad kritizuji - ale zrovna ty cidla, serva a turba se moc nekazi - vic senzoru jsem vymenil na tech starejch "poctivejch" trilitrech, nez na tech novejch malejch motorech.
A vubec - lidi uz si nepamatuji na to co ty stare motory opravdu vydrzely - motor kterej mel pres 150tis byl zralej na GO - komprese nula a oleje zral jako benzinu. U tech modernich se na 300k vymeni turbo nebo naka podobna blbost za 20tis a jede se dal....
Kone zivit musis, jenze u malyho motoru jen kdyz je vyuzivas, u velkyho porad - to je duvod k downsizingu...
Naposledy editováno 18.02.2016 08:43:38
ale v žádném případě si nemyslím,že je ta spotřeba primárně způsobena tím,že se snižuje obsah.malé obsahy tady byly už kdysi a žraly i trávu kolem cesty....
jde o to,že se prostě vyšší obsahy už dále nevyvíjely.......
myslím si,že by nebyl problém vyrobit místo litrového tříhrnku dvoulitrový čtyřhrnek se stejnýmy výkonovými parametry i spotřebou-ale to by se ten motor flákal a najel přes 500 000km-což výrobce z nepochopitelných důvodů nechce....
Tyhle motory o kterých píšeš, se seriově montují sotva deset let. Většina z nich nemá víc jak sedm. Těžko můžeš dnes posuzovat jejich spolehlivost.
Stejně tak argument o 150tkm a generálce - to je úplně mimo. Tady v DC kvete "šífařina" a min 15-20lidí se tu živí vožením šífáků do holandska ...jen s pláčem se zbavovali přefoukanejch (130-140kW) Kačen T4 s pětiválama co měly přes půl míle a nebyly vyjímky se 750tkm (a většinou dělali jen poctivě předepsaný servisy- a opravovali podvozek, brzdy )...stejně jako 1,9 od VW a 2,5 a 3l od audi...stejně jako D5ka od volva...stejně jako 3l od baworu... a můžeme si projít i ty spotřeby, tyhle motory ani v těch naložených 2,5t kačenách "nežraly" ...vím že máš novější model, ale já ti tady svatosvatě slíbím že můj manuál s D5 teď v zimě žere 6,7 a v létě 6,4 v kombinaci ...na co doprdele downsizing... ? Ať dotahujou tyhle motory k lepším výsledkům...a nedělaj mrdky jen aby prošli nesmyslnejma normama co vymyslel vořežprut v kanclu v Bonnu, nebo Brusselu! Jim (automotivu) nejde o naše blaho...ale jen točit kola a prodávat...nic víc...a Brussel si dnes berou jen jako záminku (no resp. nemaj se jak jinak do těch norem vejít) ...problém je, že tenhle motor při odběru přibližujícímu se maximu výkonu bude možná emisně horší než starý vrány. A koupí fleet manager 2l, nebo 1,6l motory (když "udávaná" spotřeba bude o litr jinde) ...a jakpak s tím po dálnici obchodní cestující asi lítají ...plná kláda a jeď co můžeš...
Já myslím, že samy o sobě ty motory nejsou špatný a pro ježdění po městě, pro rodiny a jednotlivce ok. Ale díky "nalhávaný" ekologičnosti a ekonomičnosti s tím lítají desetitísíce ročně obchoďáci na plej heft po celý republice. Proto vytvoření nějakých tříd "použitelností" aut a motorovýho vybavení s limity ročních nájezdů.
Jezdíš na nákupy do 10tkm ročně - ok - foukaná 1,2 nízká daň
Lítáš služebně 30tkm a víc... min 1,8-2l a jezdi.
Nalítal jsi na 1,2 motoru místo 10tkm -15tkm? ok...dopočítáme ti eko daň.
To co se děje dnes je prostě jen buzerace a lhaní si do kapsy s minimálním efektem pro to, co bylo zamýšleno.
Naposledy editováno 18.02.2016 10:39:15
1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka
A 5let je dnes jako driv 15 - dnes casto lidi najedou za rok, co se driv jezdilo 10let - tzn životnost se da srovnávat uz ted.
Protocil jsem dost služebních aut a troufám si rict ze ty auta jdou kvalitou porad nahoru. To proc mas názor jakej mas a proc ho ma spousta dalších lidi jsou ojetiny - moderni auta diky tomu ze vydrží vic nez driv tak jsou i po 300tis na prvni pohled jako nova, ale fyzika oblbout nejde- opozrebovana proste jsou. Takové auto si pak clovek koupi se 150ti na tachaci za zlomek ceny noveho a diví se ze se tam semtam neco rozbije - bohuzel ty auta funguji tak jak funguji diky tomu, ze použité sYstemy jsou uz dost komplexni a neumi to Franta od vedle opravit kladivem - no a kdyz ma takovej clovek do auta za kilo koupit za 40cerpadlo začne šířit bludy o tom jak se tam dávají zbytečná kurvitka.
Za mého působení přelezla pres 300tis 3 auta od rv 95-2009 a cim novějsi tim lepe ty km zvládly - jasne kdyz dnes nekdo koupi moje volvo za 150 a za rok do nej nasype 100 - bude se čertit - ale ono proc se auto co stalo pred 6ti lety mega a pul dnes prodává za kilo pade ....
já se primárně bavil o motorech...a bavím se o ekologický lobby jenž pokroutila tenhle systém. Ohýbáš to jinam. Je jedno jestli je v dodávce nebo ne. A zrovna v těch kačenách jsou koncernový 1,9ky co se dávali do všeho včetně Oktávek a Superbů ...a 2,5ka dělník která se do žádnýho luxusního auta nedávala...
Nikdo mě nepřesvědčí, že nafouknutá 1,2 na 135kW s dvěma turbama vydrží stejně jako 2litrovej čtyřvál o stejným výkonu s jedním turbem(už jen to, že tam to turbo máš dvakrát tě servisně jednou doběhne) Stejně tak nevěřím že pojede při stejným odběru výkonu za míň.... tam směřovalo i to, jak bych rozřazoval skupiny využití aut...
Protože žádnej laboratorní test není objetkivním záznamem reality a zásadní je, jak je ten či jinej motor využívanej. Jako je nonsens mít na nákupy big block V8 ...je blbost lítat se služebákem 45-60tkm ročně s 1,4l tříválcem ať má třeba 100kW ... protože při takovým využití prostě vydá víc emisí, než 2,5l motor.
Což dokázal vlastně i Clarkson když s 3l BMW honil Priuse ... nakonec mělo BMW při těhlech podmínkách lepší spotřebu. O to tu jde a ne o downsizing za každou cenu.
Naposledy editováno 18.02.2016 12:38:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
Murkin píše: levrto> Neres to,barva je ok,kdyz je nova,tak je jasny,ze je ten porcelanovej izolant takhle bilej.Pokud to jede normal,tak to neres a pokud chces mit klid,tak si zajed nekam zmerit bohatost v ruznych rezimech a zatizenich a budes hned vedet.
No já myslím, že o porcelánu řeč vůbec není, ale o vnější elektrodě.Naposledy editováno 18.02.2016 12:49:13
1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka
Emise rozhodne nejsou zbytecny, ja si pamatuju jak vypadala Praha pred 15ti lety a zpet ných to nechtel inza cenu ze by me moje auto vyšlo servisem na čtvrtinu - ostatne ja bych ani tim starým autem jezdit nechtel. Nekomu mozna staci výbava a bezpečí ala favorit - hlavne ze je levnej provoz a motor vydrží pul mega km, ale kdZ se rozhlidnu kolem sebe tak takových lidi je vic. Stejne nad litrovejma motorama novejch aut nejvic brečí ti co by si stejne novy auto nekoupili o kdyby splňovalo jejich kritéria (oni se totiz takova auta porad prodavaj , ale ani tihle plackove je nekupuji)
Uz jsem mockrát slysel o tom jak poradny auto je kupe s atmosferickym více albem a dotyční kdyz neco nasetri tak stejne koupi kombika s dieselem...
V ojetinach nenajdes auto s velkym motorem - lidi je nechtěj, proc by je automobilky potom dělaly?
- nikdo nechce starý kouřící škodovky, ani jiný motory ze 70' let.
- nikdo neříká, že chce jezdit ve starejch dvojkovejch passatech
- Klarksonův test ukazuje přesně to co píšu - když budeš auto s dowsize motorem používat špatně - budou ty EMISE ve výsledku horší! O to běží.... a dnes už i do Superba dávají 1,4ku.
Buď mě zámerně nečteš, nebo děláš že nerozumíš
Já myslím, že samy o sobě ty motory nejsou špatný a pro ježdění po městě, pro rodiny a jednotlivce ok. Ale díky "nalhávaný" ekologičnosti a ekonomičnosti s tím lítají desetitísíce ročně obchoďáci na plej heft po celý republice. Proto vytvoření nějakých tříd "použitelností" aut a motorovýho vybavení s limity ročních nájezdů.
Jezdíš na nákupy do 10tkm ročně - ok - foukaná 1,2 nízká daň
Lítáš služebně 30tkm a víc... min 1,8-2l a jezdi.
Nalítal jsi na 1,2 motoru místo 10tkm -15tkm? ok...dopočítáme ti eko daň.
To co se děje dnes je prostě jen buzerace a lhaní si do kapsy s minimálním efektem pro to, co bylo zamýšleno.
! - jestliže už v 90' letech Volvo, Audi, VW dokázali s dvoulitrama v naftě jít na spotřeby 5-7l/100km a tahat z nich výkony jaký tahali ...nyní splňujou emise ... proč proboha budeme kvůli stejnejm výkonům dopovat 1,2ky (který nebudou žrát míň a emise budou mít stejný) dvěma turbama ? !
Dělaj to jen proto, že ty motory snáze projdou těma nesmyslnejma testama a budou se postupně dávat do velkejch aut - výsledek... emise budou VYŠŠÍ Halík, VYŠŠÍ!
V Corse, Mikře, Seicentu mi to nevadí...ale už i do toho podělanýho Superbu se cpe 1,4!!! A půjde to dál... protože ty motory se naoko budou tvářit eko, ale v reaálu z nich majitelé udělají emisní kanály.
Cestou je podle mě vytvořit "třídy ekologičnosti aut s ohledem na jejich VYUŽÍVÁNÍ" a ne jen bezmyšlenkovitej donwsize.
A i u toho downsizingu se stále nebavíme o výdrži motoru 1,2 z něhož taháš 120kW ...oproti motoru 2 - 2,5 z něhož taháš to samý.... dýlka cyklu a následný náklady na recyklaci nevyjímaje. Jestliže budou dnes auta po 7-10letech na šrot a recyklaci ...snižuje se tím cyklus oproti starým zvyklostem cca. o 25-30% ..a. to nás taky stojí něco. Výrobcům nejde o výdrž... ti budou dělat cokoli aby prodávali... a s ekologií to nic společnýho nemá.
Na jednu stranu nechceš zakouřenou Prahu...na druhou ti je jedno, že všechny ty plasty budou muset být o 25-30% častěji chrlený do prostoru a následně rozebraný, skladovaný a posléze (snad) recyklovaný ...jestliže neskončej zavežený na skládkách...
Naposledy editováno 18.02.2016 15:01:39
a ty stary auta jely za 6litru nafty v o pul tuny tezsich autech - ja mam stejnej motor jako ty a pod 8 se nedostanu - proste vybava a bezpecnost co dnes zakaznik chce, nejde vozit tim samym motorem za tu samou spotrebu co pred lety....
a 1,4 v superbu mi prijde normalni - 2,8tam vsichni brali jako zbytecne velkej motor ...pritom 1,4 preplnovana je v podstate to samy, troufam si rict ze je mene namahana s lepsi ucinnosti a spolehlivosti nez ta atmosfericka 2,8 co tam bejvala...
ad ta ekologicka stopa - zaprve, auta se dnes nemeni protoze ta stara uz nejezdi - je spousta aut z 90tek co by jeste dobre poslouzila, jenze lidi chtej novy, pokud ho chtej, tak k cemu delat auto co vydrzi bambilion km, kdyz za par let uz ho nikdo nechce a vyhodi se stejne jako ten spotrebak dimenzovanej na 3roky?
druha vec je ze velka cast hospodarstvi BOHUZEL stoji na automotive byznysu, nemam presne info, ale skoro bych rekl ze tvoje prace ma na ten prumysl vazbu, tzn jak se prestanou prodavat auta, obrovska cast prumyslu je bez prace....
btw ty stary volvo audi atd motory urcite nic nesplni.... mame doma oktavku s tou slavnou tdi s rotackou a to huli jak fabrika, ta D5 kdyz nema filtr tak je to samy....
Naposledy editováno 18.02.2016 15:21:01
1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka
proc by ale nekdo zamerne pouzival auto spatne?
protože ho dostane jako služebáka a jiný mu nedaj ... a fleety dělají velkej podíl na novejch autech. Pokaždý když si to někde po dálnici valím 150km/h se mi min 2x za 100km stane, že mě dožene Hyundai, nebo Fabka co v kopcích(kde já jedu na tempomat furt 150km/h) ztrácí a na rovině silou vůle a víry v nadpřirozeno, mě předleze o 15km/h...a ty stary auta jely za 6litru nafty v o pul tuny tezsich autech - ja mam stejnej motor jako ty a pod 8 se nedostanu - proste vybava a bezpecnost co dnes zakaznik chce, nejde vozit tim samym motorem za tu samou spotrebu co pred lety....
tomu nerozumím...mám pohotovostku 1760kg a vozím ještě trochu harampádí... buď věříš palubáku co kecá...nebo máš něco špatně (manuál ?)pokud ho chtej, tak k cemu delat auto co vydrzi bambilion km, kdyz za par let uz ho nikdo nechce a vyhodi se stejne jako ten spotrebak dimenzovanej na 3roky?
pomíjíš trh s ojetinama ...a tím, že se auta nacpou nesmyslama a jejich udržování a servisování se v poměru s kupním nákladem nevyplatí (viz dvě turba, viz nemožnost sehnání některých samostatných dílů atd) ... podřežeme větev hlavně sami sobě - kupujícím v second handu....ale hlavně, jakkoli auta možná budou levnější, dlouhodobě prostě drancujeme zdroje (zejména energie) zkrátíš-li cyklus...musís mít zákonitě vyšší náklady ...v globálu.Ohledně hospodářství ...vyrábíš míň hodnotný výrobky...za menší cenu ... více lidem ...nebo hodnotnější, za vyšší cenu (která je potom daná i delším cyklem a zužitkováním hodnoty v prodeji 2nd handu) ...méně lidem. Problém u toho prvního je, že až ten systém nastane a opravdu se bude muset recyklovat 80-90% zjistíme že ten systém je dražší. Vícekrát, častěji přidáváme hodnotu (sice o něco menší) ale po každý opět s náklady na energie.
a už mě to neba ... prostě heslo dneška je americké " spotřeba vše vyřeší " ...a já si holt myslím, že to není dobře....
Naposledy editováno 18.02.2016 16:30:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
tak to je zvlastni, resili jsme tu hmotnosti, zrychleni kdysi tusim s londonerem a vyslo z toho ze ta v70 ma kolem 1500... jestli mas taky 1760 (jako ja) tak to potom jsou mi ty tvoje jizdni vykony fakt zahadou, protoze ja se pod 8 nedostanu a je to mrdka lina :)
trh s ojetinama? vzdyt ty auta s velkyma motorama co tu hajis nikdo nechce, ty auta jsou neprodejna.... lidi nekupuji velke motory do novejch aut, protoze je nechtej, nekupuji je protoze s velkym motorem je to auto neprodejny i jako ojetina...
nechces mi namluvit, ze kdyz skodovka udela oktavku za milion a pul, co nebude reznout, srat se a vydrzi 500tis + km, ze udela stejnej nebo vetsi byznys jako ted?
a trh s ojetinama je fajn, jen jaksi nezamestna tu kupu strojirenskejch firem co se tu na vyrobe aut podili.....
1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka
Naposledy editováno 18.02.2016 17:35:30
1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka
osobně si myslím,že downsizing je poměrně nová věc,která se rychle chytla a nechutným způsobem se tlačí stále kupředu(níž a níž)."zatím" ty motory ještě jakštakš drží,ale mám obavu,že to brzy bude opravdu na úkor životnosti.
3válce,hliníkový blok,nikasil,2 turba,teď už chtějí dělat i FAP na benzíny.....brzy to už nebude "kurňa,je to nějaké línější a musím trošku dolívat olej,chtělo by to pomalu myslet na jiné auto"...,prostě zazvoní zvonec a s motorem bude konec.a oprava dražší,než celé auto...........
a co se týká ojetin-už teď při výběru 5 let staré oktávky je doporučovaná raději stará udýchaná 1,6 mpi,než oturbený 1,2 zázrak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
geloš píše: Plkáte tu mimo téma. Už někdo zjistil jak flashovat ECU na Hondě?
Honda už používá programovatelnou ECU?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
t_freedom píše: Honda už používá programovatelnou ECU?
Kazda ecu je programovatelna :)
Gelos: urcite je ten sw hacklej, nakej polak je programuje - hlavne hiss atd - ale uz to bude umet vic lidi...
Dolph : nikasil ma moje bawo z roku 95 :) biturbo jedou japonci uz taky veky... Ja myslim ze s zivotnosti tehle motoru problem nebude, porad bude vetsi nez nez u starejch aut a ty periferie ktery se menej se diky seriovosti uz daj koupit za par supu... Ja bych to nevidel tak cerne.
No ale zamluveny mam 5.0 V8 :)
napíšu-li, že se mi nelíbí downsizing tak jak se dnes uplatňuje... vecpeš mi do pusy, že propaguju "velký, starý" motory.
Zatímco já píšu úplně něco jiného...ale to asi fakt nečteš...nebo už fakt nevím. Nechci to citovat znovu a dokola. Už jsem ti to jednou citoval.
Já mám za to, že by se to prostě mělo posuzovat dle užití vozu, účel, kilometry, výkony a objemy adekvátní k užití. Dokonce jsem nastínil i jak by se to dalo EKO EURO vyhláškou regulovat určitě rozumněji, než dnešními normami, které prostě šmahem nahrávají pouze downsizingu., takže nejsem jen štěžovatel.
To že jsem jmenoval 2 - 2,5l z dob 90' ti mělo dovodit, že dnes už to dokážeme třeba rozumně s 1,8-2l, pro účely lítání po dálnicích...a na město budiž, nákupní taška s 1l tříválcem. Ale parametry norem jsou tak debilně nastavený, že se jim vyplatí narvat fouklej maloobjem do těžkýho velkýho auta. A bude hůř jestli se někdo neprobudí.
ještě jednou ...nehoruju pro V8čky...V6 s 3-4litrama... ale pro rozumnej přístup, kterej přinese víc než ta komedie co se dnes provozuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) novy ladak-chuda smes-strikacka
t_freedom píše: assassin> měním slovo ECU za slovo jednotka...protože ne do každý se dostaneš...
Ale jo, temer vzdy je osazenej nejakej beznej procesor a ty uz se dnes nahravaji pres std rozhrani. Tzn staci odkrejt tistak, identifikovat procesor a podle datascheetu najit ktery piny jdou kam - ty programovaci pak napichnes std programatorem a stahnes soft - pak uz jen rozebrat ten sw .... To bude na tom celym to nejslozitejsi...
Treba u me je ten programovaci "konektor" na tistaku, schovanej pod hromadou peny a krabickou te jednotky - temer vsechny nove jednotky uz maji ty piny vyvedeny do konektoru - tzn staci prijit na to ktere a kam ...
t_freedom píše: Dolph-cz> mám stejnej pocit jako ty...ale on Honzík jak se jednou zapálí oponentůrou, bude to hnát do extrému, že by mu snad i někdo (kdo neví, že čeká na 928mu s V8čkou) věřil, že příští jeho auto bude 1,2l tříválec s dvěma turbama a elektro turbínou na pokrytí lagu...
no uvidíme časem sami jak to dopadne.
já se na to dívám z pohledu servisáka a mně je z litrových turb na zvracení.ale tím se možná stává můj názor méně objektivní.......
1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka
Osobne mi to odmitani novejch aut prijde trosku jako poza - hlavne proto, ze si myslim, ze jsme si dost podobny a ze uz jsem si tim samym prosel...
Priklad - jsem fakt ulitlej do upravovanejch aut, japosnky, seversky, nemecky auta, extremni upravy - do knizek atd uz jsem nacpal hodne penez a casu a znam dost "petrolheads" ktery to maj stejne - oni se taky casto obouvaj do downsizingu a kurvitek v motoru - ale kdyz kouknes na jejich vysnena auta - tak vidis trilitrovou supru - pulka dilu v motoru vymenena za lehci kovane, titanove apod dily, komplikovany turba a systemy jejich rizeni ... S trilitru 1200+ koni - to je presne ta technika co se dava dneska do vetsiny aut v serii, jen posunute do cisel pro bezne pouzivani - high tech o kterym jsme vsichni snili tak mame dneska na dosah ruky a vofrnujem :)
Btw ikona sportovnich aut 911 (vzduchace predevsim) je na 100tis km na GO - a to tak ze vymena valcu atd a musi pri tom motor se vsim ven .... A to je je jedno z "most reliable" dream cars :)
1 reakcí na tento příspěvek novy ladak-chuda smes-strikacka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Creptus z 05 na 08 Honda CBF 600S | Pike46 | 0 | 21.8.2024 v 06:55 Pike46 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Po vycisteni ucpane hltrysky v karb... Honda CBF 600S | bandit.kenny | 6 | 8.4.2024 v 22:22 bandit.kenny |
Honda CBF 600 nesvítí přední světla... Honda CBF 600S | Eržebet | 8 | 8.4.2024 v 00:30 alik4321 |
Blinkry Hornet-relé Honda CBF 600N, Honda CBF 600S | salahadin | 8 | 15.3.2024 v 22:09 salahadin |